4. עכשו מתחיל המבחן האמיתי עד היום הם קיבלו סיבסוד גדול ב 1.7 יורד ב 50% (1500 למכונית) ב 1.1.20 ירד בעוד 800 דולר בערך השאלה לא כמה מכוניות מוסרים השאלה האם מצליחים להרוויח קצת על כול רכב עם פחות סיבסוד יש כבר עדויות שלא מוכנים למכור מכוניות בלי משלמים תוספת על שידרוג ברכבים . ולא מוכנים למכור מכוניות במחיר הבסיסי ( יכול להיות שזה היה זמני או נקודתי ) ניראה עם הם יצליחו להחזיר מעמד עד 1.3.20 כי אז הם כניראה כאן להישאר תמיד וזה היה נהדר לכולם לא עוד משהוא חולף ששורף הרבה כסף למשקיעים . יוסי | 04.07.19 (ל"ת)
טסלה הפתיעה: שברה שיא מסירות ברבעון השני; המניה זינקה ב-7%
4 תגובות לכתיבת תגובה