אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ארקיע תפטר 250 עובדים

160 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

160.
פינוי שדה דב זו ההוכחה להגדלת הפערים בחברה
שאנשים פוליטיקאים, משפטנים, שופטים מקבלים דירות יקרות וזה על גב תושבי אילת, עובדי חברות התעופה ואחרים שימצאו עצמם ללא שכר. ההשלכות של פינוי השדה הן לא רק ברמה האסטרטגית אלא כלכלית משפיעות על הגדלת פערים בחברה וכמובן בסוף העשירים נהיים עוד יותר עשירים ומעמד הביניים נחלש. עצוב מאד.
גל | 04.07.19
127.
אוהב אילת
בשבילי אילת עדיין מאד חשובה במיוחד בין אוקטובר למאי למרות כל האפשרויות בחול. עולה על הרכב בלי הכנות מסובכות לחול ונהנה ממה שיש במיוחד הנוף והים שתמיד מיוחדים בעיני. נהנה לשחות שם יותר מתא. מוצא מחירים טובים אבל כאמור לא בעונת השיא. נהנה מהנסיעה אבל חייב להזהיר- הנהיגה בכביש 90 רק לבעלי סבלנות אין סופית כולל שעה אחרי משאית. לא מומלץ לצעירים. זו מלכודת לחסרי סבלנות.
ישראלי | 02.07.19
118.
ל-84 ומהיכן בדיוק יהיה תקציב לבניית שדה תעופה חדש? כשהכל הולך על
צוללות... ארוחות שפים לבית הלבן + גלידת פיסטוק ב- 10,000 ש"ח לחודש, מטוס פרטי, סוויטות מפוארות בחו"ל של אלפי דולר ללילה, מאבטחים לילד שנוסע ל..., מימון מפלגות, מינוים פוליטיים, תקציבים אינסופיים לחרדים, להמשיך או שהבנת?
עובד באוצר | 02.07.19
109.
86 - לא שוכחים את בעלי הקרקע
ואתה שוכח שהקרקע היתה שדה תעופה הרבה לפני קום המדינה. מה גם שככל הנראה, "רובם" של בעלי הקרקעות לא קיבלו אותה מאבותיהם, אלא רכשו אותה כספקולציה נדלנים ב20-30 השנים האחרונות (ראה את השורה הראשונה). מדובר על כרישי נדלן (ואני מכיר אישית שניים מהשמות שכן פורסמו) שהיית שמח לקלל אותם בכל כתבה אחרת.
דג | 02.07.19
103.
אני עובד בארקיע וזה שקר מוחלט
ניסיון להפיל את כל הכישלון העסקי של החברה על סגירת שדה דב. לאחר כישלון ארקיע בקו לבנגקוק עם המטוס האיטלקי החכור נאמר לעובדים כבר שמטוסי האיירבס 330 לא יגיעו לחברה ויעברו לחברת חכירה בבעלות נקש (mg aviation) בדיוק כמו שעשה עם הדרימליינרים מלפני מס' שנים. החברה מתנהלת בחוסר יעילות שפשוט מטריף את השכל - המנהלים אינם אנשי מקצוע בתחום התעופה וזה משליך על כל פעילותה החובבנית של החברה. סופה להיסגר ולהימכר לקרן השקעות בינלאומית שתדע לנהל אותה בצורה כלכלית והגיונית.
עובד ארקיע | 02.07.19
91.
תבחרו ביבי עוד פעם נכון?
במקום שדה תעופה יהיו כמה קבלנים ברי מזל ועשירי הארץ שיקנו לילדים שלהם עוד דירות להשכרה בתל אביב ביבי וכל מי שאישר את התהליך הדפוק הזה אתם עוד תשלמו על שדה דב ועל העובדה שניתקתם את אילת משאר הארץ תתביישו לכם הכסף לא שווה את הצער שגרמתם
מאוכזב ממנו קשות | 02.07.19
85.
ארקיע זה רק חלק מהתוצאה
חכו חכו שיתחילו להגיע הנתונים הכלכליים על הפגיעה באילת, על הפגיעה בחברות התעופה ובמלונות ועל עיר שהיתה פעם מרכז הנופש הישראלי והפכה לחור כמו שדרות שאף אחד לא סופר. במקום לבנות שדה תעופה חדש לטיסות פנים ויעדים קרובים, קודם כל סוגרים בלי פתרון באופק ואז יחשבו מה לעשות עוד 10 שנים. את השדה בחיפה לא ישדרגו, את השדה בהרצליה רוצים גם לסגור, אז נשארנו עם שדה אחד אזרחי בלב הארץ שגם הוא עמוס בטיסות ובעל מסלול המראה ונחיתה אחד. במקום לבנות שדה תעופה חדש מול תל אביב בים- כמו שהוצא לפני שנים וכמו שחייבים כצורך למדינה, מטאטאים את הבעיה מתחת לשטיח וחושבים שאף אחד לא ישים לב. התנהלות של הממשלה והמדינה - פשוט בזיון כלפי התושבים
הטייס | 02.07.19
74.
מצויין הגיע הזמן לטיסות זולות לאילת טיסה לא צ
צריכה לעלות יותר מ 99 שקל לכיוון זה מחיר הוגן . ואז ימלאו מטוסים ועל בין רבע שעה לחצי שעה יצא מטוס לכל כיוון במשך 12 שעות ביממה היום יוצאים כ 13 טיסות ליממה בממוצע שזה 26 הלוך ושוב וניתן להכפיל את המס כפי שאיינאייר ואיזו גט עושים באירופה . מחכים כבר שתמכור אץ המטוסים
יואב  | 02.07.19
69.
סיפור אמיתי.
הייתי אמור לחזור ארצה מפריז עם אחת הטיסות "המוזלות" של ארקיע. בטרמינל לא הייתה עמדת בידוק ולא נפש חייה, הם סגרו אותה 35 דקות! לפני הזמן ונעלמו. פיספסתי את הטיסה!!! נאלצתי להשאר בטרמינל 26 שעות עד למחרת בלילה, ולמחרת הסתבר לי שאנשי ארקיע שם דורשים קניית כרטיס חדש - 288יורו!! ולא רק זה, הטיסה הזו, לדיברהם אינה בתנאים של טיסה מוזלה ועלי לשלם על עודף משקל 11יורו לכל קילוגרם נוסף, כ300יורו תוספת עלות. היות ולא נשאר לי כסף נאלצתי להשאיר בעמדה כבודה בשווי של 700שקל!!, תוך כדי גיהנום של שעה וחצי של פירוק מזוודות ושקילה לסרוגין, והמנוולים עם חיוך של אושר על הפנים. ומנהלת הדלפק אומרת לי: "נחלק את זה עם יתר העובדים" לאחר שסופסוף התאפשר לי לעבור את עמדת הבידוק, הם הדביקו בזדון מדבקה "ביטחונית" על הדרכון, שגרמה לכך שבדרך למטוס נעצרתי שוב לבדיקת סרק ביטחונית טורדנית ומשפילה... "ארקיע" - גיהנום מוזל שעולה ביוקר רב - תת-רמה!!! אם כבר לוקחים טיסת "אוטובוס" אז רק חב' התעופה easyjet
לקוח לשעבר | 02.07.19
66.
מהלך לא הגיוני
בנוסף לכך שיש הגיון הקיום שדה דב וזה הוסבר בפרוטרוט. סביר שבמקרה הטוב יוכלו בעוד 10 שנים להתחיל לבנות. הגיוני שהרבה יותר ויכלו לחכת על המהלך אם חשבו שסה נכון. הלי להפסיק הפעילות 10 שנים לפני הזמן בלי כל סיבה סתם ראש קטן ולא חושב. זה לא קשור חשום זכויות. רק לעבודה נכונה
דני | 02.07.19
52.
למגיב 26: רכבת לאילת היא רעיון טפשי וחסר היתכנות כלכלית
קו רכבת מפתחים היכן שיש ביקוש גבוה. כמות הנוסעים בין תל אביב לאילת היא לא "ביקוש גבוה". היו יוצאים, במהלך היום, שני מטוסים בשעה? כל אחד עם 70 נוסעים? זה 140 איש בשעה? בשביל זה לא מקימים תוואי רכבת לאורך 360 קילומטר, שיעלה למעלה מחמישים מיליארד שקל. יותר זול לתת לכל מי שרוצה טיסה בשקל, ושהמדינה תסבסד את שאר עלות הטיסה, מאשר להקים קו רכבת.
א | 02.07.19
48.
לא רציני
מוסבר כאן שארקיע תצמצם את כח האדם וצי המטוסים וזאת בגלל סגירת שדה דב.שטיות במיץ עגבניות זהו נסיון לקבל הטבות מדינה כי בכי של הקוזק הנגזל. אין שום הסבר כלכלי מלומד למה זה אמור להיות כך. נהפכו כיום ארקיע מפעיל קווים גם מנתבג וכעת יכול לרכז כח אדם
כתבה שטחית. | 02.07.19
47.
ארקיע צודקת
אני קורא את התגובות כאן ומתפלא על חוסר ההבנה והידע. ארקיע חברה רווחית מאוד. שום כישלון עסקי ושום נעליים. מעבר הטיסות לנתבג יוריד את מספר הטסים לאילת באופן דרמטי. גם ישראייר תמכור חלק מהצי ותפטר עובדים. משדה דוב אפשר להפעיל טיסות לאיי יוון וקפריסין וכך אכן היה , הצפיפות בנתבג אינה מאפשרת. היה נכון ורווחי להחזיק מטוסי אמברייר לאילת ובקיץ לאיים, זה עשה שכל מסחרי. לא היתה שום סיבה לסגור את שדה דוב. המיליארדים שמדברים עליהם אינם יותר מספין של בעלי הקרקע . חבל מאוד
המסביר | 02.07.19
44.
טסנו איתם מבנגקוק לפני שבוע, מטוס ישן ושמיכות משומ
לא הפסד גדול, מי שלא יודע לתת שירות לנוסעים עדיף שייסגר. חזרנו איתם מבנגקוק שבוע שעבר וברוב חוצפתם העזו לתת לנוסעים את השמיכות והכריות המשומשות עם כל השערות והכתמים המגעילים. זה היה דוחה ברמות וגם מסוכן בהעברת מחלות. התלוננו והם בכלל לא מתייחסים. ייקבלו תביעה וייתייחסו, וגם ישלמו בסוףככה זה עובד בישראל
Zz | 02.07.19
40.
ארקיע היתה דואופול בקו לאילת. יש כעת לפתוח את הקו לחלוטין
כנראה שללא אילת ארקיע לא מסוגלת להתחרות בחברות אחרות. זה היה מכרה הזהב שלה. כרגיל בחסות המחוקק שלא פותח את הקו לאילת לתחרות שמיים פתוחים לחלוטין. אולי כעת זה יגיע. זה הדבר היחיד שיכול להציל את התיירות לאילת.
זה היה הרווח העיקרי | 02.07.19
37.
יש לך טעות
לא תהיה פגיעה בתחרות בטיסות לאילת . פשוט לא יהיו כאלה. עם כל הבלגן והצפיפות בנתבג בעיקר בקיץ (רק לפני שבוע לקח לי יותר משעתיים בין הכניסה לנתבג עד מעבר הדיוטי פרי) ועם המחיר הגבוה והפקקים בכביש 1 כבר עדיף לנסוע ברכב וזה עוד לפני המחירים באילת לעומת יוון , קפריסין וכל האזור הקרוב . מה שאני לא מבין זה איפה תוכנית הגיבוי של הממשלה , למשל רכבת או כביש נורמלי ובטיחותי בכביש הערבה . לאויר החם שיוצא מהפה של הביבי בדמות הבטחות בחירות לכסף והטבות אסור כמובן להאמין האיש לא אמין .
תגובה ל-32 | 02.07.19
34.
כל הכבוד .ולא ניראה לי שזה אישי
פשוט הם יודעים שמצב השוק לא כמו שנים קודמות . ואין להם יכולת להתחרות באירופה מקור הרווח הגדול שלהם היה אילת עם טיסות מהירות ללא שהיה של הצוות במחירים מופקעים לכל מסיבה יש סוף במקומם לא היתי ממהר למכור את המטוסים זמני טיסה נוחים ונחיתה בזמן טוב ומחיר יותר יקר עדין יכול להיות הטרנטיבה לזול
שי | 02.07.19
26.
תודה לביבי - מר בטחון, כלכלה ורווחה
ביבי לקראת בחירות יספר לכם על הצלחותיו בתחומי הכלכלה, הרווחה וכמובן הבטחון. בבקשה הפעם אל תהיו עם זיכרון קצר ואוזניים פתוחות לסיפורים. הפעם תתחברו למציאות. מדינת ישראל בקאנטים וצריך מישהו חדש, אידיאולוגי, פחות דיבורים יותר מעשים ועדיף עם פחות חשד לפלילים..
מדרון חלקלק | 02.07.19
21.
ברור...לקחו להם את התרנגולת שמטילה ביצי זהב...
מכרו טיסה של40-50 דקות במחיר גבוה של $200...היום מוכרים טיסות של 4 שעות במחיר הזה. כנראה זה היה קו סופר רווחי, הקו שהחזיק את רוב החברה או לפחות את רוב הרווח שלהם...קיזז קווים הפסדיים או מאוזנים, אז עכשיו הם בבעיה קשה..
רוברטו קרלוס | 02.07.19
9.
זה היה ברור שזה מה שיקרה פחות טיסות פחות נוסעים
מדינה נורמלית משקיעה סכומי עתק לחבר את חבלי הארץ שלה בישראל קרה משהו הפוך, כמו שהזהירו נתב"ג אינו תחליף לשדה דב הוא לא שדה לטיסות פנים הוא סביר לפאתי גוש דן תל השומר בלינסון אבל זה הופך לשרשרת שכל חוליה שבה קורסת אתה לא מגיע ליעד בזמן אתמול טסתי מנתב"ג להגיע לשם במונית עלה כ 120 ש"ח שזה פי 3 מההגעה לשדה דב רשות שדות התעופה אמרו שהם מוכנים אז אמרו , התחיל בעיכוב נתב"גי רגיל אוטובוס אחד יצא למטוס וממתינים וממתינים לאוטובס הבא שיקח אותך 25 ד' עברו עד שכולם היו במטוס ואחרי זה נסיעה על המסלול של 15 ד' כל הטיסה לרמון היא 35 ד' אנשים שפעם מהבית לקח להם כ 3 ש' להגיע ליעד הזמן הפך ל 4.5 ש' שאטל 2 רכבות ומונית במקום ירידה מהמטוס הליכה לאוטובוס והגעה ליעד, אפשר לומר על מה יש להתבכין זה נגמר אבל הבעיה המעציבה שנשארה על הפרק הוא היכולת של בעלי הון עם סכומי עתק לשמן להם את הדרך ליעד שלהם על חשבון הצרכים האסטרטגים של מדינת ישראל. אתמול זה היה פגיעה היסטורית בחיבור של חבל הארץ הדרומי של מדינת ישראל שיהיו לה השלכות קשות מחר זה יהיה פגיעה בחבל ארץ אחר או תחום אחר של מדינת ישראל.
ברור | 02.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת