אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הקופון שיבואני הרכב עשויים לגזור מהסכם הסחר עם דרום קוריאה

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
מי קונה יונדאי או קיה?
בעבר הלא רחוק הזדמן לי לנסוע ברכבי ליסינג של יונדאי וקיה וגם מאזדה וטויוטה. ההבדל ביניהם הוא שמיים וארץ. איך אפשר להשוות בכלל רכב קוריאני לרכב יפני? יונדאי וקיה זה גימור זול, חלקים מגושמים ללא עיצוב, אחרי שנה המנוע רועש כמו רכב בן 10 שנים. מאזדה וטויוטה זה קלאסה אחרת. לגבי המחיר - יונדאי וקיה מתקרבות ברוב חוצפתן למחירים של מאזדה וטויוטה כאשר האיכות נשארת הרחק מאחור. לדוגמה - יש לי מאזדה 3 מודל 2005 שנוסעת מעולה עם מזגן פצצה. רואה מוסך פעם בשנה בטיפול השנתי. תמורת 1,700 ש"ח המוסכניק מחליף לי ברקסים, וכמובן שמנים ופילטרים ושטיפת מנוע עם לחץ אויר וסולר. מישהו ראה יונדאי מודל 2005 על הכביש לאחרונה? קיה זה רכב שיורד מהכביש אחרי 7 שנים ונגרט.
מי קונה יונדאי או קיה? | 22.08.19
4.
רוצים להוריד את מחירי הרכבים בישראל ?
תשלום המס יעשה על ידי הקונים ישירות לרשויות המיסים - אז ניתן יהיה לראות מה המחיר בנמל ללא מס וכמה רווח רוצה היבואן לגזור. חיוב יצרנים לעבוד עם שני יבואנים לפחות - אם הוא מוכר בסה"כ יותר מ-5000 רכבים בשנה חיוב יבואנים להביא את כל הרכבים עם ציוד בטיחותי מקסימלי - ככה יסתיימו הקומבינות עם הליסינג אפשר לעשות את זה מחר אבל כנראה שזה לא יקרה
אחד מהעם | 22.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת