10. אוטובוס תיירותי לעיר שרוצה להחשב כיעד תיירותי ואטרקטיבית חבל שנסגר - בכל אירופה יש אוטובוס תיירותי. ואם תל-אביב רוצה למתג או למצב את עצמה כבין לאומית היא חייבת כזה אפילו מסובסד מלא במקרה שאין נוסעים. נ.ב - הקו התיירותי בתל אביב במחיר של 15 יורו נותן ערך גבוה יותר מהרבה מדינות שביקרתי בהם. ברצלונה מחיר של 120 יורו למשפחה 2 מבוגרים 3 ילדים בארץ זה היה בדיוק חצי מזה ויכולת להשתמש HOP OFF HOP ON אליקו | 28.07.19 (ל"ת)
8. פחות זיהום טוב מאוד! הקורקינטים גם דפקו יפה יפה את נהגי המוניות! שמזהמים את העיר! צחי | 02.07.19 (ל"ת)
5. אם לסגור עוד פרוייקטים כאלה, אפשר היה לחסוך מלא כסף ולא לעלות מיסים! וואו מדהים, אם לסגור עוד פרוייקטים כאלה, אפשר היה לחסוך מלא כסף ולא לעלות מיסים! ממש כיף לקרא על הדרך החשיבה חדשה הזאת שהציבור לא צריך לממן את מה שהשוק החופשי עושה יותר טוב. מדהים מדהים, בבקשה אל תפסיקו! יש עתיד! ארטיום | 01.07.19 (ל"ת)
4. עוד מעט ממשלת ישראל תתנער מהתחבורה הציבורית ונמצא את עצמנו נוסעים בתחבורה פיראטית. עכשיו צוחקים? מהר מאוד תבכו וזאת לא בדיחה חי | 01.07.19 (ל"ת)
2. גם יקר וגם תדירות מאוד נמוכה הם הבעיה, לא הקורקינטים במחיר נמוך בהרבה אפשר לקחת חופשי יומי ולהסתובב באותם אתרים. שלא לומר ללכת ברגל כי המרחקים ממש קטנים. תל אביב | 01.07.19 (ל"ת)
הקורקינטים הרגו את קו האוטובוסים התיירותי של תל אביב
12 תגובות לכתיבת תגובה