אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נוסעת באיזיג'ט צולמה יושבת במושב ללא משענת, מה היה לחברה להגיד?

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
בוטים יפים של אלעל
16 שעות טיסה ל LAX כאשר רק בשורה לי המערכת ה בידורית לא עובדת וגם לא התאורה. לצד שני ילדים צווחנים שבכלל לא שלי, אלא של ההוא שלוש שורות קדימה שקנה כרטיסים למטוס מפוצץ והיה מוכן לפצל משפחה כי ״ יושב שם מבוגר אחראי״ . לטיסה שבכלל המריאה בשעה איחור, אז לא תודה לכם אלעל.
בוג | 10.08.19
16.
לתגובה של אורנה
אורנה, זאת פעם ראשונה ואולי גם אחרונה שאני משתתף בתגובות. רק לידיעתך אלעל היא מבין החברות שקיבלו את הדירוג הנמוך ביותר בעמידה בזמנים - שלא לדבר על מחירים ושלא להזכיר איך לקוחות סוגרים עם אלעל "בשביל הבטיחות" ומתגרזנים במחיר כמובן ועוד בסוף רואים שאלעל בעצמה העבירה אותם לחברת תעופה אחרת. אחלה עבודה בעיניים
בועז | 08.08.19
6.
אין לואו-קוסט, הכל אותו מחיר
מזמן כבר לא טס בחברות כאלה אחרי שהמחיר הסופי יוצא אותו דבר (כולל מונית לשדה תעופה מרוחק, בזבוז זמן, חיובים נוספים על תיקים ועל צ׳ק אין, ״מחלקות עדיפות״ כדי לא לעמוד שעה בתור ועוד ועוד המצאות מבית היוצר). בסוף אני די בטוח שהם מתפשרים גם על איכות הטייסים והבטיחות. אי אפשר לחסוך במקום אחד ולהיות לרג׳ במקום אחר, יש בחברה תרבות אחת. בקיצור בלוף אחד גדול.
ישראל | 08.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת