10. פחות מחמישית מחיר לכל קילומטר... התפעול כל כך זול... כל בעל רכב חשמלי הופך מיידית למאושר באדם הנהיגה נעימה יותר הרכב זריז יותר... הכל טוב רק שיעשו את זה בקנה מידה גדול גד | 12.05.20 (ל"ת)
9. ל5, בחשמלי זה עניין של טווח, נסיעות בעיר הן קצרות. ולגבי הקרינה, חאלס, החוסר הבנה שלכם בפיזיקה משגע, כל מי שכותב את זה לא קרא מאמר מדעי בחייו ולא עשה ניסוי מדעי אחד. קוקו | 10.01.20 (ל"ת)
6. היום יש הרבה אנשים בארץ שלא יודעים על רכב חשמלי. למרות שמדינה עושה מעמצים רבים לצאת מתלות בדרך ומשקיעה מיליארדים לטובת חשמול תחבורה עדיין לא נעשו צעדים בסיסיים שלא היו דורשים למדינה להציא מכיס גרוש אחד, אך לקדם את התחבורה בצורה מאוד יעילה. דבר ראשון זה לחייב לבנות בנינים חדשים עם חניות מצוידות בעמדות טעינה. ודבר שני זה לבטל צורך באישור מועד הבית עבור התקנת עמדות טעינה פרטיות לחניות פרטיות בבתי מגורים משותפים. ניסן | 27.06.19 (ל"ת)
5. אבל זה לא יהיה יעיל מונית 'רגילה' יכולה להיות על הכביש 24 שעות. החשמלית, תצטרך להיטען מידי פעם = השבתה = פחות כסף חרוצי | 27.06.19 (ל"ת)
4. אפשר להוסיף את שם הדגם לכתבה e-NV200 אולי המהלך הזה ישכנע את היבואן להביא אותה ללקוחות הפרטיים / עסקיים. דגם | 27.06.19 (ל"ת)
3. היבואן הוא הבעיה . לא הרכב. בעלי רנו פלואנס, וגם מי שקנה רנו זואי בוכה על היבואן . צביקה החשמלי | 27.06.19 (ל"ת)
לראשונה בישראל: 20 מוניות חשמליות יופעלו בתל אביב
10 תגובות לכתיבת תגובה