אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ניסאן ליף: עממית, חשמלית וראויה

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
לי יש ניסן ליף 40KWH
הרכב מצוין, נסעתי מהמרכז לאילת דרך שדה בוקר לעצירת טעינה מהירה, רק פעם אחת צריך. בשנה הראשונה בימי פחות חמים הגעתי ל 315 ק"מ בין טעינות, נדיר, בד"כ הגעתי 300 ואחרי שנה וחודשיים ירד ל 285-290 כי בריאות הסוללה ירדה ל 92.40 אחוז אחרי שנה וחודשיים ומעל 26 אלף ק"מ בגלל חימום סוללה, חיסרון: לסוללה אין מערכת קירור אקטיבי, רק מערכת קירור אוויר וזה לא מספיק לימים חמים בקיץ. ממליץ להחנות רכב בחניון מקורה ליד מקום עבודה או מתחת לעץ, שיהיה בצל שלא יחמם סוללה מהחום מהשמש ברכב.
אזרח | 17.10.20
29.
הצגת המחיר באולם התצוגה בלבד - חסרה ולא מתאימה לעיתון כלכלי
איפה הצגה של עלות כוללת של בעלות למשך 3-4 שנים? איפה החסכון בדלק - כ 1100 ש״ח בחודש או 13,000 ש״ח לשנה, רק בסעיף הזה חסכתם כ 50,000 על 4 שנים כלומר שווה ערך לקניית הרכב ב 115,000 ש״ח ! גם טיפולים זולים יותר ברכב חשמלי. לאחרונה ראיתי השוואה בארה״ב של עלות כוללת ומצאו שטסלה (מאד יקרה בקניה) זולה יותר בסה״כ ממכונית אמריקאית עממית (טויוטה קמרי - אמריקאית עממית)
ג׳וני | 19.08.19
28.
תשובה ל-9, עלות טעינה ונסיעה
הליף מגיעה עם מצבר בקיבולת 40 קוטש. בטעינה ביתית, מחיר החשמל בצריכה ביתית הוא 55 אג' לקוטש, כלומר 24 שח לטעינת מצבר מאפס בהנחה של 5-10% הפסדים בעמדת הטעינה. זה הרבה יותר זול משימוש בדלק (כמו מכונית שעושה 70 ק"מ לליטר בנזין), שלא לדבר על זה שגם הטיפולים בחשמלית הרבה יותר זולים (כי אין פילטרים, שמנים, מערכת הצתה, מהלכים וגיר - רק ברקסים וצמיגים). בטעינה ציבורית העלות יקרה יותר כמובן, כי חברת הטעינה גובה יותר כסף לכסות את עלות העמדה וגם להרוויח.
חובב חשמליות | 16.08.19
21.
הזואי מצויינת אבל קטנה יותר (סופר-מיני כמו הקליאו) ובהתאמה זולה יותר
לעיר, בעיקר כרכב שני הזואי מספיקה. לגבי התכנון מראש כחשמלית, הנירו/איוניק תוכננו מראש כרכב היברידי/חשמלי גם, כך שזה טיעון חלש. ובאותו נושא, יש את הנירו והאיוניק ההיברידיות/נטענות (לא חשמליות מלאות) עם סוללה מוגדלת שמספיקה לכ50-60 ק״מ. שזה אומר שמי שנוסע בעיקר בעיר בקושי ייצטרך לתדלק.
א. מאסק | 14.08.19
16.
בו נעשה אחד ועוד אחד
דילר בארצות הברית מוכר את המכונית ב 30 אלף דולר. זה אומר שהיבואן בארץ קונה את זה ב 27 אלף דולר מקסימום. ואז הוא משלם מס מכס בשיעור של 2700 דולר 10%. ונניח שההובלה עולה לו עוד 2000 דולר. סהכ 31700×3.5 =110,000שח. מעמ 24,00 ש"ח.. רווח גולמי 31000 שח לרכב . זה שחיטה.
יבואן גנב  | 14.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת