98. התנגדות לטעינה חשמלית אני גר בבית חדש ויכול להטעין מהבית הועד מתנגד כל ההסברים שלי שבנזן מסרטן וזה חניון סגור לא עזר רשעות צרות עין המתנגדים הם 1 עורכת די והשני אדריכל אנשים שעושים בית ספר לאדם פשוט לורן | 17.01.20 (ל"ת)
97. רק תחנות הטענה ציבוריות מפוקחות. 1. לבנינים גבוהים עם הרבה דירים תידרש אספקת חשמל מאסיבית שכן תייצר קרינה.2.הנושא הוא מסחרי. דובר תמיד על תחנות טעינה ציבוריות כמו תחנות הדלק.וזה הפתרון הנאות היחיד. הפיכת מגדלים מרובי דירים לתחנות חשמל מסוכנת מאד ואינה מתאימה לבתי מגורים.חששות לשריפות אחזקה לקויה רטיבות ומים במרתפים ועוד דורשים שיקולים נרחבים מאד. אין להתירואין להתחיל לפני תכנון רדמי רחב טווח. הפתרון היחיד בעיני תחנות הטענה ציבוריות. איילה לבנה | 13.01.20 (ל"ת)
96. דיי כבר עם הקרינה, איזו קרינה תהיה לכם מ16 אמפר?! אז גם מהמזגן המרכזי והדוד יש "קרינה" אנשים שלא למדו פיזיקה וחשמל נותנים את דעתם בקרינה אלקטרו מגנטית, ועוד מרשת AC. אבל ראוטרים בחדר שינה ופלאפונים ליד הביצים לא מפריעים להם, הרי זה עוד לא הוכח... קוקו | 12.12.19 (ל"ת)
94. זו צרות עין של שכנים מה הבעיה שאדם יחבר את החנייה שלו לחברת החשמל וישלם על שעון פרטי ? זה לא "גונב" מהחשמל המרכזי של תאורת החנייה או הבניין , אפילו חיבור ישירות ללוח החשמל של הדירה שלו . אחד הדברים הכי נפוצים בבניינים משותפים הם שכנים צרי עין שרע להם שלשני יש מאיר | 28.07.19 (ל"ת)
93. מגיע עם הדיזל הישן והמסריח מתחת לבניין , לא מכבה שעה כל יום , מהסירחון השכנים התחננו שאעבור לחשמלי | 26.07.19 (ל"ת)
92. טעינה רעב אספק חשמל לרכב חשמלי נכון להיום היא עד 16 אמפר שזה ממש לא בעיה גם עם זה 32 אמפר בחלוקה של שלוש פזות זו לא בעיה כמובן שתחנת טעינה DC מהירה בבית פרטי זו בעיה שרק חברת חשמל יכולה לפתור מה שבטוח טעינה מנוהלת אסור לאפשר זה אומר ששר האוצר יושב אצלכם בבית ואוסף כסף בדיוק כמו בדלק וגם זה נבזות כי לדרך יש הרבה משתמשים לא רק רכב ציק | 25.07.19 (ל"ת)
89. כולם מהנדסי בטיחות הנה הראש הישראלי מתחיל לעבוד- 100 תגובות על התלקחויות/קרינה ועוד שטויות... מבין שfcc וce (סטנדרטים של תקינות אמריקאיות ואירופאיות) לא מבינים כלום ורק פה כל המוישה גרוייסים מבינים עניין רק בישראל | 24.07.19 (ל"ת)
87. תשתית כבלי החשמל וסכנת התלקחות. אם יש חניה פרטית שלא נמצאת בצמוד או מתחת לבניין צריך להניח כבלי חשמל עד לנקודת ההטענה זה מחייב עבודות תשתית ולכן למעשה מחייב שוועד הבית יארגן את זה.סוללות של רכב חשמלי אם הם מתלקחות קשה מאוד לכבות ( עד 24 שעות של שריפה בלתי ניתנת לכיבוי) וספק אם מכבי אש יסכימו להטענה כזו במרתף בתי מגורים. aa | 23.07.19 (ל"ת)
86. לא כלכלי ולא כדאי! מתוך הכתבה: - "יש רכבים חשמליים שצריכת החשמל היומית שלהם מגיעה לכחצי מצריכה של דירה ממוצעת". הפתרון הנכון, המוכח, ובדיעבד הזול והיעיל ביותר, הוא רכב היברידי. כרמל | 23.07.19 (ל"ת)
85. כל הטמבלים תרגעו , כמו כל דירה מתנהלת בתשלום חשמל מול חברת החשמל עם מונה נפרד כל הטמבלים תרגעו , כמו כל דירה מתנהלת בתשלום חשמל מול חברת החשמל עם מונה נפרד. ולא מול הוועד. כך גם מערכת טעינה מחוברת ישירות לקו של חברת החשמל עם מונה נפרד , ולמונה של ועד הבית אין שום קשר . ובקשר לעומס נוסף גם באחריות של חברת החשמל לדאוג לספק קוים מתאימים שיספיקו לעומס נוסף . הרי אף אחד לא מתרגש שמתקינים מזגנים נוספים . רכב חשמלי זה בסך הכל עוד צרכן כמו מזגן . ע | 23.07.19 (ל"ת)
84. מה יקרה כשבבניין אחד יהיו 50 מכוניות חשמליות? איזו תשתית חשמלית, תשתית כיבוי אש, כמה שטח תיקח מערכת כזאת? כל אחד יתלה כבלים ומטען משלו בכל פינה שירצה? יגאל | 23.07.19 (ל"ת)
83. אפילו אם עושים מונה לחשמל שנמשך מהחשבון המשותף, עדיין יש בעיה אולי הדייר יסכים לשלם בחזרה לוועד אבל מה יקרה אם הוא ימכור את הדירה והדייר החדש לא יסכים לשלם? עדיף שכל דייר יהיה מחובר לאותו מונה של הדירה שלו ויממן את משיכת הכבלים והתשתית הנדרשת, אז באמת אין סיבה לדיירים להתנגד אלא אם כן זה מעלה את הצריכה הכללית לרמה כזאת שהתשתיות לא מסוגלות לעמוד בזה ואז גם שיפורים כאלו והגדלת האמפר הכללי צריכה להיות על חשבון אותו דייר. צופה בעיות | 23.07.19 (ל"ת)
80. רק בתחנות דלק עמדות הטענה חזקות שמטעינות בעשר דקות רק אפשרי בתחנות דלק. בבתים יש סכנה של שריפה וקרינה מסוכנת כי החניונים סגורים. זמן הטענה שמונה שעות זה טירוף. מעבר לכך באופן כללי מכונית חשמלית עלולה לגרום לנזקי בריאות קשים כתוצאה מקרינה אליהו | 22.07.19 (ל"ת)
79. אכן רע לטעון ליד הבית - כנסו עדיין לא יודעים מה מנגנון הנזק בקרינה חשמלית (50 הרץ) אבל הוא הוכח קלינית במיוחד בחדרי שנאים (קרינה מגנטית). כלומר הקרינה היחידה שהוכחה כמסוכנת היא בדיוק המטען... בטלפון זה מעט, מכונית חשמלית... זה הרבה. צריך להטעין במגרשי חניה (במשך היום) ולא בבית בלילה. מבין בקרינה | 22.07.19 (ל"ת)
78. הבעיה בחניון תת קרקעי זה כיבוי אש עוד בעיה - אם חס וחלילה מצברים של רכב חשמלי יבערו - זה אומר שריפה שיכולה להימשך כמה ימים ברצף ללא אפשרות כיבוי - אומנם הסיכוי לכך נמוך מאוד מאוד - אבל למקרים כאלה כיבוי אש צריך לאשר מבנה בטיחותי - אין לזה פתרון בדגש על חניונים עם אוורור מאולץ לגבי תשתית חשמל עתידית- 1. חברת החשמל תוכל בעתיד להיכנס לבניין ולחניון עם הזנת רשת חדשה/נוספת 2. מערכת ניהול חשמל - הטעינה של כלי הרכב תבוצע בשעות הלילה - בזמן שצריכת החשמל במדינה אפסית - החשמל יימכר במחיר זול ומופחת ביותר לעודד טעינת לילה ככה פשוט דני | 22.07.19 (ל"ת)
77. האם יש פיתרון לטעינה בחניון רובוטי? בתל אביב למשל יש חניונים רובוטיים שהמכונית נכנסת על ידי רובוט למקום חניה תת-קרקעי. האם יש פיתרון לטעינת הרכב בתוך החניון ללא מגע יד אדם? בנימיני | 22.07.19 (ל"ת)
75. כל הבעיות כבר נפתרו מזמן, לכו לארכיון כמעט, כל הבעיות העולות בכתבה נפתרו כבר לפני כ- 8 שנים ע"י חברת בטר-פלייס. מעבר לאי דיוקים מהותיים בכתבה ( הנוגעים לחוק החשמל ולתקנות שכבר הותקנו עבור כלי רכב חשמליים) , חברת בטר-פלייס החזיקה מחלקה שלימה שטיפלה בנושאים המיסחריים, מול ועדי הבתים של בתים משותפים, ולעולם לא הייתה בעיה שלא הייתה לה פיתרון. מחלקה זו, בשיתוף מחלקת התיכנון המיקצועית בחברה, תפרה פיתרון לכל בעיה שהועלתה ע"י הועד/חברת הניהול/דיירים "בעיתיים" , תוך גמישות והענות על הצרכים של, כמעט, כולם. היום הכל מבוצע "חפ-לפ" , מי שמטפל מול הועד/חברת הניהול, חברות ההתקנה מספקות רק פתרון חשמלי מיקצועי וכל העול מול הדירים/ועד/חברת ניהול, מוטל על הדייר שרכש רכב חשמלי, אשר אין לו, בדר"כ, הכלים להתמודד עם בעיה זו. הרבה חסרונות היו לחברה, אך בנושא המיקצועי ( כולל טיפול במיכשולים ), הייתה מעל כולם. אין קיצורי דרך, יש לבצע התשתיות כהלכה, לרבות הרכשת מיקום התשתית לעמדות הטעינה. בטר פלייס, אללה ירחמה | 22.07.19 (ל"ת)
74. רכב חשמלי ריבוי רכבים ידרוש הגדלת החיבור לבניין.על חשבון מי?.מונה ניתן לחבר במקביל למונה של הבניין ממש כמו שמחוברים מוני הדירות כך ההתחשבנות על חשבון בעל הרכב מול חברת חשמל ישירות .לגבי קרינה רצוי לבדוק על ידי מודד קרינה מוסמך לנושא .כבר נמצאו לוחות חשמל שהקרינו קרינה מסוכנת בבית ספר. דרומי | 22.07.19 (ל"ת)
73. כן התחילו תשתיות לכך הרי כבר יש חברות שנותנות שירותי חשמל וטעינה מנוהלים אני למשל מטעין את הנירו פלאג אין שלי בעבודה ובכמה קניונים שיש להם אפשרות לזה בחניונים בקיצור יש זמינות די גבוהה לטעינה אור | 22.07.19 (ל"ת)
72. שבעל הרכב יזמין שעון פרטי משלו על תשתית פרטית מעמוד החשמל ברחוב. לא רוצה להתקזז. רוצה שישלם שתי חשבונות חשמל משני מונים. אלד של הרכב, ואחד של הדירה. ולגבי עמדת טעינה בחניה הפרטית שלו .. הרי החניות היום צרות וקטנות ובקושי מכילות את הרכב עצמו. אז להכניס בהן עוד עמדת טעינה ? הרכב הרי יבלוט לתוך שטח המעבר הציבורי. וכי חשוב, שיבקש מחברת חשמל להביא לו כבל חשמל, לא מארון החשמל של הביניין אלא מעמוד החשמל שבחוץ. ממש כאילו בנה לו דירה ועכשיו מבקש עבורה תשתית חשמל. יעשה את העבודה לעמדות טעינה עתידיות לשכנים אחרים. נו. עכישו נראה שיזמין וירכוש רכב חשמלי. פלד | 22.07.19 (ל"ת)
71. אני גר בדירת גג ואתמול התקינו לי עמדת טעינה בבניין משותף,החיבור היה של איש מקצוע כולל מונה בנפרד לטעינה ובידיעת חברת הניהול...אז למה בכלל זה עניין של דיירים אחרים מה אני עושה בחנייה שלי ועל חשבוני??? לא הבנתי את הבעיה | 22.07.19 (ל"ת)
70. מדינת עולם שלישי,עד שיתקנו חוקים ויכינו תשתיות לא יהיה צורך כי העולם יעבור לרחפנים גבי | 22.07.19 (ל"ת)
69. תגובות מטופשות אתם לא יודעים לקרוא??? אף שכן לא ממן את ההתקנה או צריכת חשמל של הרכב החשמלי. זה עושה רק טוב. לבניין ולסביבה. שקט ובטוח. אין סיבה להתנגד. רק שכנים קטנים וקנאיים או סתם ממורמרים. למה שמישהו יתנגד אם זה לא עולה לו ולא פוגע בו? גד | 22.07.19 (ל"ת)
68. חלמאות בשנות 2015 והלאה האבסורד של מדינת ישראל... בניין שאוכלס לפני שנתיים וקיבל היתר בינואר 2015 - נבנה ללא שקעי חשמל פרטיים כאשר היה ידוע לכל כי העולם צועד לכיוון רכבים חשמליים. לכל דייר חניה פרטית ולהוציא דירת הגג לכולם יש מחסנים והתאורה שלהם מוזנת מהצריכה המשותפת וללא שקע נדרש במחסנים לצורך תפעול המחסן - שואב אבק או לקדיחת מדפים... בתיה | 22.07.19 (ל"ת)
67. למגיב 44: צודק! יחסוך הון למדינה + יגניב נוער על הנדסת מכונות / חשמל בעולם המערבי חסרים רבבות בעלי-מקצוע בתחום המכטרוניקה (שילוב הנדסה מכנית, אלקטרוניקה, בקרה ומיחשוב). כמעט כל נער שישתתף בהמרת רכב להינע חשמלי - "ידלק", גם אם לתקופה קצרה, ועשוי לשקול קריירה בתחום. ונערות? נסיון מתחרויות רובוטיקה מרמז שהן יכולות להצטיין גם פה... יותר ענין של מוח מכח. לך תסביר לאנשים אטומים | 22.07.19 (ל"ת)
65. חברות ההתקנה מסריחות מאינטרסים טענת הקרינה בכל לא מגוחכת, הם משקרים ומטעים בשביל להתקין את העמדות סרטן שלהם טול | 22.07.19 (ל"ת)
64. עוד סיבה למה אנחנו מדינת עולם שלישי כמו שיש מספר דברים שהקבלן מחוייב לתת לקונה גם שקע חשמלי בחנייה מחובר לשעון של הדייר זה חייב להיות. הרי ברור שתוך עשור כולם יצטרכו מנגנון כזה אורן | 22.07.19 (ל"ת)
63. להתכונן להנעה מימנית החסרונות ברכבים חשמליים כל כך רבים שעדיף לחכות למכוניות האוטונומיות והנעה מימנית . הרכבים האוטונומים ייתרו את הצורך באחזקת רכב , ורכבי המימן ייתרו את העומס על תשתיות החשמל בזמן שתהיה פריסה סבירה של עמדות טעינה (וזה לא 2020 וגם לא 2025) הפריסה תהפוך להיות מיותרת. סתם אחד | 22.07.19 (ל"ת)
62. אם דייר מוריד לכמה שעות כבל מדירתו למכוניתו, ואחר ההטענה מעלה אותו לדירה, יש בעיה? האם במקרה כזה צריך אישור ועד? הרי אין בכך הפרעה לאף אחד והחשמל מחשבונו הפרטי. אור | 22.07.19 (ל"ת)
61. מי דיבר על לאשר גניבה? עלות ההתקנה - על בעל הרכב. עלות הפירוק - על בעל הרכב. עלות השימוש - על בעל הרכב (אל מול מונה בעמדת הטעינה). מה ביקשו? להעביר כבל חשמל מהארון המשותף ולהתקזז בחשבון עם הועד - לא ביקשו שאף אחד יממן להם את החשמל. ולעניין "אני אתנגד היום כי אם לא אז לא אוכל להתקין מחר בעצמי", קשקוש. אם תתנגד היום יתנגדו מולך מחר ובין כה לא תוכל להתקין. אם יש מגבלה טכנית על מספר החיבורים מבצעים, כל הדיירים יחד, הגדלת לוח חשמל\ארון פיצול מונים\חלוקת זמן לטעינה\טעינה סולארית או עוד אלף פתרונות אחרים מר. חשמל | 22.07.19 (ל"ת)
60. לא יודע איך אפשר לחיות בבניין משותף. עוד 300 שותפים לחיים, בעל כורחך דקה וחצי לא הייתי מחזיק מעמד. בהרחבה | 22.07.19 (ל"ת)
59. אין בביניינים מספק חניה לכל הרכבים במקרה הטוב יש חניה אחת לכל דייר, בדרך כלל אין אז לתת חניה קבוע למישהו בגלל שיש לו רכב חשמלי זה לא הוגן לשאר הדיירים אייל | 22.07.19 (ל"ת)
58. ל41 מגיב 41 הגאון. חשמל בחדר מדרגות זניח? והמעלית אדוני עובדת על מים? אור שנדלק כל כמה דקות זניח? אין גאון אתה חכם חנוכה | 22.07.19 (ל"ת)
57. עלינו לשנות מייד את החוקים כך שיעודדו רכב חשמלי וידכאו רכישות וידכאו רכישות רכבים מבוססי מנוע בערה פנימית. א | 22.07.19 (ל"ת)
56. הכתבה מתעלמת מבעיה מהותית נוספת. אם יש עמדת טעינה בבניין-זה אומר שמקום החנייה הספציפי הזה שמור לבעל הרכב החשמלי. ומה עם בעלי הרכבים האחרים? נלקח מהם מקום חניה. אף אחד לא מדבר על זה..... שם כלשהו | 22.07.19 (ל"ת)
55. אין תשתית חשמל לטעינה ברבי קומות זאת לא רשעות או גחמה של הוועד. ברבי קומות אין תשתית חשמל הולמת להקמת עמדות טעינה וזה לא צודק לחייב את כל בעלי הדירות לשדרג את תשתית החשמל ומצד שני עלות השידרוג כ"כ גבוהה שלהשית אותה על דיירים בודדים הופכת את קניית הרכב החשמלי לבלתי משתלמת. ליאור | 22.07.19 (ל"ת)
54. לשלם על צריכת חשמל יש לחייב את בעלי נמכוניות לשלם בעד צריכת החשמל.אין בעיה להתקין מונה חשמל לפני נקודת החיבור.הבעיה הגדולה האם גודל הנתיך המזין את החניון יכול לעמוד בעומס. יוסי | 22.07.19 (ל"ת)
52. טעינת מצברי רכב בכל הכתבה הזו לא הבנתי ולא ראיתי שום טיעון שאינו עניני, הדבר היחיד שאינו עניני הוא הספקולציות שמופיעות לכל אורך הכתבה, והביטול המוחלט "כענין מגוחך" של אפשרויות הקרינה המזיקה, וזאת ללא שום הסתמכות על מחקר כלשהו או אף של הבנה במה מדובר. יאיר | 22.07.19 (ל"ת)
51. ואף אחד לא מדברעל שוכרי דירות ומה יהיה על מי שגר בשכירות? הוא בוודאי לא ירצה לשאת בעלויות ההקמה של נקודת טעינה, גם אם יש לו חניה בבניין כחלק מהשכירות. ובעל הדירה בטח לא יתנדב. יובל | 22.07.19 (ל"ת)
50. החוק גם מפגר מבחינת אפשרות להסב רכב קיים לחשמל ברוב המדינות זה אפשרי, רק בארץ לא רון | 22.07.19 (ל"ת)
49. לא מדובר בנושא 1..יש הבדל בין מי ישא בעלות החשמל לבין עצם ההתקנה. עלות החשמל חד משמעי אין שום סיבה שדייר 1 יממן לשני ולא משנה כמה כסף יש בבנק. לגבי התקנת העמדה..למה בשטח משותף? ההתקנה צריכה להיעשות על שטח החניה הפרטית. תודה שלום. החלק הטכני אם חיבור ייעודי ישיר לחברת חשמל או לשעון של בעל הרכב צריכ הלהיענות טכנית בלבד, כל זמן שלא עולה לשאר הדיירים אפילו אגורה וכמובן לא יצריך שדרוג של מערכות החשמל של הבניין. רחל | 22.07.19 (ל"ת)
48. לעיתים התנגדות הדיירים היא כיוון שהתשתית לא מתאימה ולא משנה כמה יפה ופשוט מציירים את זה בחברת ההתקנות, כדי למשוך כבל חשמל באמפר המתאים לחניה יש צורך לחפור ולקדוח לאורך עשרות מטרים בקירות בטון אחד | 22.07.19 (ל"ת)
46. ל26 , 27 הבנת הנקרא? 1. השכנים לא מממנים אגורה מעלות טעינת הרכב. 2. עמדת הטעינה נמצאת בחניה הפרטית של בעל הרכב. אם לא הצלחתם להבין את זה, אז הפרחים למערכת החינוך. שלמה | 22.07.19 (ל"ת)
45. המדינה תיצור אין ספור קשיים כדי לחבל בעניין הרכבים החשמליים. לא יעזור לכם כלום! המהפכה כבר התחילה... | 22.07.19 (ל"ת)
44. ל- 27- התקנת מונה דיגיטלי בעמדת הטעינה גם אם מתחברים אל התשתית המשותפת, אין זה אומר שמשיתים את עלויות החשמל על כלל הדיירים. הפתרון הוא פשוט מאד- יש להתקין מונה חשמלי על עמדת הטעינה (מונה פשוט מאד ולא יקר) שמודד את צריכת החשמל בזמן הטעינה. כך אף אחד לא נפגע כתוצאה מהטענת הרכב על ידי אותו דייר פרטי. היום יש מצב לא הגיוני שבו מבקשים הסכמת כלל הדיירים כתנאי להתקנת עמדת הטעינה (מקור לסחטנות בין היתר בשל צרות עין). אבי | 22.07.19 (ל"ת)
43. מה הבעייה לשים שעון חשמל לבעל הרכב ? ואז ידעו בדיוק מה הצריכה שלו מול ועד הבית. אני | 22.07.19 (ל"ת)
42. בעיה של מקומות חניה מעבר לבעיה שבכתבה, אף אחד לא לוקח בחשבון את אובדן מקומות החניה שיאבדו בהתקנת עמדות טעינה ציבוריות. בנוסף למקומות חניה שמוקצים לנכים(רובם לא באמת נכים), לרכב שיתופי ועוד פונקציונרים, תהיינה עמדות טעינה שתהפוכנה לחניה לרכב נטען. אדם רגיל, עם רכב רגיל, ישלח לחנות על הירח. עמי | 22.07.19 (ל"ת)
41. שבעל הרכב יממן בנזין לכלל הדיירים אם הוא רוצה לטעון על חשבונם אם הוא רוצה לטעון על חשבונו והכבלים מועברים בצורה בטיחותית ואסתטית למה שתהיה בעיה? אם הוא רוצה לטעון, זאת אומרת לתדלק, על חשבון שאר הדיירים, למה שהם יסכימו? אם הוא יציע להם שהוא בתמורה יממן את התדלוק של המכוניות שלהם אז יש סיכוי אורי | 22.07.19 (ל"ת)
39. זמן ההטענה ארוך משמעותית לזמן תדלוק רגיל, עלות החשמל לא זניחה אך נמוכה משמעותית מדלק קצת סדר בנושא | 22.07.19 (ל"ת)
38. לכל אלו שחושבים שישלמו על החשמל של הרכב של השכן... נו באמת... יש מכשיר מהפכני ועתידני- קוראים לו ״מונה צריכה״, תשבו בכיסאות כי זה באמת מטורף, הוא מודד כמה חשמל עמדת הטעינה צרכה! (מחברים אותו בין הלוח המשותף לעמדת הטעינה!). ואז יהיה ניתן להחזיר לבניין את כל עלות החשמל. מכשיר כזה זה עומד לצאת לשוק בשנת 2050 (או שפשוט תקנו עכשיו בכל חנות למוצרי חשמל...). ישראל | 22.07.19 (ל"ת)
37. להעביר ליזמים פרטיים עמדות חניה בתשלום. כמו כספומט. זה לא יהיה על חשבון הדיירים. היזם יגיע להסדר כספי עם הוועד לטובת הכלל. הזקן | 22.07.19 (ל"ת)
36. חובה להסדיר בחוק ומהר אין בבעלותי רכב חשמלי, יש 30 דירות בבניין. מהכרותי את הועד אין סיכוי לקבל הסכמה ולכם החוק חשוב פה מאין כמותו. אבל בישראל כמו בישראל עובדים בשיטת כיבוי שרפות במקום להקדים תרופה מכה... גיא | 22.07.19 (ל"ת)
35. עוד בעיה של מונופול החשמל הקמת מונה 5000 שח חשמלאי בודק 800 שח וזה ללא עלות התשתית הפיזית שיכולה להגיע גם היא לאלפי שקלים בקיצור לעשירים מאד בלבד יאיר | 22.07.19 (ל"ת)
34. שבעל הרכב ישלם את חשבון החשמל המשותף והעניין יסגר הרי ממילא כמעט כל צריכת החשמל שלו, צריכת החשמל של חדר המדרגות זניחה אורי | 22.07.19 (ל"ת)
33. קרינה האם משהו בדק קרינה בסביבת עמדות ההטענה ובזמן הנסיעה ברכב? אני בדקתי. יש קרינה. היא אינה גבוהה. 1000 עד 2000 מיליגאוס. איך יודעים אם זב בטוח? אין התיחסות לנושא דואג | 22.07.19 (ל"ת)
32. צרות עין אני בתור ועד בית אישרתי שתותקן עמדה עצמאית. בתנאי שזה יעשה עי חשמלאי מוסמך ועם מונה נפרד. בדקנו חודש אחד הצריכה היתה בסביבות 150 שח. הדייר מעביר את הסכום ופעם בחצי שנה אנחנו עושים חשבון פרטני. ועד בית | 22.07.19 (ל"ת)
31. החניה בטאבו, אבל כל התשתית להעברת החשמל עוברת בשטח ציבורי ---------ךחלךחליךיחלךיחלךיל אורן | 22.07.19 (ל"ת)
30. למגיב 27, אין שום בעיה כיוון ומותקן שעון חשמל נפרד לעמדת הטעינה ומקזזים אותו מהשעון הכללי רועי | 22.07.19 (ל"ת)
29. נראה שרוב המגיבים לא קראו את הכתבה אף אחד לא דיבר על חשמל עלות התקנה ומיקום המטען בחניה הרשומה בטאבו. זה בוודאי שהכל על בעל הרכב. הבעיה היא שהרכב צורך הרבה כוח, וברגע שיהיו יותר מכמה רכבים, הכח המוזן לחשמל לא יספיק. במילים אחרות: אם אני מאשר לשכן שלי עכשו, מחר לא אוכל להתקין לעצמי אם ארצה. יו | 22.07.19 (ל"ת)
27. חשמל משותף לא בעיה?! לא הבנתי איזה פתרון מציעים לצריכה ממונה משותף? הדיירים צריכים לממן חדשמל לבעל הרכב? אין דרך להפריד את צריכת החשמל של ברכב משאר הצריכה כך שאין דרך מעשית להתגבר על זה למיטב ידיעתי. זה כאילו תשית את הוצאות הדלק שלך על שאר הדיירים. אפשר להבין את ההתנגדות. ירון | 22.07.19 (ל"ת)
26. זה למה רכב חשמלי לא יצליח בישראל לעומת ארצות הברית שרוב הבתים שם פרטים וכל אחד יכול להתקין בבית שלו מה שהוא רוצה כאן רוב הבתים הם בתים משותפים, הדיירים בצדק לא יסכימו שהחשמל יגיע מהחשמל המשותף והם יעשו גם בעיות אם כבל יסתובב להם בחניון. גבר | 22.07.19 (ל"ת)
24. הטענה חשמלית משקע משותף בחניון הבנין. מעבר לקנאה וצרות עין ( שאין אצלנו בבנין ) סוכם עם בעל הרכב שכל תשלום חשמל מעבר לממוצע הדו חודשי של חשבון החשמל, יחול עליו ובא לציון גואל. גזבר הוועד | 22.07.19 (ל"ת)
23. אכן, לא פשוט צריך אישור בכתב מן הועד. צריך אישור בכתב מן הועד של הבנין השני שגם משתמש במערכת החשמל המרכזית (דווקא עם שני הסעיפים לעיל לא הייתה יותר מדי בעיה) התקנה של המערכת - וולוו נותנים חינם אבל מגרש החניה לא ערוך לטעינת רכבים חשמליים וצריך להניח כבלים (לא יודע למה לא מן העמוד תאורה) ולהרים לבנים ולחפור - עוד אלפי שקלים. אולי משתלם למי שהרכב שלו 100% חשמלי. פחות להיברידי בעל וולוו היברידית | 22.07.19 (ל"ת)
21. ב י ר ד ן - ב ל ב נ ו ן - ב א ב ו - ד א ב י - יש טסלה חשמלית לקנייה, ב י ש ר א ל - א י ן - ל מ ה ? משה הופניק > ומשמרות > המהפכה > החשמלית | 22.07.19 (ל"ת)
20. מעניין מתי ישרף בניין בגלל כל ההתקנות החשמליות האלו. התקנים חשמליים בהספק גבוה מסוכנים מטבעם. על אלפי התקנות אחד יתלקח באמצע הלילה. נקווה שזה לא יגמר בהרוגים. אנחנו בדרך לאסון. | 22.07.19 (ל"ת)
19. ברור שתוך כמה שנים הספקת החשמל לבניינים לא תספיק, יש פיתרון - אלקטריאון הפיתרון - טעינת הרכב תוך כדי נסיעה השיטה - אלקטריאון החברה הישראלית שמייצרת מערכת טעינה לרכבים חשמליים מתחת לנתיבי הנסיעה ותוך כדי הנסיעה אבי | 22.07.19 (ל"ת)
18. סכנת נפשות כרגיל בישראל ההתקנה היא לא עד הסוף והכל יהיה בקומבינה ויהיה הרבה מאוד מקרים של שריפות בגלל זה וסכנה לילדים שמסתובבים בשכונה ובבתים. ישראלי | 22.07.19 (ל"ת)
17. רציתי להתקין עמדת הטענה בבית פרטי השכן הציב כל כך הרבה מכשולים והתנגד לכל דבר, עד שבסוף קניתי רכב אחר אגב, אם טעינה יומית היא "חצי מצריכה של דירה ממוצעת" איפה בדיוק החסכון כאן? במקום לשלם דלק צריך יהיה לשלם חשבון חשמל מופרז... אביהוד מדינה | 22.07.19 (ל"ת)
16. כל בניין חדש חיב בחוק עמדות טעינה עם מערכת ניהול טעינה,כך צריך לחוקק. לאחרים צריך סיעור מוחות עם משפטנים,האגודה לתרבות הדיור,מהנדסי חשמל...עדיף פתרון חלקי מכלום. יוסי,תל אביב,מרכז | 22.07.19 (ל"ת)
14. בורות ורשעות-רכב חשמלי יעשה רק טוב לבניין... כל עוד צריכת החשמל היא על חשבון הדייר. רכב חשמלי אינו מרעיש,לא מזהם ונקי יותר (אין שמן מנוע וכו') אלי | 22.07.19 (ל"ת)
11. האם בעל הרכב החשמלי מממן לשכיניו את הדלק - לא! אז למה הם צריכים להשתתף בחשמל לטעינת הרכב האם גם הם משתמשים באותו רכב? - לא! האם הם משתמשים גם בחשמל לבוילר למטבח למזגן בבית או לאורות בבית ? לא מדוע? תחשבו בעצמכם מטומטמים. בכל מקרה אם בעל הרכב החשמלי רוצה עמדה למיליויי חשמל היא חייבת להיות בתוך שטח החניה הפרטי שלו - בטאבו .ובאופן שלא תבלוט או תפריע לאחרים וכן תחובר למונה החשמל הפרטי שלו ובא שקט לעם ישראל מחרחר הריבים והמדון. אבי | 22.07.19 (ל"ת)
9. כמה בירוקרטיה מה הקטעע עד מתיי מדינת סטרטאפ שמנהלת כמו נוקיה !! "מעוניינים בחקיקה.." אז תחקקו כבר!! נחנקנווו איציק | 22.07.19 (ל"ת)
8. שוב בעיה של אגו ממשלתי, לו היו באמת רוצים פחות זיהום הממשלות מאז ימי בטר פלייס היו פותרות את הבעיה מזמן בחוק מחייב שגובר על כל חוקי וועד הבית וחברות הניהול. רק מה בגלל שהאוצר והממשלה רואים ברכבים שזוללים דלק פרה חולבת כך הם לא פוטרים בעיות ולא מעודדים שימוש בגז למשל או אנרגיה חליפית אחרת. ליאור | 22.07.19 (ל"ת)
5. לפי הכתבה זה לא רק השכנים אלא גם תשתית חסרה שקיימת בבניינים משותפים ושלא מסוגלת לתמוך בכמות כזו או אחרת של נקודות טעינה רן א | 22.07.19 (ל"ת)
4. צריכת חשמל ממונה משותף? זה הזוי. צריך לעשות רגולציה שתסדיר את הנושא ותחסום חיבור למונה משותף לרכבים. מילא שיס או חברת סיבים לוקחת חשמל לציוד אבל הציוד משמש מנויים בכל הבניין בצורה שיתופית הוגנת. לא יכול להיות שבעל רכב חשמלי יגנוב חשמל מדיירים אחרים ללא רכב לשימושי הנסיעה שלו. דוד | 22.07.19 (ל"ת)
3. מונה חשמל מקומי והחזר כספי לועד הבית או תשלום חודשי קבוע לועד הבית על צריכה מקסימלית (תיאורטית). חשמל זה לא תמיד ירוק יותר | 22.07.19 (ל"ת)
2. הטבות המס לרכבים חשמליים הולכות וקטנות צרות העין היא בעיקר של רשות המיסים/משרד האוצר. הראל | 22.07.19 (ל"ת)
1. אין הצדקה שהטענת רכב תיעשה על חשבון הבניין כולו. עמדת הטענה פרטית - סבבה. למה לא. מישי | 22.07.19 (ל"ת)
המחסום של הרכב החשמלי: השכנים
98 תגובות לכתיבת תגובה