אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"יועץ משפטי סביר היה חייב לעצור את הדחת פלמור"

182 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

182.
קידום שוויוני
איך קורה במוסד המדופלם שתוך שנתיים שלוש , מרצה מן המניין הופך לרקטור ? אתה מעוז לכתוב או להציע לתקן את האפליה ??? כמה שחיתות אתה מטאטא במוסד הדגול שלך ? איפה היית כשבכירים באוניברסיטה קוראים לתלמידים נחותים ??? - הצעת את כישוריך המשפטיים לעוות את המציאות בבית המשפט.אתה מטיף נגד שחיתות אך נראה שעל עצמך פסחת.בושה
עוז | 02.08.20
177.
שחיתות
לפרופ' ברק שאלה "קטנה", כשמגלים שחיתויות ומטטאים אותן, כאילו ולא קיימות זה לא מטריד אותך??כשמגייסים את כל מערכות החוק להפיל ראש ממשלה לא מטריד אותך? שמוציאים מיליונים מקופת המדינה במשך 4,5 שנים על סיגר שמפניה לא מטריד אותך? שיש סלקציה גדולה בבחירת שופטים לטובת השמאל לא מטריד אותך? שמרשיעים חף מפשע כדוגמת ברנס ז"ל לא מטריד אותך?כשמעלימים ראיות מתיקים כדוגמת זדורוב לא מטריד אותך? והעלמת מסמכים מכיתבי האישום נגד ביבי לא מטריד אותך? סגירת תיקים הרפז, וגנץ/ משטרת ישראל לא מטריד אותך?
גל | 11.08.19
172.
עצם העובדה שחבר הוועד המנהל באגודה לזכויות האזרח - גוף פוליטי מובהק, פוסלת אותו לכל תפקיד שיפוטי
עצם העובדה שחבר הוועד המנהל באגודה לזכויות האזרח - גוף פוליטי מובהק, פוסלת אותו לכל תפקיד שיפוטי, ממש כפי שהייתה פוסלת עצם העובדה שמועמד לכס שיפוט מתפקד כחבר הוועד המנהל בארגון נאמני הר-הבית. העובדה שבכלל *נשקל* כמועמד ראוי (שלא לדבר על היותו בתפקידו הנוכחי באוניברסיטה כפעיל פוליטי...) - היא שערוריה
הקורא | 10.08.19
171.
קוזאקים מתבכיינים זה לא חזיון נפרץ.
אם מערכת "שלטון החוק" , הצדקנות והמוסרנות , תפסיק להיות "אדון הארץ" , וחבורת "הכל שפיט" מבית המדרש של הרפורמטור הדיקטטור - אהרון ברק תאבד את בכורתה שניטלה במחשכים ובזחילה עקב בצד אגודל , לא בגלל טיבה , אלא משום שכל האחרים נרדמו בשמירת האיזונים והבלמים - או אז נתחיל להאזין ברצינות ליפחותיהם של השליטים מטעם עצמם.
חמלינצקי | 10.08.19
167.
זה סופו של כל בלון
שאתה ילד קטן מלמדים אותך לא לדאוג כשהבלון מתפוצץ, כי מחר נקנה עוד בלון. אתה מתבגר ומשכנעים אותך שהקפיטליזם הדמוקרטי הוא השלטון ששומר באופן המירבי על זכויות הפרט. הוא זה שנותן לך את האפשרות לקנות עוד בלונים. כשאתה גדל החיים מלמדים אותך שלא תמיד מחר אפשר לקנות עוד בלון, כי נגמרו הבלונים. זה אותו הרגע שבו אתה מבין שכל החברים מהכיתה שהשארת מאחור במירוץ הקפיטליסטי המשוגע הפכו להיות חברים במפלגה פשיסטית, אותה מפלגה שגרמה לך להזיל דמעה כשלקחו אותך לראות את ״הגל״ בכיתה ח׳.
אורן פרג׳ בנימין  | 10.08.19
165.
אדוני הפרופ' הקשקשן
אמון הציבור במערכת השלוןמית גבוה בהרבה מאמון הציבור בבית המשפט ובמשטרה, הידעת ? כנראה שלא, כי אתה מנותק טוטאלי ממה שקורה במיבוריות הישראלית. האם עד 1977 מישהו העז לערער על מינוי כלשהו של הממשלה ? לא האם עד 1977 התקשורת ישבה עם מיקרוסקופ כל היום על כל שר וכל מנכ"ל ? לא. אתה שמאלן קיצוני ומשם דעותיך שלא משקפות את המציאות. כדאי שתתעורר, כי אז תהיה מודאג הרבה יותר
ליאת | 10.08.19
163.
קשקוש. אין טובים או רעים. לכל אחד יש אג'נדה משלו
לרקטור יש אג'נדה משלו והוא מקדם אותה בכל דרך חוקית ולא חוקית. רקטור הוא גם איש פוליטי ואסור לו להביע דעותיו ולקחת צד. האוניברסיטה העברית מזמן הפכה לאוניברסיטה הערבית. הפקולטה לרפואה בחוגי רפואה רוקחות וסיעוד כשבעים אחוז דוברי ערבית שתנאי כניסה שלהם היו פחותית מיהודים. מישהו חשב למה יש זכות להיות רופא בינוני למישהו עם בגרות שנרכשה לא תמיד בדרך ישרה עם זיעה ופסיכומטריי מופחת מאשר לבן שלי עם בגרות מעולה 116.5, התנדבות במד"א שלוש שנים, התנדבות בתנועת הנוער, חובש בצבא 3 שנים ופסיכומטריי מטורף 754 שנפ
אזרח | 10.08.19
160.
מראה
פרופ' מדינה הציב מראה בפני הציבור. מהתגובות המתלהמות כאן, שרובן נכתבו ע"י מי שלא מבין כלל מערכת משפטית מהי עולה תמונה עגומה של "פני הדור כפני הכלב". הגדילו עשות אלה שהכריזו שהציבור הוא הקובע מהו לגיטימי. במדינת ישראל, מסיבות שונות, אין חוקה. אחת הסיבות לכך היא התנגדות של חלק מהציבור לתוצאות קיומה של כזאת, אשר מטבע הדברים תבטיח זכויות שוות ובלתי ניתנות לערעור של כל תושבי הארץ הזאת. הוויכוח על "ישראל כמדינה יהודית" אל מול "ישראל כמדינת כל אזרחיה" הוא לצנינים בעיניי אלה המתנגדים לחוקה אשר תפריד בהכרח את הדת מהמדינה ואת השיקול הפוליטי מפעולות הממשלה כפי שייושמו על ידי שליחיה - הפקידות. "העם החליט" אינו חזות הכל כפי שכותבים חלק גדול מהמגיבים כאן. גם בשנות השלושים של המאה הקודמת, בגרמניה העם החליט.
איציק | 10.08.19
154.
"לא תהיה הפרדה" - "זכויות הם השבת שלנו"...
ברק מדינה נושא תפקיד ציבורי. במקום לשמור את דעותיו הפוליטיות לעצמו הוא הפך לשופר השמאל והאקטיביזם השיפוטי. בעיניו כל מי שרוצה לשנות את בית המשפט חותר תחת אושיות הדמוקרטיה. הפשטנות של דעות אלה מביאה עליה התנגדות רבה בכל החברה הישראלית. דוגמאות של בתי משפט שפועלים אחרת ניתן לראות בכל העולם. בשורה התחתונה - כל מה שצריך לעשות זה להחליף את מדינה באיש פוליטי מהזן השני ופתאום "עמדת האקדמיה" תהיה שונה. שנים של התבססות אנשי שמאל בתפקידי ניהול של האוניברסיטאות בארץ גורם להם לחשוב שהם האקדמיה.
יורם שדמון | 10.08.19
151.
מה
מה הפלא שכאשר המושחת מבלפור משחית מזהם את הערכים למען הישרדות הפעם רק הציבור יכול לשנות את המצב כי המיזרחים המקופחים עדין חיים בתקופת האבן גם כאשר כחלון וביטן שאשא עושקים את כספי הצבור רק 12 מליון שקלים לביבי יש חברי ליכוד מושחתים אוחנה זו דוגמא לעליבות אבל ידי מנדבליט קשורות כי הפחד משתק את המערכות מקווה שאייל שקד וחבריה לא יכנסו לגואלציה הבאה
מוניקה | 10.08.19
150.
מעט אמירות נכונות אבל הרבה צביעות
מדינה הוא משפטן מצויין אבל מנהיג אקדמי גרוע. הוא מתנשא ומייצג גישה אידיאולוגית קיצונית שאינה מתכתבת עם המציאות הפוליטית, הדתית והביטחונית בארץ. מבחינתו צריך להחליף את העם שלא מבין מה זו דמוקרטיה, שוויון ושחיתות. טוב שלא נבחר לשופט כי אין לו כישורים מתאימים והיה הופך לשופט גרוע. יש לו הרבה מה לעשות עם סגל קיצוני שמכניס המון פוליטיקה לכיתה ומשתמש לרעה בחופש האקדמי לקדם סדר יום פוליטי. אני יודע כי הייתי שם.
גל | 10.08.19
145.
הפרופסור משפטן ואינו יודע שאין בחוק "ממשלת מעבר"?
לטענתו אסור לפי חוק להחליף מנכ"ל משרד ממשלתי ב"ממשלת מעבר". אשמח אם יפנה אותנו לחוק האמור. לידיעתו: בספר החוקים של מ.י. אין מושג של "ממשלת מעבר". לא קיים. מעבר לעובדה שמדובר במשרת אמון, והיועמ"ש אישר זאת, הפרופסור הנכבד סומך על ידיעת החוק של קוראיו ושומעיו וממציא חוק. מעט יושרה לא תזיק לו.
מנחם | 10.08.19
138.
הינה נושא למחקר עבורך?
אולי כדאי שתעשה מחקר (הרי אתם אלופים במחקרים) מי הכניס פוליטזציה לאקדמיה? או לבתי המשפט? על מה אתה מלין? העם רואה ומבין כיצד אתם קונים את עולמכם ע"י הכפשת ממשלה שניבחרה באופן דמוקרטי בפני הקולוגות שלכם בעולם. כיצד העם מתחיל למאוס בצביעות שלך וכמותך.. אדון פרופסור !הרי אתה יודע בדיוק מה קורה?כמה שילומים("תרומות") אתם מקבלים מאירגונים אנטי ישראלים שמאלניים קיצוניים ובטח לא דמוקרטיים מהעולם?. עלאק פרופסור...
איציק | 10.08.19
136.
פגיעה אנושה
"פגיעה בבית המשפט כדי להגן על ראש הממשלה היא נזק לחברה כולה; הציבור התרגל להאמין שהשלטון מושחת; נסגור את האוניברסיטה ולא תהיה הפרדה מגדרית"; פרופ' ברק מדינה, רקטור האוניברסיטה העברית, מזהה את הרגע שבו הפוליטיזציה תכריע את מערכות החוק וגם את האקדמיה"
רחלה | 10.08.19
134.
המאמר שלך מרתק.
דרך אגב בפריפריה פוגשים הרבה ישראלים ערבים כולל הכירורג שלי, שהוא אדם מדהים ורופא יוצא מגדר הרגיל, וכולל תלמיד ערבי נוצרי בכיתת החינוך שלי בפנימיה צבאית. ויש לנו הרבה שיחות על גזענות והומופוביה. והדרך לסובלנות עוד ארוכה. גם בכיתתי וגם בחברה, שכיתתי היא רק מראה שלה
אורית | 10.08.19
122.
אקטיביזם שיפוטי (המשך)
הבעיה היא שאת הסמורטיצ'ים זה לא ממש מעניין מי נשאר ומי עוזב. הבעיה היא שאת הפאשיסטיים והשפטליסטיים מה שמעניין הכי חשוב והיחיד שחשוב זו "שלמות" ארץ ישראל ולא מעניין אותם שזה עלול לסכן את קיום המדינה. בסך הכול יש לנו מדינה מפוארת של עולם עליון ועולם תחתון. העולם העליון הוא אשר פועל רבות לקדם את ענייני המדינה ולחזק אותה. והעולם התחתון אשר פועל מתחת לאדמה (שפטליסטים וסמורטיצ'ים) לכיוון של חיסול המדינה היהודית והציונות. כל מה שנותר לי לאחל לכם שתשתו ותאכלו כי מחר יהיה רע מאוד ושבת שלום.
יהושע | 09.08.19
116.
פרופ' מדינה, אתה טועה ומטעה, נתניהו חשב אחרת כשה
בין שכל מערכות המשפט מתנהלות נגדו ברדיפה בלתי סבירה רק בשל היותו מן הימין. הצביעות שלכם לא תסייע לחיזוק מעמדכם להיפך, היא תפיל אתכם ואת כל מי שחושב שהאמת רק בצד שלו. טעות גדולה עשיתם שהתחלתם עם העליהום עליו, כדאי שתלמדו ומהר, חיים טובים יכולים להמשך רק אם אתה מאפשר לאחר לשונה לחיות חיים טובים, זו שפת הרחוב, שווה ללמוד ממנה.
אביב | 09.08.19
105.
באקדמיה בירושלים
נשאר שם מישהו שרוצה בקיום המדינה כמדינה יהודית? צעזוב את התשובה המטומטמת שאתה מתכוון לתת ותבחן את הענין במבחן המציאות, מהאונברסיטה שלך ותחת התנהלותך הנלוזה יש תומכי bds שמנסים לשכנע את העולם להחרים את ישראל כולח האונברסיטה העיברית כמובן בשם חופש הדיבור בדיוק כמו בשנות הארבעים חופש דיבור
הלו אתה שם | 09.08.19
104.
מלומד לא ערובה לצודק
אדם עם דעות שמאלניות שקשור לקרן החדשה שמעדיף את משילות הפקידות שאפילו משרת אימון נראת בעיניו כתפקיד מלוכה לכל החיים .השמאל למד לשלוט במער. ולכן כבש תפקידים בצמתים מרכזים ולא מאפשר לממשלה למשול .חובה על הממשלה הנבחרת לפטר את כל בעלי התפקידים האלה כולל ראשי אוניברסיטה שהדמוקרטיה חשובה להם רק כאשר הדעות שלהם מתקבלות אחרת חותרים תחת שלטון נבחר להפיכת שילטון יש המון דרכים ולא רק בכוח נשק וכך השמאל שלא מצליח להיבחר מנשא להיכנס מהחלון זו לא דמוקרטיה זו אנרכיה
ציון  | 09.08.19
101.
ראשית מציע שילמד מדוע הקימו ועובר מי את האוניברסיטה העברית
עצוב לראות אדם בעל דעות שמלאניות קיצניות יושב בתור ראש אוניברסיטה שהוקמה עבור יהודים , חבל שאיננו למד בכלל שהאוניברסיטה נועדה ללימודי יהודים אחרי שנרדפו בעולם בהיותם יהודים, האוניברסיטה לא יודעה לשמש זירה לכל תושביה ובמיוחד אלו ששונאים את המדינה ויהודים. ואולי אז נבין מדוע אנשים כמוהם מקומם איננו באוניברסיטה, את הדעות שלהם ישמרו לעצמם, רוצה להביע דעה... חופשי ללא קשר למעמדו ותפקידו.
תוצר | 09.08.19
95.
בראיית הקיטוב של הציבור היהודי בארץ אדם תוהה אם יש עוד תקווה.
העם מפולג עמוקות - לא רק ימין ושמאל, שהם מושגים די מעורפלים , אפילו פוליטית. [לקרוא ללפיד, או לבוגי יעלון, או לאשכנזי שמאל ? זה, יותר מהזוי ].אבל, הימין מפולג אידאולוגית , השמאל כנ''ל. זה לא רק אינטרסים אישיים, זה חילוקי דעות אידאולוגיים עמוקים. ואז ישנו הפילוג על רקע דתי - יש חילונים ויש דתיים, והפער רק מתרחב. ובתוך המחנה הדתי, יש כיפות סרוגות ויש חרדים. ובתוך החרדים יש אשכנזים וספרדים. ובתוך האשכנזים יש חצרות של רבנים ביניהן מלחמת חורמה. פעם, השכנים דאגו מדי פעם ליזום מלחמות נגד המדינה ולגרום להתלכדות זמנית. אבל, גם הם החכימו ומנהלים מלחמת התשה, שאי אפשר לנצח בזבנג, זה גורם ליתר פילוג. תוסיפו את ההתפתחות הדמוגרפית והשפעתה על הכוח האלקטורלי והכאוס מושלם.
אבי -טורונטו | 09.08.19
94.
זכויות אדם- אלק
קראתי בעיון את דבריו של הרקטור והבנתי שאכן חשובות לו זכויות אדם וליברליזם עד שזה מגיע לזכויות החרדים ללמוד איך שהם רוצים. יש עשרות אוניברסטאות בארהב שם יש הפרדה מגדרית ואין פוצה פה. הבנתי גם שלמרות בירבוריו על פרולריזם, אין חבר סגל החושב אחרת ממנו. הבנתי גם שמחויבות לגילדה המשפטית מעוורת עיניו של אדם. והבנתי, שאכן אם נמשיך לתת לגילדה זו לקבוע איך חיינו יראו בעוד כמה שנים בשם ערך השיווין-נהפוך למדינה ערבית.
אני | 09.08.19
91.
הדמוקרטיה לא תיעלם בעריפת ראש. היא תתייבש בהקזת דם. התוצאה זהה. עם ישראל רוצה מלך.
האמת, זה תהליך טבעי. תהליך הבבוניזציה משומן בכסף גדול והבערות זוכה לעידוד. קחו את ראשי המשק, אנשי ההייטק, האומנים, המשפטנים, העיתונאים ואנשי האקדמיה, שימו להם קלפי והימין לא עובר את אחוז החסימה.
ישעיהו | 09.08.19
82.
שוכני מגדל השן
אמון הציבור במערכת המשפטית נמצא בשפל. חוסר עיקביות בסיסי כל שופט הישר בעניו יעשה, פרשנות חופשית לסעיפים ברורים בחוזים. כבר אף אחד לא מצפה לודאות משפטית. פסקי דין שניתנים חודשים רבים ולעיתים שנים מסוף ההליך השיפוטי. מערכת המשפט בתזזית לעסוק בניהול המדינה ובלמצב עצמה כשומרת סף, במקום לתת שירות לאזרח. הכל שפיט אבל רק בשפה שיפוטית, אין יותר מקום לדיון בן בני אדם בשפת בני אדם. טירוף מערכות. רוצים אימון? יש לחזור לעקרונות הבסיסיים. תעסקו במתן שירות לאזרח, בטיפול בפושעים, באכיפה ובשמירת הזכויות של הקורבנות (לא רק של הפושעים). את ניהול המדינה תשאירו לפוליטיקאים
אלי | 09.08.19
77.
עוד משכיל שמרוב ספרים מנותק מהמציאות
במדינת ישראל הדמוקרטיה בקריסה בגלל מספר סיבות: א. שיטת ממשל בלתי אפשרית, שבה כל מי שנבחר צריך להתעסק 90% מהזמן בהישרדות ממשלו, במקום לתעל את ניצחונו לעשייה כשליח בוחריו. ב. "שומרי סף" אליטות שלהם "מותר הכל". אין לי עובדות, אבל התחושות לגבי מערכת המשפט כולל שופטים ועורכי דין שפועלים "בשם החוק" היא לפעמים קשה מאוד. משפחות שלמות יכולות להיהרס כלכלית בשל מערכת המשפט, לא תמיד בצדק (בלשון המעטה). ג. תקשורת שבהרבה מקרים מייצרת מציאות אינטרסנטית, בכדי להשפיע.
חושב שיודע | 09.08.19
76.
הדאגה של חלק גדול מתושבי ישראל דווקא אחרת:
אנחנו דווקא מודאגים יותר מהשנאה לישראל שיש באקדמיה, שבולטת במיוחד באוניברסיטה העברית כנראה... מההסתה, מהתמיכה ב BDS, מפרשות כמו המרצה והחיילת. מהעדפות מתקנות שפוגעות ביהודים שעובדים ומשרתים ומשלמים מיסים (שמשלמים את המשכורת של שכמותך), מהפצת שקרים על ההיסטוריה של מדינת ישראל בעולם. כל זה יותר מדאיג מהספקולציות שאתה מעלה, זה אמיתי וכאן ועכשיו.
ציוני | 09.08.19
73.
בגלל שופטים כמוך יש עדיין מסתננים בתל אביב שאוכלים את כספי המיסים
מי עצר את החלטת הממלה לגרש חלק מהמסתננים אם לא שופטים כמוך אנחנו לא בית תמוח של אפריקה לך נוצר מצב במדינה שאנשים כמוך מוסריים עד כמה שיהיו כופים את דיעותיהם המוסריות על כל העם גם אם זה עולה למדינה בכסף וחיי בני אדם
לא בבית משפטנט  | 09.08.19
70.
הוא מוכיח עד כמה שהבגץ לא אוביקטיבי
הוא ההוכחה הטובה ביותר לטענות נגד בית המשפט והבגץ, דמוקרטיה פירושה רצון העם ולא רצון הבגץ שמייצג מיעוט, לעם אין אמון בבגץ ובמשטרה שרצה אחרי התקשורת השמאלנית, דעת הפרופסור המכובד היא דעת יחיד, והוא לא יכול לכפות את דעתו על רוב הצבור, וההתנגדות שלו ללימודים של חרדים בנפרד מוכיחה על דעתו העקומה, אם רוצים לשלב חרדים בעבודה אז מה רע שלא לכפות עליהם דבר שהוא נגד הדת, זה פשוט שנאה עוורת לכל ענין דתי, איזה תועלת לצבור התנגדות טפשית ורשעית כזאת, השמאל חושב שהם אפוטרופסים על הדמוקרטיה...
דוד | 09.08.19
68.
פתטי ומוכיח את העדר הפלורליזם בשמאל
אז לא מינו אותך לשופט, נו בגלל זה כל המערכת דפוקה? לחרדים לא מגיעה אקדמיה לפי תפעסתם הדתית כי אתה לא מסכים. ולראיה גם בתל אביב לא מסכימים. ומה עם חופש דת וזכויות מיעוט? זה שמור למוסלמים. בית המשפט גרם במעשיו לאובדן האמון בו. פסיקות הזויות, פוליטיות בעליל, אבל לצד 'הנכון'. בית המשפט העליון בארץ הוא 'מחוקק על' ללא כל אחריות לתוצאות פסיקתיו ההזויות.
משה | 09.08.19
67.
אני וחברי באקדמיה
אנחנו החכמים היחידים, תורמים לילדי הפלסטינים ולא לילדי ישראל, אצלינו החכמה והידע, כל החושבים אחרת מאיתנו הם בבונים( יש אפילו פה בתגובות), למזלינו אתם מיעוט הזוי, למכרינו השתלטתם על האקדמיה ועל בית המשפט העליון ועדיין יש לכם את הכח לחבל בדמוקרטיה בשם הליברליות, עצוב לקרוא הסתה כזו מליברל
המום | 09.08.19
56.
הכול צריך להיות בחיר ושפיט גם שופטים.... וזו הבעיה של מערכת המשפט
הם טוענים בצדק שהפולטקאים מנסים להיות מעל החוק אבל הם השופטים מזמן מעל לחוק עונשים מגוחכים לפושעים אי התייחסות לפרשות חמורות ביותר במערכת הפרקליטות סגירת דין באופן לא הוגן ועוד אז תעשה לי טובה פרופסור יקר ושם את האצבע על הבעיה המרכזית שרייך מושחטים ושופטייך רודפי בצע!!!
עמנואל | 09.08.19
55.
כל עוד הפוליטיזציה היית רק שלהם והם הדירו ימנים זה היה בסדר
מערכת המשפט מושחתת עד היסוד חקירות לא נפתחות נגד אנשי שמאל למרות שיש הוחכות ברורות כמו נגד ברק ונגד בנץ ורבים אחרים אנשים לא ממונים לתפקידים רק בגלל דעות פוליטיות (למשל רות גביזון) אבל רק הימין מסוכן.... שמאל = צביעות וכמה שיותר מהר לטהר את מערכת המשפט המושחתת שלנו ולהפוך אותה לישרה והגונה עם יצוג הולם לכל הזרמים ולא רק שכפולים של אנשי מרצ. עוד שמאלן שבטוח שהאמת היחידה נמצאת אצלו וכל השאר ברברים
המיואש | 09.08.19
52.
רוב התגובות מוכיחות שהרוב הוא טיפש ובער
הבעיה בדמוקרטיה היא שלכולם זכות להביע דעה ולכולם מוצר להצביע. התוצאה היא שרוב הדעות ורוב ההצבעות הן של טיפשים אין חוכמת ההמונים יש טיפשות ההמונים כי הרוב טיפש והחכמים מעטים עצוב אבל זאת האמת והטיפשים מיד יגיבו את הטיפשות שלהם מגיע לטיפשים את המנהיגות שהם בוחרים לעצמם. מי שנדפק זה המיעוט החכם.
שין | 09.08.19
45.
מדינה מיתמם
כשהוא טוען שהיה צריך למנות אותו למחוזי כי שם הוא לא יקדם אקטיבזם שיפוטי. קודם כל, כידוע גם במחוזי יש בית משפט מנהלי שעוסק באקטיביזם שיפוטי, ושנית ברור לכולם כמובן שמבחינת מדינה המחוזי היה בסה"כ מקפצה בדרך לעליון, בדומה לעמיתו פרופ' עופר גרוסקופף, ולגיטימי לגמרי ששקד לא רצתה לתת לו את המקפצה הזאת.
משפטן | 09.08.19
42.
איש מרשים. תגובות מעניינות
קראתי את התגובות. ונדהמתי. אנשי הימין והשמאל קוראים את אותם דברים ומבינים הפוך לגמרי. רמת הפילוג האידאולוגי מעציבה אותי. אם כי יש פה מחמאה לאנשי הימין שלא הרוויחו ביושר. תחושתי היא כי קריאתם את הכתבה היא מתוך התגוננות ותפיסת אני צודק כה עמוקה שהן לא מסוגלים באמת לשמוע את כאבו של אדם ישר טוב וחכם שאכפת לו מהמדינה.
R | 09.08.19
30.
הסיבה לתיסכולו של הרקטור בגוף הכתבה:
"האיש שיכול היה להיות שופט בבית המשפט העליון אבל נפסל בידי שרת המשפטים בגלל דעותיו" אני לא מתרגש מהתחזיות האפוקליפטיות של כל מיני אקדמאים מהשמאל שמתהדרים בתארים חשובים ומאמינים שהם הם יודעים מה זאת דמוקרטיה. אז זהו. שלא הכל בסדר עד שהדברים מתנגשים עם הדיעות שלהם ואז הם זועקים: פשיזם..
גיורא | 09.08.19
19.
המשמעות של דברי מדינה: המשפט ואין בלתו.
האם זה הצדק שמתבדר במילותיו? או שמא ההגנה על ה"גילדה" תחת מסך של מילים, מילים ועוד מילים. מה היא דמוקרטיה? חזות המשפטן? או שמא חזות המשפטפטן? מדבריו משתמע שהוא שואב את ערכיו לא מערכי היהדות כי אם ערכי האוניברסליות, אז נכון שהאוניברסליות חשובה אבל אם משליכים אחורה ערכים אחרים אתה נותר בתוך תהליך של תעתיק ממחשבות זרות תוך ריקון תוכנו של החזון של הרצל ואף של קודמיו.
דניאל י.י.בן-אבו | 09.08.19
16.
האמת על ההפרדה בעברית
1. אם זה נורא כל כך היה ראוי לאסור הדרת נשים /גברים גם במכינה המכובדת של העברית. 2. אוניברסיטת תל אביב מקיימת לימודים בהפרדה בהצלחה אדירה במכללת מבח"ר (חפשו בגוגל) בתואר ראשון בהפרעות בתקשורת וגם בתואר שני. 3. כל עוד יש אלטרנטיבה ללמוד נשים גברים ביחד ווגם אפשרות ללמוד בהפרדה אז אין באמת בעיה. איש באמונתו ילמד.
איש שלום | 08.08.19
14.
כל הכבוד לפרופסור מדינה, הוא ענק, שקד, קטנה מאוד,
כל הכבוד לפרופסור מדינה, הוא ענק, שקד גמדה,, יחס אליו. שקד ובנט שמנסים לעבוד על. חילונים ולזכות בקולם, מזהמים את המערכת הציבורית. הציבור מתעב את השניים, שאיישו כל משרד שכבשו, באנשיהם, מקורביהם ופעילים, משל המדינה של אבא שלהם. הציבור היה חכם לא ללכת שולל אחר מצגי השווא של השניים, וחלו תבוסה בבחירות. מאחל להם תבוסה דומה גם בבחירות הבאות. כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ, ממשלת הביביזם עם שקד, בנט, סמוטריץ, רפאל פרץ והכהניסטים
יוסף  | 08.08.19
10.
בזמן שמעלים כתבה כזו
אני מגיב בכתבה על דרישת הקבלנים שלא להפסיק את תמא38, כותב למה לדעתי הם לא רוצים והליכוד כל זמן שיכול- גם לא יפסיק את התכנית, וראו זה פלא: שלחצי והוחזר לי שלא התקבל. לא אם זו בעייה טכנית או לא א מסיבת התוכן. ככה זה כשיד ימין רוחצת את יד שמאל וכנראה גם את התגובה הזו לא יפרסמו
יוסי | 08.08.19
6.
עוד עובד ציבור ממורמר שמקבל פנסיה תקציבית ועוד בוכה שלקחו לו את המדינה
אדון רקטור יקר, אנשים איבדו אימון כי אנשים כמוך כופים את דעתם הקיצונית ע"י שימוש בסיסמאות ריקות מתוכן כמו דמוקרטיה וזכויות אדם. לשמחתנו, מאז המצאת האינטרנט ניתן להביע עמדה שונה משל השלטון כזה או אחר מבלי שנתויג אויבי הדמוקרטיה. טול קורה מבין עיניך ודחוף אותה לרקטום.
מקום המשפט שמה הרשע | 08.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת