אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משה ברקת זורק את הפקס של חברות הביטוח ודורש שיפור דרמטי בשירות ללקוחות

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
ביטוח סיעודי הראל דיקלה מבלבלים לקוחות
לקוחות מקבלים סיכום שנתי של ביטוח סיעודי בדיקלה שהפכה להראל ושם מוצגת טבלה עם כמה יקבלו לחודש ל5 שנים עם ביטוח סיעודי ולפני כן כתוב בראשית הטופס שהטבלה לא תופסת לגבי מי שבביטוח הקבוצתי בקופת חולים, אז למה שלחו זאת למי שבקבוצתי, למה שולחים טבלה עם תעריפים לא תקפים? שהרגולטור יאפס את הסיעודי של הראל דיקלה לגבי הפירוט שנשלח ללקוח.
זועמים | 24.11.19
15.
חברת ביטוח זה מנגנון משוכלל לגבות 40-60 שנה כספים.וכשזמנה לשלם קדחת בתחת.כן ככה עובד.יהודי קלאסי.
אמא שלי בת 89 20 שנה שלמה ביטוח סעודי להראל 1700 שח בחודש. אחרי דלקת ראות ואשפוז ושיקום 4 חודשים. אמרו לא מגיע לה שקל . ככה זה עובד אצל החולרות. אגב : כל הכספים שלחם מושקעים בחו"ל באפלה ולא בישראל. הכל ישראבלוף. יחי הטמטום והאשליה.
מזל טוב | 21.07.19
12.
אם ככה, חברת נטב שמטפל בקריאות של חברות הביטוח לטיפול בצנרת תפשוט רגל שבוע הבא.
בחיים לא היה יחס כל כך מחפיר ללא מענה, ללא שירות, תוך הטעיות וסילופים של נציגי חברות הביטוח לטיפול בנזילות וסתימות בצנרת ובתשתיות האינסטלציה. השירות שלהם בגובה אחוז החומציות בקישון. האם יחול שינוי בפועל לאחר התקנות החדשות של משה ברקת?? האם משה ברקת ממשיך את דרכה של סלינגר?
אצל נטב צריך להיות לקוח בלש כדי לקבל שירות | 19.07.19
3.
חברת ביטוח זה מנגנון משוכלל להשמדת החלש ששילם 40 שנה ברצון.רק מעקב בזמן אמיתי יעבוד ויפקח.ראו.
צריך מנגנון רישום בזמן אמת של כל תביעה. כל תביעה צריכה להיות כלולה בדוח חודשי כולל על מה התביעה.ואיזה סכום. מה תשובת חברת הביטוח . ומספר סידורי לכל תביעה. וכל חודש להעביר למפקח דוח פרטני לתמונת מצב. הגברת שלי הוציאה גידול מהראש אבל הראל אמרה שזה לא כולל את הכיסוי לראש. אמא בת 89 אחרי דלקת ראות. 5 חודשים אישפוז. אבל הראל אמרה שאין זכות לסעודי. קיבל 1700 שח כל חודש על הביטוח. איפה הכסף הלך.
אהרן | 17.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת