אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמוטריץ' לנהגי המוניות: נקדם שיתוף נסיעות של אובר בשיח איתכם

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
עכשיו מדברים על מתכונת מצומצמת
אבל ברגע שהם יכנסו הכל יכול להשתנות, הם יוכלו ויעברו לעבוד במתכונת מלאה פלוס. את הקטע עם הפקקים נגיד אני לא קונה, כי מי שיעבור לנסוע באובר זה לא אנשים שיש להם רכב, אלא אנשים שנוסעים במונית ובמקומה יקחו אובר. והתוצאה תהיה פגיעה בנהגים ובפרנסה שלהם, בעוד שהנוסעים יסעו עם נהגים לא מקצועיים ויקחו צ׳אנס מה שנקרא
אסף | 20.08.19
34.
מה עם הוזלה משמעותית של תעריפי הביטוח?????
חברות הביטוח עושקות את נהגי המוניות ,מדוע אם כך לאזרח העושה נסיעה שיתופית יש ביטוח רגיל שאינו מכסה במקרה של נזק גוף אם ביצע שירות הסעה ,בפוליסה כתוב בפירוש הנסיעה למטרות חברתיות והנאה בלבד לא לנסיעות שיתופיות חברות הביטוח עושקות את ציבור נהגי המוניות
יגאל | 19.08.19
14.
אובר זה צרה אחת גדולה
מי ירויח - רק אובר . על חשבון נהגי המוניות . מי יפסיד - נהגי המוניות . מי נשאר באותו מצב - האזרחים והממשלה . כי המחירים בהתחלה ירדו אבל מהר מאוד יעלו לרמה של קצת פחות ממונית . הממשלה לא תרויח מס כי זה יתחלק בין אובר למוניות . הכבישים - לא יהיה שנוי בפקקים . כי אותה כמות נוסעים תהיה . עדות לכך - ראה אובר בארה"ב
יאיר | 18.08.19
13.
מוניות בפריפריה
אני גר באיזור בנימינה ויש לנו בעיה קשה בשרות מוניות בלילה מתחנת הרכבת בבנימינה לישובים בסביבה. יש תחנת מוניות עם מונופול על השירות. כיום משעה 10 בלילה קשה מאד למצוא מונית שתיקח אותך לאחד מישובי הסביבה ושלא לדבר על העלות שהיא בין 50-80 שח, חיבים לתת להובר אפשרות לפעילות באיזור כדאי שיהיה לנו תושבי האיזור שרות לאורך כל היום והלילה.
אלי | 18.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת