אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המשימה: הצעדת לאומי במבוך הטכנולוגי

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
כל ה"דיגיטל" בבנקים הוא מעטפת לפנים ישן, עבש, ורקוב.
הרי אין שום הצדקה היום לעבוד עם חשבון בנק, ודוקא במדינות העולם השלישי כבר מזמן עובדים עם חשבון סלולארי להעברות כספים. חברה טכנולוגית, יכולה להקים חשבון שבו יש "שווה כסף" דיגיטאלי, שיכול לעבור בין המשתמשים, בצורה מאובטחת, ועם עמלות מינימאליות, ולייתר את הבנקים. חברה אחת כזו שיכלה לעשות את זה היא פיי-פאל, אבל - העמלות שם על קבלת כספים הן גבוהות מאוד (בסביבות ה 10 אחוז). אם תקום חברה שתספק שירות כזה בעמלות נמוכות (של אגורות בודדות לפעולה, או סכום חודשי קבוע מאוד נמוך - שקל-שניים לחודש), סביר להניח שהיא תגייס מספר מכובד של לקוחות.
המגיב | 28.08.19
1.
עובדי מערכת הליבה הם עובדי קבלן. זה סיכון.
חלק ניכר מהעובדים במערכות הליבה של הבנק מועסקים דרך חברות חיצוניות. בפעם הבאה שתהיה מסיבה שאליה יביטו בעיניים כלות או יגורשו ממנה ייתכן שמישהו יחזור למשרד וילחץ בטעות על נעילת המערכת לאיזה יומיים. מהר מאוד צריך לקלוט ולטייב.
סיון | 28.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת