31. לי יש ניסן ליף 40KWH הרכב מצוין, נסעתי מהמרכז לאילת דרך שדה בוקר לעצירת טעינה מהירה, רק פעם אחת צריך. בשנה הראשונה בימי פחות חמים הגעתי ל 315 ק"מ בין טעינות, נדיר, בד"כ הגעתי 300 ואחרי שנה וחודשיים ירד ל 285-290 כי בריאות הסוללה ירדה ל 92.40 אחוז אחרי שנה וחודשיים ומעל 26 אלף ק"מ בגלל חימום סוללה, חיסרון: לסוללה אין מערכת קירור אקטיבי, רק מערכת קירור אוויר וזה לא מספיק לימים חמים בקיץ. ממליץ להחנות רכב בחניון מקורה ליד מקום עבודה או מתחת לעץ, שיהיה בצל שלא יחמם סוללה מהחום מהשמש ברכב. אזרח | 17.10.20 (ל"ת)
30. אם האחזקה זולה אז נקפיץ מחיר קניה....ראש יהודי ככל שצריכת הדלק יורדת , היבואנים החוצפנים מרשים לעצמם להעלות מחירים ....הם יודעים שכולם עושים חשבון....במקום להיות פורצי דרך , הופכים לפורצי כיס ומפצחי מוח של רוכשים. ישראלי | 03.02.20 (ל"ת)
29. הצגת המחיר באולם התצוגה בלבד - חסרה ולא מתאימה לעיתון כלכלי איפה הצגה של עלות כוללת של בעלות למשך 3-4 שנים? איפה החסכון בדלק - כ 1100 ש״ח בחודש או 13,000 ש״ח לשנה, רק בסעיף הזה חסכתם כ 50,000 על 4 שנים כלומר שווה ערך לקניית הרכב ב 115,000 ש״ח ! גם טיפולים זולים יותר ברכב חשמלי. לאחרונה ראיתי השוואה בארה״ב של עלות כוללת ומצאו שטסלה (מאד יקרה בקניה) זולה יותר בסה״כ ממכונית אמריקאית עממית (טויוטה קמרי - אמריקאית עממית) ג׳וני | 19.08.19 (ל"ת)
28. תשובה ל-9, עלות טעינה ונסיעה הליף מגיעה עם מצבר בקיבולת 40 קוטש. בטעינה ביתית, מחיר החשמל בצריכה ביתית הוא 55 אג' לקוטש, כלומר 24 שח לטעינת מצבר מאפס בהנחה של 5-10% הפסדים בעמדת הטעינה. זה הרבה יותר זול משימוש בדלק (כמו מכונית שעושה 70 ק"מ לליטר בנזין), שלא לדבר על זה שגם הטיפולים בחשמלית הרבה יותר זולים (כי אין פילטרים, שמנים, מערכת הצתה, מהלכים וגיר - רק ברקסים וצמיגים). בטעינה ציבורית העלות יקרה יותר כמובן, כי חברת הטעינה גובה יותר כסף לכסות את עלות העמדה וגם להרוויח. חובב חשמליות | 16.08.19 (ל"ת)
27. ניסאן ליף החשמלית הנמכרת ביותר בעולם ולא טסלה כמו שהישראלים אוהבים לחשוב. הטסלה יקרה מאד, ולטווח ארוך ספק אם תחזיק מעמד מול יצרני הרכב הגדולים בעולם. האמריקאים מהללים אותה כי הם מאד פטריוטים לתוצרת ארה"ב, אבל לא בטוח שהיא מתאימה לישראל. רק חשמלית | 16.08.19 (ל"ת)
26. אני חולם על חשמלית אבל המחיר לא עממי לי מחיר מחיר מחיר הייתי שמח לקנות את הרכב, המחיר גבוהה מאוד - אם היה במחיר משפחתית - הייתי קונה עכשיו אילן | 16.08.19 (ל"ת)
25. הסבר למחיר לרכב חשמלי כמעט ואין טיפולים, ולכן היבואן חייב להרוויח יותר במכירה, בהשוואה לרכב עם מנוע בעירה פנימית (עליו היבואן מרוויח במשך שנים במכירת חלפי חילוף מקורייים...) המבין | 15.08.19 (ל"ת)
24. חבל שהכתב לא ציין שרכב חשמלי עולה הרבה יותר זול בתפעול ובתחזוקה. נצילות מעולה של האנרגיה, סוללה שנטענת בירידות וברקסים, אין טיפולים יקרים, כי אין שמן פלגים רצועת טיימינג גיר, סה"כ יש 4 מנועים שיושבים ישירות על הגלגל בלי ציריות ושאר ירקות אני | 15.08.19 (ל"ת)
21. הזואי מצויינת אבל קטנה יותר (סופר-מיני כמו הקליאו) ובהתאמה זולה יותר לעיר, בעיקר כרכב שני הזואי מספיקה. לגבי התכנון מראש כחשמלית, הנירו/איוניק תוכננו מראש כרכב היברידי/חשמלי גם, כך שזה טיעון חלש. ובאותו נושא, יש את הנירו והאיוניק ההיברידיות/נטענות (לא חשמליות מלאות) עם סוללה מוגדלת שמספיקה לכ50-60 ק״מ. שזה אומר שמי שנוסע בעיקר בעיר בקושי ייצטרך לתדלק. א. מאסק | 14.08.19 (ל"ת)
20. חמספר 15 בארצות הברית קונים ומוכרים . בארץ היבואנים לא קונים כי אם מזמינים לאחר הזמנת הלקוח כך שאיןלהם כמעם סיכון אהרון | 14.08.19 (ל"ת)
19. מצבר מתחת למושב האחורי זה מיושן. מצבר אמור להיות רצפת הרכב במכונית שנולדה להיות חשמלית, למה להשתמש בעיצוב ארכאי כזה? רונית | 14.08.19 (ל"ת)
18. יש גם את רנו זואי - נוסע עליה קבוע ב Car2go אמנם ליף הייתה באמת ראשונה לפני כמה שנים, ושמורה לה הבכורה, אבל חוץ מיונדאי יש גם את רנו זואי המגניבה, גם היא מקונצרן ניסאן-רנו. תמהוני | 14.08.19 (ל"ת)
16. בו נעשה אחד ועוד אחד דילר בארצות הברית מוכר את המכונית ב 30 אלף דולר. זה אומר שהיבואן בארץ קונה את זה ב 27 אלף דולר מקסימום. ואז הוא משלם מס מכס בשיעור של 2700 דולר 10%. ונניח שההובלה עולה לו עוד 2000 דולר. סהכ 31700×3.5 =110,000שח. מעמ 24,00 ש"ח.. רווח גולמי 31000 שח לרכב . זה שחיטה. יבואן גנב | 14.08.19 (ל"ת)
15. טסלה לא כאן כי יש איסור על מכירה ישירה יש בארץ חוק שאוסר על יצרני רכב זרים למכור ישירות לצרכנים ללא תיווך של יבואן מקומי נדב | 14.08.19 (ל"ת)
14. ממקורות מאוד אמינים אומר לכם שטסלה כאן תוך שנה! ב2020 טסלה מסיימת לבנות בסין את המפעל השלישי שלה והכי גדול! כבר ברגעים אלה יש לטסלה מעל 970 אלף הזמנות שהיא פשוט לא מצליחה לעמוד בקצב שלהן תומר | 13.08.19 (ל"ת)
13. השינוי קורה לאט לאט סוף סוף נחתו כאן בשנה האחרונה כמה מכוניות חשמליות שבהישג יד של עוד יותר אנשים כאן ועם טווחי נסיעה הרבה יותר טוב, כמו הנירו עם הטווח של ה400 קמ לטעינה יניב | 13.08.19 (ל"ת)
12. טעות תומר הרשה לי לתקן אותך 1 יש איוניק חשמלית 2ירדתי איתה לאילת ב8.10 ירידה לאילת ללא בלמים בכלל 3 מנסיון עבר ספק אם קרסו יכבדו את האחריות עליה היא חתומה 4רואים שזו כתבה ממומנת 5האיוניק יותר זולה ואותו טווח עמנואל קדושים | 13.08.19 (ל"ת)
11. רנו זואי חשמלית תומר שכח את הסורי החשמלית, אותו טווח. לנו יש אותה כבר כחצי שנה, תוכננה מראש החשמלית. זו החשמלית הכי נמכרת באירופה אורן | 13.08.19 (ל"ת)
10. גזים רעילים של מנועי בנזין הם מסרטנים עדיף רכב חשמלי על שאיפת גזים רעילים מסוכנים שנוצרים משריפת דלקים במנועי הרכבים. יריב | 13.08.19 (ל"ת)
8. רכב מתפוצץ בקנדה התפוצץ רכב חשמלי כשהיה בטעינה. כעת בעלי הרכב כנראה בבית חולים לבדיקה אם חלו במחול ממארת מהקרינה. לא לנגוע בחשמל רק בנזין סולר או מימן. אלישבע | 13.08.19 (ל"ת)
7. איך מ $30K בארהב קופצים ל 165K בארץ? 10% מס+מע"מ והיבואן חוגג על השאר גנבים ולא שבארהב מוכרים בהפסד | 13.08.19 (ל"ת)
6. 1580 קג ולא 2 טון. טווח 230, 270, 350 לפי 3 מעבדות רשמיות שונות. במבחן שפה יצא 249 ק"מ שזה הגיוני מאוד. אגב אם הרכב באמת היה 2 טון הוא לא היה מאיץ מהר כל כך ומגיע ב 7.9 שניות למאה. מהנדס שבדק | 13.08.19 (ל"ת)
5. זהירות לקוני הליף למכונית הזו אין מערכת קירור מתאימה לסוללות והם מתחממות מאןד,ובטעינה יתכן מצב של הפסקת הטעינה. לא לקנות. ובנוסף יבואן בעייתי מאד. צביקה החשמלי | 13.08.19 (ל"ת)
4. הסוללה מוטמנת מתחת למושב האחורי, והישיבה שם לא ממש נוחה הסוללה מוטמנת מתחת למושב האחורי והיא מסרטנת את הילדים הקטנים שיושבים במושבים שאינם עשויים עופרת. יעקב | 13.08.19 (ל"ת)
2. לא מסתדר המחיר מס על רכב חשמלי הוא 10%. אז 30 אלף דולר כפול המס כפול מע"מ יוצא בסביבות ה 135 אלף שקל. איך בארץ המחיר קפץ ל- 165 אלף ועוד אחרי שהורידו מהאבזור? ליבואן פתרונות... רון | 13.08.19 (ל"ת)
1. מי לא עושה טיולים כל סופשבוע עם רכב ליסינג? 200 ק'מ בקושי יוצאים מגוש דן הלוך ושוב. נהגי ליסינג נוסעים לאילת וחזרה בסופשבוע אייל | 13.08.19 (ל"ת)
ניסאן ליף: עממית, חשמלית וראויה
31 תגובות לכתיבת תגובה