9. ושוב מכניסים כפייה ירוקה בדלת האחורית... לא נסלול כבישים שלאנשים לא תהיה ברירה... רמת גן | 08.09.19 (ל"ת)
8. זה נכון אני הפסקתי ללכת בת"א ברגל בסופ"ש. מסוכן מידי. העסקים ירגישו את זה בסוף. הקורקינטים והאופניים החשמליים ניצחו את הולכי הרגל איש | 07.09.19 (ל"ת)
7. ג׳יין ג׳יקובס בספרה המכונן ״חייהן ומותן של ערי אמריקה הגדולות, כבר אמרה ג׳יין ג׳ייקובס, העיתונאית והאורבניסטית המהוללת עוד בשנות הששים של המאה שעברה את כל שצריך להיאמר על הנגשת המרחב האורבני לציבור תושביו ועל הפיכתו למרחב הפועל למענם..החוקרת הנכבדת נשואת המאמר חושבת שהיא מחדשת. היא לא! נדלניסטה | 06.09.19 (ל"ת)
6. יש פה הנחה שתפקיד הרשות המקומית הוא להעלות את ההכנסות שלה.... וזה ממש לא מה שצריך. הרשות המקומית צריכה לשפר את חיי התושבים אצלה. זה הכל. אם ירידה בהכנסות תשפר את חיי התושבים אז היא רצויה ומוצדקת. כמובן לא בישראל (וגם בהרבה מקומות אחרים) שכל רשות שלטונית בטוחה שהיא רק צריכה הכנסות הכנסות הכנסות ושישרפו התושבים ארז | 05.09.19 (ל"ת)
4. בואו נתחיל מזה שצריך להפסיק לכרות עצים הולכי רגל אוהבים צל, נוף, סביבה אקולוגית וציוץ ציפורים. תכנון חדשני ככל שיהיה על חשבון עצים ותיקים הוא תכנון לקוי! אפשר להעביר רכבת קלה או מטרו בלי לפגוע בחי ובצומח. רק במדינה פרובינציאלית עוקרים ללא הפסקה וללא התחשבות בעצים ובבני אדם. גרטי | 05.09.19 (ל"ת)
3. רחובות צרים מגדילים הסתברות לשריפות שמתפשטות ללא שליטה שריפות שמתפשטות ללא שליטה ד | 05.09.19 (ל"ת)
"רחוב שתוכנן נכון להולכי רגל מגביר רווחים לעסקים"
9 תגובות לכתיבת תגובה