76. המחיר לא נקבע לפי היצע וביקוש. כמה שיש יותר פראיי אם החברה מצליחה למכור לפראיירים במחיר גבוה הרי בימים הבאים היא תרשה לעצמה לרדת במחיר עד 75% כדי למכור את שאר המושבים במחיר הממוצע שביקשה לעצמה. חא מתחכמים. מבקשים ממוצע x חבר לחש לי | 07.09.19 (ל"ת)
74. מטוסים חצי ריקים? נחיה עם זה אחרי שנה מגישים בקשה לדחיית תשלומים כי בחובות של מאות מיליונים ואחרי זה פושטים רגל משמש | 04.09.19 (ל"ת)
73. כתבה מפגרת שכחתם את כל הקטע שאם אנשים היו יודעים שהטיסות יוזלו ברגע האחרון, הם היו קונים את הטיסות ברגע האחרון, והרווח הכולל של חברת התעופה יכול להיות כתוצאה מכך אפילו קטן יותר. אבל, המחשבה הבסיסית הזו, היא לא עברה לכם בראש. איש | 03.09.19 (ל"ת)
72. לטלי מ 71 ראשית , תגידו תודה לישראייר שבאה לקראתכם... היא לא חייבת לכם זיכוי ...רק להורים עם הטרגדיה . שנית , עובדה שזוג אחד הזדרז ורכש כרטיס חלופי. מדוע התמהמהתם? חיליק | 02.09.19 (ל"ת)
70. המצב בישראייר 1. כשתכננו מראש לנסוע 6 חברים אז לזוג אחד קרה אסון ובנם נהרג בתאונת דרכים. "שירות הלקוחות" של ישראייר גבה מאיתנו קנס של 150 דולר לאדם וביטלנו את הנסיעה כחוש לפני הנסיעה. לאחר תחנונים קיבלנו זיכוי ל 159דולר לאדם. 2. זוג אחד הזמין כרטיסי טיסה לורנה 3-7.10. לפני שבוע ורצינו להזמין היום לעצמנו. המחיר עלה ב 100 דולר לאדם ההנחה פח וכך גם ישראייר. טלי | 02.09.19 (ל"ת)
69. מה לגבי ימי שבת, גם בישראל וגם ברוב העולם זה לא יום עסקים אז מעטים יטוסו בלי קשר למחלקה הייעודית לעסקים Aie | 02.09.19 (ל"ת)
68. לא עושים את זה כדי כי זה יגרום לחוסר וודאות אם ימכרו כרטיסים מוזלים סמוך לטיסה אז רוב האנשים ימתינו לרגע האחרון ואז לבעלים של חברות התעופה יהיה קשה לתכנן טיסות מראש, כלומר יצתרכו לקחת סיכונים. דווקא שמוכרים כרטיסים מעט זולים יותר הרבה זמן לפני הטיסה אז הרוב הגדול של האנשים קונים קרטיסים הרבה זמן מראש ואז קל מאוד לתכנן טיסות אורן | 01.09.19 (ל"ת)
65. חברות התעופה יותר חכמות מהנוסעים פעם באמת מכרו כרטיסים מוזחים בדקה ה-90 אבל הם הבינו שצריך להפסיק את התופעה ומוטב שהנוסעים ירכשו כרטיסים מראש אלי | 01.09.19 (ל"ת)
64. לא מאיימים עלי אני מזמין דקה 90 בפרנציפ. רק אלוהים מתכנן תוכניות. אם לא מספיק זול אז לוקחים רק חלק מהילדים לחופש, ממציאים שחלק התנהגו לא יפה. משאירים איתם את האישה, למה מי צריך להביא סנדביץ למסעדה אם אתם מבינים למה אני מתכוון ויאללה בלאגן. נוסע ממוצע | 01.09.19 (ל"ת)
63. יש תוכנות מחשב שממקסמות את הרווח, ואת התפוסה. הכתב ניסה למצוא חוקיות, ואין. יש תוכנות מחשב שממקסמות את הרווח, ואת התפוסה. הכתב ניסה למצוא חוקיות, ואין. וגם לא ככ לקח בחשבון פרמטרים מסוימים, כמו למשל אי הדיוק בתפוסה. אני טס הרבה (מאד) בטיסות פנים ארהב. אין דבר כזה מושב ריק. אין. בטח לא ב5 שנים האחרונות. אם כבר אז יש הזמנת יתר (אובר בוקינג) שזה כנראה יותר משתלם כלכלי ממושבים ריקים. לא מדויק | 01.09.19 (ל"ת)
62. בתור אחד שעבד בתחום התיירות - זה בדיוק להפך יש מכירות כרטיסים בעודף. לטיסה ממוצעת מוכרים 102-105 אחוז תפוסה, כי מניחים שיהיו אנשים שלא יופיעו לטיסה. ברגע האחרון דווקא כן מורידים מחירים כדי למלא טיסות. דוד | 01.09.19 (ל"ת)
61. טיסות מוזלות כסף ועוד כסףלא מתחשבים בעם הפשוטשגם רוצה להנות מחופשה בלי לדאוג סקורי יצחק | 01.09.19 (ל"ת)
59. זה לא רלוונטי לישראל... בארהב רוב הטסים בקוים מסוימים ובזמנים מסוימים הם אנשים שטסים לעסקים.... טייס חללית | 01.09.19 (ל"ת)
58. BOAC פשטה את הרגל ואז בריטיש קנו בזול את השאריות כבר אז היו שאמרו ש BOAC זה Better On A Camel (עדיף (לסוע) על גמל) יובל | 01.09.19 (ל"ת)
57. מגיב 49 - מאיטליה - נראה שלא קראת את הכתבה... כל חברת תעופה היתה עושה לך בדיוק אותו דבר, אם היית טורח לקרוא את הכתבה היית מבין למה. סתם אחד | 01.09.19 (ל"ת)
56. התגובות כאן מדהימות הרוב המוחלט של המגיבים מסבירים מדוע החברות טועות ומפסידות המון כסף כי כל אחד משוכנע שהוא יודע איך לעשות את זה טוב יותר. אז לידעתכם חברות התעופה מנהלות את המחירים עם תוכנות משוכללות מאד עם כלי בינה מלאכותית ואלגוריתמים המתוחכמים ביותר שיש כיום בשוק למיקסום רווחים. שום דבר הוא לא החלטה ידנית והכל נמדד ומנותח ע"י האלגוריתם. כך שיש לכל קביעת מחיר כזו או אחרת סיבה טובה מאד מאחוריה. יודע דבר | 31.08.19 (ל"ת)
55. החיובי זה שיש יותר כסאות ריקים איזה סיוט זה מושב צפוף עם נושא ממול שנשען אחורה וכל הכיסאות מלאים ואי אפשר להחליף מקום וזה טיסה של שעות רבות ... ועוד הבנתי שהמטוסים החדשים של אלעל ועוד חברות יהיו אפילו יותר צפופים החיובי | 01.09.19 (ל"ת)
54. לא תואם את הנסיון שלי טסתי הרבה פעמים בתוך ארה"ב וגם טיסות בינלאומיות. הטיסות היו תמיד מלאות ואפילו ביקשו מתנדבים לעבור לטיסות אחרות. נראה לי שמוכרים יותר ממספר המושבים בהנחה שכמה נוסעים לא יגיעו ברגע האחרון. דורון | 01.09.19 (ל"ת)
53. ל-34 לפיקוח על מחירי טיסות אתה קורה משהו באמצע? זו קומוניסטיות קיצונית. אין אף מדינה דמוקרטית, כולל הסוציאליסטיות ביותר, שעושה זאת. אנשים כאן התחלקו על השכל. כל מי שיש לו קושי לרכוש דירה בשינקין מאשים את המדינה. רותם | 01.09.19 (ל"ת)
52. עצוב לקרוא את התגובות פה מתברר שכמעט 40% לא הבינו את מה שכתוב, עוד 40% קראו רק את הכותרת ועוד 10% שקראו הבינו ואח"כ מצאו לנכון להשמיץ כי נאלצו לשלם באופן אישי סכום גבוה שגרם להם לשכוח את שקראו אבי שר | 01.09.19 (ל"ת)
51. ל10, 20 ,41 ושאר הצדיקים יפי הנפש: לכו לגור בונצואלה, או בצפון קוריאה. כיף שם! בנצ | 01.09.19 (ל"ת)
50. בתור מי שעוסק בתחום של אופטימיזציה אני יכול להגיד שלפעמים משתלם להוריד מחיר הדוגמא עם הפעמון לא ממש מייצגת, כי ברוב המקרים אפשרי להוריד ל80% ולמלא את המטוס ולא צריך את מלוא ההנחה. סתם אחד | 31.08.19 (ל"ת)
49. לא כדי לחברות תעופה סדירות למכור בחצי מחיר כרטיס תקרא בתגובה הכרטיס עולה 800$ כל נוסע שוקל ממוצא עם מזוודה 100קג החברות סדירות עמוסות עם עברת מיתן לחו״ל ושלהם 10 מקומות פנויים זה 1000קג על כל קג מיתן הם לוקחים בערך 10$והנה יש להם כבר 10000$ בנוסף מותר לקחת רק מזוודה 1 תעשו חשבון כמה חברה מרוויחה לכן לא כדי למכור כרטיס בזול הגוויות עסק הכי טוב כי 2000-3000$ לגבייה ברוך | 31.08.19 (ל"ת)
47. אל על איטליה ישראל מחיר לכרטיס 3620 ₪. הטיסה אינה מלאה. אשתי ואני חייבים לטוס חזרה לישראל. והחברה של המדינה שודדת אותנו לאור היום. למה ? מכיוון שהיא יכולה. מאז (4 שנים) ועד היום ובכלל , חרם צרכני אישי על אל על. רועי | 31.08.19 (ל"ת)
46. האלגוריתם קובע את המחיר אם תחפש פעם אחת טיסה לתאריך שבו אתה רוצה לטוס המחיר יהיה זול אם תחפש כמה פעמים יום אחר יום המחיר יעלה כי הוא מבין שהתאריך מבוקש דני | 31.08.19 (ל"ת)
45. צריך להבחין בין מכירת כרטיס טיסה בלבד לבין מכירת "דיל" הכולל גם מלון. ב"דיל" יש לחברת התעופה פחות שיקול דעת כי היא מחויבת למלון ולכן מתבקש שרכישת דיל של הרגע האחרון יכולה להיות משתלמת מאוד לנוסע, גם אם לא תתאים לתיאוריות ולסטטיסטיקות של היועצים למיניהם. אלי | 31.08.19 (ל"ת)
43. 24 דווקא התגובה שלך מקוממת!!!!!!!! תאוות הבצע ,החזירות וחוסר החמלה המין האנושי העבירה אותו על דעתו וישרעהל היא אחת המדינות הרעות ביותר מהבחינה הזאת. ג | 31.08.19 (ל"ת)
42. למקסם לעצמם ולהוריד עדיין מחיר גם אפשרי אם יש מטוס עם הרבה מקומות פנויים כן לאפשר לחלק נכבד להמחר במחיר נמוך של הרגע האחרון ועדיין להותיר כמות לנוסעים עם ארנק שמן במחיר הגבוה. בראלי | 31.08.19 (ל"ת)
41. הכללה גסה. יש קוים ושעות שבהם יש יותר נוסעים עסקיים. יש אחרים שבהם כמעט אין נוסעים עסקיים. סוכנות הדקה ה90 לא קיבלה את שמה סתם. איפכא | 31.08.19 (ל"ת)
40. אנשים קוראים את הכותרת וישר כותבים תגובות מגיבים 13 ו-29: זה בדיוק מה שכתוב בכתבה - "יוצאי הדופן היחידים הן חברות התעופה המוזלות" שיש להם מודל עיסקי אחר. ברלה | 31.08.19 (ל"ת)
39. למגיבים " לא נכון" בכתבה מתואר המצב כרגע בעולם התעופה. נראה לכם שיש מודל יותר טוב- מוזמנים לפתוח חברת תעופה, או לרשום פטנט על המודל ולמכור אותו לחברות תעופה. אם המודל תורם לריווחיות של החברה- יקחו אותו. הסיבה למה השקעות בסמארטפונים יותר גבוהות מאשר בציוד רפואי- הוא בדיוק מאותן סיבות- ריווחיות. יוסי | 31.08.19 (ל"ת)
38. טיסות רגע אחרון באופן עקרוני המחירים הטובים לטיסות זמינים 3-4 חודשים לפני הטיסה לא כולל חגים שזה סיפור אחר. כאשר אבי ז"ל עבר התקף לב והלך לעולמו קרעו לי את חשבון הבנק כדי לעלות על טיסה לארץ באותו יום. המטוס היה חצי מלא בגלל העונה [חורף] .כל בקשותי לעזרה כנוסע רגיל לא נענו.......... חברות תעופה חסרות מוסר מינימלי! ישראלי בחו"ל | 31.08.19 (ל"ת)
36. חוסר הבנה בתיירות אם בכל טיסה יש כעשר מקומות פנויים ,50% הנחה שלושה ימים תמלא את הטיסה ,בהנחה שלוקחים את המחיר 400 כנקודת מוצא ,קרי שיש תוספת 2000 (50%) לטיסה ,נקח 10 טיסות ביום =20000 ,140 אלף בשבוע וחצי מליון בחודש ,שישה מליון דולר בשנה ,וזאת הערכת חסר כי אפשר לשכלל. בוא נחשוב מי קהל היעד של כרטיסים אלו ,לא הנוסע המתכנן את החופשה אלה אנשים /צעירים שיכולים לעזוב הכל מהיום למחר ולטוס. קהל נישה זה לא פוגע בשום קהל נוסעים אחר המסקנה זו עצלנות לשמה ,כאמור עם תכנון נאות ובלי הרבה השקעה אפשר למקסם את הפוטנציאל. מיכאל | 31.08.19 (ל"ת)
35. זאת הסיבה שחברות התעופה הן מפסידות כרוניות הן לא ממצות את פוטנציאל המכירות שלהן ומפעילות צוותים ודלק סילוני יקר על ריק.היו צריכות למלא מטוסים עפי ביקוש והיצע . ניהול שגוי .. ופושטות רגל | 31.08.19 (ל"ת)
34. ל21 אתה טועה מה תעשה שכרטיס יעלה לך כמו 10 משכורות כי לשיטתך הכל פתוח ומותר במסגרת השוק הפתוח.. לא יתכן פערי מחיר של מאות אחוזים בטיסות... חיב להיות פיקוח מדינתי על המחירים אינני אומר קומוניזם אבל בהחלט משהוא שפוי באמצע. אדם | 31.08.19 (ל"ת)
33. חברות התועופה =חזירות קפיטליסטית תחשבו ששקילו בשר שאתם קונים היה עולה 50 בחודש מסוים ובאחר 900 או החמאה או הלחם שלכם... כן זו החזירות של חברות התעופה.. כרטיס לפאפוס 50 ובעונה 900 למה ככה, כי הם יכולים במסגרת השמים הפתוחים של השר התחבורה לשעבר כץ. אדם | 31.08.19 (ל"ת)
32. "לא תמיד זה נכון", אמרו קשקשני הפורום, בעלי השכלה תיכונית הם יודעים, הם בצוות אשר פיתח את האלגוריתם לקביעת המחיר, הם אלו המשווים מחירים מול מתחריהם, הם אלו אשר טסו בזמנו בבר המצווה לאמסרטדם ומאז רק לטורקיה\קפריסין. זוהר | 31.08.19 (ל"ת)
31. לא רלוונטי לגבי ישראל כידוע, בישראל יש תמיד טיסות במחירים נמוכים ליעדים הפופולאריים, ותמיד יהיו כרטיסים באתרים הרבים שמוכרים כרטיסים מהיום למחר (כמו חוליו) במחירי ריצפה. זה נובע כנראה שהרבה טיסות ליעדים הללו הן טיסות שנקנו על ידי סיטונאי, שמקום ריק הוא הפסד בשבילו. סגולה | 31.08.19 (ל"ת)
30. המחלקות: אקונומי ועסקים הן מחלקות נפרדות הנוסעים באקונומי המוזל יושבים בחלק אחד של המטוס לעומתם מחלקת עסקים בכיסאות ישיבה שונים לחלוטין אז מה בדיוק הקשר בין המחלקות? חי | 31.08.19 (ל"ת)
29. הקפיטליזם הורג את העולם אתם מצביעים לקפיטליזם ולשוק חופשי ופתוח ואז מתלוננים על החזירות והתעבת בצע, על דו פרצופיות כמר שמעתם? אין לכם זכות להתלונן על ההתנהלות החזירית של חברות התעופה או על מחירי הקפה והקוטז' - זה מה שאתם בוחרים בכל 4 שנים, ואי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה קומוניסט | 31.08.19 (ל"ת)
28. ל 17, זה שקוראים לסבסוד ײבטחוניײ לא משנה את המהות בדיוק כמו שבכניסה לבית קברות כתוב ײבית החייםײ אורי | 31.08.19 (ל"ת)
27. החברות הסדירות מורידות 10 ימים לפני הטיסה ואז מתחילות לעלות מ10 עד 6 ימים לפני הטיסה יש בהנחה זה הזמן להזמין אחר כך מתחילים שוב להעלות המטרה להגיע לאחוז תפוסה שמכסה הוצאות ואז מעלים שוב לפי החישוב שלה הכותבץ למי שמחפש טיסות זולות בעיקר בלואו קוסט זה כן ממש קרוב לסטיסה והכי זול זה דילים מהלילה להבוקר- מרחירי רצפה נואשים דיל לבודפשט שעלה 600 דולר ירד ל199 עם מלון והעברות 3 לילות אולי נכון חלקית | 31.08.19 (ל"ת)
26. כסא ריק במטוס נזק כבד לחברת תעופה 60 טון דסל נשרפים ללא תמורה +משכורות כבדות.... כנראה מטרת הכתבה שלא תחכו לדקה האחרונה ותקבלו טיסה כמעט במחיר עלות...... שלא יעבדו עליכם..... | 31.08.19 (ל"ת)
25. בארצות של האנגלו סקסונים המעמד חשוב מאד. איש עסקים זה שם קוד לאיש יהיר ממעד גבוה שלא רוצה להיות מוקף באספסוף בזמן הטיסה. מכלוף | 31.08.19 (ל"ת)
24. לא תמיד זה נכון על פי רוב טיסות צרטר כן כדאי להמתין לקראת הסוף. הוכח תמיד. מוריס | 31.08.19 (ל"ת)
21. ל-10 האם אתה חושב שחברת תעופה היא משרד הרווחה? אולי הביטוח הלאומי? זו חברה, שצריכה למקסם רווחים. אין שום מקום לדרוש ממנה הנחות במקרים כאלה ואחרים, ובמקרה שאין מתקבלות הנחות כאלה להאשימה בחוסר אנושיות. הגישה שלך - מקומה בכלכלות נכשלות. רותם | 31.08.19 (ל"ת)
20. אסור להוריד מחירים חברות תעופה לא מורידים מחירים , כי אחרות נוסעים יחכו לרגע האחרון. המתרה -למכור חצי שנה קודם ולעסות תיכנון נחון טל | 31.08.19 (ל"ת)
19. ל-1, באמת? אתה חושב שמאות משפחות יתחרו על כרטיס אחד והחברות יפסידו מזה? אני לא יודע איך אתה מתכנן חופשה בעולם שלך אבל אצלנו במציאות קובעים חופש מראש וקונים כרטיס אפילו חודשים מראש ולכן אין לחברות התעופה אינטרס למלא את הטיסה ולהוריד מחירים. שהנקודה שהעלית רלוונטית רק לחברות הלואוקוסט כפי שנאמר במפורש בכתבה שלא טרחת להבין. דניאל | 31.08.19 (ל"ת)
18. ל-12, נסיעות עסקים זה לא בהכרח במחלקת עסקים......... אתה אשכרה חושב שבמחלקת עסקים טסים רק אנשי עסקים? חחח דניאל | 31.08.19 (ל"ת)
16. 6 - הלואי וזה היה נכון רוב נוסעי העסקים נוסעים במחלקת תיירים. בודדות החברות שמזמינות לעובדים שלהן רק כרטיסי מחלקת עסקים. דן | 31.08.19 (ל"ת)
15. לא ברור לי מה קשור בכלל... יש בכל מטוס מחלקת עסקים ומחלקת תיירים ולכל מחלקה מחיר בהתאם... בהנחה שבמחלקת התיירים יישארו 50 מקומות פנויים יום לפני הטיסה, לא יוכלו למכור את הכרטיסים במחיר של מחלקת עסקים, נכון? הסיבה לדעתי היא שחברות התעופה לא רוצות ליצור מצב שאנשים יחכו לדקה ה-90 כדי להזמין כרטיסים במחיר מוזל וזה ידפוק בצורה משמעותית את הרווחיות שלהן. רן | 31.08.19 (ל"ת)
14. כתבה מכלילה ומטעה, השיקולים שונים ממקום למקום ותלויים בהרבה גורמים כתבה מופלצת סתם לתרגם ממקור זר ? | 31.08.19 (ל"ת)
13. גם בשוק אותו הדבר בעלי בסטות משאירים את הפירות והירקות עד שיתרקבו ולא יורידו מחירים חצי מהסחורה נמכר וחצי הולך לפח . | 31.08.19 (ל"ת)
12. ל- 3 איפה אתה חי? נסיעות עסקיות הן לא נסיעות של עשירים, הן נסיעות של אנשים שעובדים בחברה (שכירים) וצריכים לטוס לחו"ל. עסקים | 31.08.19 (ל"ת)
11. למקסם את הרווחים: תוספת על מזוודות. תוספת על בחירת מקום. תוספת על צ'ק אין. זה עולה יותר מהטיסה טומי | 31.08.19 (ל"ת)
10. אנושיות? ולמה כשאתה מתקשר חברה לאומית כמה שעות לפני טיסה, כי קרה מקרה מצער במשפחה(נפטר מישהו קירבה ראשונה), ואתה חייב לחזור לארץ אין שום התחשבות בהזמנת הכרטיסים. המחיר מחיר מלא הזוי בעיני. אבי | 31.08.19 (ל"ת)
9. לדעתי יכלו לפתח אלגוריטים טוב יותר למקסום הרווח אקראיות..... זה שהם לא מורידים את המחירים בסופו של דבר זה הפסד שלהם השיטה צריכה להיות קצת שונה רוצה מחיר זול אין בעיה תקנה בשדה התעופה 4 שעות לפני הטיסה....... ומקסימום 2 כרטיסים יש בני אדם כמו גמלאים או אנשים שאין להם עבודה שיעשו את זה וכך הם יצליחו לגרד עוד כמה דולרים , משמתכנן באמת טיולים עם משפחה לא ימתין בשדה לדקה ה90 אבל הדקה ה90 באמת עמנואל | 31.08.19 (ל"ת)
8. יש לציין שהמאמר לא רלוונטי לטיסות צ'רטר ששם המטרה היא למכור הכל בכל מחיר נוסע מתמיד | 31.08.19 (ל"ת)
7. מאותה סיבה שמלון ריק בארץ לא מוריד מחירים בגלל תקלה בביתנו נזקקנו לחדר במלון ללילה. השעה היתה אחרי חצות, התקשרנו למספר מלונות בהם היו חדרים ריקים בשפע כשהזול ביניהם עלה 800 ש"ח. אף אחד לא הסכים להוריד מחיר למרות שהחדרים היו ריקים ולמרות שהיה ברור שנשהה בחדר רק לכמה שעות שינה. העדיפו לא למכור בכלל את החדר, רק לא להוריד מחיר. מה שמוכיח שהרווחים שלהם כל כך גדולים על החדרים שאותם כן מילאו, שלא איכפת להם ששאר החדרים נותרו ריקים. בדיוק כמו שחברות התעופה מרויחות כל כך הרבה על מחלקת עסקים, שלא מענין אותן למלא את המטוסים. אסור בשום אופן לסייע למלונות כל זמן שהם לא מוזילים חדרים ריקים. נותנים להם סיוע והקלות שלא מגיעים להם מהמיסים שכולנו משלמים בעבודה קשה. מיותר לציין שלא הלכנו לשום מלון באותו לילה, צריך להיות מטורף כדי לשלם 800 ש"ח עבור כמה שעות. אזרחית | 31.08.19 (ל"ת)
4. לא רלוונטי לגבי הטיסות מישראל במיוחד כאשר מדובר ביחודיות היעדים, בעונת הטיסה, וחופשות וחגים. אבי | 31.08.19 (ל"ת)
3. זה שהם מרוויחים יותר מאנשי עסקים זו לא תשובה בד"כ אנשי עסקים נוסעים במחלקת עסקים כך שנוסע "רגיל" לא יבוא על חשבון איש העסקים. בנוסף חברת תעופה לא יכולה להתעלם גם ממה שנוסע "רגיל" משלם, כך שהכתבה לא רצינית. ויטו | 31.08.19 (ל"ת)
2. בתרגום כתבה אמריקאית לא מתייחסים לייחודיות ישראלית בישראל אל על ממילא מקבלת סיבסוד על הפסדים, כך שאין לה שום אינטרס להרוויח. עדיף לה לשמור מושבים בכמעט חינם לעובדים בני משפחותיהם ושאר מקושרים ושמשלם המיסים יממן את ההפסד אורי | 31.08.19 (ל"ת)
1. יש סיבה נוספת אם נוסעים היו יודעים שיש מחירי רגע אחרון .. הרבה היו פשוט ממתינים. חברות התעופה רוצות לעודד הזמנות מוקדמות, זה מעולה (לבחרות) לתכנון וזה מעולה כלכלית כי על כרטיסי טיסה משלמים מראש. נוסעים התרגלו לתכנן חופשות הרבה זמן מראש כדי לשריין מקומות ולקבל מחירים. בצ'ארטרים וחבילות זה שונה כי לסוכנות הנסיעות ששריינה מקומות יש אינטרס למכור הכל. b | 31.08.19 (ל"ת)
למה טיסות לא מוזלות ברגע האחרון, גם כשהמטוס חצי ריק?
76 תגובות לכתיבת תגובה