145. מוצע לחקור כמה מהכסף הגיע לכיסים של המעורבים בפרוייקט או מקורבים אנו בישראל של המאה ה-21 - רוויית שחיתויות וטובות הנאה למי שמעורב או מקורב. ח ו ב ה לחקור ולבדוק את ההתנהלות הכספית, סיבות לחריגות העצומות. לא תמיד ישירות - לפעמים דרך דרך אנשי קש, חברות בת, חברות בחו"ל, בנקים בחו"ל. בסכומים כאלו - קל להסיט כמה מיליונים, או עשרות, וחלילה יותר - למה ש"בערך" קשו או מקושר. לא משנה שמנכל הרכבת הוחלף ו"לא בהנהלה הנוכחית" . איש אחד | 07.09.19 (ל"ת)
144. ראוי שהרכבת תבהיר לציבור מה פירוש הטענה שהיא "תיקנה את הליקוי" באיזה ליקוי *בדיוק* מדובר, ואיך הוא תוקן? יש לציבור זכות לדעת האם הוא נחשף לסכנה בטיחותית. קריאות נגד ועד העובדים (שבכלל לא אמור, ולא רשאי, לנהל את הרכבת) אינן תחליף לעבודה מסודרת ובטוחה ולשקיפות מלאה בפני הציבור. א | 02.09.19 (ל"ת)
143. מה אתם מפרסמים לפני הבחירות... יה סמולנים, מה אתם מפרסמים את המכתב הזה לפני הבחירות, חמוצים, רק מקטרים כל היום, יאללה, אז יש קצת בעיות, מה כואב לכם, מה??... על החתום...מפלגת לא היה כלום, אין כלום, ולא יהיה. מה לא יהיה??.. נחליט, לפי מה שיקרה. קפיש?... בקרה וביקורת | 02.09.19 (ל"ת)
141. בעיות בטיחות נקודה הבנתם את זה עו"ד עלובי נפש ? הכל לכאורה במדינה המושחתת הזאת, גם ההרוגים יהיו לכאורה ? לכאורה עלק | 02.09.19 (ל"ת)
140. איך בדיוק קורה שמישהו מוציא 7 מיליארד שקל כשהתקציב איך בדיוק קורה שמישהו מבקש 3 מיליארד ש"ח למשהו ומוציא 7 בלי לסיים אותו ? זה הכל כסף שמחלחל בכל מיני צורות למקורבי וחברי מרכז הליכוד אז הכל בסדר ? ראיתם את ההאשמות השוחד הקשות כלפי השר לשעבר חיים כץ ? היה גם בטלוויזיה. הליכוד חיחק ומחלק את כל משאבי המדינה למקורבים ואנחנו - אפילו רכבת סבירה אין לנו. אם אתם חושבים שהוועדים לא בעניין הזה... טעות. חיעם כץ, מלך הוועדים והשלמונים. בעל הכסף | 02.09.19 (ל"ת)
139. מה ההפתעה בדיוק כאן בארץ הקודש ומשפט ההלכה עדיין מתפלאים שיורד גשם בחורף אז שלא נתפלא מליקיי בנייה של קו רכבת. נו באמת . דר אוז | 02.09.19 (ל"ת)
138. תקציב 3 מיליארד שתופח ל 7 מליארד ,ואף אחד לא נותן את הדין? פשוט מדהים כיצד זה עובר מתחת לרדאר הציבורי ,ואין אף אחד שאומר רגע מה קורה פה ? נתחיל במי שאישר את המכרז .תחילה להחזיר את המשכורות שקיבלתם כי ברור שלא ביצעתם את עבודתכם. בנוסף איסור בהשתתפות בועדות שכאילו. בנוסף לבדוק מדוע הסכומים התנפחו ומי אישר לנפחם. ואם זה בוצע בתום לב או בשחיתות .ומי אישר להחליף יו"ר דירקטוריון לרכבת הקלה בת"א שעד היום אמצע 2019 עמדה בלוחות הזמנים ובתקציבים .וללא ספק שהמצב עכשיו ישתנה . שם..... | 02.09.19 (ל"ת)
136. ממליץ לכולם לראות צ'רנוביל להבין לאיזה כיוון אנחנו הולכים עם המדיניו כסתח שיש פה דיאטלוב | 01.09.19 (ל"ת)
135. העיקר שביבי וכץ גזרו את הסרט ומאז הכל מקרטע וזה מלמד מה באמת חשוב לשרים: הסרט או הביצוע בפועל. דוד | 01.09.19 (ל"ת)
132. סמוטריץ׳ כבר יוודא שלא יעסיקו יותר מבקרים להטבים ורפורמים אל דאגה התחבורה בידיים שפויות | 01.09.19 (ל"ת)
131. זה לא מפריע לישראל כץ להתרברב בכל מדינה מתוקנת שר התחבורה כבר היה עף מזמן, אחרי כל כך הרבה פשלות שנגרמו ברכבת בגלל הוראות שלו, שנועדו להקדים גזירת סרטים, ולעשות רושם על הציבור. שר כושל משה | 01.09.19 (ל"ת)
130. לא יכול להיות אל תאמינו לדוח. הרי שר התחבורה כץ פתח את הקו בטקס רב רושם. אז למי אתם מאמינים? לאוסף של גויים שעוסקים ברכבות כמה עשרות שנים בודדות בקושי, או לשר התחבורה שקיבל ברכה מהוד רוממותו ביבי הראשון? רן | 01.09.19 (ל"ת)
128. געגועי לרכבות במדינת העולם השלישי סין יצאתי מהמלון, אחרי 10 דקות הייתי ברכבת משנגחאי לבייג'ינג, 1200 קילומטר שנגמעו תוך 4 שעות ואני במרכז בייג'ינג. וזו מדינת עולם שלישי. רון | 01.09.19 (ל"ת)
127. מי יגאל מליוני אנשים מהוועדים הבריוניים אם הרכבת הייתה חברה פרטית היינו נוסעים כבר לפני 20 שנה מתל אביב לירושלים ב חצי שעה. לאה | 01.09.19 (ל"ת)
126. ביבי וכץ נתנו את המכרז לחברה ספרדית בלי נסיון זה לא סתם רכילות - המכרז הוטה לטובת הספרדים, למרות שהיתה הצעה זולה וטובה משמעותית של אלסטום הצרפתית. ביבי נפגש עם הספרדים תוך כדי מכרז, ואח"כ פשוט תפרו להם אותו הסיפור האמיתי | 01.09.19 (ל"ת)
124. אין קללת השבת יש קללת עובדי אלילים אם לא יתחזקו בשבת את הנסילות לא יוכלט ברכבת חהפעיל באופן סדיר רכבות באמצע השבוע . לא מסיעים נוסעים לצערי בשבת. אםיקורס | 01.09.19 (ל"ת)
121. רקבת ישראל הפתגם הידוע ברקבת ישראל "יהיה בסדר"ככה נראית רקבת ישראל. בושה. צפוני | 01.09.19 (ל"ת)
117. כל הכבוד להנהלת הרכבת שנותנת לחברת חוץ לבדוק אותה לשם שינוי רואים שינוי בהנהלת הרכבת, לקחת חברת חוץ שתעביר ביקורת על איכות המתקנים והרכבות זה אומר שמישהו לוקח אחריות על ביטחון הנוסעים. ולכל המתלוננים (אומללים טיפוסיים) באותה נשימה יכלו לומר הכל תקין עד שהייתה צצה תקלה. תפסיקו להתמרמר ותלמדו להעריך מה שעושים כי זה לא מובן מאילו. אתם מתלוננים על פוליטקאים ומאשימים אחרים תסתכלו על עצמכם כי אם אתם חושבים שמשהו לא תקין, הייתם פועלים ולא יושבים מאחורי מקלדת ומבלבלים את המוח. שיהיה שבוע טוב , חודש טוב ובשורות טובות. שוקי | 01.09.19 (ל"ת)
115. מה לכאורה ????? מה זה השטות הזו של העיתונאי הינוקא הזה עם הלכאורה ?? מה זה הלכאורה המטומטם הזה | 01.09.19 (ל"ת)
114. רק ביבי וכל מרוצים כי הם נסעו 41קמ וניצלו מאסון. רק על תושבי ישראל ביבי וכל יכולים להוליך שולל. חברות עם סטנדרט לא מקבלים את התשובה יהיה בסדר. אלי | 01.09.19 (ל"ת)
113. ל106 דווקא אני מכיר 2 בעלי גלידריות באותו אזור. אחד עובד בשבת ומרוויח הון. האומלל השני לא עובד בשבת ונשאר עם כיסים ריקים,עד שראיתי אותו משלים הכנסה כאיש מכירות (דור טו דור) של חברת סלולר אז בלי מיתוסים בבקשה... אמת | 01.09.19 (ל"ת)
110. שימו לב רבותי חדלי האישים שכמותכם ; לאף אחד פה לא משנה החריגה בתקציב ב4 מיליארד שקל מעל לתיכנון נכון שישראל לא מקצועית בתיכנון כלכלי ( ראה מטוס הלביא ) ואם אתם מקבלים כמובן מאליו את החריגה בתקציב / אז שיהיה לכם לבריאות רמז ; אם יש ״חריגה ״ יש לחריגה כיס ..ולמי שהוא כן כדאי שתהיה חריגה ( מישהוא כן מרוויח מזה ..) ואם אתם לא שואלים למה להשקיע ים של כסף בפרוייקט שאין כל הרבה ביקוש ( דרישה ): אזי מגיעה לכם משטר ( פוליטיקאים ) שמתכמנים אתכם -ואתם לא שואלים שאלות ... ככה בונים עוצמה ציונית ...מקאקה-מייקה של פרויקטי פושטק גלותי | 01.09.19 (ל"ת)
107. ל106- זה לא קללת השבת זה קללת חוסר המקצוענות, הפוליטיזציה, חוסר היושרה, לקיחת השוחד, חוסר לקיחת אחריות ואף הטלתה על אחרים. זה קללת הניהול הכושל, שמתחיל מרמת הממשלה הכושלת וראש הממשלה הכושל שעסוק בסכסוך בין האזרחים במקום בטיפול בהם. רן | 01.09.19 (ל"ת)
106. קיללת השבת חיללו שבת כי הזדרזו... והקללה לא עוזבת את הקו האומלל הזה. מדי יום תקלות חוזרות ונשנות. כמעט שנה הרצה ונאדה ממשיכות התקלות. מי שזוכר... ממשלתו של ברק נפלה כי חיללו את השבת בהעברת טרנסורמטור של חברת חשמל. מה שמכונה המשחן. מה שלא יודעים שהוא מעולם לא עבד..... תבדקו. מי שנוגע בשבת אין בו ברכה ליטל | 01.09.19 (ל"ת)
105. DB חברה רצינית ביותר - כדאי הפעם להקשיב ולהפסיק עם שיטת הסמוך. להתחיל לעבוד מסודר. | 01.09.19 (ל"ת)
104. שיא השערוריה! לדעתי שיא השערוריה היא התגובה של רכבת ישראל על חוות-הדעת, שהרכבת עצמה הזמינה ושילמה עבורו!!!, אבל: (א) "המכתב מהווה חוות דעת לא מחייבת", ובתרגום לישראלית-פרטאצ'ית - "אמנם אנחנו הזמנו חוו"ד מאחת מרשתות הרכבות הטובות בעולם ואמנם הם מצאו כמה וכמה ליקויים, אבל אנחנו מתכוונים להשתמש בה לעטיפת הרינגים". (ב) "...תיקנה הרכבת את הליקוי המצויין בו", ובתרגום לישראלית-פרטאצ'ית - "אמנם הגרמנים ציינו בחוות-דעתם כמה וכמה ליקויים בטיחותיים, אבל אנחנו בישראל ואנחנו נחליט איזה ליקויים יש לתקן ועל אילו אפשר לצפצף, אז החלטנו לתקן אחד מהם, להצליב אצבעות, לתלות בכל קרון חמסה, ולשלם לרב (אורתודוקסי כמובן) שיסע בכל רכבת ויתפלל תהילים". אבידן | 01.09.19 (ל"ת)
103. ל80 ,הצחקת אותי. זה לא אומר שהנהלת הרכבת יותר טובה, היא עלובה כמו הועד שלהם. צפצפ | 01.09.19 (ל"ת)
101. במדינה אחרת ישראל כץ היה נזרק הביתה במדינת המושחתי מקבל שידרוג פשוט בושה אלה האפסים שמנהלים את המדינה . ערן | 01.09.19 (ל"ת)
100. אין על ההנדסת הרכבות הגרמנית הם עושים לנו בית ספר. כדאי ללמוד כראוי. הבעייה התחילה דרך אגב שהמנכ"ל הקודם, הסכים לקבל מיצרן הרכבות בומברדייר ציוד בטה מלא באגים כדי שהישראלים ימצאו לו כל התקלות. עכשיו תבינו למה יש כל כך הרבה תקלות. יואב | 01.09.19 (ל"ת)
97. דיחה דיחה דיחה מצאתם את מי להביא לבדוק. הייתם מביאים את טאטא ההודית, והכל היה עובר בהצטיינות. גנאדי אבוטבול, קרמיאל | 01.09.19 (ל"ת)
96. הקו הוכשר ברמה של גלאט חלק לא אמורות להיות בעיות, ואם יש - אז קצת איזולירבנד ישמיש אותן. האדמו"ר | 01.09.19 (ל"ת)
95. כתבה ותגובות ממומנות ניסוחי הכתבה ומספר תגובות פה הגיעו בודאות מאנשי ועד עובדי הרכבת. אריק | 01.09.19 (ל"ת)
94. תקלות בדרך לירושליים ברכבת רק ביבי יכול תנו לביבי לנהל את הענין ותראו איזה התיחסות חיובית הוא מקבל מראשי חברת db כץ לא אשם זה ביבי שנתן לו לנהל באופן כישלוני את הענין אשם אז רק ביבי יכול אפרים מלר | 01.09.19 (ל"ת)
93. במקום שאני רואה פקקים , תאונות דרכים הפעלה כושלת חלקית של קו רכבת לבירה ביבי נתניהו רואה סיגרים חמגשיות צוללות מצריות, חשמלאי שעובר בבית בקסריה ביום כיפור (לפי ה''חשבונית'') מינוי עושי דברו בנקודות שלטון, ובקיצור הרבה מחלפים לא גמורים. ועכשיו הטמעת פחדים בטחוניים כדי שחסרי מוח יצביעו בפריפריה האומללה עבורו ויצילו אותו מישיבה במתקן שב''ס לכמה שנים בכפוף לשימוע. דודו | 01.09.19 (ל"ת)
92. שופכים מיליארדים ועדיין לא רואים את הסוף ישראל כץ פופוליסט שחצן יהיר חסר הבנה.העיקר שופוני.והוא רוצה להתמודד על ראשות הממשלה.לא סתם המושחת תומך בו כי הוא יודע שהוא הכי פחות מתאים ביזיון גדול | 01.09.19 (ל"ת)
91. את אזהרות ה-DB צריך לקחת ברצינות. אני מקווה מאוד שרכבת ישראל לא תנהג כמו חברת הרכבת הטורקית, שהתנהלה בחכמולוגיה והתעלמו מאזהרות גרמניות לגבי בטיחות הרכבות המהירות החדשות שלה, וגרמה בכך לתאונה קשה לפני שנים אחדות. שלמה איתי | 01.09.19 (ל"ת)
89. ישראבלוף. אתמול שר תחבורה, היום שר החוץ, מחר ראש ממשלה? ככל שאתה חדל אישים, כך אתה נבעט מהר יותר למעלה. ניפלאות הליכוד.............. דודיק | 01.09.19 (ל"ת)
88. ועד העובדים מנהל מלחמת חורמה בדרג הממשלתי רק צווי עבודה ואכיפה נוקשה תביא לידי סיום את הפרויקטים שהמשק מחכה להם לחי | 01.09.19 (ל"ת)
85. בושה וחרפה הם מסכנים את הנוסעים מעניין מה יקרה עם הדוח מחכים שיהיה פה אסון הנהלת הרכבת מסכנת את העובדים והנוסעים | 01.09.19 (ל"ת)
82. מי שעיניו בראשו מבין שוועד הרכבת פועל על מנת להבטיח את שלום הנוסעים והעובדים ואינו בא כדי לגזור סרטים וקופונים על חשבון הציבור הנהלת רכבת ישראל חוזרת שוב ושוב על טעויות וליקויים בטיחותיים בטוענה שזוהי סחיטת הוועד מה שמתברר כלא נכון ומצדיקמאת טענות הוועד בכל הקשור לבטיחות הנוסעים ולתגמול העובדים. לבסוף מגיעות הוועדות והחגיגה לא נגמרת אופטימו | 01.09.19 (ל"ת)
80. כץ מהר להביא השגים והביא כשלון לכת אצה הדרך להביא הצלחות ואלה התוצאות. שר לא יוצלח שצריך לפרוש שרק לא יביא כשלון בעוד מקום. ציפי | 01.09.19 (ל"ת)
79. לפני שאתה מגיב כדאי שתכנס לויקיפדיה ותקרא על קו הרכבת המהיר לירושלים! ממש לא צריך לבחור בין פיגוע ב"טיזנבי איפה שאין לאמבולנסים גישה לפצועים לבין תחנת רכבת", תכנס לויקיפדיה ותקרא את סעיף "ליקויים בהקמת המנהרות", את סעיף "הרצה ומועד פתיחה",ואת סעיף "חנוכת הקטע ירושלים-נתב"ג". שם למשל, יש נתיב ארוך (כ-40 ק"מ) שעובר בתוך מנהרות שאם חלילה יקרה שם אסון, אין שם גישה לרכבי הצלה. יחד עם זאת שר התחבורה כץ הורה לפתוח את הקו במועד שנקבע. ל-76 | 01.09.19 (ל"ת)
78. למה זה לא מפתיע אותי כל הנהלת רכבת ישראל לא בטיחויתי- לפתר אותה ולגייס הנהלה חדשה בחצי מחיר קברן | 01.09.19 (ל"ת)
77. החגיגה הכושלת מישהו זוכר היום את ראש הממשלה, נתניהו, בחזה מנופח מגאווה ואת שר התחבורה, ישראל כ"ץ חונכים בטרם עת את קו הרכבת מירושלים? אז לא היה מסע בחירות. סתם טקס מצולם בטרם עת כדי להוכיח את "גדולתם". בושה. יוריק קרמר | 01.09.19 (ל"ת)
76. איך זה שאני לא מופתע? מה שהיה צריך לעלות 3, כבר עכשיו 7, ועד הסוף יהיה בטח 10... חוני המתגלגל מצחוק | 01.09.19 (ל"ת)
74. ביבי בתגובה: מה,מה פתאום,איפה שאתם רואים תקלות אני רואה פתרונות זהו שרה,תשחררי את הדריכה על השק הוא כבר סגול אחד | 01.09.19 (ל"ת)
73. העיקר שביבי והליצן הקודם כץ עשו עלינו סיבוב. שיקרה אסון היכן הם ? ברכב הפרטי שלהם. אלי | 01.09.19 (ל"ת)
72. ישראל כץ - כשלון מהדהד בכל אשר נגע גרם לבזבוז כספים והשאיר אדמה חרוכה. העיקר הצטיין בגזירת סרטים - תחת חסותו - של החשוד מבלפור - ובתמורה קיבל הזדמנות לחסל את משרד החוץ פולי | 01.09.19 (ל"ת)
71. מה שלא הורג מחשמל אוי ואבוי לנו עם הממשלה הזו... הבית השלישי לא יחזיק הרבה זמן מיצי השפן | 01.09.19 (ל"ת)
70. גילה, מספר 47: גם לך אין מושג מה הסכנות בנסיעה ברכבת. הרכבת שמה מאבטחים בכניסה לתחנות הרכבת, וכולם מרגישים בטוחים עד הגג. הייתה כתבה בעתונות (חפשו בגוגל) על רועה צאן שפתח את הגדר ליד הפסים, העלה את עדר הפרות שלו על הפסים שיאכלו את הצמחיה שגדלה שם, והרכבת התנגשה בהן - הנהג לא הספיק לעצור בזמן. כמו שהרועה הצליח להעלות פרות על הפסים, ככה מחבלים יכולים להעלות מטען נפץ על הפסים, בידיעה שגם אם הנהג יראה את המטען, הוא לא יכול לעצור בזמן. עכשיו תשאלו את עצמכם איפה אתם מעדיפים שמחבלים יפוצצו אתכם - על הפסים בטיזינבי, איפה שאין לאמבולנסים גישה לפצועים, או בתחנת רכבת? ועכשיו הגענו לפואנטה - המאבטחים *פוגעים* בבטחון שלכם, כי הם יגרמו למחבלים לבצע את הפיגוע במקום בו יהיו יותר הרוגים. יובל, תל אביב | 01.09.19 (ל"ת)
69. לא לדאוג. יש לי בן דוד שמייצג חברה שמתקנת ליקויים ברכבות באפגניסטאן. הם כבר שלחו חשבון עבור המקדמה. בנימין את סמארקיץ׳ בע״מ | 01.09.19 (ל"ת)
68. DB ירשה את RB RB, שקדמה ל DB היתה חברת רכבות מאוד יעילה.עמדה בזמנים באופן מושלם. קווי הרכבת לאושוויץ בירקנאו לא סבלו מאיחורים. הרכבות לשם הגיעו בזמן. נוסע עצוב | 01.09.19 (ל"ת)
67. אבל כץ הכריז על הקו כעובד פיקס לפני שנתיים.... בדיוק כמו שראש הכנופייה הכריז על כל הכנופיה... רון | 01.09.19 (ל"ת)
66. כל עיכוב/תקלה מכניסים כסף מה שאנשים לא מבינים הוא שאין דבר כזה -ליקויים.. ליקויים בטיחותיים הם תירוץ לסחבת בחסות החוק. כל זמן שהפרוייקט לא הושלם, מישהו משלם למישהו.. והמישהו הזה מרוויח ומשלם למישהו אחר. שיטת הדלת המסתובבת. קרין שמור | 01.09.19 (ל"ת)
65. אפשר לחשוב שהרכבת החשמלית הומצאה בישראל... אלפי רכבות חשמליות נוסעות ברחבי העולם בלי בעיה, וכאן עושים מ 60 קילומטרים עסק גדול. שלומיאליות בירוקרטיה ושחיתות, תוצרת ישראל הן האשמות. Xיים | 01.09.19 (ל"ת)
62. הם עושים 20 ק"מ ביום, אבל הם עושים את זה כל כך גרוע שבסוף היום מפרקים 19. רכבת לשום מקום. | 01.09.19 (ל"ת)
61. להעמיד את ישראל כץ המושחט לדין. קיבל הרבה כסף כדי להפעיל קו רכבת דפוק איך השר שהיה עסוק רק בהילול עצמי לא מגיב לזה? צריך עוד אסון כדי שאז יחפשו מי חתך פינות? ישראל כץ לדין z | 01.09.19 (ל"ת)
58. הכי יפה שכץ וביבי חנכו את הקו לפני שנתיים קו שבכלל אמור להיות הקו המהיר לתל אביב... גידגיד | 01.09.19 (ל"ת)
57. "הצהרת 'הכל בסדר' לא תפתור את הבעיות" - כל מילה נוספת מיותרת! - העיקר שביבי גזר סרטים ואנחנו נתחשמל נוסע | 01.09.19 (ל"ת)
55. זה מה שקורה שנותנים לחברות ישראליות ללא ניסיון לעשות את העבודה. משרד התחבורה והאוצר - הם יודעים הכל... נתנו לחברות ישראליות זולות לחפור ולהקים - בלי יידע. החברה המתכנננת הציעה גם לבצע, אבל בירושלים חכמים יותר... בוא נקווה שלא יהיה אסון במקום מקצועיים מאירופה | 01.09.19 (ל"ת)
54. לכתב , מה זה בעיות לכאורה ? מה אתה בהזייה ? הם הצביעו על בעיות נקודה . מה זה לכאורה ??? מה הבעיות לא קיימות ? איתי | 01.09.19 (ל"ת)
53. "חלק ממערכות החשמל עדיין אינן בטוחות להפעלה בקרב ריכוזי אוכלוסייה גבוהים" ריכוזי אוכלוסיה גבוהים של נמיות, צבאים, שועלים או עכברי שדה? אי אפשר היה לקבל תגובה יותר מפוברקת? הקו עובר מחוץ לישובים וערים. נראה כמו הזמנה ממומנת של ועד עובדי הרכבת שיצדיק את הכאוס שהם מחרחרים. קול קורא | 01.09.19 (ל"ת)
52. חכה תראה כשיגיעו הימים כשיהיה צורך דחוף לטפל בגרעון המיליארדים (תודה ביבי) חכה תראה כשיגיעו הימים כשיהיה צורך דחוף לטפל בפרעון גרעון המיליארדים (תודה ביבי), והימים האלו יגיעו. מי שיאכל אותה זה מעמד הביניים והמעמד התחתון, לא הטייקונים. ל-44 | 01.09.19 (ל"ת)
51. כץ ? כץ במדינה מתוקנת כבודו היה הולך הביתה ולא קופץ להיות שר החוץ ( עם אנגלית של ילד בכיתה ד ) עם חלום לראשות הממשלה . ישראל סמוך , כץ קומבינה . ניהול מדינה צריך להתבצע ע"י מנהלים שיודעים לנהל ולא ע"י קומבינטורים שאין להם מושג בניהול . כץ - הביתה רגב - הביתה חיים כץ - הביתה אוחנה - הביתה כחלון - הביתה ומהר .כמה הרס אתה מתכנן עוד לעשות ? גאלנט - הביתה , באמת ביבי רצה לשים אותך לרמטכ"ל ? דרעי - הביתה ומעל לכל ובהקדם ביבי הביתה ישראלי | 01.09.19 (ל"ת)
49. איפה מנכלית משרד התחבורה המגוכחת הזו שתגיד שאלו בעיות חולפות כנראה שאנחנו צריכים להבין שאנחנו לא מדינה מערבית וככזו,אין לנו מה לצפות שהכל ידפוק. אנחנו קונים ציוד מחברה קנדית (הכי יקרה בעולם) חברה איטלקית סינית מקימה לנו את המסילות ובסוף,ערס פרחה ופוליטיקאי ימני מצ'וקמק מתפעל את כל העסק הזה מגיע לנו,אנחנו הצבענו בעד מפלגה שלא מטפלת במדינה שלנו וזו התוצאה לא לשכוח להצביע ביבי שיוכל לזמבר אותנו שוב נמרוד | 01.09.19 (ל"ת)
48. מה הקשר לסמוטריץ חודשיים בתפקיד, בממשלת מעבר ל-27, מה סמוטריץ אשם, מי שהיה שר התחבורה כשעשו את הפרויקט הוא ישראל כץ, כיהן 10 שנים בתפקיד 2009-2019! ל-27 הצחקת | 01.09.19 (ל"ת)
47. בטיחות מעל הכל אנשים נוסעים ברכבת ולא יודעים על סכנות . זה אחריות ההנהלה לביטחונם של הנוסעים . הזמנתם ביקורת - עליכם לתקן את הכשלים במיידי . להטיל האשמות על ועד עובדים ? זה לא מעניינם של הנוסעים . סעו ליפן ולימדו איך עובדים ומפעילים רכבות ואיך מיליוני בני אדם נעים בדייקנות ובסדר מופתי ממקום למקום . גילה | 01.09.19 (ל"ת)
46. כישלון חכמי חלם האשמים העיקריים ביבי וכץ שרצו לגזור קופונים על חשבון בטיחות הנוסעים ולהאשים את וועד עובדי הרכבת בכישלון שלהם אבל הציבור לא טיפש כפי שהם חושבים הלא לא כל הציבור מיוצאי שוק הכרמל ושוק מחנה יהודה יש בציבור גם אנשים עם שכל John McCain | 01.09.19 (ל"ת)
44. ל 2 , 4 ועוד שכמותם חוץ משבת עבדו בקייץ והיה חם בחוץ ועבדו בחורף ואז קר ועבדו בלילה אז היו עייפים. מוטי | 01.09.19 (ל"ת)
40. לא הבנתי איך "חלק ממערכות החשמל שם עדיין אינן בטוחות להפעלה בקרב ריכוזי אוכלוסייה גבוהים" זה חשוב כשאין ולו מטר של המסילה בין נתב"ג לירושלים שעובר "בקרב ריכוזי אוכלוסייה גבוהים". נוסע בקו | 01.09.19 (ל"ת)
39. מישהו מופתע ? אני לא .בזיון אחד גדול מערכת הרכבות וזה ע"ח מי ? מנהלים חסרי ידע . בושה . אורלי | 01.09.19 (ל"ת)
38. ניסנקורן = שביתות = ועדי עובדים = פוליטיקה בעבודה כך זה שועדי עובדים קשורים לגוף פוליטי, שנקרא הסתדרות, שקשור לגוף פוליטי, שנקרא כחול לבן, שהוא שמאל רדיקלי בתחפושת לא מתפלא | 01.09.19 (ל"ת)
37. בזיון ענק של המנכ"ל שחתם לחברה הספרדית לחשמל הטעות ענקית של מי שנתן לפני שנים לחשמל את כול המסילות לחברה אחת .ועוד חברה ספרדית..היה צריך לחלק ל 3 לפחות.לא אשמת סמונטריץ גדי | 01.09.19 (ל"ת)
36. מה מפתיע? רפובליקת בננות בכלל כל הקונספט של הרכבת החשמלית עם העמודים המכוערים שלה שזה דבר מיושן כבר כ 50 שנה ויותר, אם כבר הלכו על פרויקט כזה למה לא לעשות רכבת מגנטית? אבל ככה זה שמקבלי ההחלטות הם מקורבים למאפיה ולא אנשי מקצוע. א. א | 01.09.19 (ל"ת)
34. מה הקשר לסמוטריץ חודשיים בתפקיד, בממשלת מעבר ל-27, מה סמוטריץ אשם, מי שהיה שר התחבורה כשעשו את הפרויקט הוא ישראל כץ, כיהן 10 שנים בתפקיד 2009-2019! ל-27 הצחקת | 01.09.19 (ל"ת)
31. סמוטריץ להעביר את המסילה לשטחים דחוף כל התקציבים יגיעו כמו טיל.כך זה שכץ הדביל ונער גבעות גמד מנהלים את התחבורה דר | 01.09.19 (ל"ת)
30. ה- D.B. קיימת כמעט 200 שנה חייבים ללמוד את ההערות הבטיחותיות ה- "דויטשה באן" D.B. מרשתת את כל גרמניה ,ושותפה ברשות הרכבות האירופאית לאורך ולרוחב היבשת. סדר גודל של עשרות אלפי ק.מ. רכבות חשמליות , רכבות נוסעים ומשא חברת רכבות מהטובות והבטוחות בעולם , צריך להשתמש וללמוד מניסיונם . חייבים להתייחס לדוח שהגישו לרכבת ישראל , אם יש ליקויים בטיחותיים , לתקנם לאלתר לפני שיתרחש אסון בטיחותי . הכותב השתמש בשרות רכבות D.B. משנות השישים מאה קודמת ועד היום סדר גודל שישים שנה בכל פעם שביקרתי בגרמניה . יוסף קצשטיין | 01.09.19 (ל"ת)
28. מה זה "חברת הבקרה הגרמנית DB // ?? .."....DB זאת חברת הרכבות הגרמנית Deutsche Bundesbahn | 01.09.19 (ל"ת)
27. שר תחבורה אפס - סמוטריץ תת רמה של תחבורה פה בארץ? איפה שר התחבורה? סמוטריץ???. משחק ברכבת | 01.09.19 (ל"ת)
25. ואם תהיה תאונה שיהרגו בה עשרות אנשים שר התחבורה יפתר את האחראי על הבקרה וימנה משהוא אחר והחיים ימשכו כרגיל עמנואל | 01.09.19 (ל"ת)
24. קצב החישמול מטר לחודש לפי מה שרואים מהצד ..הפסיקו לבנות את עמודי החשמול עד מחלף לה גרדייה..מישהו פה צריך לשלם על כל ההתנהלות הזאת..איפה שתשים אצבע הכל מקוקלקל פה.ביוקרטיות .חלם.מדינה של בני זונות גנבים..חסרי בושה.פוליטיקאים מנהלי פה מטומטמים.אזרחים פרייארים טוביה | 01.09.19 (ל"ת)
23. לקנוס את האחראים להתנהלות / לעבודה הלקויה עד שלא יתחילו לקנוס את האחראים על בזבוז הזמן / הכסף ועל הליקויים המצב ימשך . אין מישהו עם "ביצים" שינהל את הפרוייקטים הלאומיים כמו שצריך ויעמוד בתקציב שנקבע. הקומבינה התגלמותה. מחכים לטוב | 01.09.19 (ל"ת)
22. הזדמנות לכײץ וביבי לגזור עוד פעם סרט על פתיחת קו קו מעולה, אפשר לגזור סרט גם 4 פעמים והיד עוד נטויה אורי | 01.09.19 (ל"ת)
21. כעובד מצודת זאב לשעבר השנה אעבוד במשרד עורכי-דין בת"א נהנתניהו יכלא השנה לעשור אמן למגיב 12 | 01.09.19 (ל"ת)
16. האוויל שדרש לתוח את הקו לפני הבחירות הקודמות כדי להשיג תמונות לצורך הבחירות הורס עכשיו את משרד החוץ. תיכף יתחילו מינויים של הדיוטות ממרכז הליכוד ובני משפחתם לשגרירויות בכל העום. מאכר קטן ועלוב. כץ, ישראל כץ | 01.09.19 (ל"ת)
15. יהיה בסדר-עד האסון הבא שיתיעצו עם מבקר המדינה- הוא יגיד להם שהכל בסדר המצב פתאום מדהים | 01.09.19 (ל"ת)
14. ל 9 למה המשפט על הכל בסדר מתנשא? ובסה"כ יש על מה להתנשא כשרואים אומת סטרטאפ שמתנשאת כאילו 9 מתוך 10 קבין של חוכמה נפלו בחלקה ולבנות קו רכבת של 50 ק"מ לא מסוגלת. מי שהיה ביפן מבין מה אפשר לעשות. בסוף 1945 המדינה היתה הרוסה לחלוטין. הרכבת עוצרת בתחנה בדיוק של 2 ס"מ. נקווה שאצלנו תעצור בדיוק של 2 מטר. זה לא החוכמה, זה החוכמה לא להתחכם. זה החוכמה לעשות מה שצריך בלי התחכמויות. גבי | 01.09.19 (ל"ת)
13. חישמול רכבות כבר קיים מעל 40 שנה ברחבי העולם ורק במדינת חלם לא מצליחים כבר 3 שנים לחשמל 50 קילומטר מסילה. הם עושים מטר ביום? עריד | 01.09.19 (ל"ת)
11. זוכרים שישראל כץ פתח את קו הרכבת הזה - יותר מפעם אחת? אזרחי ישראל עוד יסבלו שנים רבות מהפרויקטים הכושלים שהביא עלינו שר התחבורע, הבול-גוזר ישראל כץ. קווי הרכבת הקלה והמטרו, שדה התעופה רמון, חוסר הרחבת נתב"ג והחלטה על שדה נוסף, קו הרכבת לרעננה מערב ועוד. זוועה! תלאביבי | 01.09.19 (ל"ת)
10. דו''ח גרמני, שביתה איטלקית והתנהלות ישראלית... נסעו ברכבת חשמלית... גם לכם נשמע כמו בדיחה? :) הכי אהבתי את המשפט הגרמני המחנך והמתנשא על ה'יהיה בסדר'. חחחח בולי | 01.09.19 (ל"ת)
9. כל הכבוד לרכבת ששכרה חברת בדיקה חיצונית בשביל זה משלמים לחברות חיצוניות, כדי לקבל ביקורת. יריב | 01.09.19 (ל"ת)
7. הסמוטריץ' יכול להשתמש בזה לתעמולה נגד הליכוד ששותה לו מנדטים. ממנו הרי לא מצפים שיעשה משהו בנוגע לרכבת לפני שמעיפים אותו ממשרד התחבורה. פינקופץ | 01.09.19 (ל"ת)
6. בלי עמלות למשפחה ולמפלגה לא תתקדם העבודה -ככה עובדת חברה בשליטת מרכז הליכלוך בגין מתהפך בקברו | 01.09.19 (ל"ת)
4. הקו ירושלים-נתב"ג-ת"א נבנה ע"י טובי המומחים אז מה אומר הדוח, שהמומחים לא מומחים, שהתשתית והבניה לא תקינים כי היתה רשלנות? לדעתי הכל נובע ממקום אחד חילולי השבתות בהקמת הקו. כולנו יודעים כשיש ברכה בדבר מסויים הוא מצליח וכשלא שורה בו הברכה הוא נופל. אולי זו הבעיה שהקו הזה כל כך בעייתי, אין לי ספק שטובי המוחות עבדו על הכנת הקו ועשו כמיטב יכולתם, מה שאנו רואים כאן זה כח עליון שמשבש את הפעלת הקו כסדרו. ע | 01.09.19 (ל"ת)
3. ב-1892, חברת הרכבות העות'מנית סללה מיפו לירושלים בשנתיים. כיום, השולטן ביבי זקוק לעשר שנים | 01.09.19 (ל"ת)
2. חוסכים בזמן רכבת ישראל עבדה על הפרויקט הזה בשבתות בטענה שזה ימהר את העבודה, לבנתיים עברה שנה כמעט, ותקלות ללא סוף, תקציב יותר מפי 2... שבת מקור הברכה. שי | 01.09.19 (ל"ת)
1. מחדלים אין סופיים כמו כל דבר שמתנהל פה. אין חשיבה לעומק אין תיכנון מדוייק. כל פרוייקט מתחיל 10 ו20 שנה אחרי תיכנון עם טכנולוגיות מיושנות שצריך לעדכן, עם מכרזים לא מקצועיים וחסרים בפרטים והוראות שעולים אח"כ כסף רב. ולבסוף תקציב לא מדוייק לא מעודכן. איכשהו כל פרוייקט מתחיל ב x כסף ונגמר ב x + y + z . בקצור חובבנים ותו לא קקמייקות. אורח | 01.09.19 (ל"ת)
חברת הרכבות הגרמנית DB: בעיות בטיחות בקו ירושלים-נתב"ג
145 תגובות לכתיבת תגובה