אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פורשה 718: קטנה ואכזרית סיבוב סוף הדרך

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
ל-2
מדובר בבוקסטר גרסת T. יש גם קאיימן כזו. מדובר בגרסאות כניסה של הבוקסטר והקאיימן, עם מנועי 4 צילינדרים מוגדשים. אין יותר תוספות ממה שהכתב ציין אשר מתייחסות ספציפית לדגם הזה. המטרה הייתה לייצר רכב מאד ממוקד לנהיגה ותו לא ולכן הוא בסיסי מאד מבחינת האבזור. לגבי גיר ידני, כולם יודעים שהגיר הרובוטי מהיר יותר, אבל לא כיפי יותר והכתב מעדיף שיהיה יותר כיף והוא צודק.
נהג | 30.07.19
2.
שטויות במיץ כתבה רדודה
כמו בכל פורשה אפשרויות התוספות לא מוגבלת אפשר להוסיף כיוון חשמלי לכיסאות ואין סוף גימיקים שלא היו במכונית המבחן. לגבי הספורט כרונו השעון על הדשבורד היא תוספת חובה למי שמצייד בתיבה כפולת מצמד כי היא הופכת אותה למהירה יותר ועם יכולת להזניק בבקרת שיגור לאנץ קונטרול שלא מגיע ללא זה. התיבה כפולת המצמד בפורשה היא ברמת דיוק מושלמת והופכת את המכונית למהירה בהרבה מידני. הכתב מדבר שטויות.
ירדן | 29.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת