12. אמריקאים מושכים את עצמם מכל הימים צריך לשנות את כל נושא ייצור ספינות לקצה אחר לגמרי, צריך לייצר בארץ קורבטות ופריגטות וכל מה צריך באיכות נדרשת ושלא יבלבלו את המוח לגבי איכות - אין כמו לייצר בארץ דויד | 23.05.20 (ל"ת)
9. תגובה ל8 8 היקר. כאחד שפיקד על כל סוגי הספינות, בכל צי מערבי אורך חיי ספינה אינו חוצה את ה-30 שנה מקסימום בהגדרה. אח״י קשת, רומח ורשף הראשונות מתפקדות ונראות מצויין בצ׳ילה. שתי ספינות נושב שהוסבו בנות 37 פלוס ומתפקדות מצויין. הייתי קצת ממתן את הקיצוניות. מוניטין המספנות הולך לפניהן בעולם ולא בכדי. מבצ | 03.07.19 (ל"ת)
8. בתור יוצא חיל הים, טוב מאד שמספנות ישראל לא בנו את הספינות החדשות הספינות בחיל הים שנבנו במספנות ישראל הן הניריות(סער 4.5) ספינות באיכות בנייה ירודה כל בורג שם תקוע במקום אחר, הכל רעוע, הספינות הכי לא ידידותיות לצוות הספינה. לעומת זאת,סער 5 שנבנו בארה"ב הן ברמה הרבה יותר גבוה. י | 03.07.19 (ל"ת)
7. תוצרת הארץ. חשוב שממשלת ישראל תגן על הייצור המקומי. בארצות הברית כל מכרזי הממשלה נותנים עדיפות ליצור המקומי. כך צריך להיות גם בישראל. יצור מקומי מייצר מקומות עבודה לישראלים. יואל פרידג'ון | 03.07.19 (ל"ת)
6. לדעתי 37 ספינות טילים ולא 36 האם אח"י שלומית, הסנפירית (זיוונית), אחותה של אח"י שלומית שנבנתה בארה"ב, לא נבנתה במספנה? מבצ | 02.07.19 (ל"ת)
4. ישראל היא הטובה בתחום -הגרמנים משחדים לכאורה ישראל היא הטובה בתחום - הגרמנים מצליחי למכור היות והם משחדים ע"פ ראיות לכאורה בכל העולם את מקבלי ההחלטות . למספנות ישראל כושר ייצור מוגבל . לילי | 02.07.19 (ל"ת)
מספנות ישראל חוגגת 60 ומשיקה ספינת סיור חדשה שנבנתה עבור הונדורס
12 תגובות לכתיבת תגובה