42. הונאת פונזי . כסף חדש מממן פעילות ישנה. אף מילה על רווח . חד קרן? מה הרווח ? עוד נראה את החברה הזאת מדווחת על רווח . יותר מדי כסף יש בוול סטריט . רוברט | 04.07.19 (ל"ת)
41. חברה אמריקאית שהוקמה ע"י ישראלים אין ערך למדינה וזה גם בסדר, הישג מדהים של המייסדים. אביחי | 02.07.19 (ל"ת)
40. אז איזה פתרון הם נותנים בדיוק? כתבה לא ברורה ההזמנה הראשונית היא די פשוטה, יש היום מספיק אתרים כדי לעשות הזמנת טיסה, רכב, ומלון או מה שזה לא יהיה. אז בעצם מה שהם מוכרים זה פתירת בעיות בדרך אם הן מתעוררות. אז מה בדיוק הפתרונות שלהם? מזמינים טיסה חלופית? לא ברור כלכך מהכתבה מה בעצם הם עושים מה הסיפור בלהזמין טיסה ומלון | 02.07.19 (ל"ת)
39. וואלה לא מבין... וואלה לא מבין את המספרים האלה עם 2000 לקוחות ... מה יהיה השווי עם 2 מיליון לקוחות ? ולמה להעסיק 750 איש בשביל 2000 לקוחות... נשמע כאילו הם צמודים ללקוח וסוחבים לו את המזוודה. קטונתי כנראה. בכל מקרה בהצלחה. אורן | 01.07.19 (ל"ת)
37. בחיייאאאאת מיותר חברים סורי :( מי מאיתנו הטסים והבוסים ב א מ ת צריך.את זה מי אאוו | 01.07.19 (ל"ת)
36. השקעה אני בטוח שהחבר'ה האלו די חכמים, אבל ההשקעה הזו ניראת כמו הלבנת הון...או קשורה להקלת מיסים shai | 30.06.19 (ל"ת)
35. 21, החשיבה והתגובה שלך הם תוצאה אופיינית לטסים הרבה... בגובה 40 אלף רגל החמצן דליל ביותר.... זה דופק ת'מוח. dsv | 30.06.19 (ל"ת)
34. כמה תגובות חסרות הבנה יש כאן אם מישהו כאן היה באמת טס המון לצרכים עסקיים, הוא היה מבין כמה השירות הזה טוב ונחוץ. יוני | 01.07.19 (ל"ת)
33. לא.. המגיבים פה זה פשוט לבכות או לצחוק לא החלטתי כל אחד מומחוי. בסך הכל זה זה וזה.. רעיון פח... בועה שתתפוצץ.. כל אחד גאון בעיני אמא שלו אבל ממשיך לשבת בתחתונים המלוכלכים שלו מול המחשב באמצע יום עבודה בצהריים ולהפליץ מהמקלדת המוכתמת עם החוט שלו מימי ווינדוס 3.11 רוני | 30.06.19 (ל"ת)
31. לא הבנתי כלום. מה הם מוכרים חוץ מלוקשים? שיש איחורים בטיסות זה הרבה פעמים בגלל מזג אוויר גרוע. אז אם נניח שיש סופת שלגים קשה ביותר בניו-יורק, או טורונטו או שיקגו או כל נמל תעופה אחר, איך הם יכולים להציע פתרונות לאנשים שהטיסה שלהם לא יוצאת בגלל מזג אוויר? אף טיסה לא תצא במזג אוויר כזה, ולפעמים גם מכוניות ורכבות לא ממש יכולות להתנועע בחופשיות. כנ"ל אם יש התפרצות הר געש באייסלאנד או כל פעילות טבע אחרת שהיא זו שמעכבת את התחבורה. אז מה אם הם יתקשרו ללקוחות ולא הלקוחות יחפשו אלטרנטיבה, כשזה מזג אוויר קשה אין אלטרנטיבה. לא ברור גם איך הם יתקשרו ללקוח? חברות התעופה יתנו להם את רשימת הנוסעים? בקיצור לא הבנתי מה החברה הזו עושה. משהו לא מסתדר לי | 30.06.19 (ל"ת)
25. 1.1 מיליארד זה לא 0.7% של 1.5 טריליון. זה 0.07% שזה פחות מעשירית אחוז (ולא כמו שנכתב) אבל מי סופר. חוץ מזה הרעיון והביצוע באמת מאד מרשימים. גיל | 30.06.19 (ל"ת)
23. יש ויש יש אנשים שחולמים ויש אנשים שחולמים ומעיזים ויש אנשים שחולמים מעיזים ועושים ויש אנשים שחולמים מעיזים עושים ומצליחים ויש אנשים שחולמים מעיזים עושים ונכשלים ויש אנשים שלא חולמים, לא מעיזים , לא עושים ונשארים מתוסכלים. שיהיה בהצלחה ותהנו מהדרך אחד. רון | 30.06.19 (ל"ת)
22. ל-8 בינה מלאכותית זה בד"כ 700 הודים שעוברים ידני על כל דבר. זה לא באמת בינה ולכן זה נקרא "מלאכותית". בהצלחה נגד קונקור ו CWT. LOL מיקו | 30.06.19 (ל"ת)
21. בסה"כ חיברו יחד מנוע חיפוש, SEATGURU, וחיתוך לפי הגדרות החברה זה חוסך אולי 5 דקות. סתם ניפוח עניינים. טס הרבה | 30.06.19 (ל"ת)
20. כל הכבוד להם שוב פעם חוזרת התופעה המאד אופיינית להרבה ישראלים והיא חוסר פירגון הם כביכול מבינים ויודעים היטב את שוק העסקים העולמי ואת היקפו ומחליטים שיש כאן הונאה.דחילקום.פשוט תגידו מילה טובה ותאחלו להם הצלחה.זה הכל. אהוד | 30.06.19 (ל"ת)
17. כל השאלה היא אם היום הם שמים שם את הכסף. מכיוון שיש מי שמוכן אז ייתכן שזה שווה להם את הסיכון מוטי | 30.06.19 (ל"ת)
16. רוח וצלצולים בלון נפוח - יש להניח שבגיוס האחרון חלק מהמיידים והמשקיעים הראשונים נצלו את ההזדמנות ויצאו ברווח גדול. רותם | 30.06.19 (ל"ת)
15. ל 3 250 מליון דולר זה באמת נייר (ששווה 250 מליון דולר) והוא 1\16 מערך החברה שמשקף 4 מליארד חכם | 30.06.19 (ל"ת)
14. לתגובה 9 ו-7 משקיעים מיושנים? לא הייתי אומר את זה על אנדרסן-הורוביץ, או על אורן. אותו דבר נאמר בתחילה על איירבינבי ועל אובר ועל סטרייפ. אתה לא יכול לבחון חברה בשלב כזה ואז להניח שהעולם סטטי והבאלנס שלהם ישאר קבוע. אתה מעריך חברה לפי קצב הגדילה שלה ולאן סביר שהוא יגיע לפי מהירות הצמיחה. גם אמזון לא מרוויחה דולר ומשקיעה הכל חזרה , זה אומר שהיא בלוף ? ישראלים מתקשים להתמודד עם הצלחה של אחרים אז כדי להירגע הם כותבים -בלוף- וחוזרים לספה שלהם רגועים יותר. רן | 30.06.19 (ל"ת)
13. agree with #7 Nice business but low-tech (15% technical) service not high-tech product, 4B$ valuation is a huge bubble joe | 30.06.19 (ל"ת)
12. אלופים 2 חברה סופר מוכשרים , מהיכרות אישית, לא ילדים, עבדו קשה כדי להגיע לאן שהגיעו , כל הכבוד גלית | 30.06.19 (ל"ת)
9. תקראו את תגובה 7 היטב כמה שהוא צודק. יש כאן ענף שלם של מומחים לעשיית כסף על חשבון משקיעים מיושנים שלא מבינים דבר וחצי דבר בשוק או בטכנולוגיה. במקרה הטוב מדובר כאן בסוכנות נסיעות מוצלחת, לא יותר מזה. נתי | 30.06.19 (ל"ת)
8. "בינה מלאכותית" אני מעוניין להבין אם באמת יש כאן בינה מלאכותית, או שכולם מתהדרים היום במונח הזה לאחר יישום פשוט של נוסחת if באקסל שוקי | 30.06.19 (ל"ת)
7. הכל בלון שמנפחים כדי למכור את החברה אף חברת נסיעות שמנהלת מליארד דולר באון ליין בוקינג לא שווה ארבע מיליארד זה כולה הסכמים בין חברים עשירים שמוכרים לוקשים אחד לשני ,החברה במקרה הטוב מרוויחה 50 מיליון דולר בשנה לפני הוצאות של 200 מיליון אם הם כאלה מצליחים למה היו צריכים עוד 250 מיליון דולר אם לא לשרוף על הפרסומות ובטלויזיה , זה בלוף שיתפוצץ לכולם בפנים אלי | 30.06.19 (ל"ת)
6. חיסול ענף סוכני הנסיעות לאחר שחב' התעופה כבר לא מוכנות לשלם עמלה לסוכנים ומתחרות איתם במחירים, קובעים קנסות גבוהים על הסוכנים עבור כל טעות (חוץ מטעויות שלהם כמובן)ומחייבים בסכומים גבוהים על כל שינוי בתנאי הכרטיס, עכשיו הענ הריווחי האחרון שנותר לסוכנים של נסיעות עסקיות ולקוחות גדולים כמו חברות היי טק ודומיהן, עומד גם הוא להישמט מתחת לרגלי סוכני הנסיעות כך שהענף יחוסל מוקדם מהצפוי. התאחדות סוכני הנסיעות היא גוף של "אוכלי חינם" שלא באמת דואגים לסוכנים וסופם שגם הם עצמם יאבדו את מקור פרנסתם. אני עצמי לא סוכן אבל מכיר את הענף הנכחד. ys | 30.06.19 (ל"ת)
4. כסף זה שם המשחק ..לא טכנולוגיה פוצצנו 250 מ' $ ב4 שנים , עכשיו אנחנו נערכים להכפיל את הקצב...בינתיים ניתן ל VCs לשחק לנו עם השווי. עמק הסיליקון וההייטק כבר מזמן לא חדשני מרק | 30.06.19 (ל"ת)
2. Travel Tech - it's only the beginning תחום הטכנולוגויות שקשורות לעולם התיירות רק בתחילת הדרך, יש עוד המון חברות שיכולות להגיע לשווי כזה - אנחנו רק בתחילת הדרך מהתחום | 30.06.19 (ל"ת)
"לא האמנתי שתוך ארבע שנים מההקמה כבר נגיע לשווי של 4 מיליארד דולר"
42 תגובות לכתיבת תגובה