5. תוספת קרונות אופניים הם הפתרון ולא הבעיה אם רכבת ישראל תגדיל את מספר הקרונות המאפשרים איחסון אופניים מ1 ל 2 הדבר יביא בהכרח להקטנה של שימוש ברכבים פרטיים , לצמצום זיהום האוויר , למזעור הפקקים בשעות העומס ובעקיפים להקטנת הוצאות משקי הבית על רכב שני פתרון החניונים המוצא אינו יעיל ולא משרת את המטרה אבי | 18.07.19 (ל"ת)
4. האופניים אינם הבעיה אלא הפתרון בכל העולם האופניים הם המשלים לנסיעה ברכבת והרכבת נערכת עם קרונות מיוחדים רק כאן לא נערכו, אדם צריך אופניים להגיע ולהמשיך בשני הצדדים יריב | 17.07.19 (ל"ת)
3. דרום זה דרום היות ולא מסובבים את הרכבת, אכן קרון דרומי נשאר דרומי ללא תלות בכיוון הנסיעה. הדבר ישתנה אם יהיה מסלול טבעתי.... צחי | 16.07.19 (ל"ת)
1. משרד התחבורה צריך לעודד נסיעה באופניים מדובר בכלי ירוק שמונע זיהום אוויר ומקטין את העומס בכבישים. הפתרון צריך להיות הוספת קרונות אופנים ולא שימוש מאולתר בקרון המיועד במקור לנכים. מבט קדימה | 15.07.19 (ל"ת)
סמוטריץ' בוחן: איסור על תנועת אופניים בתחנות הרכבת
5 תגובות לכתיבת תגובה