45. 'מהמערב הפרוע שנהיה ממדרכות העיר'. בחייך. שלי מי היה הרעיון לסמן שבילי אופניים על מדרכות? לפני 7 שנים. של מי? של מי היה הרעיון לסלול כבישים בשדרות? (ולסלק עצים ירוקים). כדאי לחשוב. אותו אחד שנבחר כבר 20 שנה לראשות העיר. כג | 06.08.19 (ל"ת)
43. מתי יבנו עוד שבילים ייעודיים לקורקינטים ואופניים מתי יבנו עוד שבילים ייעודיים לקורקינטים ואופניים אני | 03.08.19 (ל"ת)
42. לא יאומן הכיוון שהסיפור הזה תופס אני רוכב קבוע בקורקינטים האלה למרות שזה עולה לא מעט ולמרות הצפצופים והקללות. למה? בבקשה: 1. אי אפשר להתנייד בתל אביב עם אוטובוסים אם אתה בנאדם שמכבד את הזמן והשפיות שלו. 2. אי אפשר אוטו, פקקים של שעות מ8 בבוקר עד 12 בלילה, אין חניה. יקר. 3. אי אפשר להתנייד עם אופניים רגילות בקיץ. אלא אם אתה מוכן להגיע ספוג זיעה לכל מקום. אני לא מאמין שהטענות אשכרה נופלות על "הרוכבים". מה רציתם שנעשה בחייאת? עשרות שנים שלאף אחד לא אכפת מהתחבורה הציבורית בארץ, האופניים והקורקינטים היו בעיה כבר בשנת 2013, כל בר דעת יכל לראות את זה, אבל למה לא לייבא את הכלים החשמליים ולקחת מכס ומיסים בחזירות? למה להכין תשתיות ולחוקק חוקים ולדאוג לשבילי אופניים ולפתרון הגיוני לאנשים שרוצים, רחמנא ליצלן, להגיע ממקום למקום? לכל הנהגים והנהגות הנכבדים שמצפצפים לי בכביש, תפעילו את השכל שלכם. אני לא הבעיה, הקורקינט הוא לא הבעיה, סדרי העדיפויות המדינה שלנו הם בעיה. בבחירות הקרובות תחשבו מה צריך לשפר ותצביעו למי שבא לעבוד! מפלגה זה לא קבוצת כדורגל הימנבלוי | 03.08.19 (ל"ת)
41. מי שלא הולך קדימה הולך אחורה כל הכבוד לעיריית תל אביב על הכבדת היד על מפעילי הקורקינטים השיתופיים והרוכבים. יש לעודד שימוש במכוניות. אין ספק שזה הרבה יותר מתאים לעחר הפקוקה שלנו. בואו ניקח את המיזם השיתופי היפה הזה ובמקום לאמץ אותו, נטיל עליו את כל המגבלות שבעולם כדי שגם שאר החברות ילכו בדרכה של Leo ויפרשו. כל הכבוד דובי | 03.08.19 (ל"ת)
40. כוסות רוח למת שינוי המציאות רק עם לקיחת אחריות. לעשות ביטוח. צד ג/ להסתובב עם מספר. כמו טוסטוסים. אין הבדל. שתהיה כתובת במקרה של פציעה. אורית | 03.08.19 (ל"ת)
39. שם בפח קבוע חונים לי קורקינטים בכניסה לבניין ואני קבוע מניח אותם בפח אחר כבוד. חברה שחושבת שהכניסה לבית שלי היא חניה, הכלים שלה הם מטרד עבורי ואני מטרדים שם בפח. מציע לכם לנהוג כמוני. טיטי | 02.08.19 (ל"ת)
37. הכתובת על הקיר איסור נסיעה על הכביש ובפרט בנתצ. אנחנו לא רחוקים מהמציאות העגומה וחוסר ההבנה של הרשויות. הקורקנטים מסכני חיים ומפריעים להתנהלות של כלי הרכב בכבישים. בכדי לאפשר שימוש בקורנטים. חייב להיות שבילים מוסדרים. ולא נסיעה על הכביש או מדרכה. עד שהרשויות יפנימו את זה ויסללו שבילים יהיו תאונות עם המון נפגעים. זה ענין של זמן. ולא הרבה זמן. אזרח | 02.08.19 (ל"ת)
36. הבעיה המהותית היא אופן הרכיבה מתפרעים על המדרכות נוסעים נגד כוון התנועה חותכים את מסלולי המכוניות עוברים צמתים באור אדום בלי אכיפה של חוקי תנועה ההפקרות של הקורקינטים והאופניים תמשך דורון | 02.08.19 (ל"ת)
35. עכשיו רק נותר להזיז אותם ולהמתין שיחרימו אותם אתחיל להזיז קורקינטים מהחניות למדרכה.. אולי ככה נגרום להם לעזוב אחי | 02.08.19 (ל"ת)
33. האמת שאני ממש מבסוט מהקורקינטים האלו פתר לי בעיות חניה שאני מגיע לעיר, פשוט פתרון נוח, נעים וכייפי צריך לנהוג בזהירות ולהחנות כחוק, עם כל כלי רכב (רכב, אופניים קורקינטים וכו')... תושב לשעבר ומבקר קבוע בעיר | 01.08.19 (ל"ת)
32. יאללה יאללה ומה עם המסעדות/בתי קפה/בארים שהשתלטו על המרחב הציבורי? מה איתם? למה לא מקפידים שגם הם ישאירו מקום מעבר סביר? אההההההההה כי הם משלמים ימבה ארנונה לעירייה... הבנתי. הלוחם בפופוליזם | 01.08.19 (ל"ת)
31. למה נופלים על הקורקינט מה עם האופנועים?? לא מבין למה נופלים על פיתרון תחבורה מעולה ולא על האופנועים שמחנים בכל מקום לא מבין | 01.08.19 (ל"ת)
30. ומה עם האופניים החשמליים קטסטרופה..טסים על המדרכות..לרכבים קשה לראות אותם וזה יוצר סכנות ובלגן ..פשוט נהיה תוהו ובוהו חיים טרופה | 01.08.19 (ל"ת)
29. ניו יורק העיר ניו יורק הוציאה את הקורקינטים והאופניים מחוץ לעיר חל איסור גם בארץ צריך להוציא אותם מאחל שראש העיר רון החולדה ידרס על ידי קורקינט או אופניים או שניהם יחד ואז ישכיל להבין שזה חמור ומסוכן מה שטוב בניו יורק הכי טוב גם לתל אביב . שרון | 01.08.19 (ל"ת)
28. להזיז קורקינטים מהחניה למדרכה ממול מצויין כדי להלחם בקורקינטים ולהחזיר את השקא למדרכות, כל מה שצריך לעשות זה לקחת קורקינט שחונה כראוי בחניה מסומנת של העיריה, ולהזיז אותו כמה מאות מטרים (קל). העיריה כבר תחרים אותו מהמפעיל. ככה נקבל את המדרכות חזרה אלינו הולך רגל | 01.08.19 (ל"ת)
26. סיפורים ואגדות. העיר מוצפת הרחובות, המדרכות, הנמל. הטיילת. שניים רוכבים שמים קצוץ על החוקים עאלק. מתחמי חניה יש 4-5 קורקינטים ועוד 29 על יד. מה נהיה. ג’ונגל. תל אביב עיר של רק לא תושביה רוחמה | 01.08.19 (ל"ת)
25. ממליץ מנסיון מר להשגיח היטב על ילדים *גם במדרכה* תתייחסו אליה כמו אל כביש. הילד צמוד להורה ולהיות דרוכים וערניים. קורקינטים, אופניים ומה לא. ילדים נדרסים על בסיס שבועי - הם נוטים לדלג להם באופן לא צפוי ורוכבים לא שמים לב אליהם. דוד | 01.08.19 (ל"ת)
24. קבלני ההחרמות מרוויחים הן, ומה עם הקורקינטים והאופניים המוחרמים? העיריה מעבירה הקורקינטים והאופניים המוחרמים למחסנים (=מי שולט שם במחסנים?), ומה קורה איתם הלאה??? מישהו בטוח עושה מהמוחרמים אחלה עסק ומי מרוויח מההחרמות? | 01.08.19 (ל"ת)
23. מה עם האופנועים על המדרכות?! כהולכת רגל אני מרגישה שממש ניטפלו דווקא לקורקינטים. יש בעיה אמיתית במדרכות: העיריות מציבות על המדרכות הכל ובלי טיפת חשיבה וניסיון להשאיר את המדרכה כמה שיותר פנויה- תמרורים בכמות מוגזמת ובצפיפות (התמרורים מיועדים למכוניות בכביש), פחי אשפה וכו'. העיריות מציבות עמודים על המדרכות כדי למנוע ממכוניות לחנות עליהן- אבל זה גם תופס שטח מהמדרכה. והכי גרוע- כלי הרכב שעולים על המדרכה וחונים בה - בעיקר אופנועים, אבל כמובן גם מכוניות פרטיות, וגם אופניים וקורקינטים. רוכבי אופנוע, לפחות ברמת גן, ממש נוסעים על המדרכה בחפשם חניה. אל תיטפלו דווקא לקורקינטים. הכמות שלהם קטנה לעומת שאר הזוועות. זה מפריע בהרבה | 01.08.19 (ל"ת)
21. קורקינט ואופניים חשמלים הם הפתרון המושלם לתל אביב, ולשאר הציבור נחוצה ת.ציבורית מתפקדת המשקף | 01.08.19 (ל"ת)
20. תראו על מה אנשים מתרעמים אומרים לאנשים "אל תדרסו " והם משתגעים. אטמרים להם "סעו כחוק" וזה משגע אותם. חבורה של פרימיטיבים. המום | 01.08.19 (ל"ת)
17. יופי של רעיון אם אפשר, בעזרת האפליקציה, לא לאפשר נעילה של הקורקינט מחוץ למתחם חניה הרי שהאפקט דומה לזה של התלאופן. המשתמש בעצמו ישתדל לחנות את הכלי אך ורק במקום מוסדר, אחרת הוא יודע שהוא ישלם ביוקר. בוודאות. אגב, למי שלא שם לב, הקורקינט החשמלי שודד את הלקוח. זה עולה פי 30 מאשר תלאופן. כן כן. מנוי שנתי לתלאופן עולה 240 שקל לתושב, פחות משקל ליום, ואפשר לרכב כמה שמתחשק, עד חצי שעה כל פעם (וכמה שקלים יותר אם גולשים) קורקינט עולה 5 שקלים לסיפתח + חצי שקל לדקה. חצי שעה יוצא 20 שקל. זה פי 30 יותר יקר. זה יקר להחריד, אז שיקלו היטב אם יש לכם כ"כ כ"כ הרבה כסף כדי לשלם על זה. תמחור התלאופן הוא לגמרי עממיקו. נכון, יש חסרונות, אבל היי, זה עולה 1/30 מהקורקינט המפונפן. dw | 01.08.19 (ל"ת)
16. קוטר הגלגל הקטן גורם לכך התאונות מהמהמורות בכביש יום יום אני רואה בכבישים שרוכבים נפצעים ונהרגים כתוצאה מקוטר קטן של הגלגל מהמורה הקטנה ביותר בכביש מאבדת את יציבות הרוכב וגורמת לתאונה חייבים להוריד את כולם מהכביש ולהעלות קוטר גלגל לפחות פי 4 ראו בתי החולים בקטסטרופה מהנפגעים שמואל | 01.08.19 (ל"ת)
15. ל8 ו13 מה אמורה לעשות אמא עם תינוק שצריכה לנסוע איתו לטיפת חלב? להרכיב אותו על קורקינט ?!? מה אמורים לעשות אנשים שעובדים בעבודות רציניות ולא באיזה בר או חוף? לנסוע לפגישת עסקים רצינית בקורקינט?!?! פאקינג תהיו ריאלים! לא כל מי שגר בתל אביב בן 25 ועובד בעבודה שכונה ואין לו ילדים אז הוא יכול לחיות בכיף שלו ולהתנייד עם קורקינט. יש אנשים שצריכים רכב!! בהלם מתגובות של אנשים | 01.08.19 (ל"ת)
13. עריית תל אביב הלאימה את חניות הנכים לטובת בצע כסף על גב תושבי המדינה. בנוסף גם מתגמלת נכים בדוחות חניה עסיסיים כשאר כבר מצאו מקום לשים את רכבם נכה | 01.08.19 (ל"ת)
12. remove all the parkings in tel aviv! remove all the cars in tel aviv. there is not point to get to tel aviv with a car. block all the cars and allow only bicycles and scooters. zxcv | 01.08.19 (ל"ת)
11. עיריית תל אביב לא מסוגלת לתת פתרון תחבורתי לתושבים ועכשיו מחבלת ביוזמה פרטית של התושבים לפתרון הבעיה. לא צריך עייריה כזאת. זה מתרד לתושבים אזרח | 01.08.19 (ל"ת)
8. נהיה מסוכן בעיר צריך להפסיק להשתמש ברכב פרטי שהורג ופוצע אותנו בכמויות, מזהם, מרעיש ותופס המון נדלן בלי לשלם. קוריקינט שיתופי, חשמלי? הברכה הכי גדולה שהעיר הזאת ראתה. ראש העיר מתייחס למיעוט קולני שמנסה למרר את חיי הקורקינטים תל אביבי | 01.08.19 (ל"ת)
7. כל אזרח להביא בלוק ולהניח על המדרכות שתהיה קצת עבודה אמיתית לפקחים בתל אביב שיעמיסו 50000 בלוקים כל יום. י | 01.08.19 (ל"ת)
6. הולכי הרגל בת"א יפו העירייה יצרה כאוס וכעת מתגאה בזה שבאה להציל אותנו מהכאוס. כאוס שנוצר בידי העירייה | 01.08.19 (ל"ת)
5. עירייה שלא מפעילה שכל אין שום הגיון להפקיע מקומות חניה בשביל הקורקינטים הקטנים האלה. זה נחמד שרוצים להאבק בכלי רכב, אבל מה לעשות - יש אנשים שחייבים להחזיק רכב אחד. וזה אחרי כמובן שהפקיעו מקומות חניה בשביל פרוייקט האוטותל הכושל, חניות אופנועים בכל פינת רחוב, וחניות נכים. ומעל הכל - בכלי רכב נאבקים עם דברים כמו קורקינטים, ותחבורה ציבורית. אי אפשר רק להקשות כל הזמן.. יאללה עיריית תל אביב - תתחברי לשנת 2020 ותלמדי קצת מערים אחרות בעולם הכי קל לא לחשוב | 01.08.19 (ל"ת)
4. נעילת קורקינט פרטי איך העירייה יכולה להגביל את חניית הקורקינט הפרטי ללא הגבלה דומה על אופניים ואופניים חשמליות? האנליסט | 01.08.19 (ל"ת)
2. איך ינעלו קורקינט או אופניים במתחם שסומן? לפחות תתקינו מעקה שיהיה אפשר לקשור אליו הכלי... קורקינט פרטי | 01.08.19 (ל"ת)
1. נהיה ממש מסוכן ללכת ברגל בת"א וזה יתנקם בעיר צריך להוציא את האופנים והקרקינטים החשמליים מחוץ לחוק איש | 01.08.19 (ל"ת)
מחרימים וקונסים: כך יוגבלו מהיום הקורקינטים בת"א
45 תגובות לכתיבת תגובה