אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמוטריץ': שוקלים לאשר אובר פול, ולאפשר לנהגים להרוויח

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
נסעתי בחול באובר וזה אחד הדברים הכי נוחים שיש
תמיד יש מי שפנוי במרחק של 5 דקות ממני משלם מחיר נמוך שקבוע מראש מבלי שנהג המונית מחרטט אותי, והינה מקרה שהתעצבנתי הייתי חייל קרבי והייתי עם תיק גדול שצריך להגיע מחור למקום בתל אביב שהאפליקציות הבילו אותי למקום אחר דרך תחבורה ציבורית במרחק של שני קילומטר מהמקום שלי והייתי צריך כבר להגיע לשם ואני עם תיק ענק עצרתי נהג מונית רצה 50 שקל לנסיעה של מקסימום 5 דקות והראתי לו עם הוויז והתחיל לחרטט אותי שלא ויש פקקים וכו סיכמנו על 40 ופחות מ5 דקות הייתי שם ועל זה חייל שילם 40 שקל? באובר זה לא היה קורה
... | 30.08.19
29.
נוסע הרבה במוניות
היום יש מחיר אחיד בין ערים והפעלת מונה בנסיעות עירוניות. זה נקרא פיקוח. באובר זה לפי היצע וביקוש, כשיש דרישה מהלקוחות להרבה רכבי אובר, המחיר גבוה מאוד הרבה יותר ממונית רגילה (לפחות בניו יורק), כשאין דרישה לרכב אובר המחיר נמוך משמעותית. נהגי המוניות יעשו שינוי מקצועי, מנהגי מוניות לנהגים אובר (הרי זה מה שהם יודעים לעשות), במקום מוניות, רכבים פרטיים, נראה לי שיותר טוב בשבילם, אין ביקורות, אין ביטוחים ואין פיקוח יודעים מה זה אומר? המחירים לא בפיקוח, המחירים זינקו. השאלה לא אם הם יזנקו אלא בכמה.
גיל | 09.08.19
27.
גם כן ממש.... שר דמיקולו
ומאיפה בדיוק הוא יפצה את הנהגים במליארדי שקלים שהם השקיעו בלקנות מס ירוק? מס ירוק עולה רבע מליון שח ויש המון כאלה בשוק... אובר זה מתכון לאסון נהגים ללא פיקוח ורכבים ללא פיקוח... נראה מה יהיו התוצאות של כבוד השר דמיקולו שיש לו דעות של לפני 2000 שנה... עלאק רוצה לחיות כמו בתקופה של דוד המלך חחחח כן ממש...
אזרח פשוט | 31.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת