160. פינוי שדה דב זו ההוכחה להגדלת הפערים בחברה שאנשים פוליטיקאים, משפטנים, שופטים מקבלים דירות יקרות וזה על גב תושבי אילת, עובדי חברות התעופה ואחרים שימצאו עצמם ללא שכר. ההשלכות של פינוי השדה הן לא רק ברמה האסטרטגית אלא כלכלית משפיעות על הגדלת פערים בחברה וכמובן בסוף העשירים נהיים עוד יותר עשירים ומעמד הביניים נחלש. עצוב מאד. גל | 04.07.19 (ל"ת)
156. חברת ריינאיר מחכה בפינה ריינאיר תבצע טיסות לאילת ב 100 שקל לכיוון. כך שהרווח כולו שלנו מר נקש הנחש לאחים נקש היו שלום | 03.07.19 (ל"ת)
149. איך הגענו לזה שיש שדה תעופה אחד במדינה? טוב יש עוד אחד שמשרת את הבדואים בנגב אבל כל שאר 9 מיליון התושבים צריכים נסיעה של שעות בשביל להגיע לשדה תעופה. יש לנו שדה אחד שנמצא רחוק מכל עיר ולא נוח להגיע אליו וזהו אייל | 02.07.19 (ל"ת)
147. מצוין הזדמנות נהדרת להתייעל, אם חששתם יכולתם להציע את החברה למכירה מזמן. יו יו, גם | 02.07.19 (ל"ת)
146. תגובה ל52 קו הרכבת לאילת, אם יהיה, הוא יהיה הקו הכי עמוס במדינה, כל הזמן רכבות משא לאשדוד הלוך חזור עגונוביץ | 02.07.19 (ל"ת)
145. ארקיע מה הקשר אנשים לא יטוסו לאילת?בלוף כנראה המגנון היה מנופח זאת הזדמנות לצמצם. Tuvi | 02.07.19 (ל"ת)
143. תשובה ל 137 אירגון נהגי המשאיות התנגד להצעה של חברה קנדית לסלול על חשבונה מסילה לאילת. מעבר לזה הכי חשוב להפסיק כפייה דתית בזמן הגרושים יהווה | 02.07.19 (ל"ת)
142. אני אזרח משלם מיסים ולא רוצה רכבת לאילת לא צריך לתמוך באילת יותר מאשר בכל עיר אחרת באותו גודל. נמאס כבר מתושבי אילת שחושבים ש"מגיע לנו" רכבת פרטית, שדה תעופה פרטי, שחרור ממע"מ... ל-139 | 02.07.19 (ל"ת)
141. מטוסים יכול להיות שאני מבין בצורך בפחות עובדים, אבל למה פחות מטוסים? זה שטיסה מתחילה/מסיימת בבן גוריון ולא לדב הוז לא מפחית את מספר הטיסות שהחברה מבצעת. רלף | 02.07.19 (ל"ת)
140. חברה מיותרת - עדיף לשלם קצת יותר ולא לסבול חברה מעפנה - שירות לא מקצועי במטוס אחד שטס אתמול ולפני שבוע | 02.07.19 (ל"ת)
139. נקש עושה קופה על חשבוננו נקש היקר, אל תאיים, אתה עושה קופה ומרוויח על חשבון האזרחים שק ו בארקיע ובמלונות שלך,קיבלת הרבה מתנות ממדינת ישראל בעיסקי התיירות ובכלל אברם | 02.07.19 (ל"ת)
138. ל 52 הליצן.. רכבת לאילת לא צריכה להיות רווחית שהמדינה תשקיע באזרחים ובתשתיות בשביל זה אנחנו משלמים מיסים אר | 02.07.19 (ל"ת)
137. למה אין רכבת מהירה לאילת? בעצם למה אין לירושלים? התשובה אצל השר הנכבד חבר הליכוד כץ. אלי | 02.07.19 (ל"ת)
134. ארקיע בצרות מה הקשר בין רכישת מטוסי אירבוס ארוכי טווח לטיסות ארוכות מעבר לים לטיסות לאילת משדה דב.התשובה פשוטה ,אין קשר .כנראה החברה בצרות כמקובל בענף היום והטייקון נקש מנסה לגלגל את הבעייה ולהצדיק אותה,בסגירת שדה דב אחד העם | 02.07.19 (ל"ת)
131. בושה כולי תקווה כי אתם ארקיע פשוט תפשטו את הרגל ושלא נצטרך לשמוע את הגועל שלכם יותר אמן אמן The one | 02.07.19 (ל"ת)
128. שדה דב מה רע לטוס לאילת מטרמינל 1 זה עדיף על שדה דב תמיד טסנו לאילת מטרמינל 2 ולא היינו צריכים להיכנס לתוך הפקקים בת״א ציפי | 02.07.19 (ל"ת)
127. אוהב אילת בשבילי אילת עדיין מאד חשובה במיוחד בין אוקטובר למאי למרות כל האפשרויות בחול. עולה על הרכב בלי הכנות מסובכות לחול ונהנה ממה שיש במיוחד הנוף והים שתמיד מיוחדים בעיני. נהנה לשחות שם יותר מתא. מוצא מחירים טובים אבל כאמור לא בעונת השיא. נהנה מהנסיעה אבל חייב להזהיר- הנהיגה בכביש 90 רק לבעלי סבלנות אין סופית כולל שעה אחרי משאית. לא מומלץ לצעירים. זו מלכודת לחסרי סבלנות. ישראלי | 02.07.19 (ל"ת)
125. עכשו מתברר המודל העיסקי של ארקיע שדה תעופה בחינם ללא דמי שימוש לבעלים ולמדינה לאורך עשרות שנים. נתב'ג לעומת זאת עולה כסף שאין לארקיע לשלם ומכאן לסוף המסלול .......טיסה נעימה. סאבא סאבאבא | 02.07.19 (ל"ת)
123. ללא ועדי עובדים שלוקחים את העובדים שלהם לאילת גם את אילת יסגרו לוקחים למלון 5 כוכבים 500 דולר ללילה, במנהטן למלון 5 כוכבים לוקחים 400 לא שווה יניב | 02.07.19 (ל"ת)
122. ברור שיש קשר בין שדה דב לאיירבוס 330 מה לדעתכם מימן את העסקה? המחיר ההזוי של טיסות לאילת (טיסות למערב אירופה זולות יותר) הוא שמימן את ההרפתקאה של רכישת האיירבוסים. דרור, מרכז ת״א | 02.07.19 (ל"ת)
120. מחפשים קונה רציני לארקיע כבר יותר משנה-על סף התמוט עכשיו,הגיע הזמן לברוח... ארקיע על סף התמוטטות מחפשת קונה משפחת נקש | 02.07.19 (ל"ת)
119. תודה ביבי החלטה מצויינת הנדלניסטים יעשו מליונים, בטח תקבל משהו מהצד (לא ישירות חו"ח, אולי דרך יאירוש). הלכה חברת תעופה, הלכה פרנסה ל 250 משפחות, אין יותר תעופה פרטית בארץ, אבל עזוב, זה בטח משעמם אותך. מבטיחים להצביע עבורך שוב בבחירות הבאות. הזומבים. צ'וצ'ו | 02.07.19 (ל"ת)
118. ל-84 ומהיכן בדיוק יהיה תקציב לבניית שדה תעופה חדש? כשהכל הולך על צוללות... ארוחות שפים לבית הלבן + גלידת פיסטוק ב- 10,000 ש"ח לחודש, מטוס פרטי, סוויטות מפוארות בחו"ל של אלפי דולר ללילה, מאבטחים לילד שנוסע ל..., מימון מפלגות, מינוים פוליטיים, תקציבים אינסופיים לחרדים, להמשיך או שהבנת? עובד באוצר | 02.07.19 (ל"ת)
116. הודעה משמחת! לא נשכח לארקיע (וישראייר) שנים של עושק בטיסות לאילת- 377 שח לכיוון! מבטיחים לא לטוס איתם גם לאירופה חבורת גזלנים וסחטנים! מומי | 02.07.19 (ל"ת)
115. מטוסי האיירבוס 330 לא קשורים לשדה דוב שיפסיקו לקשקש בשכל מכירת מטוסים ואי הקנייה לא קשורים לשדה דוב המטוסים הללו מיועדים לטיסות ארוכות ולחברה הזאת אין מטוס שבבעלותה לטיסות כאלה איתמר | 02.07.19 (ל"ת)
114. קשקוש מה הקשר למטוסי ה A330? ארקיע מנסים להפיל את הכשלון להם על סגירת שדה דב, אבל הלכו רחוק מדי... מה הקשר בין ביטול הזמנת מטוסים עבור טיסות של 15 שעות ובין סגירת שדה דוב? הנוסע | 02.07.19 (ל"ת)
113. גם ככה הם מפעילים חברות אחרות בטיסות שלהם תראו את לוח הטיסות , ומי שמפעיל אותם זה בד״כ חברת שכר זרה neos שעושה המון טיסות תחת השם ארקיע. אז מה זה כבר מרגש אם חלק מהקווים יצומצמו ? אלכס | 02.07.19 (ל"ת)
112. כשלון כלכלי איך בדיוק סגירת שדה דוב גורמת לארקיע לבטל טיסות לתאילנד וניו יורק? הם פשוט לא מצליחים ותולים זאת בסגירת שדה דוב דני | 02.07.19 (ל"ת)
111. נזכרתם קצת מאוחר עם האיומים שלכם מצידי תפשטו רגל. אל תאיימו. גם ככה לא טסים יותר לאילת ולאירופה המחירים שלכם ממש אבל ממש לא תחרותיים. אני בעד סלילת רכבת לאילת. מה אומרים? דן | 02.07.19 (ל"ת)
109. 86 - לא שוכחים את בעלי הקרקע ואתה שוכח שהקרקע היתה שדה תעופה הרבה לפני קום המדינה. מה גם שככל הנראה, "רובם" של בעלי הקרקעות לא קיבלו אותה מאבותיהם, אלא רכשו אותה כספקולציה נדלנים ב20-30 השנים האחרונות (ראה את השורה הראשונה). מדובר על כרישי נדלן (ואני מכיר אישית שניים מהשמות שכן פורסמו) שהיית שמח לקלל אותם בכל כתבה אחרת. דג | 02.07.19 (ל"ת)
108. ככה זה שצריך לשלם שכירות.... כמו כל אחד -תתיעלו עד עכשיו הם נהנו משכר דירה אפסי , עכשיו כשצריך לשלם הם לא מעוניינים גיל | 02.07.19 (ל"ת)
105. זה חדשות רעות לאילת זה אומר פרות תיירים ופרות כסף לתושבי אילת. זה מאוד עצוב. הכל בגלל שהממשלה לא קנתה את שטח שדה דוב לפני 10 שנים. מאליהו | 02.07.19 (ל"ת)
103. אני עובד בארקיע וזה שקר מוחלט ניסיון להפיל את כל הכישלון העסקי של החברה על סגירת שדה דב. לאחר כישלון ארקיע בקו לבנגקוק עם המטוס האיטלקי החכור נאמר לעובדים כבר שמטוסי האיירבס 330 לא יגיעו לחברה ויעברו לחברת חכירה בבעלות נקש (mg aviation) בדיוק כמו שעשה עם הדרימליינרים מלפני מס' שנים. החברה מתנהלת בחוסר יעילות שפשוט מטריף את השכל - המנהלים אינם אנשי מקצוע בתחום התעופה וזה משליך על כל פעילותה החובבנית של החברה. סופה להיסגר ולהימכר לקרן השקעות בינלאומית שתדע לנהל אותה בצורה כלכלית והגיונית. עובד ארקיע | 02.07.19 (ל"ת)
102. סגירת שדה דב היא טעות היסטורית מאחר שבניה של שדה חדש לתל אביב תעלה פי 50 ממחיר הפיצוי לבעלי הקרקע טעות חמורה - הסגירה | 02.07.19 (ל"ת)
98. שראש העיר אילת יקים מפלגה להחזרת שדה דב וקזינו 10 מנדטים יהיה לו כל תושבי אילת יצביעו לו או שליברמן ייתן תנאי לכניסה לממשלה של ביבי הנה פתרון מוקי | 02.07.19 (ל"ת)
96. ארקיע כשלה בניהול עיסקי ולא בקו לאילת ארקיע מפטרת כי איננה יעילה ולא ריווחית מזה מספר שנים אין קשר לטיסות לאילת עמי | 02.07.19 (ל"ת)
93. ביגוד דוחה ולא איכותי במיליונים כל שנה החברה הכי בזבזנית על שטיות איך עם בכלל מחזיקים מעמד עובד לשעבר | 02.07.19 (ל"ת)
92. ולהקטין את כמות הסוכר בתה עןד קניתי את הקשקוש שלו כשדיבר על האמברר, אבל כשהגיע ל 330 די ברור שהוא מחפש הגדלה של הפיצוי. מה הקשר בין 330 לטיסות לאילת? ניפ | 02.07.19 (ל"ת)
91. תבחרו ביבי עוד פעם נכון? במקום שדה תעופה יהיו כמה קבלנים ברי מזל ועשירי הארץ שיקנו לילדים שלהם עוד דירות להשכרה בתל אביב ביבי וכל מי שאישר את התהליך הדפוק הזה אתם עוד תשלמו על שדה דב ועל העובדה שניתקתם את אילת משאר הארץ תתביישו לכם הכסף לא שווה את הצער שגרמתם מאוכזב ממנו קשות | 02.07.19 (ל"ת)
89. כולם פה בתגובות שלהם שוכחים את בעלי הקרקע שעשרות שנים לא ראו שקל מהקרקע שאבותיהם קנו. גם להם מגיע סוף סוף שיוכלו להנות מההשקעה שהייתה לפני שנים רבות גאולת קרקעות, ובאו ובנו שדה תעופה בלי פיצוי ובלי כלום. מיכל | 02.07.19 (ל"ת)
85. ארקיע זה רק חלק מהתוצאה חכו חכו שיתחילו להגיע הנתונים הכלכליים על הפגיעה באילת, על הפגיעה בחברות התעופה ובמלונות ועל עיר שהיתה פעם מרכז הנופש הישראלי והפכה לחור כמו שדרות שאף אחד לא סופר. במקום לבנות שדה תעופה חדש לטיסות פנים ויעדים קרובים, קודם כל סוגרים בלי פתרון באופק ואז יחשבו מה לעשות עוד 10 שנים. את השדה בחיפה לא ישדרגו, את השדה בהרצליה רוצים גם לסגור, אז נשארנו עם שדה אחד אזרחי בלב הארץ שגם הוא עמוס בטיסות ובעל מסלול המראה ונחיתה אחד. במקום לבנות שדה תעופה חדש מול תל אביב בים- כמו שהוצא לפני שנים וכמו שחייבים כצורך למדינה, מטאטאים את הבעיה מתחת לשטיח וחושבים שאף אחד לא ישים לב. התנהלות של הממשלה והמדינה - פשוט בזיון כלפי התושבים הטייס | 02.07.19 (ל"ת)
83. כולה עובדים מפוטרים שלא יביאו אוכל הביתה מה זה לעומת אנשים שסבא שלהם קנה בגרושים והיורשים לא הוציאו גרוש ויעשו עכשיו מיליונים. לירון | 02.07.19 (ל"ת)
81. איזה קשקוש! מצאו תרוץ - מה קשור ארייבוס 330 לטיסות לאילת? החברה פשוט מנוהלת גרוע נוסע מתמיד | 02.07.19 (ל"ת)
75. להכניס לקו טיסת לואו קוסט זרה להכניס לקו טיסת לואו קוסט זרה וניראה איך המחירים יורדים בשניה...בי בי ארקיע ומחיררי הגזל שגביתם עבור טיסה בת 40 ד"ק... ברוטו.... ורד אדום | 02.07.19 (ל"ת)
74. מצויין הגיע הזמן לטיסות זולות לאילת טיסה לא צ צריכה לעלות יותר מ 99 שקל לכיוון זה מחיר הוגן . ואז ימלאו מטוסים ועל בין רבע שעה לחצי שעה יצא מטוס לכל כיוון במשך 12 שעות ביממה היום יוצאים כ 13 טיסות ליממה בממוצע שזה 26 הלוך ושוב וניתן להכפיל את המס כפי שאיינאייר ואיזו גט עושים באירופה . מחכים כבר שתמכור אץ המטוסים יואב | 02.07.19 (ל"ת)
73. שיעברו לבלונים פורחים שימריאו וינחתו בחוף הים פתרון יצירתי אבל אטי. relax and fly | 02.07.19 (ל"ת)
72. כולם בוכים אחרי השסוסים ברחו מהאורווה מה ההצדקה לקיום חברה שאין לה ייתרון בכלום? לא זולה, לא שירות טוב אז למה שאני אזמין טיסה בארקיע? רמי | 02.07.19 (ל"ת)
71. הטיסות משדה דב לאילת עלו כפול מהטיסות מנתב"ג, הטיסות לתאילנד נפילה הטיסות ליעדים קרובים כמו יוון לא מתרוממות בגלל מחירים מאוד גבוהים. לחברה כמו שהיא אין זכות קיום. צריך דחוף להחליף את ההנהלה ומנהלים טובים מנשה | 02.07.19 (ל"ת)
70. תנו לחברה סינית לבנות מסילה לאילת תמורת 20 שנה של רווחים ותוך חצי שנה יש לכם רכבת חכם | 02.07.19 (ל"ת)
69. סיפור אמיתי. הייתי אמור לחזור ארצה מפריז עם אחת הטיסות "המוזלות" של ארקיע. בטרמינל לא הייתה עמדת בידוק ולא נפש חייה, הם סגרו אותה 35 דקות! לפני הזמן ונעלמו. פיספסתי את הטיסה!!! נאלצתי להשאר בטרמינל 26 שעות עד למחרת בלילה, ולמחרת הסתבר לי שאנשי ארקיע שם דורשים קניית כרטיס חדש - 288יורו!! ולא רק זה, הטיסה הזו, לדיברהם אינה בתנאים של טיסה מוזלה ועלי לשלם על עודף משקל 11יורו לכל קילוגרם נוסף, כ300יורו תוספת עלות. היות ולא נשאר לי כסף נאלצתי להשאיר בעמדה כבודה בשווי של 700שקל!!, תוך כדי גיהנום של שעה וחצי של פירוק מזוודות ושקילה לסרוגין, והמנוולים עם חיוך של אושר על הפנים. ומנהלת הדלפק אומרת לי: "נחלק את זה עם יתר העובדים" לאחר שסופסוף התאפשר לי לעבור את עמדת הבידוק, הם הדביקו בזדון מדבקה "ביטחונית" על הדרכון, שגרמה לכך שבדרך למטוס נעצרתי שוב לבדיקת סרק ביטחונית טורדנית ומשפילה... "ארקיע" - גיהנום מוזל שעולה ביוקר רב - תת-רמה!!! אם כבר לוקחים טיסת "אוטובוס" אז רק חב' התעופה easyjet לקוח לשעבר | 02.07.19 (ל"ת)
67. טוב שסגרו שדה דוב דווקא יהיו יותר נוסעים...אנשים מהצפון יבואו ברכבת לנתבג....איך הגיעו לשדה דוב? באוטו ובתשלום לחניון. עכשיו יש רכבת. מכסימום עוד כמה דקות לתא וגם זה לא בטוח כמה חולים מגיעים מאילת? צריך לבנות ...אין מה לעשות... גילי | 02.07.19 (ל"ת)
66. מהלך לא הגיוני בנוסף לכך שיש הגיון הקיום שדה דב וזה הוסבר בפרוטרוט. סביר שבמקרה הטוב יוכלו בעוד 10 שנים להתחיל לבנות. הגיוני שהרבה יותר ויכלו לחכת על המהלך אם חשבו שסה נכון. הלי להפסיק הפעילות 10 שנים לפני הזמן בלי כל סיבה סתם ראש קטן ולא חושב. זה לא קשור חשום זכויות. רק לעבודה נכונה דני | 02.07.19 (ל"ת)
63. שיהיו חברת לאוקוסט, ביעדים קרובים ויוצאו טיסות בזו בזול לאילת עקבה שרם אשייך. מה קרה זזו משדה דב לנתבג | 02.07.19 (ל"ת)
62. היה צפוי.הותיקים יפוטרו והשאר(צוות קרקע ואפילו אויר)יצורפו כזמניים ועל תנאי האחרונים יחוייבו לעבור בהצלחה הכשרה נוספת כתנאי להטסת מטוסי תובלה ומיסחרי גדולים) אורים ותומים | 02.07.19 (ל"ת)
60. הם הפילו על שדה דב את התירוצים לקשיים שלהם אין קשר בין מטוסי ה A330-900 להפעלת שדה דב ומטוסי האמברייר יכולים לטוס גם מנתב"ג, אז שיחפשו תירוצים אחרים בשביל להסביר את הקשיים שאליהם נקלעה החברה. יריב | 02.07.19 (ל"ת)
58. מבטלים רכישת מטוסים טראנס אטלנטים בגלל סגירת שדה דב - הגיוני :-) נכשלת בתפקיד, החברה מפסידה כסף, ואתה מחפש תירוצים. מנשה | 02.07.19 (ל"ת)
57. מה קשר בין סגירת שדה דוב לרכישת מטוסי A330 ? להפך , בעקבות סגירת שדה דב החברה יכולה להתמקד בטיסות לטווח ארוך . מיכאל | 02.07.19 (ל"ת)
56. בכיינים חברה לוזרית בלי עתיד. תפנו את השירות וקווי התעופה לקפריסין ויוון. לא צריך לפטר אף אחד והרווחיות אולי גם תעלה. בכיינים אגו | 02.07.19 (ל"ת)
55. נתניהו קיבל החלטה נבונה ונכונה החלטה נבונה נכונה ממנה אפשר להמשיך לבניית אלטרנטיבה ראויה לשדה דב בנתבג עם שירות נכון לתושבי אילת הזקוקים לזה. יוסי | 02.07.19 (ל"ת)
54. אם ארקיע תצמצם טיסות לאילת יבואו אחרים במקומה אל דאגה אם ארקיע תצמצם טיסות לאילת יבואו אחרים במקומה אל דאגה אליעזר | 02.07.19 (ל"ת)
53. ארקיע - אילת אוי אוי כמה כואב, בכיינים. מה יש לחפש באילת עיר עלובה. שמנוהלת ע"י חבורת בסטיונרים. יואב | 02.07.19 (ל"ת)
52. למגיב 26: רכבת לאילת היא רעיון טפשי וחסר היתכנות כלכלית קו רכבת מפתחים היכן שיש ביקוש גבוה. כמות הנוסעים בין תל אביב לאילת היא לא "ביקוש גבוה". היו יוצאים, במהלך היום, שני מטוסים בשעה? כל אחד עם 70 נוסעים? זה 140 איש בשעה? בשביל זה לא מקימים תוואי רכבת לאורך 360 קילומטר, שיעלה למעלה מחמישים מיליארד שקל. יותר זול לתת לכל מי שרוצה טיסה בשקל, ושהמדינה תסבסד את שאר עלות הטיסה, מאשר להקים קו רכבת. א | 02.07.19 (ל"ת)
50. הודאה ברורה שארקיע ניצלה לרעה את מעמדה במחירים הזויים חלבו את הנסוחעים ביחד עם ישראייר במשך שנים במחיירם חצופים ץ שביט | 02.07.19 (ל"ת)
49. מה הקשר מה הקשר בין סגירת שדה דב לבין ביטול עסקת מטוסי ארוכי טווח שאמורים לטוס לניו יורק מנתב"ג? חבל. תחרות לניו יורק הייתה יכולה להיות מצויין לכולם. חיים | 02.07.19 (ל"ת)
48. לא רציני מוסבר כאן שארקיע תצמצם את כח האדם וצי המטוסים וזאת בגלל סגירת שדה דב.שטיות במיץ עגבניות זהו נסיון לקבל הטבות מדינה כי בכי של הקוזק הנגזל. אין שום הסבר כלכלי מלומד למה זה אמור להיות כך. נהפכו כיום ארקיע מפעיל קווים גם מנתבג וכעת יכול לרכז כח אדם כתבה שטחית. | 02.07.19 (ל"ת)
47. ארקיע צודקת אני קורא את התגובות כאן ומתפלא על חוסר ההבנה והידע. ארקיע חברה רווחית מאוד. שום כישלון עסקי ושום נעליים. מעבר הטיסות לנתבג יוריד את מספר הטסים לאילת באופן דרמטי. גם ישראייר תמכור חלק מהצי ותפטר עובדים. משדה דוב אפשר להפעיל טיסות לאיי יוון וקפריסין וכך אכן היה , הצפיפות בנתבג אינה מאפשרת. היה נכון ורווחי להחזיק מטוסי אמברייר לאילת ובקיץ לאיים, זה עשה שכל מסחרי. לא היתה שום סיבה לסגור את שדה דוב. המיליארדים שמדברים עליהם אינם יותר מספין של בעלי הקרקע . חבל מאוד המסביר | 02.07.19 (ל"ת)
44. טסנו איתם מבנגקוק לפני שבוע, מטוס ישן ושמיכות משומ לא הפסד גדול, מי שלא יודע לתת שירות לנוסעים עדיף שייסגר. חזרנו איתם מבנגקוק שבוע שעבר וברוב חוצפתם העזו לתת לנוסעים את השמיכות והכריות המשומשות עם כל השערות והכתמים המגעילים. זה היה דוחה ברמות וגם מסוכן בהעברת מחלות. התלוננו והם בכלל לא מתייחסים. ייקבלו תביעה וייתייחסו, וגם ישלמו בסוףככה זה עובד בישראל Zz | 02.07.19 (ל"ת)
43. איך שדה במרחק 20 דקות עושה כזה שינויי? עם של בכיי 5 שקל לנסיעה באוטובוס יגמור את אילת בגלל ישראלים מפונקים נ | 02.07.19 (ל"ת)
41. הם התכוונו לטוס לניו יורק משדה דב? מה קשור רכישת מטוסי רחבי גוף לסגירת שדה דב? שמוליק | 02.07.19 (ל"ת)
40. ארקיע היתה דואופול בקו לאילת. יש כעת לפתוח את הקו לחלוטין כנראה שללא אילת ארקיע לא מסוגלת להתחרות בחברות אחרות. זה היה מכרה הזהב שלה. כרגיל בחסות המחוקק שלא פותח את הקו לאילת לתחרות שמיים פתוחים לחלוטין. אולי כעת זה יגיע. זה הדבר היחיד שיכול להציל את התיירות לאילת. זה היה הרווח העיקרי | 02.07.19 (ל"ת)
38. כל כך נכון וצודק וככה זה בכל תחום כבר 40 ומשהו שנה ממשלת השלוף בכל הדרה יש רק עקרון בסיסי אחד , שימור כהונת הראשון לשמו ושימון כספי להאדרת ההון העצמי , המעמד וההשפעה . ווסטרוז זה ילדים לעומת מדינת ישראל. תגובה ל-13 | 02.07.19 (ל"ת)
37. יש לך טעות לא תהיה פגיעה בתחרות בטיסות לאילת . פשוט לא יהיו כאלה. עם כל הבלגן והצפיפות בנתבג בעיקר בקיץ (רק לפני שבוע לקח לי יותר משעתיים בין הכניסה לנתבג עד מעבר הדיוטי פרי) ועם המחיר הגבוה והפקקים בכביש 1 כבר עדיף לנסוע ברכב וזה עוד לפני המחירים באילת לעומת יוון , קפריסין וכל האזור הקרוב . מה שאני לא מבין זה איפה תוכנית הגיבוי של הממשלה , למשל רכבת או כביש נורמלי ובטיחותי בכביש הערבה . לאויר החם שיוצא מהפה של הביבי בדמות הבטחות בחירות לכסף והטבות אסור כמובן להאמין האיש לא אמין . תגובה ל-32 | 02.07.19 (ל"ת)
36. תירוצים של כישלון עיסקי, מוכרים את המטוסים לטווח קצר במקום לפתח קווים לאזור יוון וגם מוכרים את המטוסים שהוזמנו לטווח רחוק (אמריקה). מנצלים את הרעש להחביא את הכשלון העיסקי שלהם. צפצפ | 02.07.19 (ל"ת)
35. סגירת שדה דב עלתה כבר לפני יותר מ 40 שנה הבתים הראשונים שנבנו בשיכון ל התבססו על הבטחה זו. זה משתקף גם המחירי הדירות הגבוהים . תבדקו | 02.07.19 (ל"ת)
34. כל הכבוד .ולא ניראה לי שזה אישי פשוט הם יודעים שמצב השוק לא כמו שנים קודמות . ואין להם יכולת להתחרות באירופה מקור הרווח הגדול שלהם היה אילת עם טיסות מהירות ללא שהיה של הצוות במחירים מופקעים לכל מסיבה יש סוף במקומם לא היתי ממהר למכור את המטוסים זמני טיסה נוחים ונחיתה בזמן טוב ומחיר יותר יקר עדין יכול להיות הטרנטיבה לזול שי | 02.07.19 (ל"ת)
33. יופי ביבי - בשביל כמה בעלי קרקעות הרסת את התחרות העלובה לאילת עכשיו יקרעו אותנו במחירי הטיסות לאילת, כי אין שום תחרות. דני | 02.07.19 (ל"ת)
31. ארקיע וסיפוריה אין כל ספק כי הכל מתוזמן.ארקיע במחילה מכבוד מנהליה לא סתם מוכרת ,אלא מוכרת מטוסים ישנים או ןמטוסים שיקשה עליה להחזיק. בכל מקרה גם ללא סגירת שדה דוב הם היו נמכרים.אז... , על מה הם מקשקשים? eisenstien | 02.07.19 (ל"ת)
30. פתאום כל האשפים הפיננסים שמעולם לא אחזו במניה מטיפים לגבי ההתנהלות העסקית של החברה אורן | 02.07.19 (ל"ת)
28. מה שברור זה שעכשיו חייבים רכבת מהירה לאילת! רכבת לאילת שתגיע בלכל היותר שעתיים מתל-אביב לאילת תקפיץ את אילת קדימה. עצירה ב"רמון" תהפוך אותו לאלטרנטיבה אמיתית לנתב"ג בטיסות בינלאומיות. במובן הזה, סגירת שדה דב היא הדבר הטוב ביותר שקרה כאן לאחרונה. יוסי | 02.07.19 (ל"ת)
27. "לא רווחי"- עד היום שדדתם כל לקוח עם מפתח ברגים ואקדח. דו-אופול מרושע איזה מצחיק הנקש הזה | 02.07.19 (ל"ת)
26. תודה לביבי - מר בטחון, כלכלה ורווחה ביבי לקראת בחירות יספר לכם על הצלחותיו בתחומי הכלכלה, הרווחה וכמובן הבטחון. בבקשה הפעם אל תהיו עם זיכרון קצר ואוזניים פתוחות לסיפורים. הפעם תתחברו למציאות. מדינת ישראל בקאנטים וצריך מישהו חדש, אידיאולוגי, פחות דיבורים יותר מעשים ועדיף עם פחות חשד לפלילים.. מדרון חלקלק | 02.07.19 (ל"ת)
24. שמגיבים פה חסרי הבנה ארקיע התכוונו לרכוש מטוסים ולהפעיל טיסות מנתבג לתאילנד וניו יורק אבל בגלל ההפבדים הצפויים להם מביטול הטיסות בשדה דב הם לא ירכשו עוד מטוסים אפילו שזה לנתבג כי זה כבר לא כלכלי כי לא יהיו רווחים גדולים כמו שיש היום. אין פשוט חוסר הבנה. אנשים | 02.07.19 (ל"ת)
22. נשמע כמו תירוץ עלוב בכדי לפטר עובדים ולא לקנות מטוסים חדשים... חברה גרועה ביותר רועי | 02.07.19 (ל"ת)
21. ברור...לקחו להם את התרנגולת שמטילה ביצי זהב... מכרו טיסה של40-50 דקות במחיר גבוה של $200...היום מוכרים טיסות של 4 שעות במחיר הזה. כנראה זה היה קו סופר רווחי, הקו שהחזיק את רוב החברה או לפחות את רוב הרווח שלהם...קיזז קווים הפסדיים או מאוזנים, אז עכשיו הם בבעיה קשה.. רוברטו קרלוס | 02.07.19 (ל"ת)
20. למתקשים - כיוון שנפגעו בריווחיות בעקבות סגירת שדה דב, גם ביטלו את רכישת האיירבס, שאותו כמובן התכוונו להפעיל מנתבג. זה לא שאני בעד או נגד, סתם בעיניין של הבנת הנקרא. באתי לעזרה | 02.07.19 (ל"ת)
14. העובדה שרק ביום האחרון התקבלה ההחלטה בעניין סגירת השדה מוכיח שהחלטות ממשלתיות מתקבלות בשלוף ספונטני ללא מחשבה לטווח ארוך, וכל מה שמעניין את המדינה זה רק כסף וכסף ללא טיפה של ציונות ששש | 02.07.19 (ל"ת)
11. טיסות לניו-יורק משדה דב? החברה תיכננה להוציא טיסות לניו-יורק ותאילנד משדה דב? והנוסעים לאתרים הללו היו מוותרים על הדיוטיפרי של טרמינל 3? נראה לי קצת מוזר (וקצת לא אמין) לככרוך את סגירת שדה טוב עם כל פעילויות הצימצום של ארקיע. אריה | 02.07.19 (ל"ת)
9. זה היה ברור שזה מה שיקרה פחות טיסות פחות נוסעים מדינה נורמלית משקיעה סכומי עתק לחבר את חבלי הארץ שלה בישראל קרה משהו הפוך, כמו שהזהירו נתב"ג אינו תחליף לשדה דב הוא לא שדה לטיסות פנים הוא סביר לפאתי גוש דן תל השומר בלינסון אבל זה הופך לשרשרת שכל חוליה שבה קורסת אתה לא מגיע ליעד בזמן אתמול טסתי מנתב"ג להגיע לשם במונית עלה כ 120 ש"ח שזה פי 3 מההגעה לשדה דב רשות שדות התעופה אמרו שהם מוכנים אז אמרו , התחיל בעיכוב נתב"גי רגיל אוטובוס אחד יצא למטוס וממתינים וממתינים לאוטובס הבא שיקח אותך 25 ד' עברו עד שכולם היו במטוס ואחרי זה נסיעה על המסלול של 15 ד' כל הטיסה לרמון היא 35 ד' אנשים שפעם מהבית לקח להם כ 3 ש' להגיע ליעד הזמן הפך ל 4.5 ש' שאטל 2 רכבות ומונית במקום ירידה מהמטוס הליכה לאוטובוס והגעה ליעד, אפשר לומר על מה יש להתבכין זה נגמר אבל הבעיה המעציבה שנשארה על הפרק הוא היכולת של בעלי הון עם סכומי עתק לשמן להם את הדרך ליעד שלהם על חשבון הצרכים האסטרטגים של מדינת ישראל. אתמול זה היה פגיעה היסטורית בחיבור של חבל הארץ הדרומי של מדינת ישראל שיהיו לה השלכות קשות מחר זה יהיה פגיעה בחבל ארץ אחר או תחום אחר של מדינת ישראל. ברור | 02.07.19 (ל"ת)
6. עכשיו אפשר להבין מי היה מאחורי הקמפיין למניעת סגירת שדה דב מאוד השתלם לארקיע להחזיק מטוסים בשדה דב כי התשלום על החנייה היה מאוד נמוך כי הם חנו בבסיס צבאי (שהופעל ע"י חיילים) ושהמדינה לא העבירה דמי שימוש לבעלי הקרקע... סמולני שמבין בכלכלה | 02.07.19 (ל"ת)
4. מה הקשר בין סגירת שדה דב לביטול רכישת האירבאס 330? האירבאס לא היה מיועד לפעול משדה דב, ולא היה מיועד לפעול בקו לאילת. נראה שמצאו סיבה לפיטורים וביטול הרכישה עקב תחרות מכיוון חברות אחרות. לא יותר פשוט להוריד מחירים במקום להתחזר? קישקשתא | 02.07.19 (ל"ת)
2. מה הקשר בין שדה דב לאיירבוס 330 איירבוס 330 זה לחול מנתבג לא משום שדה דב עוד ספין | 02.07.19 (ל"ת)
1. לא ברור למה להשהות את קניית המטוסים החדשים, גם ככה הם לא תוכננו לטוס משדה דב חיים | 02.07.19 (ל"ת)
ארקיע תפטר 250 עובדים
160 תגובות לכתיבת תגובה