אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

110 עמדות טעינה מהירות יוקמו בתוך שנה

46 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

46.
מדינת הפראיירים כבר נערכה למהפיכת החשמל
בשלב הראשון כמובן המס על רכב חשמלי והיברידי עולה מינואר. זה כדי להמשיך להרויח על רכב פי 3 משוויו תוך שיקלול החיסכון בדלק שנקנה ב70 אג ונמכר ב6.25. תלמדו מהונג קונג ולבנון מה עם פחות פראייר עושה . פראירים לא מתים הם ישראלים.
דר' וולט | 28.10.19
41.
הפרופ' מדבר שטויות! בוודאות יעלו מיסים. והטעינה תהיה יקרה (במיוחד בציבוריות)
לבזבז את הכסף מרווחי הגז בסבסוד טעינת מכוניות היא חלם! ובלי קשר לזה, זה לעולם לא יקרה. עמדות טעינה ציבוריות יגבו סכומים גבוהים.כמעט ללא קשר לעלות החשמל. המכוניות עצמן יהיו יותר יקרות, הטעינה תהיה יקרה (שוב, בעיקר בציבוריות) ומיסים חדשים בוודאות יוטלו. רוב הסיכויים שהמע"מ יגדל
איציק | 10.08.19
38.
לא יהיה משתלם לקנות רכב חשמלי ללא סבסוד מדיני (כמו בחו"ל)
המדינה לא תוותר על ההפסד, היא תמכור את החשמל ביוקר, (אפילו יותר מהדלק באון יחסי) שטויות , המדינה לא מעונינת "לא להרוויח "ע"ח הציבור, ההטענה החשמלית תעלה לנו ביוקר, ואת זה המדינה לא מפרסמת,,,, כי המדינה לא תיתן לרווח של כ40 מליארד ש"ח בשנה לחמוק,בין הידיים.וכמובן בעקיפין,גם לא היבואנים לרכב חשמלי, עד שלא יהיה סבסוד רציני לקניית רכב חשמלי והחלפת הרכב על דלק, (מה שהמדינה לא מעונינת.לעשות) מה שבמדינות מערביות אחרות עושים בכדי להקטין את יצור וקניית הרכב על דלק ודיזל, וכמובן אם היתה רוצה באמת לשנות את המצב, היתה לפחות בשלב הראשון "מחייבת" ומחליפה את כל ציי הרכב הציבורי,אוטובוסים,מוניות, חברות שמחזיקות כלי רכב רבים, משרד הבטחון ,ומשרדי הממשלה למינהם,ורכבי ההשכרה ,
שימי | 09.08.19
36.
טעינה אולטרה מהירה ;-)
תסתכלו על חברת ionity, להם יש טעינה אולטרה מהירה, 350Kw, המכוניות החשמליות יודעות לנצל יפה מאוד, את ההספק הזה. Ionity, בבעלות שלושת יצרני הרכב הגרמני + פורד. הם מציבים תחרות לחברות הדלק.. עלות טעינה ב ionity, זה בדיוק 8 יורו. מניסיון. זמן הטעינה לא משנה.
בעל רכב חשמלי | 08.08.19
25.
המשך לתגובתי
מחיר לק״מ ברכב חשמלי 15 אחוז ממחיר של רכב על דלק (ירידה חדה במיסים הכנסות למדינה ) חברות הדלק והממשלות מספרות לכם שהם עוזרות...... אבל הם בעצם מפריעות בכול כוחם חברות הדלק עם יצרני המכוניות כולם נגד הטרנד החשמלי אז למה הם בכול זאת נכנסו? תגידו תודה רבה לאלאן מאסק!!! הוא פשוט שם על כולם קצוץ והקים חברה שמייצרת רכבים חשמליים ואז לכולם לא הייתה ברירההתחזית שלי בעוד 10 שנים יהיה אפשר לקנות רכב חשמלי ב70 אחוז מהמחיר של רכב בעירה אבל אז הממשלה תגדיל את המס.... אז יצצו כל מיני ״מדענים״ שיזהירו מהקרינה (בולשיט אחד גדול) בקיצור מרמים את כולנו
עמנואל  | 08.08.19
24.
הבלוף הגדול התרמית הגדולה ביותר של המאתיים השנים האחרונות
רכב חשמלי לא זקוק לשמן לא זקוק למערכת היגוי יקרה , לא זקוק למנוע בוכנות יקר עם מאות חלקים לא זקוק למערכת בלמים נפרדת , לא צריך מערכת הילוכים רכב חשמלי צריך לעלות חצי מהמחיר של רכב רגיל הגה אפשר לעשות עם 4 מנועי סרוו (לכל מנוע מנוע ספר) וחוטי חשמל לסטיק או להגה רגיל הרבה יותר זול ממערכת ההיגוי הנוכחית מערכת בלמים המנוע יכול לשמש כבלם מעולה ובזמן הבלימה המנוע טוען את הבטריות צריך מערכת בלמים חרום בלבד זולה שאפשר לשימוש מוגבל (החלפה אחרי 10 בלימות חרום) במקום מערכת הילוכים עם שמן ומאות חלקים צריך כולה ממיר מתח די סי ל דיסי או ממיר תדר עכשיו השאלה הגדולה למה רכב חשמלי יקר יותר ? למה הממשלה צריכה בכלל לממן תחנות טעינה ? מספרים לנו על הטבה במיסים התשובה פשוטה
עמנואל  | 08.08.19
23.
ל16
על מה אתה מדבר? זה בנוסף ל2500 שקעי טעינה רגילים שיוקמו בארץ עד לסוף 2020. להזכירך, כמות המכוניות החשמליות הנעות כיום בכביש עומדת על כ1000 מכוניות ולכן מדובר על כמות אסטרונומית של נקודות טעינה! היה סמוך ובטוח שהמספר עוד יגדל עם הגדלת החדירה של כלי הרכב החשמליים בעשור הקרוב.
אחד שיודע | 08.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת