אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקימונו של קים קרדשיאן הצליח להרגיז את היפנים

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מעט בעייתית הבחירה בשם מותג כה טעון
היא תתחרט כאשר הסינים ימכרו מוצאים תואמים בעשירית המחיר וגם יקראו להם קימונואים ויגנבו לה את השם המסחרי וייסחרו בחדווה גלויה מכתובת אותנטית ביפן לכל העולם. היא כמובן תוכל לתבוע את היפנים על השימוש במותג שלה, וביפן מישהו רוצה להמר על הסיכויים שלה להצליח בתביעה? אבל שייחכו קצת עם העוקץ הנגדי, עד שהיא תשקיע במלאים ובעיקר פרסומת, חינם בשבילם.
הבבא רבאק | 27.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת