11. 3-5 שנים והחברה הזאת איננה. אין מודל עסקי ואין ביזנס. בסוף יקנו את הצוות והטכנולוגיה. בן | 06.08.19 (ל"ת)
10. האפליקציה שלהם טוחנת את הסוללה, גם אני וגם אשתי מחקנו את האפליקציה, נשארנו רק עם המצלמה אלי | 06.08.19 (ל"ת)
9. האם האפליקציה עובדת עם כל מצלמה שמחוברת בWIFI? האם האפליקציה עובדת עם כל מצלמה שמחוברת בWIFI? | 06.08.19 (ל"ת)
8. יש להם אפליקציה שהופכת כל סלולארי למצלמת רכב. לא ידעתי שגם מוכרים מצלמות הרעיון יפה, אבל היוזמה לשיתוף המידע צריך להיות של חברות הרכב האוטונומי. כג | 06.08.19 (ל"ת)
7. המערכות הללו קודם כל אוספות עלינו מידע אפה היינו כמה זמן עצרנו בכל מקום ואיזה פרסומות אפשר להציע לנו ביחס למיקום ופרופיל נוסף שהם מגבשים אחרכך בטיחות כביש רכב ושאר ירקות.. דורי | 05.08.19 (ל"ת)
6. לא ניתן לעולם למנוע את הפקקים הכל קשקוש היום שאתה עולה על איילון בכל שעות היממה יש פקקים פעם היה רק בבוקר או בערב היום בכל השעות .מה יעזור שמכוניות ידברו אחת עם השניה .מה הם ידברו:תעשה טובה תשאר בבית עד שיגיע לעבודה שלא יהיו פקקים.הכל סתם נסיון למכור פנטזיות לא מציאויות שלומי | 05.08.19 (ל"ת)
5. מבצעים נסיונות בישראל ספקו מצלמות וציוד חינמי לקהל היעד בישראל כך תוכלו לאסוף הרבנ יותר נתונים בזמן הרבה יותר קצר גבריאל המלאך הזועם | 05.08.19 (ל"ת)
4. לא מניעת תאונות ולא נעליים עוד מוצר שלא תורם לכלום. לעתים מפיצים מוצר עם הבטחות במניעת תאונות, בפועל אותו המוצר לא מקיים את ההבטחות. לא בטוח שמובילאיי או מכשירים דומים, תורמים במניעת תאונות. הנהגים משתכנעים בשטיפת המוח של היצרן, שהמוצר טוב במניעת תאונות. לכל המוצרים יש מגבלות, שמדובר ב 75% מהמקרים במניעת תאונות אם בכלל, ולא מדובר ב 100 אחוז. גם בלי המכשיר הנהג מגיע הביתה בשלום, ב 99% מהמקרים, ללא פגע. מני | 05.08.19 (ל"ת)
1. זה אומר שלא ניתן להשתמש בסמארטפון לוויז? (במידה והסמרטפון משמש מסך למצלמת דרך). רונן | 04.08.19 (ל"ת)
ערן שיר, מנכ"ל נקסאר: "הפרוטוקול שפיתחנו יחבר כלי רכב בכל העולם"
11 תגובות לכתיבת תגובה