6. יפה אבל מעבר להצהרות - חסר שיניים . השר הבא ישכח ויחרים את האירגונים הכשלונות של השר כץ השר לשכבר בדילול הפיקוק בכבישים, חוסר השקעה בתשתית הרכבות בעיקר באזור נחל איילון, כישלון הקו המקרטע מירושלים לשום מקום נתב''ג קו מרובה תקלות אחרי השקעה של 7 מיליארד ש''ח, גריעת קרונות מקווי רכבת עמוסים לטובת ההצגה של קו האומה זה הכשלון של כץ. עכשיו השר הזמני נפגש אם האירגונים השונים. יפה אך אין תכלית מעשית למפגשים. גידי | 28.07.19 (ל"ת)
5. לא צריך לא נהגים ולא נעליים תחבורה ציבורית יעילה וטובה נטו,שיבטלו את האוטובוס שייכנסו פנימה לתוך יישובים ושיעשו עיקוף,שיתחילו לעשות קווים שעוצרים באמצע כביש בין עירוני,התחבורה צבורית מהירה ויעילה וגם צריך מיקום טוב ושעות רון | 28.07.19 (ל"ת)
3. אין סיכוי המשטר ששולט פה כמה עשורים לא קשוב למשתמשים בתחץ.הם.עסוקים בהנצחת השלטון עיי הזרמת כספים לכתות אנטי ציוניות ,ולהנצחת הכיבוש .כאשר יתברר מה המשטר הזה הזרים ל2 הגופים האלו תיצלינה אוזנינו הבורר | 28.07.19 (ל"ת)
2. לקדם תחתית ורכבות קלות פרוייקט לאומי הגיע הזמן לקדם רשת תחבורה ציבורית איכותית בגוש דן...הגיע הזמן לשחרר את התלות ברכב...נאה דורש, הגיע הזמן לקדם בזריזות ולהכניס הילוך בביצוע הקווים המאושרים סטוטורית ולתת גב מלא וריב לועדה לתשתיות לאומיות, במיוחד כנגד אינטרסנטים קטנים שמנסים לחבל בפרוייקט הלאומי שאולי | 28.07.19 (ל"ת)
משרד התחבורה ישתף פעולה עם ארגוני נוסעי התחבורה הציבורית
6 תגובות לכתיבת תגובה