אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"לא האמנתי שתוך ארבע שנים מההקמה כבר נגיע לשווי של 4 מיליארד דולר"

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
אז איזה פתרון הם נותנים בדיוק? כתבה לא ברורה
ההזמנה הראשונית היא די פשוטה, יש היום מספיק אתרים כדי לעשות הזמנת טיסה, רכב, ומלון או מה שזה לא יהיה. אז בעצם מה שהם מוכרים זה פתירת בעיות בדרך אם הן מתעוררות. אז מה בדיוק הפתרונות שלהם? מזמינים טיסה חלופית? לא ברור כלכך מהכתבה מה בעצם הם עושים
מה הסיפור בלהזמין טיסה ומלון | 02.07.19
31.
לא הבנתי כלום. מה הם מוכרים חוץ מלוקשים?
שיש איחורים בטיסות זה הרבה פעמים בגלל מזג אוויר גרוע. אז אם נניח שיש סופת שלגים קשה ביותר בניו-יורק, או טורונטו או שיקגו או כל נמל תעופה אחר, איך הם יכולים להציע פתרונות לאנשים שהטיסה שלהם לא יוצאת בגלל מזג אוויר? אף טיסה לא תצא במזג אוויר כזה, ולפעמים גם מכוניות ורכבות לא ממש יכולות להתנועע בחופשיות. כנ"ל אם יש התפרצות הר געש באייסלאנד או כל פעילות טבע אחרת שהיא זו שמעכבת את התחבורה. אז מה אם הם יתקשרו ללקוחות ולא הלקוחות יחפשו אלטרנטיבה, כשזה מזג אוויר קשה אין אלטרנטיבה. לא ברור גם איך הם יתקשרו ללקוח? חברות התעופה יתנו להם את רשימת הנוסעים? בקיצור לא הבנתי מה החברה הזו עושה.
משהו לא מסתדר לי | 30.06.19
14.
לתגובה 9 ו-7
משקיעים מיושנים? לא הייתי אומר את זה על אנדרסן-הורוביץ, או על אורן. אותו דבר נאמר בתחילה על איירבינבי ועל אובר ועל סטרייפ. אתה לא יכול לבחון חברה בשלב כזה ואז להניח שהעולם סטטי והבאלנס שלהם ישאר קבוע. אתה מעריך חברה לפי קצב הגדילה שלה ולאן סביר שהוא יגיע לפי מהירות הצמיחה. גם אמזון לא מרוויחה דולר ומשקיעה הכל חזרה , זה אומר שהיא בלוף ? ישראלים מתקשים להתמודד עם הצלחה של אחרים אז כדי להירגע הם כותבים -בלוף- וחוזרים לספה שלהם רגועים יותר.
רן | 30.06.19
7.
הכל בלון שמנפחים כדי למכור את החברה
אף חברת נסיעות שמנהלת מליארד דולר באון ליין בוקינג לא שווה ארבע מיליארד זה כולה הסכמים בין חברים עשירים שמוכרים לוקשים אחד לשני ,החברה במקרה הטוב מרוויחה 50 מיליון דולר בשנה לפני הוצאות של 200 מיליון אם הם כאלה מצליחים למה היו צריכים עוד 250 מיליון דולר אם לא לשרוף על הפרסומות ובטלויזיה , זה בלוף שיתפוצץ לכולם בפנים
אלי | 30.06.19
6.
חיסול ענף סוכני הנסיעות
לאחר שחב' התעופה כבר לא מוכנות לשלם עמלה לסוכנים ומתחרות איתם במחירים, קובעים קנסות גבוהים על הסוכנים עבור כל טעות (חוץ מטעויות שלהם כמובן)ומחייבים בסכומים גבוהים על כל שינוי בתנאי הכרטיס, עכשיו הענ הריווחי האחרון שנותר לסוכנים של נסיעות עסקיות ולקוחות גדולים כמו חברות היי טק ודומיהן, עומד גם הוא להישמט מתחת לרגלי סוכני הנסיעות כך שהענף יחוסל מוקדם מהצפוי. התאחדות סוכני הנסיעות היא גוף של "אוכלי חינם" שלא באמת דואגים לסוכנים וסופם שגם הם עצמם יאבדו את מקור פרנסתם. אני עצמי לא סוכן אבל מכיר את הענף הנכחד.
ys | 30.06.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת