אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרכבת הקלה: מכרזי הקו הסגול והקו הירוק בסכנת הקפאה מיידית

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
למספר 16- יש כבר תוכנית ל-3 קווי רכבת תחתית באורך 150 ק"מ עם 100 תחנות.
הבעיה היא שהעלות אסטרונומית (150 מיליארד ש"ח) והתכנון עוד לא הסתיים- כך שגם אם ימצאו מימון, לא סביר שהבנייה תתחיל לפני 2025 (עוד שנה-שנתיים לסיום התכנון, שנה לענות על התנגדויות, שנתיים-שלוש לפחות להפקעת קרקעות והזזת תשתיות ושנה-שנתיים למכרזים) בעוד שלפי הלו"ז הנוכחי הבנייה של הקו הירוק והקו הסגול אמורה להסתיים ב-2025-2026.
מישהו | 22.08.19
19.
נצלו את ההזדמנות
חשבו מחדש ותכננו רכבת תחתית במטרופולין דן. זה יעלה יותר אבל בחשבון סופי זהו הפתרון האמתי. אני מנבא שכבר בסיום הקמת הרכבת הקלה יבינו את הטעות. רכבת קלה לא תפתור את בעיות התנועה בתל אביב אלא תסבך אותה יותר. אם באתונה שביוון הצליחו למצוא לכך מימון, גם ישראל העשירה יותר יכולה להרשות לעצמה רכבת תחתית כמו שצריך. ה "טראם" שבערי אירופה הוא פתרון עתיק שרק שודרג כי התשתית לכך הייתה קיימת. אין מקום, תרתי משמע, לטראם בתל אביב במאה ה 21.
אלי | 22.08.19
17.
ההנחה הרווחת היא מאד פשוטה - הגיע הזמן לשלוח את כל החטייארים בפיקוד הביתה.
כלה במשרדי הממשלה וגרורותיה. המבוגרים האלו לא יעילים, פולטיקאים מסריחים וכל מה שחשוב להם זה הכסף ולהשמין עוד ועוד. אלו ״אנשי צינור״ לא מעבר - יושבים על צינורות הכסף של המדינה עם קש ורק מוצצים אותם ולנו את הדם. הגיע הזמן ל Refrash.
אל יהוד | 22.08.19
16.
מטריד שחברת נת"ע לא מקיימת הסכמים
זה לא דבר פעוט בכלל. אם היא מנסה לעקוף את ההסכם הזה, מה מבטיח לנו שהיא לא עוקפת הסכמים אחרים? צריך להכניס לשם מבקר חיצוני שיישב וייפקח ויידווח בשקיפות על התנהלותם. שיפשיט אותם לחלוטין ויחשוף את כל הפעילות שלהם. עד שאנשי משרד הכלכלה יבחינו בשינוי חד לטובה.
גיורא | 22.08.19
3.
כולם כאן מנסים לדפוק אחד את השני מבלי להבין שהם דופקים גם את עצמם! הפקקים היא בעיה של כולם!
עבודה ישראלית טיפוסית, פרוייקטים שאיכותם הקלוקלת תתברר עוד עשרות שנים קדימה, כי הכי זול זה מה שקובע ולא מבינים פה שהכי זול זה הכי יקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כך ברכבת ישראל עם עיכוב פרוייקט החישמול המסילות, מה שגורם להמשך בניית תחנות רכבת במקום הכי רחוק ממרכזי הערים וכך גם כאן! הרכבת הקלה הזו תפעל כשיתרונותיה כבר יהיו זניחים- עם אלפי הרוגים בכבישים, עם מיליוני מכוניות פרטיות נוספות וזמן הגעה לעבודה באזור המרכז- שעתיים לכל כיוון. המשק הישראלי יתדרדר לכדי בעיטה אל מחוץ לארגון ה- OECD.
ויקטור חסון | 22.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת