19. עדיף לצבוע נתיב קיים 3 וחצי שני מבוזבזות סלילת כבישים לא פותרת פקקים היא מוסיפה ביקוש ועוד מכוניות לכביש ד | 25.06.20 (ל"ת)
16. תעשו הסעות ממרכזי מגורים למרכזי תעסוקה. מה שקורה בכבישים היום זה ניהול כושל מה שקורה בכבישים זה ניהול כושל של התחבורה בארץ. בתקופה שסוללים את הכבישים, חופרים את הרכבת הקלה - עד שזה יהיה מוכן - צריך לעשות הסעות באוטובוסים ממרכזי מגורים למרכזי תעסוקה - ויגמרו כל הפקקים. הכבישים חסומים כי אין אלטרנטיבה. אם יהיה משכונות מגורים (אם המושבות פתח תקווה, קריית אונו, ראשלצ וכו') הסעות לתל אביב, לבורסה ברמת גן, להרצליה פיתוח, ולכל מרכזי התעסוקה - כמות הרכבים בכבישים תקטן משמעותית וייגמרו הפקקים. תודו לי אחר כך נמאס מהפקקים | 29.07.19 (ל"ת)
15. הרי זה ברור שהנתיב הזה נועד לעשות כסף מנהגים פרטיים ולא לקדם את התחבורה הציבורית עבור כולם בחור ת"א | 29.07.19 (ל"ת)
14. פיגור לשמו אנשים שלא התעדכנו כבר 30 שנה, מתעקשים להמשיך בפיגור- לסלול ולהרחיב עוד ועוד כבישים, בעלויות מופרכות של חצי מיליארד שקל. ככה לא פותרים פקקים. פקקים פותרים על ידי בניה אינטנסיבית של מקומות תעסוקה מחוץ לתל אביב (נניח בצמוד לתחנות הרכבת של נתניה, חדרה וקיסריה, במקום החניונים חינם שיש שם היום), מייקרים את החניה בתל אביב, מייקרים את המס על הדלק, מבטלים את הרכב הצמוד לעובדי מדינה ושופים כסף על תחבורה ציבורית (ולא, חניוני חנה וסע שמגיעים אליהם עם רכב פרטי זה לא תחבורה ציבורית). ככה פותרי פקקים ולא בפרויקט המטופש הזה. מי שמנהל את הפרויקט הזה הוא פשוט מטומטם והנזק שהוא גורם לציבור עצום. טמבלים מנהלים אותנו | 29.07.19 (ל"ת)
13. למה לא עובדים סביב השעון על הפרוייקטים הללו? למה הם צריכים לקחת כל כך הרבה זמן? רן | 29.07.19 (ל"ת)
11. עוד החלטה מטומטמת שוב, בונים ״נתיב לעשירים״ שברוב שעות היממה ריק לחלוטין!!! שוב העם סובל!!! בדיוק כמו ההחלטה להעלות אלפי אוטובוסים ודו מפרקיים שמסתובבים ריקים לחלוטין ברוב שעות היממה וחוסמים את כבישי גוש דן ותל אביב בפרט!!! היכן מקבלי ההחלטות במשרד התחבורע??? אהרון | 29.07.19 (ל"ת)
7. מלא היו בונים מהר... המדינה הזאת מתנהלת יותר גרוע ממדינת עולם שלישית.כמה זמן אמור לקחת לבנות כביש מרכזי במדינה כל כך קטנה קטע של 20 קמ לוקח 3.5 שנים זה בושה ביזיון סחיטה לאור יום של האזרחים.תסתכלו במדינות מפותחות ומתקדמות כמה זמן לוקח לעשות פרוייקטים לטובת הציבור.רוסיה וסין בנו כביש של 200 ק"מ פי 10 מאיילון בחצי שנה.מדינה של פראיירים מושחטים. פשע... | 28.07.19 (ל"ת)
6. עוד פשע לאומי.הנתיב המאיר לת"א בכביש 1 ביזיון.סלול על שני נתיבים.80% מהזמן ריק.וברגיל פקק.ביזיון אהרן | 28.07.19 (ל"ת)
4. עדיף מאוחר מאשר לעולם לא כשזה יסתיים, יחד עם שלושה קווי רקל ושלושה קווי מטרו - יהיה אפשר להתנייד ללא רכב במדינה. יקח עשרים שנה, נכון, אבל העיקר שיצא לפועל. לספינה ענקית כמו מדינה קשה לשנות כיוון, למזלנו שלנו שינתה כיוון בדקה ה90. רן | 28.07.19 (ל"ת)
3. דרוש פיקוח על הפעלת השאטלים הפקרות בנתיב המהיר לתל אביב. הבטחות לתדירות נסיעה של כל 5 דקות כשבפועל ממתינים 40 דקות ושעה לאוטובוס בחזרה מיום העבודה. נהגים לא מבצעים את המסלול סובב קריה על דעת עצמם או על דעת הסקרן. מי נפגע? הנוסעים כמובן. נוסע בשאטל מדי יום | 28.07.19 (ל"ת)
2. סה עוד לא הכל מה עבודות המסילה ורקל תוסיפו לזה עבודות באיילון על מסילה 4 ועבודות על הקו הירוק והקו הסגול ועוד גשרים ומגדלים על יד. אללה ירחמו 10 שנים ויותר לא זזים יאללה בלגן | 28.07.19 (ל"ת)
1. מה שמחכה לתושבים וכל הכיף הזה בתמורה לבית במליוני שקלים , אחח אין כמו בארץ. אוי ואבוי | 28.07.19 (ל"ת)
הפקקים בדרך: אלקטרה זכתה במכרז להקמת נתיב מהיר באיילון
19 תגובות לכתיבת תגובה