60. על איכות ותעופה שאלו פעם אסטרונאוט מה עובר במוחו שנייה לפני ההמראה לחלל, וענה: שאני יושב בתוך מכונה של מיליון חלקים שהגיעו מאלף ספקים שזכו במכרז כי היו זולים. איתן | 28.03.20 (ל"ת)
56. אז בואינג הרויחו פעמיים גם קיבלו הזמנות מהודו ב 22 מיליארד דולר. גם העסיקו מתכנתים הודים במחיר של 9 $. וגם קיבלו מטוסים שמתרסקים והם ימכרו להודו מטוסים בעוד 22 מיליארד דולר אחרי שכל הנגלה הראשונה תתפוצץ. ובתמורה הם יעסיקו עוד מתכנתים הודים ב 9 $ לשעה. אפשר לקרוא עוד פעם מהתחלה. סתם אחד | 30.06.19 (ל"ת)
54. אולי שיתקינו בבואינג כסאות מפלט לכל הנוסעים? אולי כדאי שבמטוסי בואינג יתקינו כסאות מפלט לכל הנוסעים, כמו לכל טייס קרב רגיל, ויפתרו את כל בעיותיהם?? ישראלי | 30.06.19 (ל"ת)
53. עצוב כמה מגיבים כאן נכשלו בהבנת הנקרא: חברה הודית העסיקה בוגרי קולג' (אמריקאיים!) בסיאטל (ארה"ב!) ומה שיותר עצוב הוא לראות שוב איך חברות חוסכות בעלויות, על חשבון חיי אדם. מאחל לאלו שקיבלו את ההחלטות האלו הבזויות להעסיק מתכנתים לא מנוסים במקום ותיקים, שקרובי המשפחה שלהם היו על המטוסים שהתרסקו! הייטקיסט ת"א | 30.06.19 (ל"ת)
52. הם לא מרוויחים 9 דולר לשעה..החברה שעושה השמה מרוויחה 9דולר לשעה הם מרוויחים באזור ה 3-4 דולר לשעה. וכן, יש שם גם תותחים במחיר הזה..אי אפשר להכליל והמחיר הוא לא תמיד פונקצייה לאיכות. זכור לי ישראלי שחצן, בוגר טכניות שרצה 300 שח לשעה, ועשה עבודה יותר גרועה מהודי של 10 דולר לשעה.. מוהנדס | 30.06.19 (ל"ת)
51. גם המדינתנו ה"מתקדמת",.. מקבלים 9 דולר לשעה ופחות "מיקור חוץ"-הפך סיסמה למנהלים שיודעים שהמדינה מעלימה עיין מצרים אמתיים של עובדים. במדינות רבות יש דבר שנקרא "שכר מחייה ראוי" - אצלנו אפילו לא חושבים לחשוב על דבר כזה למרות שמתגלגלים פה מליארדים אצל מנהלים "חכמים":ומתוגמלים שרב חכמתם היא איך לשלם פחות שכר. שלון עריץ וכאילו קפיטליסט הביא אותנו לכך עורבני | 30.06.19 (ל"ת)
50. ככה זה בכל דבר, הזול בסוף יותר יקר. תפסיקו כבר ללכת לחלטוריסטים. חפשו בעלי מקצוע אמיתיים ואמינים. Yakov | 30.06.19 (ל"ת)
49. מכרזים אמר כבר אסטרונאוט אמריקאי שבכל שיגור הוא חושב על כך שהחללית נבנתה על ידי מי שהגיש את ההצעה הנמוכה ביותר. יוסי | 30.06.19 (ל"ת)
48. ל 32 שכר קרובי משפחה שלי בתחום IT בארצות הברית בסביבות 120K בשנה. אך גם כלכלנים וסטטיסטיקאים מקבלים שכר יפה מאוד שם. בסביבות 140K חיים | 30.06.19 (ל"ת)
46. השאלה היחידה האם הם מהנדסים טובים מאוניברסיטאות עילית או לא יכול להיות שבהודו שכר של 9 דולר לשעה נחשב לעשירון העליון, וניתן רק למפתחים ואקדמאים מהשורה הראשונה. לכשעצמו זה לא מראה על כלום ושום דבר. כותרת פופוליסטית | 30.06.19 (ל"ת)
45. החיסכון עולה ביוקר הדבר נכון לצערי גם לעולם המערכות הרפואיות והמכשור הרפואי. חברות רבות מעדיפות להתפשר על האיכות ולהוציא את פיתוח התוכנה למפתחי תוכנה אוקראינים במקום לנצל את הידע הרב שקיים בארץ בחברות המתמחות בפיתוח תוכנה למיכשור רפואי, ברגולציה ובאבטחת איכות של מוצרים רפואיים. מהנדס | 30.06.19 (ל"ת)
44. בואינג 737 מקס איך חברת בואינג המפוארת מרשה לעצמה לשחק בחיי אדם זו רשלנות פושעת שצריכה חקירה מקיפה ונוקבת לגבי התנהלות החברה בפיתוח המטוס לא יתכן שיפטרו מהנדסים בכירים ומנוסים ויעבירו את העבודה למהנדס פיתוח צעירים ולא מנוסים ועוד במדינה לא מפותחת בתחום התעופה פשוט מעורר דאגה. מרדכי ראובן | 30.06.19 (ל"ת)
43. גם ישראל מעסיקה 20000 מהנדסים באוקראינה הכשרה זבל והבדלי מנטליות אבל לחברות עדיף כנראה על לשלם לישראלי דוידי | 29.06.19 (ל"ת)
41. בתעשייה צבאיח אצלנו עובדים רק עם ישראל וזה מה שגם טראמפ מתכוון שבגלל מיקור חוץ ישארו בארה"ב רק מנהלים עם ידיים שמלאיות ואז כל החוכמה תעבור למדנות אחרות מיקי | 29.06.19 (ל"ת)
36. צריך לפטר מנהלים שלוקחים החלטות שגויות יש גם תכנתים ישראלים שהם לא משהו מיוחד. פשוט צריך לעשות בדיקות לתוכנה שכתבו, ולראות אם כתבו תוכנית בצורה נכונה ושאפשר לתחזק את התוכנית. כמו כן אנשי ה QA צריכים להיות יצירתיים ביותר ולבדוק כל מיני תרחישים שבוע טוב קוקי | 29.06.19 (ל"ת)
34. בלבולי ביצים של בואינג. כל חברה אמריקאית משתמשת ב מתכנתים הודים. בואינג צריכה לבדוק את עבודתם לפני שהיא מאשרת אותו. | 29.06.19 (ל"ת)
28. תוכנית מילוט אחלה תוכנית מילוט ...כשיש כשל הבעיה היא מיקור חוץ כשיש הצלחה מסחררת בואינג טופחת לעצמה על האגו בלי להזכיר את הפיתוח שנעשה ע"י מתכנתים בשקל מהנדס | 29.06.19 (ל"ת)
27. נשמע כמו עבודה וניהול פרטאץ' ועוד בחברה ענקית כזו שהבטיחות היא חשובה מאוד וגם אין תחרות בתחום. יש רק שתי חברות בואינג ואיירבאס שמייצרות מטוסים.. פחחחח | 29.06.19 (ל"ת)
25. מטוסי ה 787 של אל על יוצרו בדרום ארה"ב על ידי טכנאים חסרי כל נסיון בתחום התעופה. מטוסים אלה יותר זולים מאלה המיוצרים בסיאטל על ידי עובדים מיומנים. משה | 29.06.19 (ל"ת)
24. אנו בעידן שמה שחשוב למנכלים ולמנהלים זה שורת הרווח. לפי מדד הרווח הם מתוגמלים.שהחיסכון והקיצוצים פוגשים את ענף התעופה התוצאות אן הרות אסון הן מבחינת חיי אדם והן מבחינת פגיעה חמורה בשם החברה שגורר בסופו של דבר הפסדים כספיים העולים עשרות מונים מעל "החיסכון' שניסו לייצר.דוגמאות לא חסרות גם מתחום הבניה והרכב. Bob | 29.06.19 (ל"ת)
21. כמה עצוב הכל כסף החלטות כלכליות גבו חיי אדם. המסלול הפעם קצר ומתקצר עם הזמן בין החסכון לתוצאות שלו. מה שמטריד זה שכל חברה חפצת חיים חייבת להתייעל כל הזמן, כולן עושות את זה, והאיכות יורדת. את המחיר ברוב המקרים משלמים אחרים. יובל | 29.06.19 (ל"ת)
17. ידוע שההודים מתכנתים לא מקצועיים שכותבים קוד מסורבל, יש סיבה שתעשיית ההייטק בישראל מבצעת מיקור חוץ רק מאוקראינה והסביבה. דני | 29.06.19 (ל"ת)
15. הנזק גובר בהרבה על החסכון עדיין לא יודעים מה גודל התביעה תהיה שלא נדבר על העובדה שאף אחד לא מזמין דרימליינר בזמן הקרוב וכל הזמנה חדשה תלווה כנראה בהנחה משמעותית לא התחלתי אפילו לדבר על השם הטוב שנהרס זה מסוג הדברים שיכולים לחסל חברה קוקרצה | 29.06.19 (ל"ת)
14. כמי שחי את נושא השכר למהנדסים מומחים זו המגמה השלטת ללא עוררין בכל שוק העבודה בצפון אמריקה: צמצום שכר העבודה לעובדים מומחים. אם לפני 20-30 שנה שכר שנתי של מומחה מחשבים היתה נגיד $60,000 בשנה, המשכורות כיום נשארו ללא שינוי כ-$60,000 בשנה, מקסימום $75,000 למומחים מהדרג הראשון. גם הציפיות למומחיות מקצועית ותפקודית עלו פלאים - רשימה סטנדרטית כוללת בקלות 10-20 תחומי מומחיות ומערכות שונות, בהשוואה לרשימה של אולי 5 מערכות בעבר. בארה"ב לא קיים מושג של שעות נוספות, והשכר המשולם כולל הכל, לעתים עבודה גם בלילות ובסופי שבוע. אין תוספות מקובלות בארץ כמו רכב, פלאפון, תוכניות פנסיה וקרנות. הדרישות והציפיות עלו בפקטור של כמה מונים בעוד המשכורות עלו בשיעורים אפסיים. בצפון אמריקה התפתח שוק של עבדות מודרנית לכל דבר ועניין. יוקר המחייה עלה פי שתיים ויותר בעוד המשכורות מדשדשות במקום, בעלי חברות ומנהלים מנצלים ועושקים את העובדים בעוד הם עצמם מרוויחים הון עתק, וזה הפך לסטנדרט כי עובדים חייבים לשלם חשבונות וחובות מידי חודש בחודשו ואין להם שום כושר מיקוח ואורך נשימה כדי להתמקח עם המעסיק. חזירים קפיטליסטים | 29.06.19 (ל"ת)
13. לפטר את כל הנהלת בואינג שיושבת בשיקגו, או לסגור את החברה התרבות הקלוקלת בבואינג הגיעה ממקדונלד דאגלס, חברה ששמה את שורת הרווח לפני הבטיחות ושמטוסי ה DC שלהם התרסקו בסיטונות. בשנת 1997 בואינג רכשה את מקדונלד דאגלס וזמן קצר אחר כך מנהלי מקדונלד דאגלס השתלטו על הנהלת החברה והכניסו את תרבות הניהול הקלוקלת שלהם לבואינג. כולל המיקור חוץ, וההשתקה של אנשי הבטיחות ואבטחת איכות. גילבוע | 29.06.19 (ל"ת)
11. ל8 אין לך שליטה על זה. את בכלל לא תדעי איזה מטוס זה עד שתגיעי לטיסה והמוצרים האמריקאיים מעולים, עובדה שכולם מעתיקים מהם . המטוסים של בואינג יותר בטוחים משל אירבוס בגלל שהם מכריחים את הטייס להיות יותר מעורב בטיסה, להבדיל מאירבוס ששם הכל אוטומטי והטייס לא באמת מבין מה קורה. התקלה הזאת בבואינג תתוקן והמטוסים יהיו יותר בטוחים . זה יסתדר. בני | 29.06.19 (ל"ת)
8. בחיים לא אעלה על 737 משום דגם נקודה בכלל בואינג כנראה איבדו את זה כמו שאר המעשיה האמריקאית ולכן תמיד אעדיף מטוס אירופי.מכונית יפנית יוכבד | 29.06.19 (ל"ת)
7. מיקור חוץ סיפור זה מלמד אותנו שלפעמים, בשורה תחתונה, מיקור חוץ עולה לנו ביוקר. לפעמים חוסר נסיון מצטבר של מיקור חוץ פוגע בטיב המוצר המוגמר. פר.ח. | 29.06.19 (ל"ת)
4. חומר למחשבה כתבת תחקיר מעניינת על בואינג חברה אשר הביאה שיטות עבודה לעולם נפלה בפח של עצמה כל מה שמנוגד להגיון ולייצר הבצע העברת עבודה לקבלני משנה בנושא ספיציפי לחברות שאין להם נסיון בזה ,הבאת עובדים בעלויות נמוכות על מנת להגדיל את הרווחיות והחשוב מכול פיטורים של עובדים ותיקים עם נסיון בתחומם על מנת להקטין עלויות ומדוע אנשי ההנהלה אנשים שרצו למקסם את הרווח בחברה על חשבון הבטיחות .חברות ישראליות יש לכם מה ללמוד מנסיון מר זה ש.ז | 29.06.19 (ל"ת)
3. לכ החכמים שעדיין חושבים שמתכנתים ישראלים יקרים מדי זו התוצאה של הסתמכות על צוותי פיתוח הודים. הייטקיסט | 29.06.19 (ל"ת)
1. נו, מה זה כבר 300 הרוגים, לעומת עסקה של כמה מיליארדים, וחיסכון של כמה מיליונים בעלויות פיתוח. We learn as we go. המגיב | 29.06.19 (ל"ת)
"התוכנה הבעייתית של הבואינג 737 מקס פותחה ע"י מהנדסים שמרוויחים 9 דולרים לשעה"
60 תגובות לכתיבת תגובה