אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצפת המשרדים בת"א מפילה את המחירים בהרצליה

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
למודיעין היה פוטנציאל עצום להייטק
ראש העיר מכר את איזור הליגד והישפרו בלי כל תכנון ומחשבה. תשתיות כבישים וחניות במצב גרוע, בניה לא ירוקה שמתפרסת למרחב במקום לגובה, בלי כל חשיבה על נגישות בני אדם בין הבניים ואליהם. בלי כל תוכנית אב כללית מסודרת מספיק לאזור הזה, בלי כל חשיבה קדימה. והחטא הכי גדול - העלו מחסני ענק על הקרקע. במקום ליצור תוכנית ותכנון וחשיבה כוללת לאיזור הייטק בעיר, שיכל להפוך את מודיעין לעיר הטובה ביותר בישראל. הישפרו והליגד נראה כמו איזור בלי אבא ואמא שעתיד להפוך ללא נעים, לא מזמין ולא יעיל. כאילו מנוהל, אם בכלל, על ידי איזה בסטונר מהשוק.
. | 17.08.19
26.
בש עיר העתיד.
רק עיוור לא יבין את פוטנציאל העיר בש. מי שיעשה עסקה בעתיד הקרוב יכפיל את שווי השקעתו. כולם מדברים אייטק ובש ומעבר צהל זה בדיוק העתיד. או יברסיטה המבוקשת ביותר מטרופולין של צעירים ורוב התעשיה הכבדה פזורה במצבי הנגב. כל שאר הסיפורים המצאות של בעלי עיניין.
אלון | 16.08.19
25.
ומודיעין?
אנשים מבינים שאיכות חיים זה לעבוד 10 דקות מהבית, בלי פקקים ובלי לבזבז זמן מיותר בדרכים, שלא מרויחים עליו ומצד שני לא נמצאים עם המשפחה. כל יום, עשרות אלפי עובדי הייטק נוסעים ממודיעין למרכז, ומבזבזים שעות בפקקים, אבל איכות החיים שלהם מעניינת את השמאלית של ראש העיר שלא מעוניין להקים מרכז הייטק בעיר.
צביקה | 16.08.19
10.
עלויות הזויות בישראל
עלויות השכירות ושכר העבודה בישראל הם הזויות. בבוקרסט, רומניה, במיקום מעולה עם תחבורה ציבורית מעולה בבנין משרדים חדש ומתקדם ושירותים מעולים באיזור לעובדים. שכר הדירה הוא 50-60 שח. עלות עובד מקומי טוב בהי טק בסביבות 12-15 אלף שח. עם שער חליפין הזוי בין היורו לשקל אני לא מבין מה עושות כאן חברות הי טאק, אין שום סיבה כלכלית הגיונית להמשיך וליצר בישראל, שער החליפין של השקל ימשיך להתחזק וזה יחסל את התחרותיות של המשך היצור בישראל. כמות המישרדים שישנה היום בגוש דן תישאר ריקה בקרוב.
אלי | 15.08.19
8.
יש כמה שעוד לא הפנימו את הטרנדים 2019: נגישות ותחבורה ציבורית
נגמר עידן הרכבי חברה בליסינג. אף אחד לא רוצה לעמוד שעתיים בפקקים ביום. הרצליה פיתוח ורמת החיל זוועה, אי אפשר לשכנע עובדים לעבוד שם. כל הצירים המבוקשים נמצאים ליד הרכבת ויש גם ים של קווי אוטובוס. אפילו נתניה בנתה תחנה חדשה במרכז האיזור תעשיה והנה המחיר עלה ב3.4%.
סטארטאפיסט | 15.08.19
7.
בהרצליה הבעיה היא הכניסה הפקוקה. יותר גרועה מתל אביב
בהרצליה הכניסה הפקוקה קשה יותר מתל אביב. מה גם שבתל אביב רוב המשרדים החדשים שנבנים הם במרחק הליכה מתחנת רכבת. וגם מרחק הליכה\אופניים לכל מי שגר בתל אביב וחלקים מרמת גן וגבעתיים. בהרצליה הרכבת מרוחקת וגם העיר עצמה מנותקת מאיזור התעשיה. צריך לפתח תחבורה ציבורית יותר יעילה מאיזור השרון וגוש דן להרצליה פיתוח למשל להאריך את הקו הירוק של הרכבת הקלה פנימה לתוך העיר. ולעשות שבילי הליכה ואופניים עבור מי שגר בעיר. שהאיזור יחזור להיות נגיש תחבורתית, האטרקטביות של הרצליה פיתוח תחזור, עד אז תל אביב תמשיך לפתוח פער.
יוסי | 15.08.19
5.
תוספת 1.27 מיליון מ"ר משרדים ? כמה מגורים יבנו ?
במקום לעצור את בניית המשרדים בעיר ת"א , לצמצם כניסת רכבים , צפיפות ופקקים בלתי נסבלים , זיהום רעש ובמקביל לפתח ערים סמוכות . מעניין לדעת כמה שטחי מגורים מתוכננים במקביל ? כמה בתי ספר וגנים , כמה מ"ר שטחים ציבוריים , ברכות ציבוריות מתנ"סים ומתחמי ספורט ? ולא , לא רק מגדלים למשקיעים ולתושבי חוץ , אלא מגורים לאנשים מן הישוב והשורה . אשמח למידע .
בשביל מה ?  | 15.08.19
4.
איזה כיף שכול הצעירים הכי חכמים רוצים להיות בתא
העיר שגדלתי בה היא הכי טובה ומושכת בישראל, כול הקנאים והשונאים תאכלו את הלב, הכשרוניים רוצים להיות פה וזו האוכלוסיה שאנחנו התל אביבים רוצים שתהייה בעיר שלנו. כול החשוכים והנבערים למיניהם אל תבואו, אתם לא רצויים.
מאיה | 15.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת