אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המועצה הארצית אישרה להכין תוכנית להגדלת הצפיפות בערים

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
על הועדה הארצית לבטל לאלתר את תוכנית עיר ימים חדרה
הועדה הארצית מחויבת להגדיל באזור הים מפארק נחל חדרה דרומה מתחם של 2570 דונם לקבוע מידית צפיפות של25000 יחידות דיור לגובה 30 קומות זה הזוי שמעניקים 10,000 יחידות במתחם ענק כזה תוך צפי להפקעות המנוגדות לחוק כךשללא התערבות מידית של המועצה הארצית וכפיה על עירית חדרה להגדלת צפיפות כאמור לעיל התוכנית המוצעת על ידם לעולם.לא תקרום עור וגידים כיעשרות בשנים יתנהלו תביעות בבתי משפט בגצי'ם ובסופו של יום כדי למנוע הליכים כאמור חובת הועדנ הארצית לתכנון ובניה לחייב את עירית חדרה לתקן את תוכנית המתארחדרה מידית
גילי | 13.09.19
19.
הגדלת.הצפיפות תוזיל מחירי דירות כתוצאה מהיצף
במדינת ישראל הועדות לתכנון וראשי הערים חיים בסרט בחדרה לדוגמא באזור הים תוכנית המתאר מעניקה 8 דירות לדונם נטו כאשר מתיייבבכל היבט לתכנן 32 דירות לדונם נטו היקפי הבנינים לא משתנים פשוט עולים לגובה כמו לגו חוסכים בקרקע ניתן למקם גני ילדים מתנסים מוסדות ציבור נמוכים בפארקים גדולים במקום לגזול שטח אפשרי לבניה מתחייב ונדרש שיבנה לגובה מבלי לפגוע בשמורות טבע שטחי ציבור ורק להגדיל צפיפות לטובת הורדת מחירי דיור יעול אמיתי בכל פרמטר אולם כאשר ראשי העיר בחדרה מתעלמים מאחד האזורים היפים במדינה אם חוף ים
דב בלום | 14.08.19
12.
סוף סוף זזים בכיוון הנכון. תשובות לכל הבכיינים:
הגדלת הצפיפות תאפשר ייעול של התשתיות, כך שירגיש פחות צפוף. כך גם איזורים מתים יקומו לתחייה, פתאום יהיו חנויות נורמליות ובתי קפה ברחוב, ולא סתם גינות של חול ופחי אשפה ופיצוציות. תהיה הצדקה להרחבת הזמינות והנגישות של תחבורה ציבורית. שירותים עירוניים יהיו יעילים יותר. יאפשר גם השקעה רבה יותר בכל מטר של רחוב = יותר עצים, יותר ניקיון במרחב הציבורי, כי יותר דירות משלמות ארנונה על אותו מקטע רחוב. בניינים גבוהים יותר = יותר צל ברחוב. הכול יהיה הרבה יותר טוב, בהנחה שיתכננו הכול בצורה סבירה.
שדגכ | 06.08.19
9.
ההבדל שם יש רכבת תחתית. כאן אין
שיש רכבת תחתית שמרשתת את המטרופולין אז אפשר לצופף. אצלנו גם אחרי שכל פרויקט הרכבת הקלה יסתיים (במקרה הכי טוב עוד 6 שנים), ופרויקט המטרו (במקרה הטוב עוד 15 שנים) עדיין המטרופולין בגוש דן לא יהיה מרושת באופן כזה שיאפשר ויתור על רכב פרטי לרוב האנשים. שכל נקודה בגוש דן תהיה במרחק 400 מטר מתחנת מטרו אז הצפיפות המדוברת תהיה נסבלת.
יוסי | 06.08.19
4.
באירופה התשתיות מתקדמות הרבה יותר מאצלנו
התחבורה הציבורית במצב קטסטרופלי. גם ככה לא נוח לחיות פה ואני מבינה שאנחנו הולכים לעתיד של בניה, צפיפות. מדינת ישראל לא מספיק מודעת לצורך בריאות ירוקות וגינות אני מבינה שאנחנו הולכים לחיות עוד פחות טוב מהמצב כיום מקסים
אזרחית | 06.08.19
3.
מבולבלים הוועדות האלה
ראוי להזכיר למי שכבר יודעים טוב מאד. שבמדינה הזו מוחזקים 80 אחוז מהשטח על ידי גוף שנקרא צבא... ואת רובו המכריע הוא מחזיק ללא שימוש בכלל... אז הגיע הזמן להגיד לו שחרר שחרר כמה אלפי דונמים לאזרחים ....והוועדות ...כדאי לחקור אותן למה הן לא יכולות לפנות לצבא ולהגיד את הנל....
גורג | 06.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת