אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"מהו הדבר האחרון שקנית אונליין?" - השאלות של מנכ"ל GROO בראיונות עבודה

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אל תעזו לקנות באתר גרו Groo שירות על הפנים!!!
7.טכנאי להתקנת מוצר, (03-9514586) התקשרתי למספר שכתוב על אריזת המכונה בתוספת הזהרה לא לפתוח לבד. אך המערכת זרקה אותי החוצה, עשרות ניסיונות ואין מענה, עד שבסוף הקשתי להתקנת מסכים טיוי וענו, וואוו , אז התקבלה השיחה ואמרו שאני נזרק החוצה מהמערכת בגלל שהיא לא מזהה את המספר שלי!! הזוי! 8.תיאמנו טכנאי להתקנת מוצר, אחרת האחריות לא בתוקף, אמרו שיגיע בין 10:00-14:00 (4 שעות, עוד יום עבודה נשרף!) ושהוא יתקשר חצי שעה לפני. 9. מתקשר הטכנאי בשעה 12:00 ושואל האם אני בבית, לא אני לא בבית, מתי תגיע? אני שואל, עוד 6 דקות! וואלה, אמרו שתתקשר חצי שעה לפני. לא, אתה צריך להיות בבית בין 10:00-14:00 , מה הלקוח בעונש? ובנוסף גם צריך לשרוף יומיים עבודה בגלל מכונת כביסה. 10.מכווין שכעסתי על הטכנאי השקרן, הוא החליט שהוא לא מגיע אלי, תתקשר לשירות. אני לא בא. 11. אנשים, בשביל שלא ירמו אתכם ולא ישעבדו אתכם יומיים ולא תצטרכו להתקשר ל-3 גורמים בשביל מכונת כביסה אחת!! ולשרוף יומיים עבודה!! (שבהם אתם מרוויחים פי כמה יותר מכל הנחה שתקבלו בקניה), אל תתעסקו עם אתר GROO ולא עם מי שפועל תחתיו. ראו הוזהרתם!
לקוח מאוכזב 2 | 23.12.19
6.
אל תעזו לקנות באתר גרו Groo שירות על הפנים!!!
1.לאחר שבחרתי מכונת כביסה, התקשרה אלי נציגת מכירות שהציעה לי לשדרג דגם למכונה אחרת, בטענה שהמכונה שהיא מציעה יותר חסכונית בחשמל ובמים ויותר יקרה ב-600 שקלים והיא מציעה לי שדרוג רק בתוספת של 189 שקלים, כך לדבריה. 2.לאחר בדיקת הדגם שהיא הציעה לשדרג אליו, מסתבר ששני המכונות בדירוג אנרגטי A ואין הבדל בחיסכון בחשמל ולא בחיסכון במים וההפרש מחיר ביניהם הוא רק 200 שקלים ובנוסף גיליתי שיש גם בעיית סחיטה בדגם שהיא מציעה. 3.לא לחינם את הדגם המקורי שהזמנתי קנו כ-300 אנשים ואת הדגם שהיא הציעה קנו רק -10 אנשים, כנראה שהם נתקעו עם סחורה והחלטו שלשקר ללקוחות ולהפיל אותם בפח, עם דגם לא מוצלח, זה המעשה הנכון, להיפך, זה מעשה נבזי ! 4.לאחר בדיקה שלי, בה גיליתי כמה שקרים גסים, ביטלנו את השדרוג וחזרנו למכונה המקורית שהזמנתי באתר GROO 5.הובלה, תיאמתי הובלה, אמרו בין 10:00-15:00 (חמש שעות!! להפסיד יום עבודה!) ושהמוביל יתקשר שעה לפני. 6.ההובלה הגיעה בשעה 15:40, לפחות המוביל פינה את המוצר הישן. המשך בתגובה הבאה
לקוח מאוכזב 1 | 23.12.19
5.
פעם הייתי משתמש כבד, היום בקושי נכנס לשם
1. כשמחפשים באתר "מסעדות בעיר X" הוא מביא רשימה ארוכה של תוצאות שהרבה מהן לא נמצאות בעיר X אלא באיזה כפר או קיבוץ או מושב 40 ק"מ משם, כי האתר חושב שהוא יודע יותר טוב ממני מה אני מחפש וברור שיהיה לי סבבה לנסוע עכשיו שעה בשביל 20 ש"ח הנחה. 2. גם ה20 ש"ח הנחה לא שווים הרבה. יש את "האותיות הקטנות" ויש את האותיות העוד יותר קטנות שלא כתובות. המסעדה באמצע אזור תעשיה \ אתר בניה (זה עוד מילא, אפשר לבדוק מראש). הבעלים ראה שאנשים אשכרה באים, סימן שהדיל טוב מדי אז צריך לשנמך את הגרופון באופן מחתרתי. הגרופון לא תקף יותר בימי שישי, אה הם לא עדכנו את זה? הגרופון לא תקף יותר על 60% מהתפריט שהצענו קודם, אה הם לא עדכנו גם את זה? הוספנו לחשבון 15% טיפ על דעת עצמנו כי אף אחד לא בא לכאן וכל שקל שנחלוב ממך עומד בינינו לבין פשיטת רגל. וכו' וכו' כיד הדמיון הטובה, כל פעם קונץ אחר. אין סטנדרט שמשתמשי הפלטפורמה מחוייבים לו, תחושה של המערב הפרוע. חפש איפה הקאץ', ואם לא מצאת - התמורה לתשלום בדיוק כמו בלי הגרופון, אבל משכנו אותך לקנות דווקא אצלנו, אז המשימה הושלמה וחייך למצלמה.
גרופוניסט לשעבר | 07.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת