אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"מחיר למשתכן" דועכת: פחות מ־50% הצלחה בשיווק המגרשים

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
הקבלנים למדו את השיטה.
עושים יד אחת ולא ניגשים למכרזים בתואנה של"חוסר כדאיות" וכך משרד השיכון נאלץ להעלות את מחיר המקסימום למ"ר וכך ההנחה מתמעטת והופכת ללא כדאית לזוכים. כשההנחה לא אטרקטיבית(עומדת על 10%) ממילא אין נרשמים, כשאין נרשמים הקבלנים לא בונים בטענה של חוסר ביקוש. וכך התוכנית נקברת מאליה אט אט. וזהו חלומם הרטוב של הקבלנים..
איתן | 08.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת