אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

UMI מציגה: "שברולט בלייזר" החדשה בישראל

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
למספר 3- העלות של הרכב הזה היא ירידת הערך ולא הדלק.
אם אפשר לשפוט לפי ירידת הערך של האימפלה מבית אותו יצרן- הבעלים המאושר שישלם ליבואן 280 אלף ש"ח ליבואן יוכל למכור אותו תוך 3 שנים ב-140 אלף אם יהיה לו מזל, כלומר מדובר בירידת ערך של כ-4000 ש"ח לחודש. רכב פרטי ממוצע בישראל נוסע בערך 15 אלף ק"מ בשנה, שהם כ-1300 ק"מ בחודש. במחיר דלק של 6 ש"ח לליטר, הדלק לרכב שעושה 15 ק"מ לליטר יעלה 500 ש"ח לחודש, והדלק לרכב שעושה 7 ק"מ לליטר יעלה 1100 ש"ח לחודש, כלומר הפרש של 600 ש"ח. מי שיש לו 4000 ש"ח בחודש לבזבז על ירידת ערך (2000-2500 יותר מעל משפחתית סטנדרטית)- יכול להוציא גם עוד 600 ש"ח בחודש עם דלק.
מישהו | 03.09.19
9.
אקספלורר
עוד טיפה שקלים ואז כבר יש אקספלורר באותה צריכת דלק גודל דומה רק גיר פלנטרי שלא סובל מאמינות ורמת גימור בסיסית יותר נעימה למשתמש גם עולה 30k בארה"ב אבל לא נפסיק לקנות במחירים גבוהים כי פרת המיסי רכב חייבת להמשיך לתת חלב הכל רק לא ללכת ולתת לשר שאחראי על המיסים האלה האלה לטעום מה זה קנייה של רכב עם עוד100 אחוז מיסים כי הוא כרגע נוסע ברכב שקנינו לו מכספנו אירוני אבל נכוני ישראלוני אוהב לשלם מיסים פראאירוני
פורד | 03.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת