9. הלו? רם בלניקוב? אף מילה על זה שיו״ר הדירקטוריון החדש, רם בלניקוב, הוא זה שגורם לכולם להתפטר? אריאל | 01.09.19 (ל"ת)
7. עוד שנה שנתיים החברה תעבור לבעלות סינית מלאה עוד 5 שנים נשבע אמונים למפלגה הקומוניסטית אייל | 12.08.19 (ל"ת)
6. אפילו על המדינה עובדים מה נשאר? בכירים שהרוויחו מיליונים פתאום נעלמים ועל מי על משלם המיסים את המשכורת שלהם קיבלו הרכבת כמובן באיחור המחיר עלה ומי סופג,? אנחנו עובדים על המדינה , המדינה עובדת עלינו, ואנחנו עובדים על אחרים ממש ארץ ישראל לתפארתה יוחנן | 12.08.19 (ל"ת)
5. למגיב 4 אתה איש מהדירקטוריון, לך לא אכפת. אתה מרבל משכורת שמנה ואוכל בורקסים בישיבות דני רייכר | 12.08.19 (ל"ת)
4. תרגיעו תרגעו ובגדול. מי שקובע את טיב הפרויקט לוחות הזמנים שלו ועמידה בתקציב אלו מהנדסי וקבלני הפרויקט. אלו האנשים שמבינים מה קורה בשטח ושולטים במצב. מנהלי נתע הם פקידונים בירוקרטים שבמקרה הטוב לא עושים נזק וברוב המקרים מזיקים בכל מקום שרק יכולים. ועל זה נאמר "ברוך שפטרנו" מהנדס תשתיות | 12.08.19 (ל"ת)
3. יו"ר ליצן חדש חיסול מוחלט של פעילות החברה נזק של החלפת כל ההנהלה בסוף הקמת הקו האדום נזק בלתי הפיך מדינת הקופים | 12.08.19 (ל"ת)
1. הכשלון של ההנהלה ברור, כנראה נשאר להם רק המכתב השלישי. העכברים בורחים מהספינה הטובעת. צפצפ | 11.08.19 (ל"ת)
בכירי נתע מתפטרים: דגל אדום בקו האדום
9 תגובות לכתיבת תגובה