אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"התוכנה הבעייתית של הבואינג 737 מקס פותחה ע"י מהנדסים שמרוויחים 9 דולרים לשעה"

60 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

56.
אז בואינג הרויחו פעמיים
גם קיבלו הזמנות מהודו ב 22 מיליארד דולר. גם העסיקו מתכנתים הודים במחיר של 9 $. וגם קיבלו מטוסים שמתרסקים והם ימכרו להודו מטוסים בעוד 22 מיליארד דולר אחרי שכל הנגלה הראשונה תתפוצץ. ובתמורה הם יעסיקו עוד מתכנתים הודים ב 9 $ לשעה. אפשר לקרוא עוד פעם מהתחלה.
סתם אחד | 30.06.19
53.
עצוב כמה מגיבים כאן נכשלו בהבנת הנקרא: חברה הודית העסיקה בוגרי קולג' (אמריקאיים!) בסיאטל (ארה"ב!)
ומה שיותר עצוב הוא לראות שוב איך חברות חוסכות בעלויות, על חשבון חיי אדם. מאחל לאלו שקיבלו את ההחלטות האלו הבזויות להעסיק מתכנתים לא מנוסים במקום ותיקים, שקרובי המשפחה שלהם היו על המטוסים שהתרסקו!
הייטקיסט ת"א | 30.06.19
52.
הם לא מרוויחים 9 דולר לשעה..החברה שעושה השמה מרוויחה 9דולר לשעה
הם מרוויחים באזור ה 3-4 דולר לשעה. וכן, יש שם גם תותחים במחיר הזה..אי אפשר להכליל והמחיר הוא לא תמיד פונקצייה לאיכות. זכור לי ישראלי שחצן, בוגר טכניות שרצה 300 שח לשעה, ועשה עבודה יותר גרועה מהודי של 10 דולר לשעה..
מוהנדס | 30.06.19
51.
גם המדינתנו ה"מתקדמת",.. מקבלים 9 דולר לשעה ופחות
"מיקור חוץ"-הפך סיסמה למנהלים שיודעים שהמדינה מעלימה עיין מצרים אמתיים של עובדים. במדינות רבות יש דבר שנקרא "שכר מחייה ראוי" - אצלנו אפילו לא חושבים לחשוב על דבר כזה למרות שמתגלגלים פה מליארדים אצל מנהלים "חכמים":ומתוגמלים שרב חכמתם היא איך לשלם פחות שכר. שלון עריץ וכאילו קפיטליסט הביא אותנו לכך
עורבני | 30.06.19
45.
החיסכון עולה ביוקר
הדבר נכון לצערי גם לעולם המערכות הרפואיות והמכשור הרפואי. חברות רבות מעדיפות להתפשר על האיכות ולהוציא את פיתוח התוכנה למפתחי תוכנה אוקראינים במקום לנצל את הידע הרב שקיים בארץ בחברות המתמחות בפיתוח תוכנה למיכשור רפואי, ברגולציה ובאבטחת איכות של מוצרים רפואיים.
מהנדס | 30.06.19
44.
בואינג 737 מקס
איך חברת בואינג המפוארת מרשה לעצמה לשחק בחיי אדם זו רשלנות פושעת שצריכה חקירה מקיפה ונוקבת לגבי התנהלות החברה בפיתוח המטוס לא יתכן שיפטרו מהנדסים בכירים ומנוסים ויעבירו את העבודה למהנדס פיתוח צעירים ולא מנוסים ועוד במדינה לא מפותחת בתחום התעופה פשוט מעורר דאגה.
מרדכי ראובן | 30.06.19
24.
אנו בעידן שמה שחשוב למנכלים ולמנהלים זה שורת
הרווח. לפי מדד הרווח הם מתוגמלים.שהחיסכון והקיצוצים פוגשים את ענף התעופה התוצאות אן הרות אסון הן מבחינת חיי אדם והן מבחינת פגיעה חמורה בשם החברה שגורר בסופו של דבר הפסדים כספיים העולים עשרות מונים מעל "החיסכון' שניסו לייצר.דוגמאות לא חסרות גם מתחום הבניה והרכב.
Bob | 29.06.19
14.
כמי שחי את נושא השכר למהנדסים מומחים
זו המגמה השלטת ללא עוררין בכל שוק העבודה בצפון אמריקה: צמצום שכר העבודה לעובדים מומחים. אם לפני 20-30 שנה שכר שנתי של מומחה מחשבים היתה נגיד $60,000 בשנה, המשכורות כיום נשארו ללא שינוי כ-$60,000 בשנה, מקסימום $75,000 למומחים מהדרג הראשון. גם הציפיות למומחיות מקצועית ותפקודית עלו פלאים - רשימה סטנדרטית כוללת בקלות 10-20 תחומי מומחיות ומערכות שונות, בהשוואה לרשימה של אולי 5 מערכות בעבר. בארה"ב לא קיים מושג של שעות נוספות, והשכר המשולם כולל הכל, לעתים עבודה גם בלילות ובסופי שבוע. אין תוספות מקובלות בארץ כמו רכב, פלאפון, תוכניות פנסיה וקרנות. הדרישות והציפיות עלו בפקטור של כמה מונים בעוד המשכורות עלו בשיעורים אפסיים. בצפון אמריקה התפתח שוק של עבדות מודרנית לכל דבר ועניין. יוקר המחייה עלה פי שתיים ויותר בעוד המשכורות מדשדשות במקום, בעלי חברות ומנהלים מנצלים ועושקים את העובדים בעוד הם עצמם מרוויחים הון עתק, וזה הפך לסטנדרט כי עובדים חייבים לשלם חשבונות וחובות מידי חודש בחודשו ואין להם שום כושר מיקוח ואורך נשימה כדי להתמקח עם המעסיק.
חזירים קפיטליסטים | 29.06.19
13.
לפטר את כל הנהלת בואינג שיושבת בשיקגו, או לסגור את החברה
התרבות הקלוקלת בבואינג הגיעה ממקדונלד דאגלס, חברה ששמה את שורת הרווח לפני הבטיחות ושמטוסי ה DC שלהם התרסקו בסיטונות. בשנת 1997 בואינג רכשה את מקדונלד דאגלס וזמן קצר אחר כך מנהלי מקדונלד דאגלס השתלטו על הנהלת החברה והכניסו את תרבות הניהול הקלוקלת שלהם לבואינג. כולל המיקור חוץ, וההשתקה של אנשי הבטיחות ואבטחת איכות.
גילבוע | 29.06.19
11.
ל8 אין לך שליטה על זה. את בכלל לא תדעי איזה מטוס זה עד שתגיעי לטיסה
והמוצרים האמריקאיים מעולים, עובדה שכולם מעתיקים מהם . המטוסים של בואינג יותר בטוחים משל אירבוס בגלל שהם מכריחים את הטייס להיות יותר מעורב בטיסה, להבדיל מאירבוס ששם הכל אוטומטי והטייס לא באמת מבין מה קורה. התקלה הזאת בבואינג תתוקן והמטוסים יהיו יותר בטוחים . זה יסתדר.
בני | 29.06.19
4.
חומר למחשבה
כתבת תחקיר מעניינת על בואינג חברה אשר הביאה שיטות עבודה לעולם נפלה בפח של עצמה כל מה שמנוגד להגיון ולייצר הבצע העברת עבודה לקבלני משנה בנושא ספיציפי לחברות שאין להם נסיון בזה ,הבאת עובדים בעלויות נמוכות על מנת להגדיל את הרווחיות והחשוב מכול פיטורים של עובדים ותיקים עם נסיון בתחומם על מנת להקטין עלויות ומדוע אנשי ההנהלה אנשים שרצו למקסם את הרווח בחברה על חשבון הבטיחות .חברות ישראליות יש לכם מה ללמוד מנסיון מר זה
ש.ז | 29.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת