אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפתרון של הרכבת לעומס: קרונות עמידה

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
מדהים לקרוא עיתון היום, 50 שנה לנחיתה על הירח, ובישראל אין מקומות ישיבה ברכבת
לפני 50 שנה נחתו על הירח, והיום, רכבת ישראל מתקשה להוסיף קרונות נוספים לרכבת. פשוט תת רמה, צריך לעצור את הפיילוט המביך הזה! כמו בכל השירות הציבורי במדינה - צריך לפטר שם את כל "המנהלים" (פקידים במקרה הטוב) שאמורים לקבל החלטות נכונות ובזמן, אבל בפועל תוקעים תהליכים ומקבלים שכר שלא פרופורציונלי לתרומה שלהם. המנהלים ברכבת כשלו בראיית הנולד. מה כל כך קשה לראות שאוכלוסיה גדלה, ולכן צריך לרכוש קרונות?? כמה זמן לוקח להוציא מכרז לקרונות??? האוכלוסייה בבאר יעקוב ורחובות הכפילה את עצמה בעשור האחרון. מה חשבתם לעצמכם???? שכולם ייסעו באוטו לעבודה, ושזאת לא הבעיה שלכם???? אני מאחל למנהלים ברכבת ישראל שהם ייסעו לעבודה שלהם בלוד יום יום בקרון העמידה. במקום כל אותם מנהלים ופקידים, צריך לתגמל את העובדים ברוחב לב ובקידומים, כן את אותו נהג קטר בעובד בעבודה קשה וראוי שהוא יתוגמל. נהג קטר מרוצה זה טוב גם לנו הנוסעים. המנהלים / הפקידים חסרי תועלת גם ככה, עדיף בלעדיהם!
פז | 17.07.19
13.
אפשר גם לפרק את הגג ואז יש עוד מקום...
אפשר וראוי לשלוח משלחת של פרנסי הרכבת להודו.. רצוי בטיסה פרטית... שם ילמדו את רזי דחיסת האנשים..עדיין לא התחלנו לגרד את הפוטנציאל.. במחשבה שניה, אפשר לבטל בכלל גם את הקטר ולתת את הזכות להזיז את הרכבת לנוסעים... חסכון כפול.. אולי ככה ישתפר במעט הדיוק...
שגריר הודו | 16.07.19
5.
כמה מפונקים אפשר להיות
כדי לפתור בעיות הציבור צריך להירתם לפתרון הבעיה, לא רק להתלונן כל הזמן דקה דקה. יש תקציב מוגבל למשרד התחבורה ואי אפשר לסלול כבישים ולהוסיף מסילות רכבת עד אינסוף. מה עם לעבוד מחוץ למרכז תל אביב? אולי להפנים שכל עיר גדולה או מטרופולין הם צפופים וכך תמיד יהיה? אגב, בחיפה אני מרוויח אותו דבר, רק בלי פקקים ומשלם חצי על מחיה.
מהנדס | 16.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת