אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"בעוד חודשיים יתחילו נסיעות ניסיון ואני אראה את זה בטלוויזיה. כן, אני בהחלט מצטער שעזבתי"

90 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

85.
נראה כאילו יש כאן הצפת תגובות מטעם בלניקוב ונגד בר און
חבל. זה לא מוסיף כבוד. בכל מקרה, לבר און יש קבלות מובהקות, וחבל שהמשך עבודתו כמנכ"ל לא הסתייע. נקווה שהמנכ"ל הבא ייכנס לנעליו הגדולות וימשיך לקדם את פרויקט הקו האדום כל הדרך עד לפתיחה ב-2021 (ובמקביל, גם את כל יתר הפרויקטים).
א | 02.09.19
84.
בראון גרם להיתנגדויות בגלל תיכנון עבור אינטרסים
אזרחים שלא התנגדו לרכבת קלה , גילו מאוחר מידי שבראון מתכנן להפקיע להם חצרות וחניות כי חולדאי רוצה . כי מעכרים ואינטרסנטים מעורבים בתיכנון לא לטובת רכבת קלה. פוצצו את התקציבים ושרפו מילארדים על תיכנון לקוי . עשית כל כך הרבה טעויות בראון. ואזרחי הערים ישלמו על הטעויות שלך והאינטרסים
תל אביב  | 01.09.19
83.
סגירת יפו "כי חולדאי החליט" זה פשע של בראון.
פשע,וגלת חופש התנועה מעשרות אלפי תושבי יפו. נתע סגרה את השדרה לתחבורה ציבורית כי עיריית תל אביב רוצה לא עבור עבודת מסילות. זרוע הביצוע של חולדאי למיזמי נדלן נגד תושבים שזקוקים לתחבורה ציבורית . ככה נראית לצערנו טביעת אצבעו של בראון. המחובר לחולדאי עצוב לך בראון? טוב לדעת לתןשבי יפו הסיוט הרבה יותר גדול. אנשים ויתרו על כל פעילויותיהם. משפחות עוזבות. הצלחתם. משרתם של יזמים.
אסנת  | 01.09.19
82.
בראון ניפח את התקציב כי נכנע לעיריית תל אביב
במקום להעביר מסילה במרכז הכביש במהירות לרכבת עילית ,בראון נכנע לחולדאי לשפץ את רחובות העיר כל העיר בהחלפת תשתיות שלא לצורך . בראון גרם לחוסר אמון בגלל שאיפשר לעיריית תל אביב לבצע פרוייקטים עירוניים בלי שיתוף ציבור. חולדאי המגולמן לא עובד בשביל תושביי העיר הוא פועל בשביל שופוני ודריסת תושבים. חולדאי רוצה פינוי בינוי להמונים. מספק חניות לאלפי עובדי עיריה ומונע חניות בכחול לבן ממשפחות צעירות ומבוגרים בעיר . בראון לא הבין או שהבין היטב את ההישגים הכלכליים לאינטרסנטים .
אסנת  | 01.09.19
65.
האינטרסים האמיתיים להשקעה ברכבת הקלה מופיעים בצילום של ההפגנה ובהדמיה של הקרונות
כולם יודעים שהרכבת הקלה לא תוביל להקלה בפקקים, או לצמצום מספר הרכבים הפרטיים על הכביש, מה שמעלה את השאלה למה כל מיני גורמים החליטו להתאבד על ביצוע הפרוייקט. חלק אחד של התשובה מופיע בהדמייה של הקרונות. היום החלק הזה של שדרות ירושלים הוא סלאמס - קטע רחוב מטונף ועמוס רכבים, עם עסקים כמו מרכולים, מקדונלד'ס, בנקים, דואר. בהדמיה יש שולחנות של בית קפה מפונפן, וזה בדיוק מה שעיריית תל אביב מקבלת מהפרוייקט - ג'נטריפיקציה שתהפוך את השדרה לאתר תיירות כמו שוק הפשפשים. במקביל עיריית ת"א מפתחת את רחוב שלבים, שכרגע אין בו כמעט עסקים, כדי שיהפוך לתחליף לשדרות ירושלים, ועל הדרך תרוויח עוד ארנונה עסקית.
יובל, תל אביב | 31.08.19
64.
ל-42
וגם את הנקיון של התחבורה הציבורית(לא פעם ראיתי תיקנים באוטובוסים וגם לחנך את הציבור הפורבינצאלי שמושבים נועדו לישיבה ולא לרגליים או קיפול רגליים ודחיפתם לגב של הנוסע מקדימה, גם דיבור בכל רם בטלפון אייך לומר לא הכי נעים לסביבה.עד שזה יקרה תחלום.
יהודי ישראלי עם מלוכלך וברברי לרוב | 31.08.19
44.
מנהל גדול ומבריק. אבל קופת שרצים לא קטנה במקטורן שלו
העניין שיהודה גאון עסקי. לגבי חריגות בזמן ובתקציב הכל עניין של השקפה. אם תשוו לתקציב והללוז המקורי הפרוייקט קטסטרופה. אבל הרכבת הקלה תעשה רק טוב למטרופולין כפי שהיא עשתה לכל מי שטמן את ידו בשק הכסף של הפרוייקט. כולם בסוף נהנים מהפירות של הפרוייקט כולל הסוחרים שיחזרו לחגוג על התחת שלכם עם מחירים מופקעים ובעלי הבית שיגבו שכירות מפגרת
דודו | 30.08.19
35.
כל הרכבת זה בדיחה. תל אביב לא בנויה לזה, רק אוטובוסים
חצי עלית חצי תחתית, רחובות קטנים, פקקים אדירים במשך עשור - הנזק עולה על התועלת. מה שצריך זה אוטובוסים ושאטלים - אה רגע, כבר יש כאלה. רק צריך להגביר את התדירות ולאסור על כניסת רכבים לעיר. אפס עלות, אותה תוצאה, רק שלא יהיה סרטים לגזור.
תל אביבי | 30.08.19
21.
למה להביא בנאדם עם עבר פרובלמטי - כוחני
למה מינויים כושלים לפרויקטים אסטרטגיים ? מי הגאון להכשיל מראש את מה שיועד להצלחה . בוחשים בקלחת בחברות שאמורות לתת מענה מיידי לטובת הציבור והמדינה. הכל כאן על תקן שמור לי ואשמור לך וידוע כי הטוב והמועיל באמת משלם את המחיר והולך . התנהלות בולשביקית . בושה . תתקדמו . לציבור נמאס .
ע.מ | 30.08.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת