אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הנסיכה של נתב”ג מקרטעת באירופה באשמת בואינג

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
אבל לרייאן אייר אין בכלל מטוסי מקס 8.....
יש להם הזמנות ל-135 מטוסים, אבל מעולם לא קיבלו אותם ומעולם לא הפעילו אותם. לפיכך כל ביטולי הטיסות נכון להיום אינם קשורים למטוס אלא לשיקולים אחרים... כגון מיעוט נוסעים ותחרות בשוק... אבל למה להודות בכישלון אם אפשר להאשים את בואינג.
אופטימיסט | 31.07.19
11.
הקטנת הפסדים
למכור את המקס שהתיכנון הבסיסי שלו לוקה בחסר אפילו בהפסד ולרכוש במקומם מטוסים מקבילים אך של מתחרי בואינג למקס תיכנון אוירודינמי בסיסי הלוקה בחסר שעליו מנסים להיתגבר באמצעות תיקוני תוכנה- הדבר יביא לאסונות נוספים יש להיפטר ממנו - אפילו לגריטה . אבל יש בעיה . לא יוכלו לפרק ולמכור את המנועים החדישים והחדשים שעליו ( החלק היקר במטוס) כי אין שום אייר ליינר בעולם ובכלל אף מטוס בעולם שיש לו מנועים מדגם זה - בעיה. )
אבנר | 30.07.19
8.
השוק הצרפתי מעולם לא היה במצב טוב יותר!!!
שוק תעשיית הרכב הצרפתית נסק ב 5 השנים והוא המוביל באירופה במכירות ,עבר את גרמניה , PSA קנו אופל , קונצרן רנו הפך לגדול בעולם ו טויטה השקיעה במפעלים בצרפת 1.5 מילארד דולר . גם שוק המספנות במערב צרפת נסק השנה בגלל הזמנות שיא של ספינות תיירות מהעולם , עכשיו בא להם ההזמנות שיא של המטוסים לאיירבס , 80% מהמטוסים מורכבים בצרפת בטולוז ,הם נבנים כחלקים בכל אירופה המערבית , 10%מורכב בגרמניה A321 , השאר A320 בארה"ב וגם בסין לשוק המקומי.
חזרתי מפריז  | 30.07.19
1.
הבעיה העיקרית היא שלאנשים כבר מתחיל להימאס לטוס
כמות ימי החופשה מהעבודה בשנה - מוגבלת. כמה פעמים אפשר לטוס לאותם ארצות שוב ושוב ? בעיה קשה נוספת היא שאומנם מחירי הטיסות ירדו אבל מחירי בתי המלון בעליה (בגלל שהרבה יותר אנשים מרשים לעצמם לטוס אז הביקוש לחדרי מלון עלה) כך שסה"כ מחיר החופשה לא הוזל ואולי אפילו התייקר.
מוטי | 30.07.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת