אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקוחות הסלולר לא נהרו למבצע של סאני

47 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

44.
תפסיקו לבלבל את המוח
בשביל 15 שקלים לחודש לחבילה ללא הגבלה שיחות והודעות ו 50gb אנשים גם ילכו ברגל לחנויות אנשים לא מצטרפים בגלל שזה "הוט" חברה פח איכות השיחות והאינטרנט פשוט בושה גונבים אותנו ומז**נים אותנו אני עזבתי אותם לפני שנה ומשהו היה לי את החבילה של "ללא הגבלה אקסטרה" למי שלא יודע זה חבילה שגם הגליה ללא הגבלה ברגע שעבר הזמן שקצוב למחיר החבילה אז המחיר עולה ל90 שקלים אין לי בעיה לשלם סכום כזה לחבילה כזאת אבל ברגע שעבר הזמן זה היה ביום שבת נחסמתי לגלישה ושיחות והודעות הסים נחסם התקשרתי ואמרו לי החבילה שלך ישנה
me | 27.08.19
33.
סאני באני
באמת הצחיקו אותי כשאמרו לי שצריך להגיע לחנות כדי להחבר ועוד יותר היה מצחיק כשאמרו לי 120 שח דמי מעבר. תגידו לא נמאס להם. עדיין חושבים שאנחנו מטומטמים שלא בודקים טוץץולא חוקרים כל דבר כולל רמאויות קטנות והטעיות דרך האותיות הקטנות. אבל חברים באמת לגולן טלקום אל תתקרבונ, שם שברו את כל שיאי ההטעיות והרמאויות במיוחד כשמדובר על קשישים וחסרי יכולת. אומר ממקור ראשון.
yuvi | 26.08.19
32.
אנשים היום מחפשים חבילה לזמן ארוך
הצרכן כבר הבין מזמן שחבילה לשנה אחת היא תרמית (נשים בצד את השירות של הוט). אחרי שנה בחבילה כזאת אתה פתאום מוצא את עצמך מתעסק עם "קנסות מעבר בין תוכניות", "דמי שינוי תוכנית" ועוד ועוד, מה שבעצם אומר שאחרי שנה - אתה משלם הרבה יותר. תנו חבילות במחיר טוב וקבוע לאורך זמן (לפחות 3 שנים)
מתן | 26.08.19
27.
תגובה ללקוח הכועס 22
מה אתה מצפה לקבל, לקוח "יקר" וכועס, תמורת 14.90 ש"ח כולל מע"מ? האין גבול לחזירות? אינני מבין איך החברות מסוגלות בכלל להתקיים בתעריפים הללו, שהם בודאי הזולים בעולם. הרי בסופו של דבר זה יקרוס ואנו נוותר עם כל תאוותנו בידינו אך ללא שרות סלולרי.
ירחמיאל וולפסון | 26.08.19
24.
אחרי התרגיל המסריח שסלקום עשתה לנו עם המבצע "הקבוע לא באמת קבוע"
בחודש אפריל סלקום הבטיחה 24 שקל לחודש מחיר קבוע ואתמול הם העלמו מחירים בניגוד להבטחה שלהם. ואני, במקום להתקשר לסלקום ולהתווכח איתם, פשוט חזרתי לwe4g וזהו. מי שלא עומד במילה שלו לא יקבל את הכסף שלי.
שלומי כהן | 26.08.19
23.
אחרי התרגיל המסריח שסלקום עשתה לנו עם המבצע "הקבוע לא באמת קבוע"
בחודש אפריל סלקום הבטיחה 24 שקל לחודש מחיר קבוע ואתמול הם העלמו מחירים בניגוד להבטחה שלהם. ואני, במקום להתקשר לסלקום ולהתווכח איתם, פשוט חזרתי לwe4g וזהו. מי שלא עומד במילה שלו לא יקבל את הכסף שלי.
שלומי כהן | 26.08.19
22.
התנהלות הוט מובייל
הגלישה באינטרנט - חלשה למדי.דור 4 קיים אצלם במקומות מסויימים במרכז ובצפון תל אביב.הם אפילו לא חושבים לשפר את המצב.הם לא ישאפו לעולם להיות טובים מהמתחרים (שיטתם היא: "במילא גם האחרים כמונו" )- אבל בהקדשת זמנם לתוכניות מפוקפקות באמצעות זרועות שיווקיות שלהם - הם האלופים...וחבל .
לקוח כועס | 26.08.19
19.
ל12
אם אתה מדבר על ניתוק משירות סלולר אז אין שום בעיה להתנתק, אתה לא צריך לדבר בכלל עם הוט. אתה מדבר עם החברה שאליה אתה רוצה לעבור (אתה יכול אפילו לעשות את זה באינטרנט בלי לדבר עם אף אחד), והם כבר יעבירו אותך. יכול להיות שהוט יתקשרו אלייך כדי לנסות לשמר אבל אתה לא צריך לחכות בשום תור כדי להתנתק.
פלג | 26.08.19
17.
בשביל מה מוקד לקוחות? אם אפשר לעמוד בתור בחנות??
זה מבצע מתודי, שאר החברות מזמן מוכרות 100 גיגה ב 30 שקלים, אז 50 גיגה ב 15 זה מחיר רגיל לגמרי. מצד שני חברה שיש לה כמה חנויות אבל אין להם מוקד סלולרי, לא מסוגלת לעמוד בכמות גדולה של לקוחות. בגלל זה המבצע נועד להפחיד את המתחרים, לא לפנק את הלקוחות. וזהו
כול העמדות תפוסות | 26.08.19
14.
לא עוד HOT מובייל
היו ברשותי 3 קווים של החברה הסימים נשלחו ע"י שליח אליי כשביקשתי נדרשתי לשלם הרבה מאוד על הסימים או להחזירם למרכז שירות הלכתי למרכז שירות שלהם - תור עד אין קץ....עזבתי שלחתי למרכז שירות את הסימים בדואר רשום עם אישור מסירה הדואר חזר עם סירוב לקבלם חוייבתי על הסימים לעולם לא שוב הוט מובייל
ירון | 26.08.19
12.
הסיבה היחידה שאינני מתנתק מהוט זה:
התורים הארוכים והשרות הגרוע שלהם בנקודות השרות.... כל כך גרוע שאינני רוצה להתעסק איתם אפילו במקרה של רצון להתנתק: לחכות שעתיים בתור לאיזו פקידונת שבקושי מבינה מה אני רוצה ממנה... ושכל מה שהיא רוצה ש-אעוף לה מלפני העיניים... כי קיבלה הנחיה חד משמעית מהמנהלים שלה להערים הכי הרבה קשיים על מי שרוצה להתנתק מהם - גם במחיר הצגה מטומטמת של מי שלא מבינה עברית.
ש ק ד | 26.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת