6. 2 נהגים הכי מקצוענים מספרים על הפתעות חדשות כל יום הבעיה זה הנהגים מסביב כל שניה יש שינוי מכונה לא יכולה להיות מוכנה לכל תרחיש ואין לה את ההגיון לראות מסביב חבל על הכסף שמשקיעים שם תשקיעו בהרחבה של הכביש רכבות ועוד לא רכב אוטונומי בזבוז זמן וכסף שלומי | 19.08.20 (ל"ת)
5. מדגים לכולם את החוכמה בעיסקת מובילאיי הטכנולוגיה האוטונומית כובשת מקום של כבוד בזירת הקרב/בט"ש ובסביבות חצי סטריליות בתעשייה . השאלות החוקיות מהותיות | 20.07.19 (ל"ת)
4. רכב אוטונומי פגע בהולכת רגל. השאלה העיקרית עם הרכבים האוטונומים היא: האם זה יוזיל את עלויות הנסיעה יחסית לרכב מאוייש בתחבורה הציבורית? אם זה בא רק להעשיר את הקופה של נותני השירות הזה, יש בכך החטאה בסיסית של המטרה. תחבורה ציבורית היא מצרך יסוד. אהרון שביט | 20.07.19 (ל"ת)
3. וכמה מכוניות רגילות הרגו היום בעולם הולכי רגל ? אההה פתאום נראה כאילו למשהוא יש אינטס לעצור את הקדמה יואב | 20.07.19 (ל"ת)
1. בינתיים רק טסלה נשארים אופטימיים לגבי הזמנים הקרובים כמובן רק הזמן יראה האם הרכבים האוטונומים יכנסו בשנים הקרובות, אבל לטסלה כן יש יתרון בכמה תחומים על כל שאר החברות והוא שליטה ואינטגרציה בכל המרכיבים כל ציי הרכב שהיא מייצרת מצויד עם כל הרכיבים שלטענתם מספיקים לרכב אוטונומי, הם אפילו התחילו לייצר את המעבד המרכזי אצלם aתפור לרכב האוטונומי שלהם, מול גוגל למשל שהם נחשבים מספר אחד עם איזה 600 רכבים נסיונים לטסלה יש משוב מיותר ממאה אלף רכבים שנוסעים והמספר עולה , המאגר הנתונים שלהם משקף נתוני אמת , על כל רכב יש התוכנה שמסיעה אותו ותוכנת צל שנמצאת בהרצה כל מקרה קיצון נבדק ואז הם בודקים איך התכונה צל (שהיא הוורסיה המשופרת הבאה) התנהגה מול התוכנה המקורית, וכך כל הזמן הם משדרגים את כל צי הרכב של טסלה לטענתו של אלון מאסק בקצב מעריכי הוא צופה שתוך פחות משנתיים יעלו הרכבים כבר יהיו אוטנומיים ניתן להוסיף עוד כמה שנים כאבל בטח לא עשורים כמו שכמה מהמתחרים שלו חושבים שחלקם עוד לא התחילו ממש לפתח את זה וכבר פסימים מגוחך. נהגוס | 19.07.19 (ל"ת)
חקירה באוסטריה: אוטובוס אוטונומי של נאביה, הפועלת בישראל, פגע בהולכת רגל
6 תגובות לכתיבת תגובה