22. 3 ש"ח לשעה??? זה 540 ש"ח בחודש למשרה מלאה! מה זה הקנס הזה? מי שיש לו חופשי חודשי זה צריך להיות כלול במחיר שי | 18.07.19 (ל"ת)
21. איזה פתרון גאוני - במקום לתת מענה לאופניים או להגעה אל ומהתחנה נותנים עמוד בתשלום אליו חייבים לקשור את האופניים. ואיך הנוסעים יגיעו ליעד בצד השני של קו הרכבת? הרי תחבורה ציבורית זו מילה גסה בארץ. אף אחד לא מעלה את האופניים על הרכבת סתם כי בא לו לקחת אותם לטיול ! ג׳וני | 16.07.19 (ל"ת)
20. למה לא פשוט להוסיף עוד קרונות לאופניים מה זה הטמטום הזה כל הרעיון זה לעלות עם האופניים או הקוריקנט לרכבת ומשם להמשיך עם האופניים ליעדים שצריכים. מה לעזעזל יעזור לי להפקיד את האופניים בתחנה אורן | 16.07.19 (ל"ת)
19. המדינה משתקת אזרחים עבור בצע כסף אופנים הם כלי תחבורה ירוק, לא הבנתי מה מעודדים בדיוק במדינה - להיות שרלטנים ? בליליוס | 16.07.19 (ל"ת)
18. עוד קרונות במקום שטויות (אלמנטרי ידידי ) אם יש כסף מיותר שיוסיפו קרון נוסף לאופניים \ נוסעים ... הרבה יותר הגיוני מחניון תת קרקעי , מצולם 24 שעות לאופניים ..???????? שרלוק | 16.07.19 (ל"ת)
16. מוחו של סמוטריץ לא להאמין.רעיון גאוני של סמוטריץ.איך לא חשבנו על כך.אגלה לכם סוג.אתם מכירים את פרץ?ביצע בסמוטריץ המרה וזו התוצאה הללויה יעב | 16.07.19 (ל"ת)
15. המלצה ממליץ למי שיכול שיעבור להלסינקי שם אנשים טובים תחבורה טובה עם מקום לאפניים ב | 16.07.19 (ל"ת)
14. קורקינט הגיע הזמן להוריד את הכלים החשמליים מהרכבת אין מקום לעבור אנשים נשרטים במעברים בשעות העומס לא לתת להם להעלות חזי | 16.07.19 (ל"ת)
13. חלם. משתמשים באפניים גם ביציאה מתחנת היעד אנשים רבים נוסעים באופניים מביתם עד לתחנת המוצא, עולים איתם לרכבת ונוסעים בהם מתחנת היעד לעבודה. אם אי אפשר יהיה להעלות אופניים לרכבת, אין טעם לנסוע בהם רק עד לתחנת המוצא. ממילא אם יש לך מנעול טוב, אין בעיה לנעול אותם גם היום בסמוך למרבית התחנות. עוד פרויקט מיותר שמבזבז כספי ציבור. גיל | 16.07.19 (ל"ת)
12. אתם לא מבינים אנחנו פרה חולבת.....ללא האופניים אנחנו ניצטרך לנסוע באוטו הפרטי שלנו וככה אנחנו נשלם יותר על הדלק והגנבים בממשלה יוכלו לגנוב יותר מהמיסים שלנו. אלי | 16.07.19 (ל"ת)
11. לא צריך אופניים- שיעשו כמוני רכב שרד עם נהג שממתין בתחנה. ולמהדרים גם צלם שיתעד את הנסיעה ההיסטורית ברכבת. ממש כמו פשוטי העם שמממנים אותי. כבוד שר התחבורה | 16.07.19 (ל"ת)
10. השר ממש ממש לא חכם השר ההדיוט לא מבין שהנוסעים זקוקים לאופניים הן בתחנת המוצא והן בתחנת היעד. צריך לעשות לו המרה בדחיפות משכל של בהמה לשכל יהודי אזרח מודאג | 15.07.19 (ל"ת)
8. השר גאון רק לא הבין שצריך את האופניים בשתי התחנות עליה וירידה הבנת סמוטפתאט? ישראל | 15.07.19 (ל"ת)
7. סמוטריץ צריך טיפול המרה. הרכבת צריכה לאפשר לרוכבים לעלות עם אופניים. זו שערוריה שאי אפשר לעשות כך בקו נתב"ג ירושלים. במקום להצר את צעדי הרוכבים צריך לעזור להם עזרי | 15.07.19 (ל"ת)
5. החלטה גרועה מאד. רק תגרום ליותר מכוניות על הכביש. הסיבה העיקרית לצפיפות ברכבת היא חיילים מפונקים. כל חייל שעושה חמשושים לוקח קיטבג בגודל של הבית שלו. תנו להם לצאת הביתה פעם בחודשיים ככה יהיה פחות עמוס וגם הם יפסיקו להיות מפונקים ולא נהיה כאלה רכרוכיים מול החמאס. שבועיים בלי אמא מה קרה. ואופניים ברכבת זה חשוב. קורי לייהי | 15.07.19 (ל"ת)
4. מה הבעיה שנוסע יעלה עם קורקינט לרכבת? למה לאסור זאת? לוקחים לאנשים את המעט שיש להם. אין תחבורה ציבורית נורמלית בישראל. ונוסע שמוותר על רכב פרטי עולה עם קורקינט לרכבת ומגיע לעבודה.. גם את זה רוצים לקחת לו. טמטום מושלם | 15.07.19 (ל"ת)
3. לא נראה לי שהם הבינו את הקטע שם ברכבת אנשים באים עם אופניים לרכבת, עולים איתה ויורדים כדי לחסוך את המייל הראשון והאחרון. אין שום ערך בהצבת האופניים בתחנה אלא אם הרכבת מגיעה בדיוק למקום העבודה. ASD | 15.07.19 (ל"ת)
2. ממש גאון סר התחבורע הזה להיפך, כמה שיותר יעלו עם אופניים, כך פחות יסעו בתחבורה מזהמת והכבישים יהיו פחות פקוקים. רואים שנבחרי הציבור הללו פשוט מנותקים לחלוטין מהעם. אזרח | 15.07.19 (ל"ת)
1. במקום לייצר קרון יעודי לאנשים שמגיעים עם אופנים רוצים לקחת מאיתנו עוד כסף. .. חאלד. כבר אין יותר. שדדתם אותנו בכל פינה. מי שמגיע מבנימינה רוצה לרדת בעזריאלי ולהגיע לעירייה באופנים /קורקינט ועוד... כמו בכל מקום בעולם עודד | 15.07.19 (ל"ת)
הצעד שיאפשר בעתיד איסור העלאת אופניים לרכבת
23 תגובות לכתיבת תגובה