אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לא מחכה לרגולטור: שופרסל מנסה להחליף את מדבקות המחיר בתגים אלקטרוניים

66 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

65.
זה כזה קשה לכם?
אז שתיהיה חובת עדכון מידע אוטומטית עם הרשות להגנת הצרכן, שתוכל לפקח בזמן אמת על התגים, אשר נשלטים בעזרת תוכנה, שבעזרת התאמה קלה יכולה לשתף את הרשות להגנת הצרכן, ולהציג לצרכנים מחירים בזמן אמת, ואם זה יהיה בצורה שאפשר לראות מחירים בזמן אמת מהבית וגם להשוות מחירים עם סניפים אחרים ושאר הרשתות- אז אני הכי בעד כי זו כבר התקדמות לזה שאי אפשר לדעת לפני שבאים לסופר מה המחיר ואם יש במלאי. משרד התעשייה והמסחר סתם מפחד משינויים
אחד שנמאס לו מבירוקרטיה | 20.07.19
62.
למה אי אפשר למצוא פתרון באמצע
נניח חובת החנות שרוצה להשתמש בצגים דיגיטליים לפרסם את המחירים באתר ייעודי בזמן אמת כך שכולם יוכלו להשוות באתר את המחירים. איסור לעדכן מחירים כלפי מעלה במהלך היום אלא רק כשהחנות סגורה, פרסום בצג גם של המחיר הקודם וכו. במצב כזה יימנעו תקלות ותוזל העלות של הקנייה
הכריש | 17.07.19
59.
לא אוהבים את השינוי? תקנו במקום אחר, או באינטרנט. הכל בסדר
הסופרים עוברים למודל של פחות ופחות התערבות אנושית, וזה בסדר ואף מומלץ. מוזמנים לעבור לקניות במכולת השכונתית שלכם שבה המערכות לא השתנו מאז ימי מפאי בשום מקום חוץ מבארץ לא מסמנים מחירים על כל מוצר, זה עבודה מטופשת ומיותרת.
צרכן | 17.07.19
57.
רשת שמצפצפת על החוק
עד שלא יראו את מנכ"ל שופרסל מובל עם אזיקים בידיים זה לא יפסק . יהיו עוד מקרים בהם א.ימכרו בשר מקולקל בידיעה ברורה וכנ"ל לגבי ירקות ופירות (ריסוס יתר ) . ב. "יטעו " במחירים באופן מפתיע תמיד לרעת הלקוח . ג. יאגרו וימכרו לאחרים מידע על רכישות . מי מפקח על מאגרי המידע שלהם ? מי בודק את רמת האבטחה של מאגרי המידיע ? ד.
גיורא  | 17.07.19
50.
ל- 39 (ודומיו) - נכון, ובכל זאת
אכן ברוב המדינות בעולם, ובוודאי באירופה, אין חובת סימון מחירים על המוצרים אלא על המדף. אולם כדאי לזכור מה הסיבה לחקיקה הזו בישראל, בין היתר תנהגויות דורסניות מצד הקמעונאים (ספציפית לנושא זה, נקרא לזה 'אי הקפדה' בהצגת מחירים ברורים ליד מוצרים, שלא לדבר על אי דיוק במחירים, "מבצעים" שהם בעצם העלאה לשם הורדה, וכו'). לעומת מדינות אחרות, חוסר האמון הבין-אישי בארץ גבוה מאוד (ראה התגובות כאן), וחוסר האמון מול מערכות שונות - ציבוריות, עסקיות ואחרות - גבוה עוד יותר. וכמובן ששתי התופעות הללו מזינות אחת את השניה. ובלי אמון הדדי בסיסי, שום שינוי או מערכת לא יכולות באמת לתפקד כמו שצריך, ואז צריך אמצעים מאוד נוקשים - במקרה הזה, מדבקות פיזיות על כל מוצר ומוצר - כדי להקטין את החיכוך.
נדב | 17.07.19
40.
בשום מקום בעולם לא מסמנים מחיר על אריזה, יש ברקוד בשביל זה ומחיר על המדף
מה כולכם מקשקשים על להשוות מחיר לקבלה, הרי מעבירים ברקוד, מה שהברקוד נותן זה המחיר, המחיר על התג האלקטרוני גם הוא בא מהברקוד ויש קוראי ברקוד בחנות אם אין מחיר על המדף. ככה זה בכל העולם, אפילו לא תג אלקטרוני, רק בארץ אנשים בכיינים
למה זה נחוץ | 17.07.19
27.
למה לרמות ולהקשות? הכווונה הפוכה לחלוטין
באותו יום אסור יהיה לשנות מחיר, כן תהיה בעיה בין ימים, צריך לקוות שאפליקציות ההשוואה יוכלו להשוות גם בין ימים. כל השינוי בא לטובת הצרכן, צגים שלא משתנים באותו יום, מסכי בדיקה פרוסים, חשבונית דיגיטלית. בואו, לא כל דבר בא לרעה, הרשות להגנת הצרכן יודעת מה היא עושה ועל מי מגנה. דווקא סימון המחירים הידני הרבה יותר מסורבל ולא מדוייק והוא מקור הבלבול - כשאין סימון, כשהמחיר לא נכון, זה בא לרעת הסופר - כשהשילוט אלקטרוני ההנהלה קובעת את המחיר מרחוק, פחות סרבולים. בכל מקרה, המחיר יהיה זהה מדף וחשבונית.
שימי | 17.07.19
25.
ל-23: איך זה לטובת איכות הסביבה בדיוק?
אתה מחליף חתיכת נייר קטנה בצג וברכיבים אלקטרוניים שכל כמה זמן צריך לתחזק, יש לך חשמל שצריך לפעול במשך כל שעות הפעילות. איך זה בדיוק לטובת איכות הסביבה? בסך הכל הם חוסכים עלות כוח אדם שצריכים לעבור על המוצרים ולסמן אותם בכניסה למדף ובעדכון מחירים. ושאלה נוספת - איך אתה יודע מה התידרות של שינוי המחירים בצג אלקטרוני? מאחר שיש להם את היכולת, הם יכולים לשנות מחירים גם כל כמה שעות. אז מה בדיוק מונע מהם לפעול ככה?
אמיר | 17.07.19
16.
מה זה משנה, אם להרבה מוצרים המחיר לא מודבק עליהם בכל מקרה
ולא רק בשופרסל. ואז כמו "מפגר" אני מחפש את התווית מחיר ועם רשימת הברקודים על המדף, שבהרבה מקרים גם לא קיימת?? בחו"ל ישנן חנויות שבהם יש סורק ברקודים שאתה יכול לסרוק איתו מוצרים ולדעת את מחירם בחנות. בארץ לא רק שזה לא קיים, אז גם בסניפים שבהם אפשר להעביר את המוצרים ללא קופאי (למשל יינות ביתן באיירפור סיטי), לא ניתן לבצע שאילתה, וכל תיקון לפעולה דורשת אחראי שיבוא ויאשר אותה. חלם!
איתי | 17.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת