16. באמת - מתארים במילים עיצוב של סמלים - כאילו שזו תוכנית רדיו ולא דף אינטרנט.. יאיר | 26.08.19 (ל"ת)
15. לפני 30 שנה, מורה הנהיגה שלי קרא להם: "פלוצוואגן" נאד מלא אויר חם. יקר, יוקרתי ולא אמין. מוטי | 25.08.19 (ל"ת)
14. היו לי שתי ג'טות בליסינג מהעבודה, אחת אחרי השניה, 3.5 שנים כל אחת. הראשונה הייתה עם מנוע 1.6 אטמוספרי ו-DSG, השנייה הייתה 1.2 טורבו ו-DSG. בראשונה עשיתי 100K ק"מ, 0 תקלות, שני ריקולים יזומים בזמן טיפול - קלאצ'ים, ואחרי שנה טיימינג והמותחן. בשנייה - 100K ק"מ, תקלה יחידה - המאוורר של המזגן היה משמיע רעש מעצבן. התברר שבאחת ההתקנות המקומיות הנוראיות שמבצעים בארץ, שברו איזה קליפס. חוץ מזה - כלום. נאדה. שני הרכבים בילו את רוב חייהם ב-5000 סל"ד ומעלה, ואני לא זוכר כיכר אחת שלא לקחתי אותה בהחלקה על הצד. זאת המשפחתית הכי טובה בקטגוריה. היום, עם ג'יפון פרטי, בכנות - הוא יותר נוח ויותר נעים לשהייה. אבל מבחינה דינמית - מדובר בהבדלים של שמיים וארץ. חיים בסרט | 25.08.19 (ל"ת)
13. אין כמו יפני בארץ אין כמו רכבים יפנים נקודה .טובים ואמינים בדרך כלל ..האירופים אולי מתאימים לארצות שלהם בתנאים שלהם אבל פה יש להם בעיות מתחממות בעיות עם הגירים חשמל כהנה וכהנה תחזוקה יקרה בארץ חבל על הכסף לקנות אותם בשביל בן אדם פשוט מן המניין שלא להתעסק איתם בכלל. רונן | 25.08.19 (ל"ת)
12. הרכב מס 1 בגריטה שימו לב איזה אורך חיים קצר יש למכוניות שלהם ,לדוגמא כמעט כבר לא רואים על הכביש דגמים מלפני 2010 , רכבים מלאי בעיות שלא שווה לתקן . אזרח | 25.08.19 (ל"ת)
11. במקום לשנות את כלי הרכב הגרועים שלהם, משנים את הסמל. זה מה שעושים במאה ה-21. אייל | 25.08.19 (ל"ת)
5. אבל ישארו רכבי פח אשפה. אז מה עשינו בזה. רכבים עם רכיבים דפוקים. הדבר היחיד שטוב בהם זה… מצטער לא מצאתי. יניב | 24.08.19 (ל"ת)
פולקסווגן תשנה את סמל החברה
18 תגובות לכתיבת תגובה