אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

וזהו סוף הזיכרון: הסרט "כאב ותהילה" של אלמודובר

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
אהבתי
הסרט מתחחל יחסית ברצף מהיר, באופן יחסי להמשך, אך דווקא העיניין עולה ככל שמתקדמים בעלילה. המורכבות ויחד גם הריגושים מפתרונות לחידות השונות הצרופות בעלילה. אני מאוד נהניתי וכן הייתי סבלני, יושב ונח לי מול המסך, מאפשר לעלילה להתגלגל קדימה בקצב העצל שלה גם בקטעים הפחות זורמים. היו רגעים של אי נוחות שגם הפכה להיות מעניינת כי היתה מכוונת ושאלתי את עצמי שאלות למה זה. הצבעים היו נהדרים, יושבים במרחק מדוייק ליד הצבע הנכון במרכאות. סרט מהנה.
Gadi | 14.10.19
15.
אלמודובר שלא במיטבו,איבד את התעוזה!
סרט של קולנוען מקצוען שנעשה עייף, לא פרוע כבר ולכן פחות מעניין, עטיפה אסתיטית מרהיבה שמותירה חלל די ריק, דמויות קלישאיות ולא ממש מעניינות, ההשוואה לשמונה וחצי הגאוני של פליני ממש מגוחכת ומעידה על אובדן יכולת שיפוט של מבקר הקולנוע ובנדרס ממש לא טוב בסרט זה, הוא עדין מלא קסם אישי ויפה מידי ואין גיבוי להדגשה שהוא שבר כלי, מכף רגל ועד ראש. חיבוטי הנפש שלו בנאליים להפליא!
אבי | 05.10.19
7.
בנוגע לאוטוביוגרפיה
בתום הקרנת הסרט המרגש בסינמטק ירושלים, נערך ריאיון-שיחה של הבמאי הישראלי המעולה אבי נשר, עם אחיו של פדרו אלמודובר, אוגוסטין, כימאי במקצועו, אדם נעים שיחה וצנוע. לשאלתו של נשר השיב אוגוסטין שפדרו כלל בסרט מסיפוריו שלו ושל שתי אחיותיהם בתוך הזיכרונות וסצינות של הסרט. זה מסביר מדוע אין חפיפה מלאה בין הביוגרפיה של פדרו לבין סיפוריו בסרט זה ובאחרים. בקשה מאבי נשר: אנא, העלה על הכתב את שיחותיך עם אוגוסטין, כולל ריאיון זה, לטובת ציבור אוהבי הקולנוע.
אפרת | 06.08.19
6.
סרט מעולה. ראיתי אותו היום.
אני באופן אישי הבנתי כמה הסרט גאוני רק ככל שהשעות עוברות מאז שראיתיו. בזמן-אמת, הסרט לא ברור כל-כך; קצת איטי; ולא ברור מה אלמודובר רצה להגיד, בעצם. הסצינה האחרונה מחברת תוך חצי דקה את כל הפאזל לאמירה פשוטה וקוהרנטית. היופי של פנלופה וגם היופי הגברי והקסם (וקצת גם הכיעור) של מדריד כולם מגולמים נהדר על המסך. איזה גאון הוא.
עומר | 05.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת