7. זה לא רעם ביום בהיר כבר לפני שנה הודיע מנהל הדואר לועדה המתאימה בסנאט, שהפעילות הבסיסית של משלוח מכתבים כפי שהחוק מחייב את הדואר לספק ללא תנאי, היא הפסדית ומוליכה את הדואר לפשיטת רגל. תחום החבילות נשאר הסיכוי האחרון לשרוד כי בו מותר לדואר לספק שירותי פרמיום במחיר לא מפוקח. נבחרי הציבור עדיין ניסו להתעלם מהמצוקה של שירות ממשלתי שהתדרדר והמנהל שם את המפתחות על השולחן. הפוליטיקאים לא התרשמו, כי תמיד יש אזשהו חנטריש שמבטיח כי הוא יכול למלא את משאלתם. עכשיו הגיע יום הדין והחנטרישים גילו שאילוץ כלכליח לא נפתר במילים ללא כיסוי. Yehuda Elyada | 11.08.19 (ל"ת)
6. כשמעלים מחירים ואין תמורה לאגרה אנשים מחפשים אלטרנטיבות. פדקס יקרים אבל UPS מתמחרים יחסית נמוך. אף אחד לא אמין מספיק, אבל זה סיפור אחר. אני | 10.08.19 (ל"ת)
4. היה ברור שזה יקרה כשאמזון נכנסה לעולם הזה והחליטה שההובלה תהיה כמעט בחינם כי "מה אכפת לנו להפסיד עוד כמה מליארדים,יש לי דברים אחרים ששם ארוויח ", כל שאר השחקניות נאלצו להתיישר לפיה. אבל הן לא אמזון.הן פועלות לפי מודל של רווח והפסד.ולכן במוקדם או במאוחר הן יפלו. כנל בארץ.אין שום הבדל. סיון | 10.08.19 (ל"ת)
3. אשכרה כתבה עיתונאית ? לא תחיקרון לשם עובדות! הסיבה היחידה לבעיותהדואר היא כמו שכתבתם המודל העיסקי -כמעט בכל חבילה מעל קילו הדואר לא משתלם והמתחרים זולים יותר ויעילים יותר המודל של הדואר הוא קוי חלוקה לעומת המודל הפרטי שהוא קו הדהוק -כלומר קו החלוקה נקבע לפי החבילות ולא לפי הגדרה מראש . בעצם הם משתמשים במודל של "וויז" ומשלחים לפי הצורך הדואר פשוט נוסע ברחובות שורף דלק ומאמץ בלי שום ענין המשלח בקטנה | 10.08.19 (ל"ת)
2. אני דווקא חושב להחרים את ups אני דווקא חושב להחרים את ups . שמעתי שאין להם מזגנים בואנים . בארץ זה אסור , לא ? . חברה שפיתחה ואן על מימן . A | 10.08.19 (ל"ת)
"תחרות אגרסיבית": הדואר האמריקאי חושש מפני קריסה
8 תגובות לכתיבת תגובה