אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלי גלגלים: גל עזיבות של ראשי ענקיות הרכב בגרמניה

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
סוף עידן הבעלות על רכב
רכב אוטונומי יכול לפעול כמו מעלית בתנאי שיד אדם אחר לא מתערבת בתנועה בכביש. התנאי הזה קשה מאוד ליישום. את חיסול בעיית ה CO2 אפשר לעשות בקלות על ידי נטיעות בסדר גודל של שטח ארה"ב. יחסית לעולם זה קטן ואפשרי לביצוע תוך עשור. מצבר הכי חדש מכיל פחות אנרגיה מבנזין בסדרי גודל אקספוננציאלים. כשהצפיפות עולה ממילא אין כיף בנהיגה בערים ובוודאי שלא בעיר המדינה הישראלית.הדור הצעיר מסרב להחזיק מכונית ובצדק.
צופה פני עתיד | 23.07.19
3.
העתיד צופן בחובו הפתעות מוגבלות
כולם הולכים לחישמול ואוטונומיה בתעשיית הרכב רק הבעיה שכרגע זה לא משתלם אז הגוף שאמון על הזיהום מקדם צמצום בפליטת מזהמים באמצעות הפעלת לחצים, ומצד שני ובצדק מנכ"לים מתפטרים, זה חלק ממשחק גדול של בעלי ההון לנסות לבטל את רוע הגזרה נגדם ( מזעור רווחים ) ומצד שלישי הלחץ של המדענים בקשר להתחממות הגלובלית מצביעה שיש קשר ישיר בייצור ישן לזיהום בקיצור יהיה שמח. רק אל תשכחו שמדובר ביוקרה אז יש מצב שהמכוניות היקרות ייתיקרו אפילו עוד יותר ואז הפער בין המעמדות רק יגדל ובסופו של דבר הכל יסתדר כי ככה העולם..
בעל הדעה | 16.07.19
2.
כנראה יש גבול לייצור אנרגיה משריפה של דלק ללא זיהום. וכל זה בתנאים משתנים של עומס
המנועים המודרנים, עם כל המחשוב והבקרה, עדיין מזהמים. אם ייצרו מנוע-גנרטור עובד בסיבובי מנוע ועומס קבוע שהאנרגיה שלו תטען מצברים שישמשו להנעת ברכב עם מנוע חשמלי, זה יפתור את בעיית הזיהום מצד אחד ואת בעיית טעינת המצברים מצד שני. עשרות שנים קטרי רכבת הם מנוע-גנרטור שמניע מנוע חשמלי שמסיע את הרכבת, זהו בהחלט לא רעיון חדש.
שמעון | 15.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת