46. מדינת הפראיירים כבר נערכה למהפיכת החשמל בשלב הראשון כמובן המס על רכב חשמלי והיברידי עולה מינואר. זה כדי להמשיך להרויח על רכב פי 3 משוויו תוך שיקלול החיסכון בדלק שנקנה ב70 אג ונמכר ב6.25. תלמדו מהונג קונג ולבנון מה עם פחות פראייר עושה . פראירים לא מתים הם ישראלים. דר' וולט | 28.10.19 (ל"ת)
45. מחיר כמה עולה כל טעינה בעמדה של חברות הדלק ? זה לא אמוג להיות בחינם מין הסתם..... רענן | 25.10.19 (ל"ת)
44. ונעבור לאופנועים - לאסור יבוא אופנועים לא חשמליים הזיהום , הרעש והפראות של האופנועים היא מכה בעיקר לתושבי הערים. אופנועים חשמליים נפוצים מאד בסין - שקטים ולא מזהמים. חגי | 15.08.19 (ל"ת)
43. לא תהיה מהפיכה חשמלית בלי טסלה, ומודל מכירה ישירות לצרכן לא תהיה מהפיכה חשמלית בלי טסלה, ומודל מכירה ישירות לצרכן. לא יזיק גם אם היבואנים יהיו רק מולטי מיליונרים ולא מיליארדרים שי | 10.08.19 (ל"ת)
42. בלןף החשמל חומר הגלם לחשמל נמצא בשלוש שנים. תוך עשר שנים יגמר ואז בלוף החשמל שעלול לגרום למחלות קשות יגמר. הפתרון יהיה במימן שלא מזהם בניגוד לחשמל שמזהם בגלל תחנות כח. רגב מימן יתודלק בכל תחנת דלק וטווח נסיעה הוא כ 900 ק״מ. לכן תפנימו שעם החשמל עובדים עליכם. אליהו | 10.08.19 (ל"ת)
41. הפרופ' מדבר שטויות! בוודאות יעלו מיסים. והטעינה תהיה יקרה (במיוחד בציבוריות) לבזבז את הכסף מרווחי הגז בסבסוד טעינת מכוניות היא חלם! ובלי קשר לזה, זה לעולם לא יקרה. עמדות טעינה ציבוריות יגבו סכומים גבוהים.כמעט ללא קשר לעלות החשמל. המכוניות עצמן יהיו יותר יקרות, הטעינה תהיה יקרה (שוב, בעיקר בציבוריות) ומיסים חדשים בוודאות יוטלו. רוב הסיכויים שהמע"מ יגדל איציק | 10.08.19 (ל"ת)
40. למה לא מחייבים נקודת חשמל בכל חנייה חדשה? אם תוך 10 שנים כולנו ננהג ברכב חשמלי ומכמובן שנצטרך לטעון אותו במהלך הלילה... למה לא מחייבים כבר היום קבלנים לספק תשתית חשמל בכל חניה חדשה שנבנת?? כך שעד 2030 יהי מאות אלפי נקודות טעינה בהיכון.. לא מובן לי | 10.08.19 (ל"ת)
38. לא יהיה משתלם לקנות רכב חשמלי ללא סבסוד מדיני (כמו בחו"ל) המדינה לא תוותר על ההפסד, היא תמכור את החשמל ביוקר, (אפילו יותר מהדלק באון יחסי) שטויות , המדינה לא מעונינת "לא להרוויח "ע"ח הציבור, ההטענה החשמלית תעלה לנו ביוקר, ואת זה המדינה לא מפרסמת,,,, כי המדינה לא תיתן לרווח של כ40 מליארד ש"ח בשנה לחמוק,בין הידיים.וכמובן בעקיפין,גם לא היבואנים לרכב חשמלי, עד שלא יהיה סבסוד רציני לקניית רכב חשמלי והחלפת הרכב על דלק, (מה שהמדינה לא מעונינת.לעשות) מה שבמדינות מערביות אחרות עושים בכדי להקטין את יצור וקניית הרכב על דלק ודיזל, וכמובן אם היתה רוצה באמת לשנות את המצב, היתה לפחות בשלב הראשון "מחייבת" ומחליפה את כל ציי הרכב הציבורי,אוטובוסים,מוניות, חברות שמחזיקות כלי רכב רבים, משרד הבטחון ,ומשרדי הממשלה למינהם,ורכבי ההשכרה , שימי | 09.08.19 (ל"ת)
36. טעינה אולטרה מהירה ;-) תסתכלו על חברת ionity, להם יש טעינה אולטרה מהירה, 350Kw, המכוניות החשמליות יודעות לנצל יפה מאוד, את ההספק הזה. Ionity, בבעלות שלושת יצרני הרכב הגרמני + פורד. הם מציבים תחרות לחברות הדלק.. עלות טעינה ב ionity, זה בדיוק 8 יורו. מניסיון. זמן הטעינה לא משנה. בעל רכב חשמלי | 08.08.19 (ל"ת)
35. ל-21: ליטר עולה 6.26 שקל. לא 6 ומתוכו 3.071 שקל מס ישיר (בלו), שהם 49% מהמחיר+תישעים ואחת אגורות מעמ, שזה כ15% מהמחיר. יחד מיסוי 64%. תלמד הארכיוניסט | 08.08.19 (ל"ת)
34. פריירים חשבתם שתיקנו אוטו חשמלי סוף סוף לא יעלה לכם אלפיי שקלים בשנה הדלק,חחחחח עכשיו יזיינו אותכם בטעינה , חכו חכו זה יעלה יותר מבנזין חחחחחח פריירים , איזה בידור קרקס מידרנו ארליך | 08.08.19 (ל"ת)
33. ״מהלך שצפוי לשפר משמעותית את זיהום האוויר״ ליאור הכתב, חד כתער (התער הקהה) אבשלום | 08.08.19 (ל"ת)
32. נותנים לחברות שמתפרנסות ממכירת בנזין להקים תשתית לתחבורת חשמל? בנזין ונפט להקים תשתית לתחבורת חשמל? הרי זה ניגוד עניינים. יש להם אינטרס שלא נעבור לחשמל. נתנאל | 08.08.19 (ל"ת)
29. שייסע לבירת צרפת שם ייראו מאות עמדות טעינה בצמוד למדרכות. לא צריך להי. גאון כדי להבין שזה ההווה לא העתיד. אם בעתיד תהיה וץטעינה יעלה יותר אז זה יהיה בגדר שינוי מתבקש כמו המעבר בטלפון נייד רגיל לסמרטפון האיש הזקן | 08.08.19 (ל"ת)
28. ל-7. טסלה 3 הכי בטוחה ? משרד הבטיחות האמריקאי הודיע לטסלה להסיר מיד את ההודעות השיקריות על כך שטסלה 3 המכונית הכי בטוחה. המשרד הזהיר כי מכוניות טסלה אינן בטוחות. יעקב | 08.08.19 (ל"ת)
27. מכוניות זולות ?! מהכתבה: ״ תחבורה ציבורית מקרטעת ומכוניות חדשות זולות״ חחחחחח. מכוניות זולות בישראל. חחחחח אבי | 08.08.19 (ל"ת)
26. לאיזה רכבים זה יהיה בדיוק? אי-אפשר להסב רכב לחשמל, את המכוניות החשמליות העתידיות הולכים לייקר, אז איזה רכבים חשמליים יהיו כאן?! מדברים "ירוק" אבל חושבים מיסים, מיסים ועוד מיסים... רון | 08.08.19 (ל"ת)
25. המשך לתגובתי מחיר לק״מ ברכב חשמלי 15 אחוז ממחיר של רכב על דלק (ירידה חדה במיסים הכנסות למדינה ) חברות הדלק והממשלות מספרות לכם שהם עוזרות...... אבל הם בעצם מפריעות בכול כוחם חברות הדלק עם יצרני המכוניות כולם נגד הטרנד החשמלי אז למה הם בכול זאת נכנסו? תגידו תודה רבה לאלאן מאסק!!! הוא פשוט שם על כולם קצוץ והקים חברה שמייצרת רכבים חשמליים ואז לכולם לא הייתה ברירההתחזית שלי בעוד 10 שנים יהיה אפשר לקנות רכב חשמלי ב70 אחוז מהמחיר של רכב בעירה אבל אז הממשלה תגדיל את המס.... אז יצצו כל מיני ״מדענים״ שיזהירו מהקרינה (בולשיט אחד גדול) בקיצור מרמים את כולנו עמנואל | 08.08.19 (ל"ת)
24. הבלוף הגדול התרמית הגדולה ביותר של המאתיים השנים האחרונות רכב חשמלי לא זקוק לשמן לא זקוק למערכת היגוי יקרה , לא זקוק למנוע בוכנות יקר עם מאות חלקים לא זקוק למערכת בלמים נפרדת , לא צריך מערכת הילוכים רכב חשמלי צריך לעלות חצי מהמחיר של רכב רגיל הגה אפשר לעשות עם 4 מנועי סרוו (לכל מנוע מנוע ספר) וחוטי חשמל לסטיק או להגה רגיל הרבה יותר זול ממערכת ההיגוי הנוכחית מערכת בלמים המנוע יכול לשמש כבלם מעולה ובזמן הבלימה המנוע טוען את הבטריות צריך מערכת בלמים חרום בלבד זולה שאפשר לשימוש מוגבל (החלפה אחרי 10 בלימות חרום) במקום מערכת הילוכים עם שמן ומאות חלקים צריך כולה ממיר מתח די סי ל דיסי או ממיר תדר עכשיו השאלה הגדולה למה רכב חשמלי יקר יותר ? למה הממשלה צריכה בכלל לממן תחנות טעינה ? מספרים לנו על הטבה במיסים התשובה פשוטה עמנואל | 08.08.19 (ל"ת)
23. ל16 על מה אתה מדבר? זה בנוסף ל2500 שקעי טעינה רגילים שיוקמו בארץ עד לסוף 2020. להזכירך, כמות המכוניות החשמליות הנעות כיום בכביש עומדת על כ1000 מכוניות ולכן מדובר על כמות אסטרונומית של נקודות טעינה! היה סמוך ובטוח שהמספר עוד יגדל עם הגדלת החדירה של כלי הרכב החשמליים בעשור הקרוב. אחד שיודע | 08.08.19 (ל"ת)
21. ליטר עולה 2 שקלים ,4 שקלים מס, זה 200% מס ולא 64% - סך הכול כ 6 שקלים אם מחשבים 4 שקלים מס מהסך הכול , 6 שקלים, אז מגיעים ל 64% . זה ניקרא חישוב אחוז מלמעלה . אף מוצר בארץ לא מחושב בשיטת החישוב הזה . כתב ,תלמד | 08.08.19 (ל"ת)
20. למה מלכלתחילה להקים עמדות לא אולטרה-מהירות? ההבדל בזמן הטעינה הוא עצום ויגרום לעומס בתחנות א | 08.08.19 (ל"ת)
19. בדיחה המדינה הזו , סין עושה ביום 50,000 עמדות טעינה ביום 110 בשנה , כך גם נראת הרכבת ,, דנה | 08.08.19 (ל"ת)
17. לא מאמין שלא יושת מס על נסועה ברכב חשמלי המדינה מעולם לא החמיצה הזדמנות לגבות מס מהאזרח הקטן. אזרח קטן | 08.08.19 (ל"ת)
14. עוד קומבינה בלי לקרוא ובלי להעמיק .מוכרים טכנולוגיה ישנה במחיר של מעבורת חלל קופיקו | 08.08.19 (ל"ת)
13. מכרזים?למה לא לאפשר לכל מי שרוצה לבקים ורק לקבוע תקן? בעולם טעינה מהירה זה כבר 300 קווט.בטח כאן ישחטו במחיר הטעינה מאיר | 08.08.19 (ל"ת)
12. 20 דקות בשביל 100 קילומטר? משחזרים את הכישלון של בטר פלייס אם זה לא יהיה לפחות שתי דקות ל400 קילומטר, שטייניץ יכול לשכוח מהשאיפות שלו י | 08.08.19 (ל"ת)
11. ב י ר ד ן - ב ל ב נ ו ן - ב א ב ו - ד א ב י - י ש - ט ס ל ו ת - ו ל מ ה - ב י ש ר א ל - א י ן ??? לאחרונה זכתה טסלה 3 כמכונית הכי בטוחה במבחן תובעני של ריסוק בתאונה. משה הופניק > ומשמרות > המהפכה > החשמלית | 08.08.19 (ל"ת)
10. אנשים לא מבינים שבעולם התאוצה של מכוניות חשמליות רק גוברת אם לא יעשו זאת עכשיו , אנחנו נהיה מאחור מישהו שיודע | 08.08.19 (ל"ת)
8. רק הליכוד יכול לתפוק את המצבעים שלו מי צריך תחנות טעינה קונים רכב חשמלי שנוסע גם בדלק יצחק | 08.08.19 (ל"ת)
7. אני לא בטוח אחרי ינואר עם עליית המס אחרי שהודיעו כי משנת 2020 יבוטלו הטבות המס על רכבים חשמלים אני לא בטוח שאנשים עוד ירכשו את הרכבים הנטענים. בושה המדינה מחוקקת חוקים נגד כל הטבה שאזרח מהשורה יכול להנות ממנה. הם רוצים שנסע בעגלות עם חמורים תומר אמסלם | 08.08.19 (ל"ת)
5. למה המדינה לא מחליפה מיד את הרכבים שלה לחשמליים? אותו אבסורד גם בגגות סולריים. המדינה משקיעה מיליונים בפרסום לשכנוע אנשים פרטיים לרכוש גג סולרי אולם לא מקבלת החלטה שעל כל מבנה ציבורי יוצבו פנלים סולריים תוך שנה טמטום ורשלנות פושעת. גל | 08.08.19 (ל"ת)
1. זה עדיין לא זה. לחכות 20 דקות בשביל חלקי טעינה ??? לחכות יותר מ 5 דקות זה מוגזם צביקה | 08.08.19 (ל"ת)
110 עמדות טעינה מהירות יוקמו בתוך שנה
46 תגובות לכתיבת תגובה