36. שודדים את האזרחים לאור היום להוריד מיד את המניות מהמונופול הבריוני ששודד את האזרחים עם מחירים מופקעים לחלוטין. שמי | 17.08.19 (ל"ת)
35. 34 היק3 אובר זה לא שירות מוניות זה שירות שכל נהג שמצטרף אליו מקבל התראות על אדם שמזמין אובר ונוסע לאסוף אותו עומר | 11.08.19 (ל"ת)
34. שהמדינה תחזיר ת'כסף לקונה הזכות. המדינה צריכה להחזיר כסף לקונה זכות או לחלופין אובר חייבת לקנות או לשכור מספרים למוניות דלהם. דודי | 10.08.19 (ל"ת)
33. אני גר בארה"ב ומשתמש באובר וחושב ש אובר זה טוב לנוסע חבלז. אתה משלם פחות מ 10 דולר לנסיעה עירונית של 15 דקות בממוצע אבל עד שהנהג מגיע אליך לוקח לו גם 10,15 דקות ככה שהנהג בקושי עשה עליך כמה גרושים אחרי חצי שעה עבודה ודלק. אז מי שיעבוד באובר מסכן. זה עבודה לטמבלים לא יודע כמה זמן זה יחזיק כבר היום יש הפגנה של נהגי אובר על השכר שלהם מוטי | 09.08.19 (ל"ת)
32. 100 ש''ח עבור נסיעה של .. 10 דקות מפרדס חנה לרכבת בבנימינה רק אובר ירגיע אותם. אובר | 08.08.19 (ל"ת)
31. אובר=סכנה לנוסע. נהג באובר יכול להיות הפודופיל שיקח את הילד שלכם או הילדה שלכם לגן או לבית ספר. נהג אובר יכול להיות סוטה מין שמחכה בשעות לילה מאוחרות להחזיר ממועדון הלילה את הילדה המסטולית השופכה שלכם לבית ובדרך...... נהג אובר=סכנה לכם ולמשפחות שלכם. אלון | 08.08.19 (ל"ת)
30. מה הפואנטה? יורידו מחירים בטווח הקצר אבל יצרו אבטלה בטווח הארוך בסופו של דבר זה יפגע בכלכלה. הבחירות מחרפנות את כולם.. פעמיים בשנה אחת זאת פשוט קטסטרופה ציפי | 07.08.19 (ל"ת)
29. היידה אובר מה שטוב בכל העולם יכול להיות טוב גם פה שנהגי המוניות הבכיינים יעשו הסבה לנהגי אוטובוס. אלון | 07.08.19 (ל"ת)
28. לשלוח את סמוטריץ הביתה להכניס אותו למונית ולהסיע אותו מעבר לקו הירוק לשכם או ג'נין. ושלא יחזור .נהגי מוניות בחרו בשמאל בלבד. אברהם קטורזה | 07.08.19 (ל"ת)
27. נהג מונית כמקצוע צריך לעבור מן העולם ואם זה לא יהיה בגלל אובר, זה יהיה בגלל הקורקינטים, המכוניות האוטונומיות או כל דבר אחר. מוניות סיימו את תפקידן בעולמנו. א"ב | 07.08.19 (ל"ת)
26. טובת הכלל על טובת הפרט , מה שיעשה טוב לציבור ..... כמו בסלולאר יש גם הפעם לבוא לטובת הציבור ולא לטובת סקטור נהגי המוניות . איזה הגיון זה לתת לקבוצה מצומצמת להחילט ל 9 מיליון תושבים ? מה שטוב בעשרות מדינות בעולם צריך גם להיות טוב בישראל . כנראה שהסרחון והקשרים בין ישראל כץ ליו"ר נהגי המוניות גורמים לאזרחים להמשיך להזרים מליונים להכנסות המדינה ולהחזיק את ענף המוניות , הכל עניין של כסף ופוליטיקה וכמה טוב שברחתי מהמדינה החולה הזו . תושב סידני אוסטרליה | 07.08.19 (ל"ת)
25. צרות באות בצרורות זה נשמע נחמד הרעיון של נסיעה שיתופית אבל בפועל מדובר במכה קשה אם הם ייכנסו לכאן.. גם נהגי המוניות הרבים יאבדו את פרנסתם או שפשוט לא ישתלם להם להחזיק מונית ויותר גרוע, מספר המכוניות יכפיל אם לא ישלש את עצמו ואז והפקקת בכבישים לא תשתחרר לעולם. זיו | 07.08.19 (ל"ת)
24. אובר עוד יביאו את הצרות שלהם גם לפה רעיון הזוי לאפשר אובר במקום כל כך נפיץ כמו בישראל עדי ו | 07.08.19 (ל"ת)
23. המדינה רוצה להוזיל את תעריף הנסיעה במונית? כול נהג מונית משלם למדינה 55 אחוז מההכנסה שלו מיסים ישירים ( מע״מ, ביטוח לאומי, מס הכנסה)פלוס 25 אחוז במיסים עקיפים(סולר,ביטוחים,תיקונים) שיקצצו בהכנסות שלהם ואז אפשר יהיה להוריד גם את מחיר הנסיעה,הרי זו הממשלה היא שקובעת את מחיר הנסיעה ולא הנהג... עופר | 07.08.19 (ל"ת)
22. אובר רק תושבי תל אביב הקמצנים רוצים אובר אחרי שיוצא מי בר ומשלם 400שקל בוכה לשלם לנהג 35שקל שלמה | 07.08.19 (ל"ת)
21. אובר היא הבעיה לא הפיתרון 1.עם אובר כמות המכוניות על הכביש תעלה ואיתם הפקקים וזיהום האוויר 2.אובר זה מונית לכול דבר ועניין,ולא נסיעה שיתופית כמו שמנסים לצייר אותה 3.אובר זו חברה דורסנית שעושקת את הנהגים ואת הנוסעים,מחירי הנסיעה לא תחת פיקוח ממשלתי כמו במונית 4.נהגי המוניות משלמים למדינה מאות מליונים בחודש מיסים,אובר לא משלמת שקל על ההכנסות שלה 5.בהרבה מדינות הוציאו את אובר מחוץ לחוק או הגבילו את השרות יש עודף מוניות במדינה גם ללא אובר כי המדינה ממשיכה למכור זכות ציבורית להפעלת מונית במחיר של 250 אלף ש״ח ללא הגבלה עופר | 07.08.19 (ל"ת)
20. כנסו 1 אובר זה לא נסיעה שיתופית תפסיקו לשקר. בכל מקום בעולם זה רק הגביר תפקקים. 2 היה אובר פה והמחירים היו דומים למונית לפעמים יותר יקרים. 3 מחירי הביטוח דלק מכוניות מס הרבה יותר יקרים מחול. אז אם אתם חושבים שתסעו בחינם אתם טועים 4 קחו נהג שמרוויח 10000 לחודש משכנתא 5000 כמה זמן אתם חושבים שנוכל דין של הבנק ייקח לו לבית בגלל אי עמידה בתשלום.זה מה שאתם רוצים ילדים ומשפחות שלמות שייפלו לקיצבואות ? 5 אובר לא חברה ישראלית גם לא תראו מס ממנה. 6על ביטחון לא מדבר כי זה לא מעניין. תחשבו לעומק לא כל נהגים נו איציק | 07.08.19 (ל"ת)
19. אין חוסר של תחבורה ציבורית אין סיבה להוסיף רכבים בכל מקום בעולם הוסיפו את אובר לשעות הלחץ הארץ שלנו קטנה יש מספיק מוניות אין עניין שלומי | 07.08.19 (ל"ת)
18. חייבים אובר אל תקנו את כל התרוצים, למה זה לא טוב. מה שטוב בברלין, במנהטן, ובלונדון. טוב גם בשבילנו. רון | 07.08.19 (ל"ת)
17. זוכרים את בעלי העגלות שהיו רצים עם גרזנים אחרי בעלי הרכבים שגזלו את פרנסתם? זה מה שיקרה בסוף עם המוניות. העולם מתקדם והם יכולים לדחוף את ה246אלף שלהם לאן שנעים להם סוס ועגלה | 07.08.19 (ל"ת)
16. ל-6. שדולת נהגי מוניות, זה פגר פוליטי מושחת ומזוהה עם הליכוד. זמנכם ממילא קצוב. אריק | 07.08.19 (ל"ת)
15. נציגי הנהגים בארץ מדוע לא פורסם שיש כנס מדוע לא הוזמנו נהגים מהחלק השכיר בארץ יש מעל 50000נהגים שעובדים חלקם כשכירים אצל אלא שהוזמנו או מקבלים שרות אצלם והם לא יכולים להיות נציגי הנהגים לא קיבלו יפוי כוח לזה .אז בבקשה תעשו כנס חדש והפורום יהיה של הנהגים עצמם ארנון דר | 07.08.19 (ל"ת)
14. אופציה לא פשוטה או ברורה מצד אחד אובר זול ממונית ומאוד זמין. גם יודעים מי הנהג למקרה שיש בעיה. קל לתיירים. מצד שני תוך פחות משנה ירד ערך המספר של המוניות לגמרי. זה קרה בכל עיר בארהב בה פועלים אובר וליפט. גט טקסי זה בעצם פיתרון ביניים אם כי לא מושלם כי הוא לא נותן את ערך הנסיעה מראש, רק הערכה. נהגי המוניות צודקים. כך או כך,אי אפשר לפתוח את השוק יום בהיר אחד לאובר. צריך תכנון רוס | 07.08.19 (ל"ת)
11. בצלאל, תכניס את אובר ללא כל הגבלה, כמו בחו"ל הציבור שבוי בידי מעט נהגי מוניות, שלא מפעילים מונה, לא זמינים בשעות העומס ונותנים שירות ירוד. למנוע כניסה מלאה של אובר זה טמטום מוחלט, או שיקול לא ענייני של שר שנלחץ מלובי של נהגי מוניות. אחד העם | 07.08.19 (ל"ת)
10. תפטרו בהקדם מהמספר הירוק. לא תוכלו לעצור את הקידמה הקידמה. ואת טובת כל ציבור לקוחות המוניות. האמת אם אני צריך עובד ומתברר לי שהיה נהג מונית? חיים | 07.08.19 (ל"ת)
9. ישראלים תתעוררו. לצאת למאבק על זה ברשתות החברתיות אני לא גר בארץ. ומשתמש שנים בתחבורה שיתופית. (אגב מכל האפליקציות השתופיות, אובר הכי יקרה) זה שינה לי את החיים. הנסיעה במונית בארץ זה יקר פי 2 עד 3 מנסיעה בתחבורה שיתופית. חייבים להפעיל לחץ ברשתות החברתיות על הממשלה בעניין הזה. לא יתכן שהסטארטאפ ניישן יחיו במדינת עולם שלישי. הממשלה חייבת לאשר את זה בלי שום הגבלה כמו כל בכל מדינה מודרנית אחרת. בקשר לנהגי המוניות ממילא אנחנו צועדים לעידן האוטונומי אז כדאי שיפסקו בהדרגה. ובכלל נהגי מוניות יוכלו גם להצטרף, והם ירוויחו הרבה יותר כי יש להם החזר מס. יוקר המחיה | 07.08.19 (ל"ת)
8. הגיע הזמן להתקדם, אי אפשר לעצור קדמה זה גםמבלוף שנהגי המוניות לא יתפרנסו זה יגדיל להם את העוגה והם יהיו שירות אקסלוסיבי ולכל 8,000,000 האזרחים יהיה שירות טוב יותר רועי | 07.08.19 (ל"ת)
7. שר סמורטיץ מבלי לבדוק רק אם הצרה פוליטית פרנסטם של כל מי שעוסק בעבודה במונית תפגה זה מה שרוצה השר החדש אל תשכח אתה וכל השדולה שלך ניפגש ביום הבחירות דעה יש 34 אלף נהגי מוניות ולהם יש מעגל ראשון ושני ושלישי וכל זה בין 75 אלף ל100 אלף, אז נהגי המוניות לא לשכח . פלד דני | 07.08.19 (ל"ת)
6. אובר המאבק מול הכוונה להתיר לרכב פרטי להסיע נוסעים בשכר הוא מאבק לגיטימי של נהגי המוניות שרק מתחילת השנה משרד התחבורה מכר כ 500 זכויות בעלות של 250.000 ש''ח לזכות ציבורית שמקנה הסעת נוסעים בשכר ואתמול נורתה יריית הפתיחה למאבק שיחל בגיוס כספים למען המאבק . ישנה חברה כלכלית שתפסה טרמפ על מאבק נהגי המוניות ולא מאהבת מרדכי אם יסכים האגוד לקבל תרומות מאותה חברה נדרוש שכל החברות שמתפרנסות מענף המוניות לקבל הזדמנות שווא ולא רק חברה אחת תקבל פרסום כפועל יוצא ממאבק נהגי המוניות מצי שבתאי | 07.08.19 (ל"ת)
5. לנהגי המוניות לא תהיה עבודה בקרוב! הקורקינטים החשמליים ושיפור תמידי בתחבורה הציבורית יגמרו להם את הפרנסה אחרי שעשקו אותנו שנים! שי | 06.08.19 (ל"ת)
3. מנסים כבר כמה שנים בכל מיני עיתונים להסביר לנהגי המוניות שהמקצוע שלהם בסכנה. הגיע הזמן שיפנימו שהקונספט מונית ישתנה ואם לא עכשיו עוד שנה שנתיים חמש. שינוי מקצוע זה מהלך קשה ואולי המדינה צריכה לעזור בזה לכל מקצועות העבר. אורן | 06.08.19 (ל"ת)
2. אובר אסון למדינה סימרוטיץ מזה אובר אינך יודע ואין לך מושג כנראה ששחכתה שאנחנו חיים במדינה שאין לה ביטחון לתושביה ורק חסר שנהג מחבל יסיע אנשים ובדקה חותף את הנוסע לשטחי הרשות שצמודה למדינתנו לידיעתך נהג מונית בארץ חייב בקורסים שניתשכים כמה חודשים וחייב לעמוד במבחנים וכן חייב להיות בעל תעודת יושר מהמשטרה ונהגי אובר יכולים להיות מחבלים ,פדופילים,אנסים,וכולי,ואף אחד לא מפקח עליהם אז מה פתאום אובר שתרמוס את חייהם של נהגי מוניות שבחלכם נכי צה" ל תרד מהר מהעץ שאתה מנסה לטפס ולחסל 40000 נהגים ובעלי משפחות שמעון שמש | 06.08.19 (ל"ת)
אובר בדרך? נהגי המוניות כבר עורכים כנס חירום
37 תגובות לכתיבת תגובה