41. רכבת תחתית אם כבר אז כבר רכהת תחתית אמיתית עם 10 קרונות ממש לא עילית בכייה לדורות אליהו | 17.02.20 (ל"ת)
40. תשובה ל 39 לא, ממש לא סיבה טובה. תראה מה עושה טראמפ מול אותם סינים בדיוק באותו נושא. הגירעון המסחרי של ישראל גם כך כבר יוצא משליטה בעקבות מדיניות כלכלית עקומה של כחלון וביבי ולכן חשוב כל צעד להקטנת הגירעון הזה. (צריך לשלם עבור צוללות מיותרות לא?) לא בדיחה בכלל | 01.09.19 (ל"ת)
39. מטרופולין גדולה שפשוט מתחננת למערכת הסעת המונים זו לא סיבה מספיק טובה לקבלת פטור מרכש גומלין מגוחך? אי בנייתה תפגע הרבה יותר בכולם מאשר קיום רכש הגומלין. נמאס כבר מההתנהלות הפוליטית בכל דבר ודבר, גם אם הוא לא פוליטי כלל כמו תחב״צ. חבורה של ליצנים. בדיחה | 30.08.19 (ל"ת)
36. ההקפאה - הזדמנות לחשב מסלול מחדש במקום השקעה מטורפת בתשתיות שגורמות לשואה אורבנית כדאי לתכנן תחבורה מטרופולינית תת קרקעית ובינתיים ליישם בי אר טי במסלולי הרקל ברבע מחיר ובחמישית מהזמן ובלי להחריב את מרכזי הערים. מיכל ריזל | 24.08.19 (ל"ת)
35. תאריך סיום העבודות 2500 עד שנת 2500 תל אביב תראה כמו אתר בניה עם רחובות סגורים אילן | 24.08.19 (ל"ת)
33. פועלי ישראל - חזרו מהדיל לסופש למזרח אירופה ואז התאחדו! ברוש משרת בעלי הון בלבד. די לשחק על כרטיס המעסיק קרל פרקס | 23.08.19 (ל"ת)
32. איפה שאתם רואים פקקים אני רואה גשרים רק מטרו יציל את המדינה מפקק אחד גדול... ביבי | 23.08.19 (ל"ת)
31. רכש גומלין למגיב 7, חלב וגבינות זה של הסינים, אם שכחת תנובה נקנתה עלידי חברה ממשלתית סינית, וגנבו את כל הטכנלוגיה שפיתחנו 70 שנה. יוסי | 23.08.19 (ל"ת)
30. מימון הרכבת התחתית במקום לתת מילארדים לחרדים ולישיבות המושחתות, אוכלות כספי עניים וחולים, והנה לך מקור תקציבי של מליארדים! יוסי | 23.08.19 (ל"ת)
29. הרכבת הקלה היא בדיחה כולה 3 קרונות היקף נסיעות של כפר קטן..זו היכולת שעליה אנחנו משלמים 50 מיליארד שח..wake the fuck up חרטוט | 23.08.19 (ל"ת)
28. למספר 16- יש כבר תוכנית ל-3 קווי רכבת תחתית באורך 150 ק"מ עם 100 תחנות. הבעיה היא שהעלות אסטרונומית (150 מיליארד ש"ח) והתכנון עוד לא הסתיים- כך שגם אם ימצאו מימון, לא סביר שהבנייה תתחיל לפני 2025 (עוד שנה-שנתיים לסיום התכנון, שנה לענות על התנגדויות, שנתיים-שלוש לפחות להפקעת קרקעות והזזת תשתיות ושנה-שנתיים למכרזים) בעוד שלפי הלו"ז הנוכחי הבנייה של הקו הירוק והקו הסגול אמורה להסתיים ב-2025-2026. מישהו | 22.08.19 (ל"ת)
27. תשקיעו את הכסף ברכבת תחתית - מי צריך בכלל רכבת קלה שנוסעת במהירות 20 קמ"ש????? למה בכלל משקיעים בטראם ארכאי שנוסע במהירות ממוצעת של 20 קמ"ש במקום להשקיע ברכבת תחתית שנוסעת במהיות 100 קמ"ש ואינה גורמת לפקקים או בעיות תנועה. מה זה הטמטום המבעבע הזה??? הלו | 22.08.19 (ל"ת)
25. אזרחים יקרים.....המלחמה על גובה השוחד,זה הכל....יש להם הזדמנות יחידה מיום קום המדינה ישראל 2020... | 22.08.19 (ל"ת)
24. למגיב 18: אכן, רכבת קלה (עילית ברובה) תוקעת את התנועה בלי לתת מענה כמו רכבת תחתית, אבל ישראבלוף | 23.08.19 (ל"ת)
22. במצע של המפלגות צריל להיות ככה: מנהלים שהפרוייקטים שלהם מאחרים הביתה.שקיפות .גועל נפש מי שמנהל את המדינה.מושחתים.רודפי בצע.על חשבוננו. רונן | 22.08.19 (ל"ת)
19. נצלו את ההזדמנות חשבו מחדש ותכננו רכבת תחתית במטרופולין דן. זה יעלה יותר אבל בחשבון סופי זהו הפתרון האמתי. אני מנבא שכבר בסיום הקמת הרכבת הקלה יבינו את הטעות. רכבת קלה לא תפתור את בעיות התנועה בתל אביב אלא תסבך אותה יותר. אם באתונה שביוון הצליחו למצוא לכך מימון, גם ישראל העשירה יותר יכולה להרשות לעצמה רכבת תחתית כמו שצריך. ה "טראם" שבערי אירופה הוא פתרון עתיק שרק שודרג כי התשתית לכך הייתה קיימת. אין מקום, תרתי משמע, לטראם בתל אביב במאה ה 21. אלי | 22.08.19 (ל"ת)
17. ההנחה הרווחת היא מאד פשוטה - הגיע הזמן לשלוח את כל החטייארים בפיקוד הביתה. כלה במשרדי הממשלה וגרורותיה. המבוגרים האלו לא יעילים, פולטיקאים מסריחים וכל מה שחשוב להם זה הכסף ולהשמין עוד ועוד. אלו ״אנשי צינור״ לא מעבר - יושבים על צינורות הכסף של המדינה עם קש ורק מוצצים אותם ולנו את הדם. הגיע הזמן ל Refrash. אל יהוד | 22.08.19 (ל"ת)
16. מטריד שחברת נת"ע לא מקיימת הסכמים זה לא דבר פעוט בכלל. אם היא מנסה לעקוף את ההסכם הזה, מה מבטיח לנו שהיא לא עוקפת הסכמים אחרים? צריך להכניס לשם מבקר חיצוני שיישב וייפקח ויידווח בשקיפות על התנהלותם. שיפשיט אותם לחלוטין ויחשוף את כל הפעילות שלהם. עד שאנשי משרד הכלכלה יבחינו בשינוי חד לטובה. גיורא | 22.08.19 (ל"ת)
13. זמן נסיעה של 01:20 שעות מראשון לציון לאוניברסיטת ת ואלו אפילו לא קצוות הקו. בקיצור אחיזת עיניים, לא פתרון ולא תחבורה, לא יוריד רכבים מהכביש. כסף לפח הקו הירוק | 22.08.19 (ל"ת)
12. הרכבת צריכה להיות מתחת לצומת או רכבת עילית ומנהרה מימין לשמאל. תכנון להדמיה מפגרת | 22.08.19 (ל"ת)
9. נת״ע הם גוף זר ויכולת ביצוע נמוכה ביותר נת״ע הוכיחה כבר שנים שהיא גוף נטול יכולת ביצוע. מה זה שהם מבקשים פטור מרכישות גומלין? מי הם בכלל? משתפ״ים של החברות הזרות? איפה נשמע כדבר הזה? מה גם שהם בכלל לא מבינים מי פונה למי ולמה. ניהול גרוע וכנראה גם עובדים גרועים מ ש | 22.08.19 (ל"ת)
7. אל תוותרו שירכשו מאיתנו חלב וגבינות העיקר שיכניסו כסף למדינה, פקידי אוצר סתומים פרייארים | 22.08.19 (ל"ת)
6. הכי חשוב, קודם להטיל מס גודש תנועה ועוד אגרות... לא משנה שאין חלופה ציבורית באופק מורגן | 22.08.19 (ל"ת)
5. יאלה, תפרקו את הכל ושחררו אותנו מפקקים, זיהום ורעש. מה יקרה עוד 20 שנה לא מעניין ירון זהבי | 22.08.19 (ל"ת)
4. אסור לבנות במתכונת הנוכחית התוכנית כוללות 95% מהמסלול מעל הקרקע שזה לא עוזר בכלל לפקקים וסתם זורקת את כספי המיסים שלנו לפח פקקים | 22.08.19 (ל"ת)
3. כולם כאן מנסים לדפוק אחד את השני מבלי להבין שהם דופקים גם את עצמם! הפקקים היא בעיה של כולם! עבודה ישראלית טיפוסית, פרוייקטים שאיכותם הקלוקלת תתברר עוד עשרות שנים קדימה, כי הכי זול זה מה שקובע ולא מבינים פה שהכי זול זה הכי יקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כך ברכבת ישראל עם עיכוב פרוייקט החישמול המסילות, מה שגורם להמשך בניית תחנות רכבת במקום הכי רחוק ממרכזי הערים וכך גם כאן! הרכבת הקלה הזו תפעל כשיתרונותיה כבר יהיו זניחים- עם אלפי הרוגים בכבישים, עם מיליוני מכוניות פרטיות נוספות וזמן הגעה לעבודה באזור המרכז- שעתיים לכל כיוון. המשק הישראלי יתדרדר לכדי בעיטה אל מחוץ לארגון ה- OECD. ויקטור חסון | 22.08.19 (ל"ת)
1. תגובת משרד הכלכלה כ"כ מגוחכת לא אכפת להם מכספי המסים שלנו. חובת רכש גומלין == לשלם יותר. החובה הזו, צריכה להתבטל ויפה שעה אחת קודם. הם יכלו פשוט לרשום "ראוי שבהתקשרות עם הממשלה הספק יעלה מחיר" זה אותו הדבר במילים אחרות. מושחתים נמאסתם אזרח | 22.08.19 (ל"ת)
הרכבת הקלה: מכרזי הקו הסגול והקו הירוק בסכנת הקפאה מיידית
41 תגובות לכתיבת תגובה