אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחרימים וקונסים: כך יוגבלו מהיום הקורקינטים בת"א

45 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

42.
לא יאומן הכיוון שהסיפור הזה תופס
אני רוכב קבוע בקורקינטים האלה למרות שזה עולה לא מעט ולמרות הצפצופים והקללות. למה? בבקשה: 1. אי אפשר להתנייד בתל אביב עם אוטובוסים אם אתה בנאדם שמכבד את הזמן והשפיות שלו. 2. אי אפשר אוטו, פקקים של שעות מ8 בבוקר עד 12 בלילה, אין חניה. יקר. 3. אי אפשר להתנייד עם אופניים רגילות בקיץ. אלא אם אתה מוכן להגיע ספוג זיעה לכל מקום. אני לא מאמין שהטענות אשכרה נופלות על "הרוכבים". מה רציתם שנעשה בחייאת? עשרות שנים שלאף אחד לא אכפת מהתחבורה הציבורית בארץ, האופניים והקורקינטים היו בעיה כבר בשנת 2013, כל בר דעת יכל לראות את זה, אבל למה לא לייבא את הכלים החשמליים ולקחת מכס ומיסים בחזירות? למה להכין תשתיות ולחוקק חוקים ולדאוג לשבילי אופניים ולפתרון הגיוני לאנשים שרוצים, רחמנא ליצלן, להגיע ממקום למקום? לכל הנהגים והנהגות הנכבדים שמצפצפים לי בכביש, תפעילו את השכל שלכם. אני לא הבעיה, הקורקינט הוא לא הבעיה, סדרי העדיפויות המדינה שלנו הם בעיה. בבחירות הקרובות תחשבו מה צריך לשפר ותצביעו למי שבא לעבוד! מפלגה זה לא קבוצת כדורגל
הימנבלוי | 03.08.19
41.
מי שלא הולך קדימה הולך אחורה
כל הכבוד לעיריית תל אביב על הכבדת היד על מפעילי הקורקינטים השיתופיים והרוכבים. יש לעודד שימוש במכוניות. אין ספק שזה הרבה יותר מתאים לעחר הפקוקה שלנו. בואו ניקח את המיזם השיתופי היפה הזה ובמקום לאמץ אותו, נטיל עליו את כל המגבלות שבעולם כדי שגם שאר החברות ילכו בדרכה של Leo ויפרשו. כל הכבוד
דובי | 03.08.19
37.
הכתובת על הקיר
איסור נסיעה על הכביש ובפרט בנתצ. אנחנו לא רחוקים מהמציאות העגומה וחוסר ההבנה של הרשויות. הקורקנטים מסכני חיים ומפריעים להתנהלות של כלי הרכב בכבישים. בכדי לאפשר שימוש בקורנטים. חייב להיות שבילים מוסדרים. ולא נסיעה על הכביש או מדרכה. עד שהרשויות יפנימו את זה ויסללו שבילים יהיו תאונות עם המון נפגעים. זה ענין של זמן. ולא הרבה זמן.
אזרח | 02.08.19
23.
מה עם האופנועים על המדרכות?!
כהולכת רגל אני מרגישה שממש ניטפלו דווקא לקורקינטים. יש בעיה אמיתית במדרכות: העיריות מציבות על המדרכות הכל ובלי טיפת חשיבה וניסיון להשאיר את המדרכה כמה שיותר פנויה- תמרורים בכמות מוגזמת ובצפיפות (התמרורים מיועדים למכוניות בכביש), פחי אשפה וכו'. העיריות מציבות עמודים על המדרכות כדי למנוע ממכוניות לחנות עליהן- אבל זה גם תופס שטח מהמדרכה. והכי גרוע- כלי הרכב שעולים על המדרכה וחונים בה - בעיקר אופנועים, אבל כמובן גם מכוניות פרטיות, וגם אופניים וקורקינטים. רוכבי אופנוע, לפחות ברמת גן, ממש נוסעים על המדרכה בחפשם חניה. אל תיטפלו דווקא לקורקינטים. הכמות שלהם קטנה לעומת שאר הזוועות.
זה מפריע בהרבה | 01.08.19
17.
יופי של רעיון
אם אפשר, בעזרת האפליקציה, לא לאפשר נעילה של הקורקינט מחוץ למתחם חניה הרי שהאפקט דומה לזה של התלאופן. המשתמש בעצמו ישתדל לחנות את הכלי אך ורק במקום מוסדר, אחרת הוא יודע שהוא ישלם ביוקר. בוודאות. אגב, למי שלא שם לב, הקורקינט החשמלי שודד את הלקוח. זה עולה פי 30 מאשר תלאופן. כן כן. מנוי שנתי לתלאופן עולה 240 שקל לתושב, פחות משקל ליום, ואפשר לרכב כמה שמתחשק, עד חצי שעה כל פעם (וכמה שקלים יותר אם גולשים) קורקינט עולה 5 שקלים לסיפתח + חצי שקל לדקה. חצי שעה יוצא 20 שקל. זה פי 30 יותר יקר. זה יקר להחריד, אז שיקלו היטב אם יש לכם כ"כ כ"כ הרבה כסף כדי לשלם על זה. תמחור התלאופן הוא לגמרי עממיקו. נכון, יש חסרונות, אבל היי, זה עולה 1/30 מהקורקינט המפונפן.
dw | 01.08.19
16.
קוטר הגלגל הקטן גורם לכך התאונות מהמהמורות בכביש
יום יום אני רואה בכבישים שרוכבים נפצעים ונהרגים  כתוצאה מקוטר קטן של הגלגל  מהמורה הקטנה ביותר בכביש מאבדת את יציבות הרוכב וגורמת לתאונה  חייבים להוריד את כולם מהכביש ולהעלות קוטר גלגל לפחות פי 4 ראו בתי החולים בקטסטרופה מהנפגעים
שמואל  | 01.08.19
15.
ל8 ו13
מה אמורה לעשות אמא עם תינוק שצריכה לנסוע איתו לטיפת חלב? להרכיב אותו על קורקינט ?!? מה אמורים לעשות אנשים שעובדים בעבודות רציניות ולא באיזה בר או חוף? לנסוע לפגישת עסקים רצינית בקורקינט?!?! פאקינג תהיו ריאלים! לא כל מי שגר בתל אביב בן 25 ועובד בעבודה שכונה ואין לו ילדים אז הוא יכול לחיות בכיף שלו ולהתנייד עם קורקינט. יש אנשים שצריכים רכב!!
בהלם מתגובות של אנשים | 01.08.19
5.
עירייה שלא מפעילה שכל
אין שום הגיון להפקיע מקומות חניה בשביל הקורקינטים הקטנים האלה. זה נחמד שרוצים להאבק בכלי רכב, אבל מה לעשות - יש אנשים שחייבים להחזיק רכב אחד. וזה אחרי כמובן שהפקיעו מקומות חניה בשביל פרוייקט האוטותל הכושל, חניות אופנועים בכל פינת רחוב, וחניות נכים. ומעל הכל - בכלי רכב נאבקים עם דברים כמו קורקינטים, ותחבורה ציבורית. אי אפשר רק להקשות כל הזמן.. יאללה עיריית תל אביב - תתחברי לשנת 2020 ותלמדי קצת מערים אחרות בעולם
הכי קל לא לחשוב | 01.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת