88. אין גרנדיוזי בקו מסכן, יש ערים שבונות כל שנה קוים. ישראבלוף והרבה אגו כאן. תל אביב כמו בואנוס איירס, המון דיבורים וקן אחד בעשרות שנים. ריו דה ז'אניירו או כל בירה לטינואמריקאית יותר יעלה מישראל בתחבורה המונית עירונית. צביצ | 06.10.19 (ל"ת)
86. כבוד אתה צודק הרכבת הנ''ל לא מעלימה פקקים היא יוצרת פקקים השקיעו מיליארדים במערכת הסעות מפגרת ללא תכנון אורבני אקולוגי והתחבורתי כבוד לטימטום הישראלי במקום רכבת תחתית יוסי | 03.09.19 (ל"ת)
85. נראה כאילו יש כאן הצפת תגובות מטעם בלניקוב ונגד בר און חבל. זה לא מוסיף כבוד. בכל מקרה, לבר און יש קבלות מובהקות, וחבל שהמשך עבודתו כמנכ"ל לא הסתייע. נקווה שהמנכ"ל הבא ייכנס לנעליו הגדולות וימשיך לקדם את פרויקט הקו האדום כל הדרך עד לפתיחה ב-2021 (ובמקביל, גם את כל יתר הפרויקטים). א | 02.09.19 (ל"ת)
84. בראון גרם להיתנגדויות בגלל תיכנון עבור אינטרסים אזרחים שלא התנגדו לרכבת קלה , גילו מאוחר מידי שבראון מתכנן להפקיע להם חצרות וחניות כי חולדאי רוצה . כי מעכרים ואינטרסנטים מעורבים בתיכנון לא לטובת רכבת קלה. פוצצו את התקציבים ושרפו מילארדים על תיכנון לקוי . עשית כל כך הרבה טעויות בראון. ואזרחי הערים ישלמו על הטעויות שלך והאינטרסים תל אביב | 01.09.19 (ל"ת)
83. סגירת יפו "כי חולדאי החליט" זה פשע של בראון. פשע,וגלת חופש התנועה מעשרות אלפי תושבי יפו. נתע סגרה את השדרה לתחבורה ציבורית כי עיריית תל אביב רוצה לא עבור עבודת מסילות. זרוע הביצוע של חולדאי למיזמי נדלן נגד תושבים שזקוקים לתחבורה ציבורית . ככה נראית לצערנו טביעת אצבעו של בראון. המחובר לחולדאי עצוב לך בראון? טוב לדעת לתןשבי יפו הסיוט הרבה יותר גדול. אנשים ויתרו על כל פעילויותיהם. משפחות עוזבות. הצלחתם. משרתם של יזמים. אסנת | 01.09.19 (ל"ת)
82. בראון ניפח את התקציב כי נכנע לעיריית תל אביב במקום להעביר מסילה במרכז הכביש במהירות לרכבת עילית ,בראון נכנע לחולדאי לשפץ את רחובות העיר כל העיר בהחלפת תשתיות שלא לצורך . בראון גרם לחוסר אמון בגלל שאיפשר לעיריית תל אביב לבצע פרוייקטים עירוניים בלי שיתוף ציבור. חולדאי המגולמן לא עובד בשביל תושביי העיר הוא פועל בשביל שופוני ודריסת תושבים. חולדאי רוצה פינוי בינוי להמונים. מספק חניות לאלפי עובדי עיריה ומונע חניות בכחול לבן ממשפחות צעירות ומבוגרים בעיר . בראון לא הבין או שהבין היטב את ההישגים הכלכליים לאינטרסנטים . אסנת | 01.09.19 (ל"ת)
81. בלניקוב מנהל בחסד בחברת נמלי ישראל הוביל בניית 2 נמלים חדשים למרות התנגדות הוועדים של הנמלים הקיימים וללא מימון מדינה. אם המנכ"ל מתנה הישארות בעזיבת בלניקוב אז טוב שהמנכ"ל הלך. עכשיו יש בנת"ע ניהול מקצועני. ישקו | 01.09.19 (ל"ת)
78. מי יקח את הקרדיט גם אני הייתי רוצה להיות יו'ר הדירקטוריון ביום האחרון, ולהגיד שבזכותי הרכבת נוסעת. זה שיטת - הכושי עשה את שלו, הכושי יכול ללכת בדקה הקרוב 89 אלי | 01.09.19 (ל"ת)
77. בלינקוב עם רזומה כלוב עוד ממשרד הפנים והוט הוא האיש הלא נכון במקום הלא נכון. חיים | 31.08.19 (ל"ת)
75. מסריח הגוף מושחת ורקוב מיסודו, כל מי המתפטרים למיניהם בסוף יגיעו למסדרונות 443, חלק נכבד מהמילארדים הולך לשחיתות.... מריח משחיתות | 31.08.19 (ל"ת)
74. מי גוזר סרט ומי משלם כסף?! טעות: את הסרט יגזור כרגיל ביבי הוא עשה הכל והיתר רק היו בסביבה. גם הסרט לירושלים הוא גזר וזה היה דחוף מאד, למרות שעדיין הרכבת הזאת לא נוסעת. דוד | 31.08.19 (ל"ת)
73. הצילו סמוטריץ חייב להעיף את בלניקוב לפני שהוא ממשיך להרוס את החברה. בשלושה חודשים גרם לחצי הנהלה להתפטר. החברה קורסת והדירקטוריון חוגג אחד מבפנים | 31.08.19 (ל"ת)
67. למה רק גולדה ? בשנות ה-30 אלתרמן כתב שיר על המטרו של תל אביב. עוד מעט 100 שנה של חלומות. האם נזכה כבר ב-2022 להשתמש בקו האדום ? דוד | 31.08.19 (ל"ת)
66. רכבת השקרים מאז שקם הגוף הזה שנקרה נת"ע והתחיל לטפל בפרויקט הזה מייצרים שם בעיקר שקרים. רוני | 31.08.19 (ל"ת)
65. האינטרסים האמיתיים להשקעה ברכבת הקלה מופיעים בצילום של ההפגנה ובהדמיה של הקרונות כולם יודעים שהרכבת הקלה לא תוביל להקלה בפקקים, או לצמצום מספר הרכבים הפרטיים על הכביש, מה שמעלה את השאלה למה כל מיני גורמים החליטו להתאבד על ביצוע הפרוייקט. חלק אחד של התשובה מופיע בהדמייה של הקרונות. היום החלק הזה של שדרות ירושלים הוא סלאמס - קטע רחוב מטונף ועמוס רכבים, עם עסקים כמו מרכולים, מקדונלד'ס, בנקים, דואר. בהדמיה יש שולחנות של בית קפה מפונפן, וזה בדיוק מה שעיריית תל אביב מקבלת מהפרוייקט - ג'נטריפיקציה שתהפוך את השדרה לאתר תיירות כמו שוק הפשפשים. במקביל עיריית ת"א מפתחת את רחוב שלבים, שכרגע אין בו כמעט עסקים, כדי שיהפוך לתחליף לשדרות ירושלים, ועל הדרך תרוויח עוד ארנונה עסקית. יובל, תל אביב | 31.08.19 (ל"ת)
64. ל-42 וגם את הנקיון של התחבורה הציבורית(לא פעם ראיתי תיקנים באוטובוסים וגם לחנך את הציבור הפורבינצאלי שמושבים נועדו לישיבה ולא לרגליים או קיפול רגליים ודחיפתם לגב של הנוסע מקדימה, גם דיבור בכל רם בטלפון אייך לומר לא הכי נעים לסביבה.עד שזה יקרה תחלום. יהודי ישראלי עם מלוכלך וברברי לרוב | 31.08.19 (ל"ת)
62. לא תהיה רכבת. לא בתל אביב. לא לאילת. לא לעיר הבה"דים בנגב. לא לקרית המודיעין בדרום. לא בישראל. שמרלר השני | 31.08.19 (ל"ת)
59. אין דבר ״לזרוק מתחת לפסים״ או לזרוק על הפסים , או לזרוק מתחת לרכבת (או האוטובוס), אבל היכן זה בדיוק ״מתחת לפסים״ ? גם בלי לזרוק אותנו ״מתחת לפסים״, דורסים אותנו ודורכים עלינו על כל צעד ושעל ובמדינת החבובות רעש מהומה... הזורק והיורק | 31.08.19 (ל"ת)
58. יהודה בר און יהודה מנהל משכמו ומעלה. כמו שאומרים "גבר גבר" . זכיתי לעבוד תחתיו בשת"פ מלא לפני מספר שנים. הפסד נטו של נת"ע ושל אזרחי המדינה . זיו | 31.08.19 (ל"ת)
56. רכבת קשה בכל מדינה מסודרת הפרויקט היה נגמר בחצי מחיר וחצי הזמן ,אבל במלחמת היהודים ביהודים הכל עולה כפול בלי ספחים נוספים מולי | 30.08.19 (ל"ת)
55. לא כל כך ברור על מה הוא כל כך גאה. אין מקום בעולם שלוקח כל כך הרבה זמן לבנות קו, אינספור איחורים דדי | 30.08.19 (ל"ת)
54. המיליארדים שבוזבזו עד שבן יהודה נכנס לתפקיד, הלכו בחלקם לכיסים של מקורבים ואינטרסנטים הליכוד גרוע פי 10 ממפא"י | 30.08.19 (ל"ת)
53. ותודה לביבי. לך לעזאזל, את המעט טוב שיש כאן אתה גם מטרפד העיקר שבלינקוב קיבל ג'וב | 30.08.19 (ל"ת)
52. רק אצלנו מתגאים בחמש שנות חפירה ובלגאן בשביל להגיע באירופה ובמזרח חופרים מתחת לאדמה, בקושי מרגישים את זה מעל, וכל כמה חודשים נוספת עוד תחנה. ל-"נסיעת נסיון" | 30.08.19 (ל"ת)
51. ממשל תאגידי חשוב אבל יכולת להזיז דברים חשובה יותר חבל ששופכים את התינוק עם המים. יש משהו שעובד טוב, לא צריך לחפש יותר מדי כללים. החלוציות מבוססת על יוזמה של אנשים. יותר מדי סדר וכללים רק תוקעים תהליכים ומתישים את האנשים שיודעים להזיז דברים אופיר | 30.08.19 (ל"ת)
49. א.ב. של ספר ניהול לבינוניים כל מנהל חדש מכריז מיד עם הגיעו שמה שנעשה לפניו לקוי ומפטר מישהוא על מנת למנות את מי שנאמן אליו. יוסי | 30.08.19 (ל"ת)
47. רם בלינקוב כישלון ידוע מראש רם בלינקוב אגו טריפ עם תיק כישלונות ענק כבר עבר לא מעט תפקידים וכשל דודיק | 30.08.19 (ל"ת)
46. מאוד פשוט לגבי זה שנשאר (לכאורה) Follow the Money. אם כפי שמצטייר מהכתבה להבנתי, יש גורמים אותם הנ"ל משרת, לא יהיה קשה למצוא מי הם. יש לעשות, באם נדרש, ניקוי אורוות, טרם הבאת הפרוקייט לשלביו המתקדמים. פנחס | 30.08.19 (ל"ת)
44. מנהל גדול ומבריק. אבל קופת שרצים לא קטנה במקטורן שלו העניין שיהודה גאון עסקי. לגבי חריגות בזמן ובתקציב הכל עניין של השקפה. אם תשוו לתקציב והללוז המקורי הפרוייקט קטסטרופה. אבל הרכבת הקלה תעשה רק טוב למטרופולין כפי שהיא עשתה לכל מי שטמן את ידו בשק הכסף של הפרוייקט. כולם בסוף נהנים מהפירות של הפרוייקט כולל הסוחרים שיחזרו לחגוג על התחת שלכם עם מחירים מופקעים ובעלי הבית שיגבו שכירות מפגרת דודו | 30.08.19 (ל"ת)
43. האגו של רם בלינקוב יעלה לנו ביוקר כדאי שהתנועה לאיכות השלטון תפנה לבג"צ למנוע את הקטסטרופה הקרבה. אם המצב הנוכחי לא ישתנה נוכל כולנו ליסוע ב"קרונות" הממשל התגידי ההזוי של רם בלינקוב בשנת 2021... א. | 30.08.19 (ל"ת)
42. פרויקט מיותר. בזבוז של עשרות מיליארדים לפרויקט שלא יתרום דבר. הפקקים נוצרים בגלל הכניסות הלא יעילות לגוש דן והרכבת הקלה בכלל לא בכיוון הזה. מני | 30.08.19 (ל"ת)
41. הרכבת היא ברכה מה שצריך לעשות זה: א. להפחית את ההשקעה בתשתיות לרכבים פרטיים - הם לא יעילים ומזהמים. ב. להגדיל את ההשקעה בתחבורה ציבורית - להגדיל את הפריסה ואת התדירות. וכן. גם בשבת. יוסי | 30.08.19 (ל"ת)
38. תחבורה ציבורית בשבת , תחבורה ציבורית בשבת , תחבורה ציבורית בשבת תחבורה ציבורית בשבת | 30.08.19 (ל"ת)
37. תודה יהודה יהלום של מנהל ובולדוזר - כולנו חווים לך יהודה הרבה מאוד, תודה מקרב לך ! הלוואי שתחזור ומהר - אם לא לשם אז לפרויקט לאומי אחר איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה עומר | 30.08.19 (ל"ת)
36. עבדתי איתו יהודה הוא עילוי. מעולם לא נתקלתי באדם פרקטי, בהיר וחד כמוהו. השאיר רישומו בכל מקום שבו עבד. וביחס אלי, היה אנושי. הוא עוד ישוב רז הדובר | 30.08.19 (ל"ת)
35. כל הרכבת זה בדיחה. תל אביב לא בנויה לזה, רק אוטובוסים חצי עלית חצי תחתית, רחובות קטנים, פקקים אדירים במשך עשור - הנזק עולה על התועלת. מה שצריך זה אוטובוסים ושאטלים - אה רגע, כבר יש כאלה. רק צריך להגביר את התדירות ולאסור על כניסת רכבים לעיר. אפס עלות, אותה תוצאה, רק שלא יהיה סרטים לגזור. תל אביבי | 30.08.19 (ל"ת)
34. מנכ״ל בולדוזר לפרוייקט קשה ומורכב היה מנכ״ל קשוח,לא פוחד לקבל החלטות קשות, מנוסה (נתיבי איילון , מע״צ) אדם של עשייה . מאז 2001 כיהנו עוד 3 מנכ״לים,אף אחד מהם לא הצליח להניע את גלגלי הרכבת הקלה כמוהו . יש גם חסרונות, אבל היתרונות רבים הרבה יותר. צ.צ. | 30.08.19 (ל"ת)
33. ההיסטוריה חוזרת הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת הביתה, כמה עצוב!! מדינה שמנצלת את מיטב מנהליה וזורקת אותם, הזוי... משה רבינו | 30.08.19 (ל"ת)
32. אזרחי ישראל חבים לו חוב גדול לאחר שנים של דיבורים וגרירת רגליים, סוף כל סוף,אחד שמימש את החלום. כל הכבוד ותודה על הכל שי | 30.08.19 (ל"ת)
31. חבל שאין עוד אנשים כאלו בנוף הציבורי בשקט גרם פה למהפכה התחבורתית הגדולה ביותר שהייתה במדינה. בולדוזר אמיתי שהציבור חב להם חוב עצום. אחד שמבין | 30.08.19 (ל"ת)
30. עוד חזון למועד רכבת לא תקום ותנוע בזמן רכבת שלא תעמוד בביקוש חבל על כל גרוש Bilbi | 30.08.19 (ל"ת)
29. בליניקוב הרס את חברת נמלי ישראל איפה שהוא דורך לא יצמח דשא. חרטטן וקשקשן עם אגו עצום. גיורא | 30.08.19 (ל"ת)
28. יתחילו נסיעות מבחן ואז יגלו ששכחו להרכיב איזה כבל וצריך לפרק הכל כמו שקורה בכל פרוייקט בארץ ואז הפתיחה תדחה בעוד 5 שנים. ממש כמו הרכבת המהירה מתל אביב לירושלים שלא מגיעה לתל אביב א | 30.08.19 (ל"ת)
27. אין סיכוי.. וועדי העובדים יושבים עכשיו ומתכננים את הקומבינות שלהם. איך לשבות כדי לקבל פי עשר ממה שמגיע להם.. סף כאן | 30.08.19 (ל"ת)
26. איש עשיה וביצוע הפסד למדינה ולאזרחיה משכמו ומעלה חבל שמפסידים איש כזה על משחקי אגו יוסי ברק | 30.08.19 (ל"ת)
25. תשובה ל 10 שר התחבורה מינה את בלינקוב כשהבין שהיור הקודם יאיר שמיר חלש ואין בקרה של הדירקטוריון על נעשה בחברה יוסף המדליף | 30.08.19 (ל"ת)
23. מי שמתעלם מהדירקטוריון ..... הוא גם טיפש וגם משלם את המחיר. יאיר שמיר היה חלש ונתן למנכל לעשות ככל העולה על רוחו. הסמנכלים שעזבו כנראה היו חלשים. מי שטוב לא מפחד משינויים. והכתב יש לו אג׳נדה וחופר כל הזמן על משבר ואיחורים שלא יהיו אנונימי | 30.08.19 (ל"ת)
22. כתבה חנפנית במקום לכתוב על מכרזים בעייתיים הכתב החליט לציין שש פעמים שהפרויקט עומד בזמן ובתקציב אבי כהן | 30.08.19 (ל"ת)
21. למה להביא בנאדם עם עבר פרובלמטי - כוחני למה מינויים כושלים לפרויקטים אסטרטגיים ? מי הגאון להכשיל מראש את מה שיועד להצלחה . בוחשים בקלחת בחברות שאמורות לתת מענה מיידי לטובת הציבור והמדינה. הכל כאן על תקן שמור לי ואשמור לך וידוע כי הטוב והמועיל באמת משלם את המחיר והולך . התנהלות בולשביקית . בושה . תתקדמו . לציבור נמאס . ע.מ | 30.08.19 (ל"ת)
19. סופסופ כתבה מאוזנת של ליאור גוטמן על נתע אחרי הרבה השמצות של ליאור גוטמן על כך שהחברה במשבר , חריגות תקציביות , איחור בלוח זמנים ועוד השמצות. הנה רואים שכל הכתבות של ליאור גוטמן עם הכתבה הזו היו קישקוש והסתה אנונימי | 30.08.19 (ל"ת)
17. כ"כ הרבה בולשיט ובלנדר בכתבה אחת גם הממשלה וגם נת"ע הם כישלון קולוסאלי פתאלי וטוטאלי כשזה מגיע לתחבורה ציבורית יעילה אף אחד לא יעזוב את הרכב בחיים אז במקום להרחיב ולהכפיל כבישים ולהקים חניוני ענק במרכז מתעסקים ומשחקים בקקה כל הזמן שון דון | 30.08.19 (ל"ת)
16. גם יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל כושל דירקטוריון החברה לא מבין את תפקידו ופועל בניגוד לטובת החברה דן הראל | 30.08.19 (ל"ת)
14. האיש שהקפיא את הבנייה בגוש דן ב2008 חוזר ב2019 להקפיא את הרכבת הקלה בגוש דן. אורי יוגב | 30.08.19 (ל"ת)
13. יהודה איש עשייה ואיש של אנשים יהודה הינו איש עשייה ואיש של אנשים אדם מיוחד שתרומתו גדולה מאוד בכל מקום שבו הוא נמצא ליאור | 30.08.19 (ל"ת)
11. ליאור גוטמן מתחנף למנכל שהדליף לו במשך חמש שנים. איך פרוייקט שנדחה ונדחה והתייקר בעשרות אחוזים ועדיין לא הסתיים כבר כתוב כמה פעמים בכתבה ש"עמד בלוז ובתקציב". מה עם לבקש תגובה ישירה מרם בלינקוב ? או מיתר הגורמים הרלוונטים ולא להסתמך רק על דבריו. מושיק | 30.08.19 (ל"ת)
10. אני צריך תרגום בגוף הסרט מי מינה את בלניקוב? מי עומד מאחורי מינויו של בלניקוב? למה אתם לא כותבים על זה? אריאל | 29.08.19 (ל"ת)
9. חברה בריונית עם התנהלות מושחתת ושקרנית, טוב שהם הולכים הבייתה לא הפסיקו לשקר את הציבור ולהתנהג בבריונות. הבייתה, ויפה שעה אחת קודם ! מקס הלוחם בדרכים | 29.08.19 (ל"ת)
8. נת"ע היא חברה מושחתת עמוסת פרוטקציות חברה מושחתת עמוסת פרוטקציות. העיקר שולחים מועמדים למכון קינן שפי לעשות הצגה כאילו המשרות כבר לא תפורות חברה מושחתת | 29.08.19 (ל"ת)
7. מי דיבר במדינה ועובד נזרק לכלבים כנראה הפריע למישה למישהו להמשיך לגנוב כספי ציבור תום | 29.08.19 (ל"ת)
6. צדיק ורע לו רשע וטוב לו לפני כמה שנים הייתי בסיור באתר הרכבת ליד הבורסה ליהלומים. בראון עשה רושם נהדר של איש מקצוע שיודע על מה הוא מדבר ומסור לפרויקט. מצער שנאלץ לעזוב. כמו שאני מכיר את המדינה שלנו רק אנחנו האזרחים ניפגע מזה דודי | 29.08.19 (ל"ת)
4. תודה על כל תרומתך העם הסיני מודה למנכל על התרומה הגדולה שלו לממשל הסיני ולפתוח את הדלת של החברות הכושלות גם לאירופה. אין ספק שאת הנזק שגרמת למדינה שלך (בתמורה למה?), עוד תשלם מדינת ישראל שנים רבות. שי ג'יאנגפין | 29.08.19 (ל"ת)
3. שיבדקו כמה מיליונים הוא והבלונדי מעבירים מיד ליד שהחשכ"ל יתחילו לבדוק את הפטור ממכרז של PB ברווזי | 29.08.19 (ל"ת)
2. קבוצות שליטה צריך לחפש את מי משרת רם בלינקוב.. ואז להבין למה לאותה קבוצה שלטת הפריע המנכל המוצלח.... ייתכן מאוד שיש עוד הרבה כסף לחלק לכן כבר עכשיו בונים תשתית מתאימה לכך..... מנהל מאוד מוצלח אך לא בן בית של הקבוצה השולטת בחברת נתע..... הפסד של ציבור ישראלי גור | 29.08.19 (ל"ת)
"בעוד חודשיים יתחילו נסיעות ניסיון ואני אראה את זה בטלוויזיה. כן, אני בהחלט מצטער שעזבתי"
90 תגובות לכתיבת תגובה