20. חברה מעולה שירות מצוין וטיסה נעימה ביותר ...והלווי שישארו לשרת ....מקסימים הנורבגים.... ברוריה | 28.09.19 (ל"ת)
19. 1 מטעה. שעת טיסה עולה בין 6K-$8K$ טיסה בA330 מישראל לאיטליה עולה כ$18K במטוס יש כ325 נוסעים כך שהעלות לכל מושב היא 55 דולר (45 יורו). כרטיס שעולה 50 יורו כבר מהווה רווח גולמי של 11% וזה בלי להוסיף עלות של מזוודות, אוכל, מושבים מועדפים, צ'קאין פרימיום וכדומה וכמובן סיבסוד ממשלתי הגלשנית | 04.09.19 (ל"ת)
18. החברה לא תקרוס. המטוסים בתפוסה מלאה. המניות כרגע במחיר הזדמנותי והקונים ירכשו אותם. החברה תגיע להסדר עם בעלי אגרות החוב שאם לא יפסידו את מיטב כספם ברגע. מ | 04.09.19 (ל"ת)
17. נקש אוכל קש האחים נקש משכירים לחברה בואינג דרימליינר... הולכים לקבל יופי טופי תספורת Joe | 04.09.19 (ל"ת)
15. כל הנביאים שכותבים שהלואו קוסט יעלם, הם מגיבים מטעם אל על לא יעלם ולא בטיח, להיפך. הטיסות יוזלו עוד יותר ג'וני בלו | 03.09.19 (ל"ת)
14. חברת הטיסה הזולה הנעימה ביותר בעולם האנשים החופשיים חייבים להציל אותה. אין תקדים לחברה כזו. ועולם התעופה יפסיד הרבה בלעדיה. אני מוכן לקנות כרטיסים מראש אצלם. מאכזב שסקנדינבים לא מצליחים לנהל מיפעל כזה. הנזקים מההשבתה של המטוסים ישולמו ע"י הביטוח של בואינג. גם אם כרגע יש מחסור במזומנים. שמעון | 03.09.19 (ל"ת)
10. הרבה אכלו אותה עם בואינג חברות שילמו מיליארדים על מטוסים שעכשיו מקורקעים וכסף לא חוזר חזרה.בואינג מרסקת כמה חברות תעופה ככה אבי | 03.09.19 (ל"ת)
9. אל על בדרך, אם לא יחליפו את הלחמניה ובקבוקון המים ויפרדו מהעושק של איסוף כסף בסוף כל טיסה רון | 03.09.19 (ל"ת)
8. בויקוט איזרעל אם פוליטיקלי קורקט לא היה עובד שעות נוספות והם היו יכולים לתת שם אחיד לכל מטוס, זו הייתה בחירתם. תאכלו תחת. דדי | 03.09.19 (ל"ת)
7. ל - 1 יכול להיות שאתה צודק, אבל בפועל כבר כמעט 10 שנים שאני ומשפחתי טסים שלוש פעמים בשנה עבור 50 יורו לכרטיס לאירופה. אם זה יותר מ 50 יורו אני לא קונה. וטסתי כבר 30 חופשות כאלה. כל חופשה עולה לי עם דירת airbnb כ 2000 שח ל 4 לילות עם 2 ילדים. ואם זה מחיר הפסד אז שימשיכו כך. אני נהנה. ב 250 יורו לכרטיס לא אוכל להרשות לעצמי להטיס את כל המשפחה. דן | 03.09.19 (ל"ת)
6. ברוך השם חברות הלואוקוסט הולכות על הסף מציפות את השוק בטיסות זולות ונעלמות כמו חלום בלהות. Jim | 03.09.19 (ל"ת)
5. ל 1 שלא מבין...זה לא משנה כמה עולה הטיסה..מה שחשוב שהממשלות מסבסדות ! הרי כל הלואו קוסט מסובסד על ידי ממשלות כדי להזרים תיירים לערים (בעיקר לערים קטנות)...אתה בא לעיר משלם מלון אוכל במסעדות..שופינג..אתה מעיר את הכלכלה. לא סתם ריאנאייר רווחים של מיליארדים כל שנה ...כנל וויז..הם לא מפסידים. מי שלא יודע להתנהל נכון ימצא עצמו מחוץ למשחק . לואו קוסט כאן לנצח . נתן | 03.09.19 (ל"ת)
2. מודל הלואו קוסט, סופו להיעלם לא כלכלי שעת טיסה במטוס כזה עולה 8000. כולל הכל. כדי לכסות את ההוצאות צריך למלא את המטוס לגמרי ולקחת לפחות 240 דולר לכרטיס לרומא, למשל. מחירים כמו 20 30 או 100 דולר לכיוון אינם רוחיים כלל. טיסה זה סיפור יקר ומי שלא יכול להרשות לעצמו להוציא 400-600 דולר לכרטיס, שלא יטוס. ובכלל היום זול מתמיד לטוס, גם בסדירות. שמענדריק | 03.09.19 (ל"ת)
1. מתי העולם יבין שמודל הלואו-קוסט לא יעבוד טיסה במטוסים כאלו עולה 8000 דולר לשעת טיסה, כולל כל ההוצאות. טיסה ת"א-רומא עולה הלוך ושוב תעלה כ50 אלף דולר. זאת אומרת שחייבים למלא מטוס ומחיר הכרטיס לא פחות מ240 דולר כדי לכסות את ההוצאות. לא כולל מיסי נמל ומעמ. חברות התעופה הסדירות מרוויחות כ7 דולר בממוצע לנוסע צריך להבין. טיסה היא סיפור יקר וממש לא רק הדלק. מי שקשה לו לשלם, שלא יטוס. ומי שמשלם ביוקר שיבין שזה לא סתם. שמענדריק | 03.09.19 (ל"ת)
חברת הלואו קוסט נורוויג'ן על סף קריסה - ביקשה דחייה בתשלום חובות
20 תגובות לכתיבת תגובה