אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

זיכיון אופנועי ZERO החשמליים יעבור השבוע לקבוצת מטרו

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
אני על zero sr עם 152000 קמ
נכון עדיין לא הגיע לבשלות, אבל עדיין אני כבר ארבע שנים, עושה איתו 120 קמ כל יום, מהמרכז לירושלים וחזרה, ביטוח של 50 סמק, אין דלק,אין טיפולים, רק להחליף צמיגים ורצועה הינע כל 35 אלף, חיסכון אדיר ועכשיו תודה לאל גם יבואן גדול . ברגע שיגיע כלי עם טווח יותר גדול משמעותית אני מחליף, עד אז אני ממשיך עם הזירו שלי , תאוצה מהגיהנום , שקט נקי וחלק. נקודות החולשה שלו הן, טווח נסיעה וזמן טעינה .
חיים | 28.07.19
7.
עדיין הטכנולוגיה החשמלית לא הגיע לשיא
לפני שבוע פגשתי בחור בעל חברה לקלנועיות .שאלתי אותו למה הוא עדיין עם אופנוע עם מנוע ודלק ולא חשמלי.? אמר לי שעדיין הטכנולוגיה החשמלית לא הגיעה לשיא ואמר שבעתיד זה כן יקרה אבל עדיין לא .יש עדיין בעיות עם סוללה .מאמין בעוד 5 שנים .זה יקרה .
מוקי | 28.07.19
6.
למספר 4, כבר שנתיים אני על ZERO SR 2015
60-100 ק"מ ביום על בסיס קבוע,והתמכרתי לנסיעה השקטה ותאוצות הביניים, את הפתיחות אני עדיין עושה בזהירות ולא מעז לפתוח מצערת מלאה ממצב עמידה. אופנוע פצצה עם עלויות אפסיות, בודאי בהשואה לאופנועי בעירה פנימית פרימיטיבית, בזבזנית ומדליקה שוטרים ושכנים. הגישה הרומנטית שלך, מזכירה לי את נהגי העגלות במאה ה19 שנאבקו ביצרני המכוניות בטענה שאין מה להשוות קופסה ממ6נעת ומרעישה לסוס חי עם רגשות, כי מה יותר אמין מריח של צואה ומראה של תחת סוסים.
צבי | 28.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת